dat tactisch....iederen weet er dan al van...en dus wordt het een hamerstuk.....maris weet hoe dingen werken..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alweer verschoven? Ik dacht dat ze het plan al klaar had?
Oh please, Mariska klaagt al sinds binnenkomst over Jens en Mylene, die had haar plan allang bedacht ,vanaf dag 1 slijmen bij Merel, His en Jessie en slecht praten over jens en Mylenequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb Jens en Mylene nooit horen zeggen en klagen dat ze graag een huisje voor hun tweeën wilden en ergens heb ik het idee dat dit de achterliggende gedachte van hun was met de hele rel die ze nu creëerden om het slaapprobleem van Mariska.. en maar benadrukken dat Mariska een probleem had met hun om daar te slapen ...terwijl Mariska dat nooit heeft gezegd..
Die hadden natuurlijk gehoopt dat Andrea en Ikbal bij Mariska zouden gaan liggen zodat zij het witte huisje in konden pikken..
Ja hoor je heb gelijk het zijn de meest asociale mensen daar die eisen alles opquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb Jens en Mylene nooit horen zeggen en klagen dat ze graag een huisje voor hun tweeën wilden en ergens heb ik het idee dat dit de achterliggende gedachte van hun was met de hele rel die ze nu creëerden om het slaapprobleem van Mariska.. en maar benadrukken dat Mariska een probleem had met hun om daar te slapen ...terwijl Mariska dat nooit heeft gezegd..
Die hadden natuurlijk gehoopt dat Andrea en Ikbal bij Mariska zouden gaan liggen zodat zij het witte huisje in konden pikken..
Als ze op de markt ook te horen krijgen dat er een 4 mans bv, met uitsluiting van de rest, wordt opgericht, dan zou ik als ik hun was, zorgen dat de sokken goed gevuld raaktenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee die presentatie is pas maandag... dan is iedereeen al op de hoogte door de markt
precies....kies je battles...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh please, Mariska klaagt al sinds binnenkomst over Jens en Mylene, die had haar plan allang bedacht ,vanaf dag 1 slijmen bij Merel, His en Jessie en slecht praten over jens en Mylene
Kaylee en dylen en shelly mogen, nee moeten met die bv meedoenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als ze op de markt ook te horen krijgen dat er een 4 mans bv, met uitsluiting van de rest, wordt opgericht, dan zou ik als ik hun was, zorgen dat de sokken goed gevuld raakten
veel beloven en niks geven....doet mongolen in verwachting leven.....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Natuurlijk moeten Jens en Mylène ook een huisje zegt Mariska maar niet nu.....
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:19 schreef Maria. het volgende:
[..]
veel beloven en niks geven....doet mongolen in verwachting leven.....
Zo slim zijn ze nog wel die tattoos brengen geld binnen. Maar shelly? Denk datdylan het niet doet maar kaylee is gauw tevreden ook met haar kleurplaat net. Morgenkrijgt ze een sticker als ze gehoorzaamd. Ze moet nu een week precies doen wat 🤮Mariska opdraagt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:18 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Kaylee en dylen en shelly mogen, nee moeten met die bv meedoen
en het stomme is, ze heeft er zelf maar weinig voor hoeven doenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef magnaal het volgende:
Ik kan er niet meer tegen...Hoe kan het dat iemand die er net is, zo bezig gaan?
Dit kan niet echt zijn, dit is geen werkelijkheid
Wat had je anders van Jens verwacht. Zijn nieuwe holmaatje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef magnaal het volgende:
Ik kan er niet meer tegen...Hoe kan het dat iemand die er net is, zo bezig gaan?
Dit kan niet echt zijn, dit is geen werkelijkheid
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat had je anders van Jens verwacht. Zijn nieuwe holmaatje.
twas ook makkelijk...twas ikbal maar....geen inwoner...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en het stomme is, ze heeft er zelf maar weinig voor hoeven doen
Wat is hun probleem nu dan? Ze hebben nu een huisje voor hun alleen ...Ikbal is er haast nooit..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja hoor je heb gelijk het zijn de meest asociale mensen daar die eisen alles op
Maar die krijgt hij niet eerder dan dat hij zijn axcuus heeft aangeboden ha ha ik had niet gedacht dat er iemand nog erger dan Jessie binnen kon komen daarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Jens gaat nog even excuses halen bij Mariska.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |