quote:
Vraag even hun nummer voor mij okayquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed ben lekker ontbijten
Zo naar Albanië
zijn ook lekkere jonge kutjes aan het eten
Doe ik niet!!! Ik zit in die verrotte hoeren metro en dan is de verbinding bar slecht!!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:32 schreef Tjacka het volgende:
Flippie negeer mijn laatste bericht niet!!!
Lekker manquote:
Noord Zuidlijn is echt helemaal primaquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik niet!!! Ik zit in die verrotte hoeren metro en dan is de verbinding bar slecht!!!!!
Kut Amsterdam
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:37 schreef Tjacka het volgende:
Nouja ik heb geen ribba meer dus vriendin gaat rijden lol
Ja. Staat ook wel op de planning.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man
Kan Servië ook aanraden
3 jaar geleden geweest. Voor 4 eu naar partizan
Hoe lang die je roadtrip?quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Staat ook wel op de planning.
Ben nu Macedonië gebeuren soms wel rare dingen.
Denk drie dagen maat. Zo groot is Albanië ook niet. Heb cabriolet gehuurd trouwens.quote:
Noord-Macedoniëquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Staat ook wel op de planning.
Ben nu Macedonië gebeuren soms wel rare dingen.
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow. Wil je mij weer terug pakken na mijn tr
Hou je bek joh domme os. Als je het niet begrijpt zeg dan ook niks.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Roadtrip zonder rijbewijs, dat is ook een beetje sneu, alsof je op een lekke opblaaspop ligt te schokken en dan heeft ze ook nog de verkeerde kleur pruik.
Wat voorquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk drie dagen maat. Zo groot is Albanië ook niet. Heb cabriolet gehuurd trouwens.
Zo eentje dat er niet veel uit komt en dat het over je hand loopt omdat er amper druk achter zit?quote:
Hang niet de manse aap uit johquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Roadtrip zonder rijbewijs, dat is ook een beetje sneu, alsof je op een lekke opblaaspop ligt te schokken en dan heeft ze ook nog de verkeerde kleur pruik.
Precies jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo eentje dat er niet veel uit komt en dat het over je hand loopt omdat er amper druk achter zit?
Gewoon, vind ik grappigquote:
Dat zijn inderdaad wel de meest teleurstellende.quote:
Hoiquote:
en nu?quote:
Maak voor mij ook een portie.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
VBL on Tour, altijd gezellig. Ik zet de popcorn alvast klaar
Die stumperd van een gaygaymm zekerquote:
@GGMMquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die stumperd van een gaygaymm zeker
Om 12 uur jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:30 schreef dud0r het volgende:
Naatje had je vandaag gesprek met je begeleider?
Ik hoop dat het mijn cijfer is met uitleg waarom dat cijferquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:35 schreef dud0r het volgende:
Succes dan alvast. Hoop dat het wat kleins is.
Hoe noem je mij?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die stumperd van een gaygaymm zeker
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mijn cijfer is met uitleg waarom dat cijfer
Anders is het echt een naaistreek, twee en een halve week geleden ingeleverd, twee weken geleden geeft begeleider groen licht en stuurt het door naar tweede lezer. Deadline voor een cijfer is aankomende vrijdag...quote:
Boh ja......beter is het gewoon een verdiende voldoende!quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders is het echt een naaistreek, twee en een halve week geleden ingeleverd, twee weken geleden geeft begeleider groen licht en stuurt het door naar tweede lezer. Deadline voor een cijfer is aankomende vrijdag...
Ze kunnen het je heel spannend maken natuurlijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders is het echt een naaistreek, twee en een halve week geleden ingeleverd, twee weken geleden geeft begeleider groen licht en stuurt het door naar tweede lezer. Deadline voor een cijfer is aankomende vrijdag...
Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja nee dat vond ik wel prima.
Maar gaygaymm? Je kwetst mensen hiermee hoor.
Wij worden binnenkort collega'squote:
Ik ben ook een beetje teleurgesteld.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een lafbakkerij zeg, heb ik daar nou popcorn voor gepakt
Nieuw account, nieuw levenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een lafbakkerij zeg, heb ik daar nou popcorn voor gepakt
Spannend hoor. Hoop niet voor je dat er nog een nieuws bericht tussendoor komtquote:
Dan ben je ook nooit echt wild geweest, en drugs tellen niet, dat is slechts chemisch wild zijn, als je een tamme saaie hamster cocaïne geeft gaat hij ook paaldansen..quote:
Noel is wel gewoontjes ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je ook nooit echt wild geweest, en drugs tellen niet, dat is slechts chemisch wild zijn, als je een tamme saaie hamster cocaïne geeft gaat hij ook paaldansen..
Over tien jaar staat hij voetje te tappen in een paarse broek bij een jazz concert.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Noel is wel gewoontjes ja.
Dol op oasis enzo.
Anyway here's wonderwall.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Noel is wel gewoontjes ja.
Dol op oasis enzo.
raar dat je niet hoeft te verdedigenquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pijp hem anders evenquote:
Wat een mazzel weerquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:53 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, de sociale ruimte was op slot gedaan (doen ze anders nooit) waardoor het even leek alsof ik niet meer m'n nette shirt kon aandoen (die ligt in kantoortje en in sociale ruimte ligt sleutel voor kantoortje)... Gelukkig was beveiliging zo aardig om de sociale ruimte open te doen
Nee, reachtruck training vandaag.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel de meest teleurstellende.
[..]
Hoi
Lekker aan het werk?
Oh leuk! Met of zonder knik?quote:
Ja. Dat je het hefgedeelte in een hoek van 90 graden kan zetten.quote:
Ah oke. Nee dat niet. Gelukkig maar. Dit gaat moeilijk genoeg worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Dat je het hefgedeelte in een hoek van 90 graden kan zetten.
Ah oke. Wat jij wil.quote:
Misschien krijg je die later nogquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ah oke. Nee dat niet. Gelukkig maar. Dit gaat moeilijk genoeg worden.
[..]
Ah oke. Wat jij wil.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:24 schreef scrupuleus het volgende:
Deze sc met solo als mod.
Wat een droomscenario.
Ben geen student meer maat.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
De enige die komt opdagen is Nap, één of andere iele rechtenstudent
Nou succes!
Dat is mooi kut. Dus nu kan je de hele zomer herschrijven?quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
Tweede lezer vond de structuur toch nog te veel rammelen, dus helaas. Maar er is me gegarandeerd dat ik wel deze zomer nog kan afstuderen.
Balen Naatje.......quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
Tweede lezer vond de structuur toch nog te veel rammelen, dus helaas. Maar er is me gegarandeerd dat ik wel deze zomer nog kan afstuderen.
Jammer.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, dit is het soort herschrijven wat ik wel binnen een paar dagen heb gefixt, hopelijk, maar mooi kut is het zeker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Dus nu kan je de hele zomer herschrijven?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:12 schreef Solotovski het volgende:
Eigen schuld naatje. Beter je best doen en minder op fok zitten
Opschieten met schrijven dan. Nu ermee aan de slagquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Ik heb m'n scriptie ruim voor deadline ingeleverd
Zonder de gimmick van 'voor 12 uur op de VU' was er al helemaal niets van gekomen
Het advies van de tweede lezer was om het eerst te laten bezinken, dus dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opschieten met schrijven dan. Nu ermee aan de slag
Oke oke. Tijd voor bier dan. Iets kan niet zinken zonder dat er genoeg vocht in je zitquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het advies van de tweede lezer was om het eerst te laten bezinken, dus dat ga ik ook doen
Heb ik al.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net ook sokken aangedaan.....
ga nu maar eens zoeken.quote:
Ja eigenlijk weiger ik in de zomer pantoffels aan te doen maar fuck waar is de zomer gebleven? Paar dagen vies heet en nu is het over?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op 10 juli sokken en sloffen aan
Ja dit inderdaad!quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weiger ik in de zomer pantoffels aan te doen maar fuck waar is de zomer gebleven? Paar dagen vies heet en nu is het over?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Tevens heb ik me vandaag 2 uur verslapen
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:00 schreef Solotovski het volgende:
Lekker boeie hoeveel graden het is, wij fokkers zitten toch altijd binnen
Wtf hoe krijg je dat nou voor elkaar. Half uur of uur oké, maar je wordt dus 2 uur later dan de beoogde tijd om op te staan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:00 schreef skysherrif het volgende:
Tevens heb ik me vandaag 2 uur verslapen
Ik mocht een uur later komen omdat ik gister 14 uur aanwezig was. Maar mijn wekker ging om de normale tijd waardoor ik me idd nog even omdraaidequote:Op woensdag 10 juli 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf hoe krijg je dat nou voor elkaar. Half uur of uur oké, maar je wordt dus 2 uur later dan de beoogde tijd om op te staan.
Dat riekt naar je gewoon bewust nog even drie keer omdraaien.
Dan heb je je dus niet verslapen maar ben je gewoon blijven liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik mocht een uur later komen omdat ik gister 14 uur aanwezig was. Maar mijn wekker ging om de normale tijd waardoor ik me idd nog even omdraaide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |