Ga je hem pijpen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Twee jongens waarvan één hommo en een met een mega crush op me.
Oh, daar kan trollie in een paar uur zijn idd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Al gedaan maar dat is zo vorig jaar.quote:
Goedzo meidquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al gedaan maar dat is zo vorig jaar.
Heb geen vriendin meerquote:
heb d'r maar gezegd dat ze het beter met je kon uitmakenquote:
Erg slim zal ze wel niet zijn als ze ck laat gaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb d'r maar gezegd dat ze het beter met je kon uitmaken
fijn dat ze mijn advies opgevolgd heeft
is hij twinkquote:Op woensdag 10 juli 2019 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bratislava.
[..]
Heb ik ooit die paint gemaakt?quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die waren altijd briljant![]()
Die niederlanden besetzen enzulks
Ja heb ik!!!quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:01 schreef Solotovski het volgende:
wie heeft ps4 en ghost recon wildlands
Ja volgens mij was dat een klacht over onnozele berichten in de krant. Kan zijn dat t iemand anders was 😂quote:
Zou Ensaf geweest kunnen zijn, die had muizen als lopende grap, ik gebruik Galliërsquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat een klacht over onnozele berichten in de krant. Kan zijn dat t iemand anders was 😂
Misschien....quote:
Vanochtend ook weer wakker worden met het gevoel alsof je door een vrachtwagen overreden wordt...quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Herkenbaar.Daarom vind ik het ook lekker om voor de wekker wakker te worden en dat ik dan nog denk “ahh nog ff slapen”
geen last vanquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien....
[..]
Vanochtend ook weer wakker worden met het gevoel alsof je door een vrachtwagen overreden wordt...
Okequote:
ik ben er ook erg blij meequote:
Koester het momentquote:
even een glitterplaatje op hyves postenquote:
Met GOEDEMORGEN SKATTIES!!! incl. vlindertjes, hertjes en dingetjesquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even een glitterplaatje op hyves posten
Skitties hequote:Op donderdag 11 juli 2019 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met GOEDEMORGEN SKATTIES!!! incl. vlindertjes, hertjes en dingetjes
Het kan nog net ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |