Ze is wel 37 (al lijkt ze veel ouder) je moetrespect voor haar hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind zeker, dat hij excuus verdiend
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind zeker, dat hij excuus verdiend
Het is sinds kort 16+ volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:05 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
👍 helemaal gelijk het moet bijna 18 + uitgezonden worden. Het is geen familie soap.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:53 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Da’s ook niet altijd waar, ik heb een kennis die werkt met hele agressieve downies in een gesloten inrichting. Loeisterk zijn ze, geen ruzie mee maken.![]()
Maar MariskaJens heeft d’rzijn zin niet gekregen, goedverkeerd gemanipuleerd dus.
echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is sinds kort 16+ volgens mij.
En nóg meer respect voor Lex, want die is nóg veel ouder!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:07 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze is wel 37 (al lijkt ze veel ouder) je moetrespect voor haar hebben
Is dat echt ? En dan om half 8 uitzenden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is sinds kort 16+ volgens mij.
En rokenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:58 schreef DKUp het volgende:
Kanker en dan lekker iedere dag onder de zonnebank, goede combinatie.
Lex is een jonge vrouw vergeleken bij die Mariska. Die is jong van geest die zal dat nooit zeggen.😀quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:08 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
En nóg meer respect voor Lex, want die is nóg veel ouder!
Voorlopig krijgen we wel Jensie en Milaantje vs Naariskaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
verwachten we nog onweer vannacht in laren?
Leuk qua kleding, kapsel, make-up bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:09 schreef Maria. het volgende:
Mariska is weer een voorbeeld dat je er wel leuk uitkan zien..( en dat meen ik echt ) ......maar dat maakt je nog geen prettig mens.......
jessie idem ditto.....vader en opa hebben roken gerelateerde aandoeningen....en hij blijft paffen...quote:
maar ze wilde niet bij andrea, dus dit gaat nog wel verder borquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Mariska wilde direct al in dat huisje, nu heeft ze haar zin. Wat heeft Jens daarmee te maken?
Ja heel dom...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef Maria. het volgende:
[..]
jessie iden ditto.....vader en opa hebben roken gerelateerde aandoeningen....en hij blijft paffen...
komt goed schatjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:11 schreef formule het volgende:
Ik haat het gedrag, houding, en weet je wel wie ik ben houding van Maris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |