Ik denk dat die gedachte ook bij veel republikeinen speelt. Trump sloopt de GOP van binnenuit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik geloof dat de mensen die ze willen paaien sowieso wel voor de democraten hadden gestemd al is het alleen maar om tegen Trump te stemmen.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:56 schreef Ulx het volgende:
Een zedendeliquent die doet alsof hij miljardair is.
Hij zou zo in het Witte Huis kunnen trekken.
Vooralsnog is Trump enorm populair onder de Republikeinse kiezers.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat die gedachte ook bij veel republikeinen speelt. Trump sloopt de GOP van binnenuit.
nee, eerder bij de Trump stemmers (onveranderd op 43 %) Daar win je alleen met gerrymandering kunstgrepen een tweede termijn mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vooralsnog is Trump enorm populair onder de Republikeinse kiezers.
Work hard, play hard.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:37 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Scientists = FAKE NEWS
Memes to own the libs = Genius
Tot zo ver weer een dag in het leven van de heerser der tokkies.
"Als jij ons nou een leuke handelsdeal geeft, mag je wat mij betreft gewoon met tanks over betogers rijden."twitter:FinancialTimes twitterde op woensdag 10-07-2019 om 06:34:02Donald Trump told Xi Jinping last month that the US would tone down criticism of Beijing’s approach to Hong Kong following massive protests in the territory in order to revive trade talks https://t.co/V0YEbwBC14 https://t.co/44vXoVZQ00 reageer retweet
Trump heeft met Saudi-Arabië al laten zien omkoopbaar te zijn. Mensenrechten is een ruilmiddel voor meer handel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:54 schreef Ulx het volgende:
"Als jij ons nou een leuke handelsdeal geeft, mag je wat mij betreft gewoon met tanks over betogers rijden."twitter:FinancialTimes twitterde op woensdag 10-07-2019 om 06:34:02Donald Trump told Xi Jinping last month that the US would tone down criticism of Beijing’s approach to Hong Kong following massive protests in the territory in order to revive trade talks https://t.co/V0YEbwBC14 https://t.co/44vXoVZQ00 reageer retweet
Zo werkt internationale politiek wel vaker. SA heeft momenteel ook gewoon veel invloed, hoe slecht ze er ook op staan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump heeft met Saudi-Arabië al laten zien omkoopbaar te zijn. Mensenrechten is een ruilmiddel voor meer handel.
Op gegeven moment is die olie een keer op en dan..quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:28 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Zo werkt internationale politiek wel vaker. SA heeft momenteel ook gewoon veel invloed, hoe slecht ze er ook op staan.
Heb je vrienden nodig.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:34 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Op gegeven moment is die olie een keer op en dan..
Even je post kloppend gemaakt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:28 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Zo werkt internationale politiek wel vaker onder Trump
Als persoon ja, maar als staat kun je je dit soort "vrienden" niet permitteren. Vraag maar aan Benito Mussolini.quote:
Baarlijke nonsens alleen. Trump loopt er mee te koop, dat is een van z'n gimmicks. Een dealmaker, en een vechter.quote:
De geschiedenis laat zien dat ze allemaal dat soort vrienden hebben of hebben gehad. Afhankelijk van wat je te bieden hebt kun je dat spel als vriend van nog best lang uitzingen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:37 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als persoon ja, maar als staat kun je je dit soort "vrienden" niet permitteren. Vraag maar aan Benito Mussolini.
Oh nee, die is dood..
Als Trump écht een vechter was geweest, had hij dit kunnen bewijzen in het leger, maar daar was hij natuurlijk te laf voor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:37 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens alleen. Trump loopt er mee te koop, dat is een van z'n gimmicks. Een dealmaker, en een vechter.
Maar dat is exact hoe het werkt, en dat deed het voor Trump ook al.
Uiteraard, maar ik bedoel meer zakelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als Trump écht een vechter was geweest, had hij dit kunnen bewijzen in het leger, maar daar was hij natuurlijk te laf voor.
De geschiedenis heeft ons geleerd dat o.a. Mussolini niet lang heeft gezongen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:38 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
De geschiedenis laat zien dat ze allemaal dat soort vrienden hebben of hebben gehad. Afhankelijk van wat je te bieden hebt kun je dat spel als vriend van nog best lang uitzingen.
Als ik een klein vermogen mee krijg van mijn souteneur-vader dan doe ik ook zaken met veel branie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:40 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik bedoel meer zakelijk.
Doet weinig af aan de feiten... En de feiten zijn dat men nu eenmaal in zee gaat met misdadige regimes als dat zo uitkomt, en de banden verbreekt als dat zo uitkomt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:41 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft ons geleerd dat o.a. Mussolini niet lang heeft gezongen.
Dat is meteen ook een van de redenen dat hij geen geschikte president is. Hij laat zich consequent in de kaarten kijken. Daar kunnen andere landen, die het politieke spelletje ook kennen, handig gebruik van maken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:37 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens alleen. Trump loopt er mee te koop, dat is een van z'n gimmicks. Een dealmaker, en een vechter.
Goed zo!quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:42 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als ik een klein vermogen mee krijg van mijn souteneur-vader dan doe ik ook zaken met veel branie.
maar dat wil niet zeggen dat ik begiftigd met met kennis of lef, het is gewoon het geld wat dan voor me spreekt.quote:
De rest van de wereld trapt ook niet in zijn retoriek.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:43 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is meteen ook een van de redenen dat hij geen geschikte president is. Hij laat zich consequent in de kaarten kijken. Daar kunnen andere landen, die het politieke spelletje ook kennen, handig gebruik van maken.
Het zou mijn keuze ook niet zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:43 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is meteen ook een van de redenen dat hij geen geschikte president is. Hij laat zich consequent in de kaarten kijken. Daar kunnen andere landen, die het politieke spelletje ook kennen, handig gebruik van maken.
Een dealmaker? Trump? Dikke lul drie bier!quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:37 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |