abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 08:50:49 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187841697
Er is nieuws over de streamingdienst van WarnerMedia. Iedereen weet allang dat Disney bezig is hun dienst op te zetten en het is ook allang officieel bekend dat het Disney+ gaat heten, maar dat WarnerMedia (o.a. Warner Bros.) ook bezig is met een dienst is minder bekend, mede omdat de details nogal schaars waren. Tot nu.

De dienst gaat HBO Max heten. Dat bevestigt dat het de HBO-catalogus zal aanbieden, inclusief natuurlijk alles van The Sopranos tot Game of Thrones en nieuwe series zoals Watchmen. Daarnaast komen oude WB-series in het aanbod, zoals Friends en The Fresh Prince of Bel Air. Voor nieuwe tv-series voor bijvoorbeeld The CW geldt dat ze eerst op HBO Max komen en pas 30 dagen laten op tv worden uitgezonden.

De streamingdienst begint in de lente (in de VS; er is nog niets bekend over internationale verspreiding) en men verwacht dat-ie flink aan de prijs zal zijn, omdat het om strategische redenen een hogere prijs moet hebben dan HBO Now nu heeft, en dat kost 15 dollar per maand.



Wat informatie uit het bericht van Variety:

quote:
Exclusive Licensed Content

› “Friends”: All 236 episodes of the show, created by David Crane and Marta Kauffman, which aired for 10 seasons on NBC from 1994-2004. It previously has been on Netflix, where it’s one of the most-streamed series on the service. The show made stars out of the ensemble cast — Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry and David Schwimmer. The series was produced by Bright/Kauffman/Crane Productions, in association with Warner Bros. Television.
› “The Fresh Prince of Bel-Air”: Sitcom created by Andy Borowitz and Susan Borowitz, which aired for six seasons on NBC from 1990-96. The show revolved around Will Smith as a street-smart teenager from West Philadelphia who is sent to move in with his wealthy aunt and uncle in their Bel-Air mansion after getting into a fight in his hometown. It was produced by The Stuffed Dog Company, Quincy Jones Productions-Quincy Jones/David Salzman Entertainment and NBC Productions.
› “Pretty Little Liars”: Drama developed by I. Marlene King, based on a series of books by Sara Shepard, which aired for seven seasons on ABC Family/Freeform from 2010-17. The series follows the lives of five high school girls whose clique falls apart after the leader of the group, Alison, goes missing. The series’ ensemble cast included Troian Bellisario, Ashley Benson, Lucy Hale, Shay Mitchell, Sasha Pieterse and Janel Parrish. “PLL” was produced by Alloy Entertainment, Long Lake Productions and Russian Hill Productions in association with Warner Horizon Scripted Television.
› CW Shows: HBO Max will be the exclusive streaming home for CW dramas produced by Warner Bros. starting with the fall 2019 season, including the DC Entertainment series “Batwoman,” and “Katy Keene” (a spinoff of “Riverdale”). Note, however, that CW shows going forward will be available on HBO Max beginning 30 days prior to the TV premiere of the next seasons of those shows.

Original Series and Movies

› Greg Berlanti will produce an initial four movies in the young-adult genre for HBO Max.
› Reese Witherspoon’s Hello Sunshine will produce at least two films for the service.
“Dune: The Sisterhood,” an adaptation of Brian Herbert and Kevin Anderson’s book based in the world created by Frank Herbert’s book Dune, from director Denis Villeneuve.
› “Tokyo Vice,” based on Jake Adelstein’s nonfiction account of the Tokyo Metropolitan Police beat starring Ansel Elgort.
› “The Flight Attendant,” a one-hour thriller series based on the novel by Chris Bohjalian, which will star Kaley Cuoco, who is also executive producing alongside Greg Berlanti.
› “Love Life,” a 10-episode half-hour romantic comedy anthology starring “Pitch Perfect” star Anna Kendrick, who will also executive produce alongside Paul Feig, produced by Lionsgate.
› “Station Eleven,” a post-apocalyptic limited series based on Emily St. John Mandel’s bestseller, adapted by Patrick Somerville and directed by Hiro Murai.
› “Made for Love,” a 10-episode, half-hour, straight-to-series adaptation based on the tragicomic novel of the same name by Alissa Nutting, also from Somerville and directed by S.J. Clarkson.
› “Gremlins,” an animated series from Warner Bros. Animation and Amblin Entertainment based on the original movie.
› “Crime Farm,” a drama series executive produced by Nicole Kidman, a psychosexual love story that follows a couple who are forensic homicide experts — whose marriage thrives on their investigations into the depravity of the world’s most notorious criminals. Kidman will executive produce alongside Per Saari under their Blossom Films banner; Warner Horizon Scripted Television is the studio.

HBO Programming

WarnerMedia also provided highlights of HBO originals that have previously been announced for 2020 and 2021:

› Stephen King’s “The Outsider,” a dark mystery starring Ben Mendelsohn, produced and directed by Jason Bateman.
› “Lovecraft Country,” a horror series based on a novel by Matt Ruff, written and executive produced by Misha Green, and executive produced by Jordan Peele and J.J. Abrams.
› “The Nevers,” Joss Whedon’s new science-fiction series starring Laura Donnelly.
› “The Gilded Age,” set in the opulent world of 1885 New York from “Downton Abbey’s” Julian Fellowes.
› “Avenue 5,” satire set aboard a space-bound cruise ship from Armando Iannucci (“Veep”), starring Hugh Laurie and Josh Gad.
› “The Undoing,” a psychological thriller from David E. Kelley, directed by Susanne Bier starring Nicole Kidman and Hugh Grant.
› “The Plot Against America,” reimagined history based on Phillip Roth’s novel written and executive produced by David Simon and Ed Burns, starring Winona Ryder and John Turturro.
› “Perry Mason,” the classic legal drama for a new generation, executive produced by Robert Downey, Jr. and Susan Downey, with Matthew Rhys in the title role.
› “I Know This Much Is True,” a family drama starring Mark Ruffalo playing twin brothers, one of whom has schizophrenia, based on the best-selling novel by Wally Lamb, written and directed by Derek Cianfrance.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 08:50:57 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187841698
Ik vraag me af hoe het medialandschap en hoe kijkers ermee omgaan er over een paar jaar uit ziet. Consumenten worden verleid om allemaal abonnementjes af te sluiten bij deze online-aanbieders, maar niet iedereen gaat braaf overal lid van worden, natuurlijk, want dat kost een godsvermogen. Zal straks iedereen misschien één of twee abonnementen hebben en af en toe wisselen? Gaan mensen nog meer elkaars account lenen? Of gaan de prijzen omlaag als blijkt dat het allemaal te duur is om goed te kunnen scoren?

Zelf ben ik erg nieuwsgierig; ik zie mezelf wel een tijdje Disney+ proberen, mocht het beschikbaar worden in Nederland, terwijl ik bij Apple TV+ nog even moet zien wat het aanbod nu precies wordt (en de prijs), HBO Max lijkt me interessant, maar vooral omdat ik dan Ziggo niet meer nodig heb en daar zit ook het probleem: Ziggo heeft de rechten op de HBO-series en ik weet natuurlijk niets van hoe dat contractueel geregeld is, maar als ze die rechten houden maakt HBO Max hier geen schijn van ksns (lees: die wordt hier dan simpelweg niet geïntroduceerd).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Spellchecker woensdag 10 juli 2019 @ 08:53:20 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187841708
Ik leg bij die naam meteen de link naar Omroep Max.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 08:54:32 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_187841714
Ik las eerder dat Friends op Netflix zou komen, die zullen wel balen. Wat is het verschil tussen HBO en HBO Max? HBO was toch ook al een online aanbieder dacht ik, of bestaat die inmiddels niet meer.

Verder wat je zegt, onderhand moet je voor alle series een apart abonnement hebben, die serie staat bij HBO, de volgende bij netflix en weer eentje bij Videoland, je kan wel aan de gang blijven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker woensdag 10 juli 2019 @ 08:59:09 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187841752
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:54 schreef Karina het volgende:
Ik las eerder dat Friends op Netflix zou komen, die zullen wel balen. Wat is het verschil tussen HBO en HBO Max? HBO was toch ook al een online aanbieder dacht ik, of bestaat die inmiddels niet meer.

Verder wat je zegt, onderhand moet je voor alle series een apart abonnement hebben, die serie staat bij HBO, de volgende bij netflix en weer eentje bij Videoland, je kan wel aan de gang blijven.
Het is wachten op een abonnement op al die omroepen-in-een, uiteraard tegen een gereduceerd tarief.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 09:00:00 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_187841756
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:59 schreef maily het volgende:

[..]

Het is wachten op een abonnement op al die omroepen-in-een, uiteraard tegen een gereduceerd tarief.
Ja of een klein bedrag ineens betalen voor 1 seizoen van een serie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 09:00:17 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187841758
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:54 schreef Karina het volgende:
Wat is het verschil tussen HBO en HBO Max? HBO was toch ook al een online aanbieder dacht ik, of bestaat die inmiddels niet meer.
HBO is wat complex; het was natuurlijk een "betaalzender", met een handjevol kanalen waarop films en series worden uitgezonden. Die zender krijg je via een abonnement via je kabelaanbieder. Zo werkte HBO Nederland die paar jaar ook.

Daarnaast krijg je bij HBO ook de 'terugkijkdienst' HBO Go; een manier om al hun content gewoon zelf te streamen.

Als je dat niet via de kabel wilt kun je in de VS een abonnement nemen op HBO Now. Da's hetzelfde als HBO Go qua concept en aanbod, maar het is een overeenkomst tussen de consument en HBO, zonder tussenkomst van de kabelboer. HBO Now biedt ook gewoon The Sopranos, The Wire, Sex and the City, Game of Thrones, Ballers, Westworld, et cetera, en die kost dus iets van 15 dollar, want HBO vindt zichzelf nog steeds een premium-merk.

En nu komt er dus HBO Max. Dat is niet "van HBO", maar is gewoon de naam die WarnerMedia, die altijd al eigenaar van HBO was, kiest voor het totaalpakket van HBO-series en WBTV-series.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 09:01:22 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187841768
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja of een klein bedrag ineens betalen voor 1 seizoen van een serie.
Dat zou leuk zijn. Maar ik denk dat de strategie is dat men klanten langer aan zich wil binden en ze dat dus niet zullen doen. Een Bonusaanbieding is er immers ook alleen maar om te voorkomen dat je de rest van je boodschappen bij Jumbo gaat doen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 09:03:21 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_187841788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

HBO is wat complex; het was natuurlijk een "betaalzender", met een handjevol kanalen waarop films en series worden uitgezonden. Die zender krijg je via een abonnement via je kabelaanbieder. Zo werkte HBO Nederland die paar jaar ook.

Daarnaast krijg je bij HBO ook de 'terugkijkdienst' HBO Go; een manier om al hun content gewoon zelf te streamen.

Als je dat niet via de kabel wilt kun je in de VS een abonnement nemen op HBO Now. Da's hetzelfde als HBO Go qua concept en aanbod, maar het is een overeenkomst tussen de consument en HBO, zonder tussenkomst van de kabelboer. HBO Now biedt ook gewoon The Sopranos, The Wire, Sex and the City, Game of Thrones, Ballers, Westworld, et cetera, en die kost dus iets van 15 dollar, want HBO vindt zichzelf nog steeds een premium-merk.

En nu komt er dus HBO Max. Dat is niet "van HBO", maar is gewoon de naam die WarnerMedia, die altijd al eigenaar van HBO was, kiest voor het totaalpakket van HBO-series en WBTV-series.
Ze maken het wat makkelijker dus, alles bij elkaar. Wel mooi dat je het bij ziggo (nu dan) voor een lager bedrag of gratis hebt ipv voor 15 dollar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 09:05:45 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_187841807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn. Maar ik denk dat de strategie is dat men klanten langer aan zich wil binden en ze dat dus niet zullen doen. Een Bonusaanbieding is er immers ook alleen maar om te voorkomen dat je de rest van je boodschappen bij Jumbo gaat doen. :P
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant kan niemand alle abonnementen betalen (of wil) af en toe een serie apart aanbieden zou ze wat extra geld opleveren. Beetje zoals je bij FOX 1 wedstrijd kunt 'kopen', wat overigens schandalig duur is maar dat terzijde.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 09:17:00 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187841932
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze maken het wat makkelijker dus, alles bij elkaar. Wel mooi dat je het bij ziggo (nu dan) voor een lager bedrag of gratis hebt ipv voor 15 dollar.
Bij Ziggo zit het in een pakket dat (geloof ik) 11 euro kost. Da's dus een euro of twee goedkoper, met nog non HBO-content erbij.
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar aan de andere kant kan niemand alle abonnementen betalen (of wil) af en toe een serie apart aanbieden zou ze wat extra geld opleveren. Beetje zoals je bij FOX 1 wedstrijd kunt 'kopen', wat overigens schandalig duur is maar dat terzijde.
Als ze het doen zal dit ook wel schandalig duur worden. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 09:24:27 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_187842026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Breuls het volgende:
Bij Ziggo zit het in een pakket dat (geloof ik) 11 euro kost. Da's dus een euro of twee goedkoper, met nog non HBO-content erbij.
Ik heb het 'gratis' vanwege ziggo en vodafone dus ik heb mazzel :D
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:17 schreef Breuls het volgende:
Als ze het doen zal dit ook wel schandalig duur worden.
Dat zal inderdaad wel. Maar ja als je een serie heel graag wil zien heb je er misschien wel wat geld voor over, als je naar de bios gaat voor 1 film betaal je ook al snel minstens een tientje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_187842207
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb het 'gratis' vanwege ziggo en vodafone dus ik heb mazzel :D
[..]

Dat zal inderdaad wel. Maar ja als je een serie heel graag wil zien heb je er misschien wel wat geld voor over, als je naar de bios gaat voor 1 film betaal je ook al snel minstens een tientje.
Weet je dat zeker? Er staat mij iets bij dst die combi alleen movies en series L pakket heeft en niet de XL welke met HBO is.

Edit: gevonden. Je hebt gelijk. :P
pi_187842272
The Fresh Prince zal dan wss weer snel verdwijnen van Netflix.

Blijkbaar zal in het buitenland Netflix de partner blijven van CW:
Decider - CW Shows Will Still Stream on Netflix Internationally Under New HBO Max Deal

Ik denk dat HBO Max een hele tijd niet internationaal gaat (te vergelijken met CBS voor Star Trek Discovery). Dit is in lijn met een eerder statement waarin ze eerst US doen en "mss daarna internationaal uitrollen"
https://variety.com/2018/(...)ly-first-1203028481/

EDIT: Volgens Netflix-nederland zou Friends toch op Netflix blijven (maar kan eind dit jaar wel veranderen als de licentie moet hernieuwd worden):
https://www.netflix-neder(...)r-niet-in-nederland/
  woensdag 10 juli 2019 @ 09:49:11 #15
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187842351
Overal zijn gratis streamingsites.. Werkelijk alles staat binnen no time op die sites..

Maargoed je hebt altijd mensen die midden in een lege polder voor een rood stoplicht gaan staan wachten ja..
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juli 2019 @ 09:53:01 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_187842408
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2019 08:54 schreef Karina het volgende:
Ik las eerder dat Friends op Netflix zou komen, die zullen wel balen. Wat is het verschil tussen HBO en HBO Max? HBO was toch ook al een online aanbieder dacht ik, of bestaat die inmiddels niet meer.

Verder wat je zegt, onderhand moet je voor alle series een apart abonnement hebben, die serie staat bij HBO, de volgende bij netflix en weer eentje bij Videoland, je kan wel aan de gang blijven.
Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon steeds een paar maanden naar één zo'n aanbieder kijken, en dan weer wat series bij de ander kijken. Het wordt pas lastig als je écht per se meerdere series bij meerdere aanbieders tegelijk wilt zien :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 09:54:58 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_187842441
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt natuurlijk ook gewoon steeds een paar maanden naar één zo'n aanbieder kijken, en dan weer wat series bij de ander kijken. Het wordt pas lastig als je écht per se meerdere series bij meerdere aanbieders tegelijk wilt zien :P
ja dat laatste is vaak het geval :') Plus steeds van abonnement wisselen vind ik nou ook niet super handig.

quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
Overal zijn gratis streamingsites.. Werkelijk alles staat binnen no time op die sites..

Maargoed je hebt altijd mensen die midden in een lege polder voor een rood stoplicht gaan staan wachten ja..
Uiteraard maar dat is wat minder legaal :P Als je dat niet wil is het toch een beetje een gedoetje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 10 juli 2019 @ 10:01:12 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187842528
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:54 schreef Karina het volgende:
Uiteraard maar dat is wat minder legaal :P Als je dat niet wil is het toch een beetje een gedoetje.
Soms heiligt het doel de middelen.. Als ze ademen verbieden en je alleen nog 8 uur per dag mag dan houd ook niemand zich eraan..

Gevalletje burgerlijke ongehoorzaamheid..

Enne een vpn is niet illegaal..

Daarbij is het natuurlijk van de zotte hoe de industrie wel even voor je bepaald en vasthoud aan hun eigen conservatieve gedachte (zelfde verhaal met omvallende fysieke winkels doordat ze niet meegaan in de tijd.. net als freerecordshop bijv.. )

Fietsen met vierkante wielen is lastig.. :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juli 2019 @ 10:25:53 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187842886
Nu gaat iedere partij een eigen toko beginnen. En dan zullen er over 4-5 jaar nog maar een paar overblijven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187842978
Deze ontwikkeling heeft mij doen beslissen om weer terug te gaan naar downloaden. Ik ben best bereid om te betalen en had ook abbo's lopen bij meerdere diensten, maar nog meer versplintering ga/wil/kan ik niet niet betalen. Alleen Spotify heb ik momenteel nog lopen.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 10 juli 2019 @ 10:33:09 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_187842993
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:49 schreef Zolderkamer het volgende:
Overal zijn gratis streamingsites.. Werkelijk alles staat binnen no time op die sites..

Maargoed je hebt altijd mensen die midden in een lege polder voor een rood stoplicht gaan staan wachten ja..
Lekker man, overal reclame en matige kwaliteit omdat je te beroerd bent om een paar euro te betalen _O_ Geen enkel 'gratis' alternatief kan toppen aan de betaalde websites. Dat jij genoegen neemt met weinig prima maar verwijt andere mensen dan niet dat zij wel graag een goede kijkervaring willen hebben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_187843391
@borisz Alles hangt af van de catalogus. Disney en Warner hopen dat de duizenden uren aan bestaande content genoeg mensen zullen lokken.

Het idee om telkens een abonnement van een maand te nemen is denk ik deel van het plaatje. Zeker voor Disney dat snel wereldwijd gaat en 20 miljoen die een maand proeven is mooi meegenomen ipv helemaal geen graantje meepikken.
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:21:29 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187843654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker man, overal reclame en matige kwaliteit omdat je te beroerd bent om een paar euro te betalen _O_ Geen enkel 'gratis' alternatief kan toppen aan de betaalde websites. Dat jij genoegen neemt met weinig prima maar verwijt andere mensen dan niet dat zij wel graag een goede kijkervaring willen hebben.
Vroeger had ik video 2000.. kwaliteit is tegenwoordig echt prima en het meeste in 720p wat mn tv ook is.. en geen enkele last van reclames hoor..
Maar als jij dik wil betalen voor dat kleine beetje meer kwaliteit met een summier aanbod, be my guest
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:31:40 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_187843745
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Vroeger had ik video 2000.. kwaliteit is tegenwoordig echt prima en het meeste in 720p wat mn tv ook is.. en geen enkele last van reclames hoor..
Maar als jij dik wil betalen voor dat kleine beetje meer kwaliteit met een summier aanbod, be my guest
Prima is behoorlijk overdreven wanneer je het met deftige legale alternatieven vergelijkt. Buiten dat stel je je jezelf bloot voor nogal wat gevaren. Buiten dat vind ik piraterij indien er legale opties zijn nog steeds behoorlijk treurig. Buiten dat stream je bijna alles wat je wil voor een paar tientjes per maand. Als jij dat dik betalen vindt dan is er iets mis met je financiële huishouding.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:36:17 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187843789
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Prima is behoorlijk overdreven wanneer je het met deftige legale alternatieven vergelijkt. Buiten dat stel je je jezelf bloot voor nogal wat gevaren. Buiten dat vind ik piraterij indien er legale opties zijn nog steeds behoorlijk treurig. Buiten dat stream je bijna alles wat je wil voor een paar tientjes per maand. Als jij dat dik betalen vindt dan is er iets mis met je financiële huishouding.
Nee jou gehamer met toppen is overdreven.. Ik weet net zo goed waar het over gaat als we beide iets gezien hebben..

En er zijn geen alternatieven... Ik kijk oa Vlaams, Nederlands, Engels, Amerikaans en een beetje Russisch..
Dat is niet met een paar tientjes (wat achterlijk veel is voor tv) geregeld..

Ik ga deze discussie ook niet voeren verder.. er valt namelijk niets te discussieren.. Met je bijna en indien..
  woensdag 10 juli 2019 @ 11:37:23 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_187843801
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee jou gehamer met toppen is overdreven.. Ik weet net zo goed waar het over gaat als we beide iets gezien hebben..

En er zijn geen alternatieven... Ik kijk oa Vlaams, Nederlands, Engels, Amerikaans en een beetje Russisch..
Dat is niet met een paar tientjes (wat achterlijk veel is voor tv) geregeld..

Ik ga deze discussie ook niet voeren verder.. er valt namelijk niets te discussieren..
K.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 15:34:02 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 15:41:10 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187847144
Wat ik wel opvallend vind is dat er in de berichtgeving niets gezegd wordt over DC Universe, de streamingdienst van WarnerMedia die nu iets van een jaar of zo bestaat. Die heeft ook eigen series; zullen deze te zien zijn op HBO Max of blijft dat apart?

Da's niet helemaal duidelijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:59:07 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187847401
quote:
› CW Shows: HBO Max will be the exclusive streaming home for CW dramas produced by Warner Bros. starting with the fall 2019 season, including the DC Entertainment series “Batwoman,” and “Katy Keene” (a spinoff of “Riverdale”). Note, however, that CW shows going forward will be available on HBO Max beginning 30 days prior to the TV premiere of the next seasons of those shows.
quote:
Voor nieuwe tv-series voor bijvoorbeeld The CW geldt dat ze eerst op HBO Max komen en pas 30 dagen laten op tv worden uitgezonden.
Dit snap ik even niet, maar dat zal wel aan mij liggen :@ Bedoel je nou dat de komende seizoenen van The Flash/Arrow/Supergirl, etc eerst op HBO Max komen en pas 30 dagen later worden uitgezonden op de CW? Of dat de seizoenen op HBO Max komen, 30 dagen voordat het nieuwe seizoen begint? Zeg maar: seizoen 6 van The Flash komt 30 dagen voor het begin van seizoen 7 op HBO Max te staan?

Klinkt niet heel logisch als nieuwe afleveringen eerst worden uitgezonden op HBO Max en dan pas via de CW. Dan storten de kijkcijfers op de CW keihard in, en gezien niet iedereen wil gaan streamen loop je risico dat die groep echt moet gaan oppassen voor spoilers.

Wat betreft de streaming dienst zelf: Disney+ ga ik sowieso wel proberen als het in NL uitkomt. Al is het maar voor die MCU series en Star Wars series die exclusive gaan zijn. Downloaden blijft gok ik wel een optie, en waarschijnlijk blijven bepaalde dingen wel uitkomen op dvd/blu-ray (wat mijn voorkeur heeft over streamen, dus ik hoop niet dat ze daarmee gaan stoppen..), maar ben dan wel bereid om voor disney+ te betalen. Netflix uiteraard ook, al is het even afwachten wat er allemaal verdwijnt als de andere diensten op gang komen. HBO Max ook even afwachten. Eerst of het uberhaupt in NL uitkomt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juli 2019 @ 16:00:01 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_187847421
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[..]

Dit snap ik even niet, maar dat zal wel aan mij liggen :@ Bedoel je nou dat de komende seizoenen van The Flash/Arrow/Supergirl, etc eerst op HBO Max komen en pas 30 dagen later worden uitgezonden op de CW? Of dat de seizoenen op HBO Max komen, 30 dagen voordat het nieuwe seizoen begint? Zeg maar: seizoen 6 van The Flash komt 30 dagen voor het begin van seizoen 7 op HBO Max te staan?

Klinkt niet heel logisch als nieuwe afleveringen eerst worden uitgezonden op HBO Max en dan pas via de CW. Dan storten de kijkcijfers op de CW keihard in, en gezien niet iedereen wil gaan streamen loop je risico dat die groep echt moet gaan oppassen voor spoilers.

Wat betreft de streaming dienst zelf: Disney+ ga ik sowieso wel proberen als het in NL uitkomt. Al is het maar voor die MCU series en Star Wars series die exclusive gaan zijn. Downloaden blijft gok ik wel een optie, en waarschijnlijk blijven bepaalde dingen wel uitkomen op dvd/blu-ray (wat mijn voorkeur heeft over streamen, dus ik hoop niet dat ze daarmee gaan stoppen..), maar ben dan wel bereid om voor disney+ te betalen. Netflix uiteraard ook, al is het even afwachten wat er allemaal verdwijnt als de andere diensten op gang komen. HBO Max ook even afwachten. Eerst of het uberhaupt in NL uitkomt.
Er staat expliciet 'nieuwe series', dus ik ga er vanuit dat Arrow/Supergirl/Flash/Legends blijven waar ze zijn? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 10 juli 2019 @ 16:01:29 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187847443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Er staat expliciet 'nieuwe series', dus ik ga er vanuit dat Arrow/Supergirl/Flash/Legends blijven waar ze zijn? :P
Dan las ik het even verkeerd :@
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juli 2019 @ 16:01:43 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_187847447
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dan las ik het even verkeerd :@
Of ik begrijp het verkeerd, maar ik hoop van harte van niet :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 10 juli 2019 @ 16:02:41 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187847464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of ik begrijp het verkeerd, maar ik hoop van harte van niet :+
Het valt een beetje op twee manieren te lezen, dus vandaar dat ik het vroeg :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_187847645
@AlwaysHappy Volgens een WB exec blijft internationaal de deal tussen Netflix en CW gelden. De bestaande series (en nieuwe seizoenen) blijven dus tot nader order.

Of de nieuwe CW series ook op Netflix komen is meer fuzzy. Mss met een beetje vertraging, 30 dagen of helemaal niet. Erg transparant is het allemaal niet. Er zijn nu vele buitenlandse sites die blij zijn dat Friends en Fresh Prince "gered" zijn want HBO Max heeft enkel US rechten. Maar het kan evengoed zijn dat het eind dit jaar toch verdwijnt. Zo zijn er wel nog meer onaangename verrassingen geweest waar series ineens op de verdwijnlijst kwamen.
  woensdag 10 juli 2019 @ 17:29:33 #35
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187848797
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:15 schreef zipcon het volgende:
@:alwayshappy Volgens een WB exec blijft internationaal de deal tussen Netflix en CW gelden. De bestaande series (en nieuwe seizoenen) blijven dus tot nader order.

Of de nieuwe CW series ook op Netflix komen is meer fuzzy. Mss met een beetje vertraging, 30 dagen of helemaal niet. Erg transparant is het allemaal niet. Er zijn nu vele buitenlandse sites die blij zijn dat Friends en Fresh Prince "gered" zijn want HBO Max heeft enkel US rechten. Maar het kan evengoed zijn dat het eind dit jaar toch verdwijnt. Zo zijn er wel nog meer onaangename verrassingen geweest waar series ineens op de verdwijnlijst kwamen.
Wat bedoel je met ''Maar het kan evengoed zijn dat het eind dit jaar toch verdwijnt''? Doel je dan op Friends/Fresh Prince?

Verdwijnt Friends nu ook van NL Netflix, of is dat ook alleen maar VS dan? Al die rechten e.d. hou ik niet zo bij :@

Wel fijn dat de bestaande WB/CW series gewoon door blijven gaan volgens het bestaande patroon...uitzending op de CW en dan een dag later of zo op Netflix.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_187849221
Ik doel idd op Friends en Fresh Prince. Ik ga er voorlopig van uit dat ze ook in 2020 blijven maar zal niet al te verbaasd zijn als de NL rechten toch verdwijnen.

Over CW lijkt het duidelijker te zijn, die series blijven, enkel over de nieuwe moeten we afwachten.
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 19:36:30 #37
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187850680
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[..]

Dit snap ik even niet, maar dat zal wel aan mij liggen :@ Bedoel je nou dat de komende seizoenen van The Flash/Arrow/Supergirl, etc eerst op HBO Max komen en pas 30 dagen later worden uitgezonden op de CW? Of dat de seizoenen op HBO Max komen, 30 dagen voordat het nieuwe seizoen begint? Zeg maar: seizoen 6 van The Flash komt 30 dagen voor het begin van seizoen 7 op HBO Max te staan?

Klinkt niet heel logisch als nieuwe afleveringen eerst worden uitgezonden op HBO Max en dan pas via de CW. Dan storten de kijkcijfers op de CW keihard in, en gezien niet iedereen wil gaan streamen loop je risico dat die groep echt moet gaan oppassen voor spoilers.
Hierboven al een beetje beantwoord, maar zoals ik het begrijp is een aflevering gewoon 30 dagen exclusief voor Max voordat-ie wordt uitgezonden.

Niet het hele seizoen; dat is simpelweg nog niet af op het moment dat de eerste aflevering wordt uitgezonden. En ja, het geldt voor series die herfst 2020 pas hun eerste seizoen op The CW hebben.
quote:
Wat betreft de streaming dienst zelf: Disney+ ga ik sowieso wel proberen als het in NL uitkomt. Al is het maar voor die MCU series en Star Wars series die exclusive gaan zijn. Downloaden blijft gok ik wel een optie, en waarschijnlijk blijven bepaalde dingen wel uitkomen op dvd/blu-ray (wat mijn voorkeur heeft over streamen, dus ik hoop niet dat ze daarmee gaan stoppen..), maar ben dan wel bereid om voor disney+ te betalen. Netflix uiteraard ook, al is het even afwachten wat er allemaal verdwijnt als de andere diensten op gang komen. HBO Max ook even afwachten. Eerst of het uberhaupt in NL uitkomt.
Het is allemaal afwachten, denk ik. Want het is allemaal interessant, maar is het interessant genoeg?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 19:37:24 #38
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187850693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:15 schreef zipcon het volgende:

Of de nieuwe CW series ook op Netflix komen is meer fuzzy. Mss met een beetje vertraging, 30 dagen of helemaal niet. Erg transparant is het allemaal niet. Er zijn nu vele buitenlandse sites die blij zijn dat Friends en Fresh Prince "gered" zijn want HBO Max heeft enkel US rechten. Maar het kan evengoed zijn dat het eind dit jaar toch verdwijnt. Zo zijn er wel nog meer onaangename verrassingen geweest waar series ineens op de verdwijnlijst kwamen.
Als HBO Max voorlopig niet naar Europa komt en WBTV gewoon wil blijven verdienen zullen ze wel licenties aan Netflix durven verkopen, gok ik zo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 10 juli 2019 @ 20:40:41 #39
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_187851902
CW zie ik pas verdwijnen als CBS en Viacom gefuseerd zijn
The more debt, the better
  woensdag 10 juli 2019 @ 20:57:55 #40
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187852256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:36 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hierboven al een beetje beantwoord, maar zoals ik het begrijp is een aflevering gewoon 30 dagen exclusief voor Max voordat-ie wordt uitgezonden.

Niet het hele seizoen; dat is simpelweg nog niet af op het moment dat de eerste aflevering wordt uitgezonden. En ja, het geldt voor series die herfst 2020 pas hun eerste seizoen op The CW hebben.
[..]

Het is allemaal afwachten, denk ik. Want het is allemaal interessant, maar is het interessant genoeg?
Note, however, that CW shows going forward will be available on HBO Max beginning 30 days prior to the TV premiere of the next seasons of those shows.

Dat lees ik meer als een serie die eerst op de cw uitgezonden wordt, en dat HBO max vervolgens 30 dagen voor het nieuwe seizoen van die serie het vorige seizoen exclusief krijgt.

Edit: lees net op wat sites dat die denkwijze inderdaad klopt.

En ze hebben het over starting in 2019, niet 2020 volgens mij :@

Nja, voor nl verder niet relevant, dus dan maakt het me verder niet uit. Dvd’s zullen ook wel uit blijven komen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin woensdag 10 juli 2019 @ 21:45:53 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187853417
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Note, however, that CW shows going forward will be available on HBO Max beginning 30 days prior to the TV premiere of the next seasons of those shows.

Dat lees ik meer als een serie die eerst op de cw uitgezonden wordt, en dat HBO max vervolgens 30 dagen voor het nieuwe seizoen van die serie het vorige seizoen exclusief krijgt.
Oh, verdomd. Dat kan ook, ja. :D

Dat is volgens mij ook hoe de deal met Netflix (US) in elkaar steekt.

quote:
Edit: lees net op wat sites dat die denkwijze inderdaad klopt.

En ze hebben het over starting in 2019, niet 2020 volgens mij :@
Ja, dus het geldt voor de series die dit jaar starten; dat is wel logischer als die series dus straks in augustus 2020 op Max komen voordat seizoen 2 in september 2020 begint.
quote:
Nja, voor nl verder niet relevant, dus dan maakt het me verder niet uit. Dvd’s zullen ook wel uit blijven komen.

Zo lang mensen ze nog blijven kopen, maar ik zie de winkels daarvoor alleen maar kleiner worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 11:20:11 #42
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_187878765
Verschrikkelijk, allemaal die verschillende diensten. Aanbod versplintert nog meer waardoor meer mensen vast en zeker weer terug gaan naar downloaden/streamen.

Ben best bereid te betalen maar hoe meer streamingdiensten er komen hoe minder interessant het wordt, het aanbod op alle diensten wordt steeds kleiner (het interessante aanbod ten minste :p)
Heb nu Netflix, Spotify en het movies en series pakket op Ziggo. Zal dalijk ook Disney+ nemen maar verder dan dat zal het niet gaan bij mij. Hopelijk blijven in Nederland de HBO series en films gewoon op Ziggo te zien, die $ 15,- per maand voor HBO Max is voor mij echt te veel.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 00:02:16 #43
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193313672
Exclusieve Aflevering HBO Max looney Tunes


  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:20:03 #44
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193386217
HBO Max lancering in Amerika is een grote flop geworden.

Te weinig geld gestoken in marketing en app is niet beschikbaar op alle platformen. Roku en Firestick zijn heel populair in Amerika geen HBO Max.

https://seekingalpha.com/(...)-launch-was-disaster

###
Er is ook teveel keus ze zijn te laat op het feestje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')