SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:39 schreef Flow3r het volgende:
Daar gaat ze
naar het huisje dat ze zo graag wouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ja, klopt, volgens mij heb je het helemaal goed begrepen !quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
DUs mariska
[..]
Dus mariska mag we gek gemaakt worden en gister toen het om mylene stond de verontwaardiging hoog in het vaandel.
daar zal ze dan niks over zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoop dat het bloedheet vannacht in de schaarhut is
Ja idd. Respect kan je niet opeisen daar moet je op zijn minst normaal voor reageren naar de ander ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind dat ook zo onzin. Alleen pmdat jij ouder bent moeten mensen respect hebben? Ja doei.
Martelhofke.quote:
En niemand die respect heeft en haar een handje helptquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Kruiwagen lekke band? Arm oud kreupel vrouwtje loopt maar te slepen
Dat zei Lex goed wat heb je te verbergen dat je het altijd over werk heb en aan het verfen .quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
voordeel is dat morgen de bar wel snel af is, misschien vanavond nog, lekker klussen als afleiding
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zei Lex goed wat heb je te verbergen dat je het altijd over werk heb en aan het verfen .
Jij zat alleen in de SC de Leeuwinnen terug te kijken?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh hier zijn jullie.
[..]
Ja idd. Respect kan je niet opeisen daar moet je op zijn minst normaal voor reageren naar de ander ook.
Ze is wel al 37 je moet haar met respect behandelenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:41 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En niemand die respect heeft en haar een handje helpt
Voorheen had ie wodka nodig om te kunnen slapen dus koffie tic is een prima alternatiefquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat Jens nu een pot koffie zetten voordat hij zo gaat slapen.
Ze heeft geen vrienden en haar familie mot haar ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zei Lex goed wat heb je te verbergen dat je het altijd over werk heb en aan het verfen .
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
steun zoeken bij de topper van de week en nu ikbal bedanken dat hij wilde verhuizen, ze gaat naar zijn cv kijken
@DaniqueV heeft wat over haar gevonden (ze is ziek geweest)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft geen vrienden en haar familie mot haar ook niet
als je zo perfect denkt te zijn als zij dat denkt te zijn zal ze dat nooit doen. Alex legde net daarvoor de vinger op de zere plek , ze kan echt niet anders. Zielig eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind trouwens niet dat Jens Mariska aan het pesten is voor dat ik commentaar krijg. Mariska had gewoon sorry moeten zeggen en het had klaar geweest.
als ze nog langer blijft ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@:daniqueV heeft wat over haar gevonden (ze is ziek geweest)
Ja alleen van vodka slaap je en van koffie nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Voorheen had ie wodka nodig om te kunnen slapen dus koffie tic is een prima alternatief
Alles heeft ze opgegeven om in Utopia te mogen zijn. Ben je dan knettergekquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft geen vrienden en haar familie mot haar ook niet
zwakquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef magnaal het volgende:
Mariska: Jens ging ook weer tegen me te keer...Ik ga geen gesprek meer met je aan
Maar nu schoon.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@:daniqueV heeft wat over haar gevonden (ze is ziek geweest)
ja, daarom heb ik nog niet echt een oordeel verder. leek me wel een type om dat meteen te vertellen.quote:
Nee ik zat in het vorig topic door te posten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij zat alleen in de SC de Leeuwinnen terug te kijken?
Te subtiel voor haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
khad niet anders verwacht...hij laat haar uitrazen...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:49 schreef formule het volgende:
Jessie valt me erg tegen, samen met Maris klitten
Ik wil daar niet per se van uit gaan..Ze laat mensen van alles denkenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk kanker, omdat ze nu 'schoon' is
tis een pathologische leugenaarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik wil daar niet per se van uit gaan..Ze laat mensen van alles denken
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:49 schreef magnaal het volgende:
Jessie: je moet hier samen leven, dus als je je verhaal bij iemand neerlegt, dat vind ik normaal...
Wat een zwart/wit denker die Mariska en wat rancuneus en hooghartig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets wat ik bij Mariska totaal niet zie.
De keukenbouwers vieren nog steeds feest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik wil daar niet per se van uit gaan..Ze laat mensen van alles denken
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets wat ik bij Mariska totaal niet zie.
De keukenbouwers vieren nog steeds feest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik van jou gejat.quote:
Da’s ook niet altijd waar, ik heb een kennis die werkt met hele agressieve downies in een gesloten inrichting. Loeisterk zijn ze, geen ruzie mee maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef Labradoodle het volgende:
Zaten er maar 15 mongolen beter gezegd mensen met down syndroom. Die zijn vrolijk en hebben plezier in het leven . En zijn harde werkers.
Er is er nog eentje waar het wel over kanker gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:53 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
tja het kan ook schoon van een soa zijn met hem
ok dat wist ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er is er nog eentje waar het wel over kanker gaat.
er staat #kutkanker bij maar okequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er is er nog eentje waar het wel over kanker gaat.
Mariska durft niet allen dan kijk ze je niet aan of draait je de rug toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:52 schreef chufi het volgende:
Waarom kan Maris niet in dr eentje Ikbal even helpen.. Of is ze bang voor hem om alleen met hem te praten om een of andere reden
Dan staat er geen #kutkanker op de fotoquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:53 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
tja het kan ook schoon van een soa zijn met hem![]()
Niet zo doen,ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
er staat #kutkanker bij maar oke
ze zal wel liegen
Dat is zo .quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:53 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Da’s ook niet altijd waar, ik heb een kennis die werkt met hele agressieve downies in een gesloten inrichting. Loeisterk zijn ze, geen ruzie mee maken.![]()
Maar Mariska heeft d’r zin gekregen, goed gemanipuleerd dus.
Er staat" kutkanker" Koosquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook een darminfectie zijn geweest, dan ben je na een paar dagen ook schoon.
niet gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan staat er geen #kutkanker op de foto
Ja echt hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mariska durft niet allen dan kijk ze je niet aan of draait je de rug toe.
Het is weer zo tegenstrijdig allemaal...Ze heeft een enorm bedrijf onder haar hoede gehad, ze heeft jaren uit een koffer geleefd.. Kanker geeft je die vrijheid niet hoor en ik spreek uit ervaring..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
er staat #kutkanker bij maar oke
ze zal wel liegen
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zag ik nu ook toen ik aan het typen was stond die foto er nog niet.
dat leer ze echt niet op management cursesquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:54 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mariska durft niet allen dan kijk ze je niet aan of draait je de rug toe.
Nee ik denk dat ze of chauffeuse is geweest of verkoopster zeker geen manager.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef Maria. het volgende:
[..]
dat leer ze echt niet op management curses
Ik baseer me op de Insta`s die ik zag.Weet het verder ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is weer zo tegenstrijdig allemaal...Ze heeft een enorm bedrijf onder haar hoede gehad, ze heeft jaren uit een koffer geleefd.. Kanker geeft je die vrijheid niet hoor en ik spreek uit ervaring..
Is dat nu voor- of achteruitgang ten opzichte van een winkelwagentje?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef formule het volgende:
Maris zoekt kratjes om Isbal zijn spullen in te dumpen
quote:
ik weet t mop, het is allemaal heel bijzonder en daarom kijk ik het nog even aan mbt haar gedrag. ze verbergt iets, iedereen voelt hier dat ze niet oprecht is. misschien is ze daarom zo fel etc etc. maar sommige reacties gaan mij echt de pet te bovenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is weer zo tegenstrijdig allemaal...Ze heeft een enorm bedrijf onder haar hoede gehad, ze heeft jaren uit een koffer geleefd.. Kanker geeft je die vrijheid niet hoor en ik spreek uit ervaring..
Mooi dat Lexy het opmerkte.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik weet t mop, het is allemaal heel bijzonder en daarom kijk ik het nog even aan mbt haar gedrag. ze verbergt iets, iedereen voelt hier dat ze niet oprecht is. misschien is ze daarom zo fel etc etc. maar sommige reacties gaan mij echt de pet te boven
Waarom zou ze dat op een foto zetten die iedereen die haar kent kan zien. En er zijn verschillende soorten kanker he. En mensen kunnen op de behandelingen anders reageren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat nu voor- of achteruitgang ten opzichte van een winkelwagentje?
Ja bij mij ook, maar ook tov Jens en Mylene bv..Ik kan er niet bij...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik weet t mop, het is allemaal heel bijzonder en daarom kijk ik het nog even aan mbt haar gedrag. ze verbergt iets, iedereen voelt hier dat ze niet oprecht is. misschien is ze daarom zo fel etc etc. maar sommige reacties gaan mij echt de pet te boven
Wat het vragen om excuses van Mariska ik ook zeker. Dat vind ik juist een teken van volwassenheid. Toegeven dat je fout zat.quote:
Van kanker krijg je geen kutkarakter hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
👍 helemaal gelijk het moet bijna 18 + uitgezonden worden. Het is geen familie soap.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar ook tov Jens en Mylene bv..Ik kan er niet bij...
Utopia wordt ook steeds vreemder, met pestgedrag, leugens, manipulatie, geen empathie jegens elkaar..drank, drugs en rock en roll..en dan komt er ook nog eens zo een bedorven type binnen??
Ja too. ik bedoel ook niet dat het een vrijbrief is om je zo kut te gedragen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind zeker, dat hij excuus verdiend
Ow sorry, maar dat zeg ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Van kanker krijg je geen kutkarakter hoor
Ze is wel 37 (al lijkt ze veel ouder) je moetrespect voor haar hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is sinds kort 16+ volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:05 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
👍 helemaal gelijk het moet bijna 18 + uitgezonden worden. Het is geen familie soap.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:53 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Da’s ook niet altijd waar, ik heb een kennis die werkt met hele agressieve downies in een gesloten inrichting. Loeisterk zijn ze, geen ruzie mee maken.![]()
Maar MariskaJens heeft d’rzijn zin niet gekregen, goedverkeerd gemanipuleerd dus.
echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is sinds kort 16+ volgens mij.
En nóg meer respect voor Lex, want die is nóg veel ouder!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze is wel 37 (al lijkt ze veel ouder) je moetrespect voor haar hebben
Is dat echt ? En dan om half 8 uitzenden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is sinds kort 16+ volgens mij.
En rokenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:58 schreef DKUp het volgende:
Kanker en dan lekker iedere dag onder de zonnebank, goede combinatie.
Lex is een jonge vrouw vergeleken bij die Mariska. Die is jong van geest die zal dat nooit zeggen.😀quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
En nóg meer respect voor Lex, want die is nóg veel ouder!
Voorlopig krijgen we wel Jensie en Milaantje vs Naariskaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
verwachten we nog onweer vannacht in laren?
Leuk qua kleding, kapsel, make-up bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef Maria. het volgende:
Mariska is weer een voorbeeld dat je er wel leuk uitkan zien..( en dat meen ik echt ) ......maar dat maakt je nog geen prettig mens.......
jessie idem ditto.....vader en opa hebben roken gerelateerde aandoeningen....en hij blijft paffen...quote:
maar ze wilde niet bij andrea, dus dit gaat nog wel verder borquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Mariska wilde direct al in dat huisje, nu heeft ze haar zin. Wat heeft Jens daarmee te maken?
Ja heel dom...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef Maria. het volgende:
[..]
jessie iden ditto.....vader en opa hebben roken gerelateerde aandoeningen....en hij blijft paffen...
komt goed schatjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef formule het volgende:
Ik haat het gedrag, houding, en weet je wel wie ik ben houding van Maris
Ik heb dat ergens gelezen.Het viel iemand op.quote:
Mariska loopt in te korte rokjes trekt de hele dag de jurk naar beneden. En ze doucht niet deo en tandenpoetsen klaar smorgens.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef Maria. het volgende:
Mariska is weer een voorbeeld dat je er wel leuk uitkan zien..( en dat meen ik echt ) ......maar dat maakt je nog geen prettig mens.......
Klopt, ik zie Lex geen respect lopen eisen, dat past echt niet bij haar.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:10 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Lex is een jonge vrouw vergeleken bij die Mariska. Die is jong van geest die zal dat nooit zeggen.😀
jaa,nu moet ze Andrea nog wegpesten, net zo lang tot ze met His een huisje deelt, pas dan is ze tevredenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar ze wilde niet bij andrea, dus dit gaat nog wel verder borrelen
yep...ze wil hiske erin denk ik....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ze zal nu wel gaan douchen dan...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:12 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mariska loopt in te korte rokjes trekt de hele dag de jurk naar beneden. En ze doucht niet deo en tandenpoetsen klaar smorgens.
Wat ik bijzonder vind is , als ze zo ziek is geweest dan verwacht je een andere manier van leven nu van haar. Wat ik zie en lees over haar, is het gewoon een heel naar egoïstisch mens brrrrquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:48 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze heeft gehad ik vindt het een walgelijk mens die over lijken gaat .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Zou wel tijd wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ze zal nu wel gaan douchen dan...
In de gids staat dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb dat ergens gelezen.Het viel iemand op.
Lex is leuk geworden in het begin beetje vreemd maar ze is leuk en spontaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:12 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Klopt, ik zie Lex geen respect lopen eisen, dat past echt niet bij haar.
O ja, want met Andrea kon ze niet op niveau converseren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat ik bijzonder vind is , als ze zo ziek is geweest dan verwacht je een andere manier van leven nu van haar. Wat ik zie en lees over haar, is het gewoon een heel naar egoïstisch mens brrrr
En wat ik ook heb gevonden, GJ heeft al heel lang een goede vriendin, al jaren en die Maris spreekt nu ineens over haar vriendin voor eeuwig. Schijnbaar heeft ze haar leren kennen door GJ? Maar net als Cees, schijnbaar heeft zij die gezien op GJ verjaardag en ineens is Cees ook een vriend van Maris?
Ik vind haar een heel naar persoon die volgens mij over lijken gaat en er alles aan zal doen ten gunste van haarzelf
en je weet zeker dat het over dezelfde vriendin gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lex is een toppertjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:14 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Lex is leuk geworden in het begin beetje vreemd maar ze is leuk en spontaan.
In een promo stond opeens 16quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In de gids staat dit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:14 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Lex is leuk geworden in het begin beetje vreemd maar ze is leuk en spontaan.
Toch had ze heerlijk liggen keuvelen met Andrea gisteravond...ach laat maar, dat mens spreekt zichzelf steeds tegenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:14 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
O ja, want met Andrea kon ze niet op niveau converseren.
![]()
![]()
Ah ok. Dit is de gids van KPN. Die weten dat blijkbaar nog niet dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
In een promo stond opeens 16![]()
Was een filmpje van de officiële website.
ja dat deed ze dag 1 ook met jens en milenequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Toch had ze heerlijk liggen keuvelen met Andrea gisteravond...ach laat maar, dat mens spreekt zichzelf steeds tegen
[..]
Wat ik bijzonder vind is , als ze zo ziek is geweest dan verwacht je een andere manier van leven nu van haar. Wat ik zie en lees over haar, is het gewoon een heel naar egoïstisch mens brrrr
En wat ik ook heb gevonden, GJ heeft al heel lang een goede vriendin, al jaren en die Maris spreekt nu ineens over haar vriendin voor eeuwig. Schijnbaar heeft ze haar leren kennen door GJ? Maar net als Cees, schijnbaar heeft zij die gezien op GJ verjaardag en ineens is Cees ook een vriend van Maris?
Ik vind haar een heel naar persoon die volgens mij over lijken gaat en er alles aan zal doen ten gunste van haarzelf
en ik vind het vreemd, hoe ze haar familiebanden beschrijft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Goed speurwerk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd...ze liegt alles bij elkaar.....vandaag lag het ook aan de kleur geel daar...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Toch had ze heerlijk liggen keuvelen met Andrea gisteravond...ach laat maar, dat mens spreekt zichzelf steeds tegen
Kan ook een fout zijn want voor de rest zie ik niks staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ok. Dit is de gids van KPN. Die weten dat blijkbaar nog niet dan.
Het zou wel zo moeten zijn zo langzamerhand, wat een volk zeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan ook een fout zijn want voor de rest zie ik niks staan.
En een goed opgevoede zoon heeft ze waar ze heel gelukkig mee is.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef Trainwreck het volgende:
[..]Een beetje vreemd, maar wel le...uk.
Ja, daarom, ze heeft haar mening al klaar over iedereen “want ze heeft heel veel mensenkennis”, maar ik vermoed dat dat laatste nogal meevalt. Of tegen dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje vreemd?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die sjamp plaatsteLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Het moet haar toch wel wat doen, dat haar familie zich van haar heeft afgekeerd en utopai heeft afgeraden, lijkt mequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
en ik vind het vreemd, hoe ze haar familiebanden beschrijft...
Hij is ook echt gek op haar volgens mij, vond ik leuk om te zien!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:20 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En een goed opgevoede zoon heeft ze waar ze heel gelukkig mee is.
Ik ook was leuk bezoek om te zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:20 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Hij is ook echt gek op haar volgens mij, vond ik leuk om te zien!
Yep. heb de namen nu weg gehaald vanwege privacy maar ja gaat over dezelfde persoonquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en je weet zeker dat het over dezelfde vriendin gaat?
vreemdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep. heb de namen nu weg gehaald vanwege privacy maar ja gaat over dezelfde persoon
Ja ook dat, het is een hele aparte vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
en ik vind het vreemd, hoe ze haar familiebanden beschrijft...
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vond dit een beetje vreemd?Ik denk dat ze in jan voor onderzoek, echo's in het ziekenhuis is geweest en in febr de uitslag kreeg??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die sjamp plaatste
Bij een normaal mens doet dat pijn en blijf je thuis waar ze zegt een fantastische baan had.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:20 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Het moet haar toch wel wat doen, dat haar familie zich van haar heeft afgekeerd en utopai heeft afgeraden, lijkt me
COS Detective Agency weer op volle sterkte zie ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep. heb de namen nu weg gehaald vanwege privacy maar ja gaat over dezelfde persoon
Ja maar ze zegt al dat de uitslagen goed zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in jan voor onderzoek, echo's in het ziekenhuis is geweest en in febr de uitslag kreeg??
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:24 schreef Paco55 het volgende:
[..]
COS Detective Agency weer op volle sterkte zie ik.
Ja ik krijg ook altijd twee uitslagen..de 1e voor de bestralingsplekken en de ander voor de mammografie...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt al dat de uitslagen goed zijn?
Mwoah, deed ze wel bij Maikel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:12 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Klopt, ik zie Lex geen respect lopen eisen, dat past echt niet bij haar.
gAat dat niet over afgelopen post die van enkele weken geleden?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:24 schreef formule het volgende:
Jessie en merel hebben beide kut post gekregen,hoor ik nu van Merel
Okéquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook altijd twee uitslagen..de 1e voor de bestralingsplekken en de ander voor de mammografie...
Heeft ze het nu gewoon voor elkaar gekregen?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heeft ze het nu gewoon voor elkaar gekregen?
[..]
Jij bent echt de beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook meegekregen dat ze de relatie met GJ een fout noemde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ja gewoon ikbal zijn spuller er uitgegooit..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heeft ze het nu gewoon voor elkaar gekregen?
heeft ze nou wel zelf met ikbal gesproken of niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja gewoon ikbal zijn spuller er uitgegooit..
Dat verklaart misschien nog meer...Als ze een borstamputatie heeft gehad, dan heeft ze wellicht gekozen voor een herconstructie..Die wordt soms gemaakt dmv buikweefsel en zelfs buikspier..quote:
Thanks.Ik ben niet gek dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
In een promo stond opeens 16![]()
Was een filmpje van de officiële website.
Nou niet over het onderwerp zelf, dat heeft ze anderen laten oplossenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
heeft ze nou wel zelf met ikbal gesproken of niet?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]maar nu nog regelen dat hiske daar komt liggen ipv andrea
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou niet over het onderwerp zelf, dat heeft ze anderen laten oplossen
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent echt de beste.
Heb je ook meegekregen dat ze de relatie met GJ een fout noemde.
fotoshop hetquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
denk nu aan een wolkje met donder en bliksem boven dat huisje
Asociaal mens zegquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja gewoon ikbal zijn spuller er uitgegooit..
Ze vindt zijn scheetjes zo fijn.quote:
tja...ze weet de zwakkeren fijlloos te vinden....en een gast spreekt niet tegen ...dacht ze waarschijnlijk...quote:
Ohh oke...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:34 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
omdat ze anders alleen ligt omdat merel bij jessie slaapt
I know, zie en hoor dat veel tijdens mijn werk, wat ze allemaal doen en kunnen. Vaak dat ze juiste en rugspier naar voren trekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien nog meer...Als ze een borstamputatie heeft gehad, dan heeft ze wellicht gekozen voor een herconstructie..Die wordt soms gemaakt dmv buikweefsel en zelfs buikspier..
Pinpas weer nodig morgen dus weer werken voor de pas onder het dekbed.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:34 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
omdat ze anders alleen ligt omdat merel bij jessie slaapt
Ja idd...Is niet niks hoor, als het zo is..Maar ik blijf het een nare meid vinden..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
I know, zie en hoor dat veel tijdens mijn werk, wat ze allemaal doen en kunnen. Vaak dat ze juiste en rugspier naar voren trekken.
Maar heb geen idee wat ze heeft gehad, ik kwam dit tegen. Kan heel veel zijn hé
tje als ze een pannekoek met spekjes voor je maakt en alles voor je wilt doenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:37 schreef Angelique61 het volgende:
Snap er geen barst van, eerst waren Merel en Jessie ook zo tegen Mariska en nu is het ineens dikke mik!
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze vindt zijn scheetjes zo fijn.
En dit zijn haar woorden.
op stream zei ze dat iets aan haar bosten heeft gedaan....maar dat zei ze mbt de houding van haar schouders......en zeker.niet ivm K....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
I know, zie en hoor dat veel tijdens mijn werk, wat ze allemaal doen en kunnen. Vaak dat ze juiste en rugspier naar voren trekken.
Maar heb geen idee wat ze heeft gehad, ik kwam dit tegen. Kan heel veel zijn hé
Ik begrijp gewoon niet dat er Utopianen gewoon in mee gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:35 schreef Maria. het volgende:
[..]
tja...ze weet de zwakkeren fijlloos te vinden....en een gast spreekt niet tegen ...dacht ze waarschijnlijk...
ze laten haar uitrazen.....zelf ...blijven ze beiden uit de wind...en blijven lachen met de pinpas...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:37 schreef Angelique61 het volgende:
Snap er geen barst van, eerst waren Merel en Jessie ook zo tegen Mariska en nu is het ineens dikke mik!
ze heeft volgens mij ng nooit iets over K gezegdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Maria. het volgende:
[..]
op stream zei ze dat iets aan haar bosten heeft gedaan....maar dat zei ze mbt de houding van haar schouders......en zeker.niet ivm K....
verkleining meen ik gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Maria. het volgende:
[..]
op stream zei ze dat iets aan haar bosten heeft gedaan....maar dat zei ze mbt de houding van haar schouders......en zeker.niet ivm K....
Toen werdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat er Utopianen gewoon in mee gaan
idd...ik heb niks gehoord op stream....en hoor en nu net pas van....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:40 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft volgens mij ng nooit iets over K gezegd
ik als tegen laubquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:40 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ook. Voel haast evenveel antipathie als destijds tegen Billy.
ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:41 schreef Maria. het volgende:
[..]
idd...ik heb niks gehoord op stream....en hoor en nu net pas van....
Daarom begrijp ik haar hele manier niet van in het leven staan en haar houding, je zou toch denken als je zo ziek bent geweest je de kleine dingen beter kan waarderen, je de andere persoon meer in zijn waarde laat? ik zie bij haar het totaal tegenovergesteldequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja idd...Is niet niks hoor, als het zo is..Maar ik blijf het een nare meid vinden..
Die was nog normaal vergeleken bij die Mariska.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:40 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ook. Voel haast evenveel antipathie als destijds tegen Billy.
Ja ik meende ook zoiets gelezen hier te hebben, dat ze vanwege haar rug een borstverkleining had gedaan? maar twijfelde daarover of ik dit goed had onthoudenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Maria. het volgende:
[..]
maar ze is aan de pil....en ze wil nog kindertjes.....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik haar hele manier niet van in het leven staan en haar houding, je zou toch denken als je zo ziek bent geweest je de kleine dingen beter kan waarderen, je de andere persoon meer in zijn waarde houd? ik zie bij haar het totaal tegenovergestelde
zie haar topic maar kan niet op de daar genoemde linkedinn komenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
Ik zie ook helemaal geen linkedin van haar. Een beetje manager heeft dat toch wel. Vraag me ook af of ze ontslag genomen heeft
IK ben benieuwd of er nog iets over los gelaten gaat wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:44 schreef Maria. het volgende:
[..]
maar ze is aan de pil....en ze wil nog kindertjes.....
Hiske heeft het geprobeert....maar ze wilde niks zeggen,....
Commercieel gezien wel zo handig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
Ik zie ook helemaal geen linkedin van haar. Een beetje manager heeft dat toch wel. Vraag me ook af of ze ontslag genomen heeft
ergens krijg ik het idee dat het nog aan is met GJ.....maar geen bewijs...een gevoel..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
Je hebt mensen, die het als een aanval op hun leven hebben ervaren..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik haar hele manier niet van in het leven staan en haar houding, je zou toch denken als je zo ziek bent geweest je de kleine dingen beter kan waarderen, je de andere persoon meer in zijn waarde houd? ik zie bij haar het totaal tegenovergestelde
Nee hoor, dat is echt niet meer aan, vanaf april is Maris niet meer genoemd bij GJ.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:46 schreef Maria. het volgende:
[..]
ergens krijg ik het idee dat het nog aan is met GJ.....mar geen bewijs...een gevoel..
ze zegt haar hele leven constant te hebben moeten vechten tegen vooroordelen....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je hebt mensen, die het als een aanval op hun leven hebben ervaren..
En mensen zoals jij ze beschrijft..Die idd de kleine dingen meer waarderen en het leven omarmen..
Het komt zo divers aan bij kankerpatiënten...
Er zijn mensen die keihard voor zichzelf gaan en het uiterste uit het leven willen gaan halen, tot elke prijs...Die voelen zich voortdurend bedreigd...
Dan hoop ik dat ze goede hulp krijgt en tot inzien komt dat zo leven ook niet de manier isquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je hebt mensen, die het als een aanval op hun leven hebben ervaren..
En mensen zoals jij ze beschrijft..Die idd de kleine dingen meer waarderen en het leven omarmen..
Het komt zo divers aan bij kankerpatiënten...
Er zijn mensen die keihard voor zichzelf gaan en het uiterste uit het leven willen gaan halen, tot elke prijs...Die voelen zich voortdurend bedreigd...
Misschien verwijderd? Ik zie namelijk nog wel de profielfoto van haar LinkedIn op Google.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:44 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
zie haar topic maar kan niet op de daar genoemde linkedinn komen
klopt...en dan denk ik....toen was het 100% zeker dat ze erin zou komen....mja...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is echt niet meer aan, vanaf april is Maris niet meer genoemd bij GJ.
nu weer het groeien van kayleequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:51 schreef schizolientje het volgende:
Die Mriska luistert ook echt niet naar wie dan ook he, elke zin valt ze in de rede en dan gaat het ineens weer over iets anders, Stamppotjes- zuurkool- zoals ik het maak enz.. Elke keer dezelfde riedel
Of dat zij juist vindt dat je alles uit het leven moet halen wat erin zit? 'Want het kan zomaar voorbij zijn.'quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik haar hele manier niet van in het leven staan en haar houding, je zou toch denken als je zo ziek bent geweest je de kleine dingen beter kan waarderen, je de andere persoon meer in zijn waarde laat? ik zie bij haar het totaal tegenovergestelde
Nou ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:52 schreef sylly1 het volgende:
mariska irriteert zich er dood aan dat iedereen zich overal mee bemoeit
.............met die oorkonde...accepteer je haar NIET bestaande autoriteit...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:52 schreef schizolientje het volgende:
ikikikikikikikikik en dan die oorkonde weer nog kinderachtiger dan kinderachtig.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:52 schreef sylly1 het volgende:
mariska irriteert zich er dood aan dat iedereen zich overal mee bemoeit
klopt, gehoordquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:53 schreef lorrie03 het volgende:
leugen nummer 100; ZE ZOU ZEGGEN andrea ik heb niks met jou als dat zo zou zijn.. ze heeft dat alleen gezegd tegen hiske, want ze heeft niets met andrea zei ze toen
ze noemd dat helpen.....maar ongevraagd helpen....is bemoeien....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:53 schreef Labradoodle het volgende:
[..]![]()
ze is zo dom die 🤮Mariska ze doet niet anders.
Zo gaat dat in de keukenbranche...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:52 schreef schizolientje het volgende:
ikikikikikikikikik en dan die oorkonde weer nog kinderachtiger dan kinderachtig.
Ze is zo dom .quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:55 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze noemd dat helpen.....maar ongevraagd helpen....is bemoeien....
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:53 schreef lorrie03 het volgende:
leugen nummer 100; ZE ZOU ZEGGEN andrea ik heb niks met jou als dat zo zou zijn.. ze heeft dat alleen gezegd tegen hiske, want ze heeft niets met andrea zei ze toen
JA MAAR!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska kan een ander niet laten uitspreken.... bad habit
Ja dat snap ik helemaal , alleen niet hoe zij dit nu doetquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of dat zij juist vindt dat je alles uit het leven moet halen wat erin zit? 'Want het kan zomaar voorbij zijn.'
en ze gaat hem ook niet helpen...ach, arme jensquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaat geen inhoudelijk gesprek meer voeren met Jens.
Inhoud heb je al niet, troela, dus dat hoef je niet bij Jens neer te leggen.
Ja, ze heeft helemaal geen mensenkennis of enig inzicht hoe het werkt bij mensen, interactie e.d..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat snap ik helemaal dit, alleen niet hoe zij dit nu doet![]()
Arme achterlijke mongool, geen hulp van de gevierde manager.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:57 schreef sylly1 het volgende:
[..]
en ze gaat hem ook niet helpen...ach, arme jens
Jens kan nu net zo goed naar huis gaan. Wat moet hij zonder de almachtige hulp van de grote Mariska?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:57 schreef sylly1 het volgende:
[..]
en ze gaat hem ook niet helpen...ach, arme jens
volgens haarzelf heeft ze ontzettend veel mensenkennisquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ze heeft helemaal geen mensenkennis of enig inzicht hoe het werkt bij mensen, interactie e.d..
'Leuk jurkje heb je aan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |