quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zei Lex goed wat heb je te verbergen dat je het altijd over werk heb en aan het verfen .
Jij zat alleen in de SC de Leeuwinnen terug te kijken?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh hier zijn jullie.
[..]
Ja idd. Respect kan je niet opeisen daar moet je op zijn minst normaal voor reageren naar de ander ook.
Ze is wel al 37 je moet haar met respect behandelenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:41 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En niemand die respect heeft en haar een handje helpt
Voorheen had ie wodka nodig om te kunnen slapen dus koffie tic is een prima alternatiefquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat Jens nu een pot koffie zetten voordat hij zo gaat slapen.
Ze heeft geen vrienden en haar familie mot haar ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zei Lex goed wat heb je te verbergen dat je het altijd over werk heb en aan het verfen .
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
steun zoeken bij de topper van de week en nu ikbal bedanken dat hij wilde verhuizen, ze gaat naar zijn cv kijken
@DaniqueV heeft wat over haar gevonden (ze is ziek geweest)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft geen vrienden en haar familie mot haar ook niet
als je zo perfect denkt te zijn als zij dat denkt te zijn zal ze dat nooit doen. Alex legde net daarvoor de vinger op de zere plek , ze kan echt niet anders. Zielig eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind trouwens niet dat Jens Mariska aan het pesten is voor dat ik commentaar krijg. Mariska had gewoon sorry moeten zeggen en het had klaar geweest.
als ze nog langer blijft ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@:daniqueV heeft wat over haar gevonden (ze is ziek geweest)
Ja alleen van vodka slaap je en van koffie nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Voorheen had ie wodka nodig om te kunnen slapen dus koffie tic is een prima alternatief
Alles heeft ze opgegeven om in Utopia te mogen zijn. Ben je dan knettergekquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft geen vrienden en haar familie mot haar ook niet
zwakquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef magnaal het volgende:
Mariska: Jens ging ook weer tegen me te keer...Ik ga geen gesprek meer met je aan
Maar nu schoon.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@:daniqueV heeft wat over haar gevonden (ze is ziek geweest)
ja, daarom heb ik nog niet echt een oordeel verder. leek me wel een type om dat meteen te vertellen.quote:
Nee ik zat in het vorig topic door te posten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij zat alleen in de SC de Leeuwinnen terug te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |