johquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gaat morgen heel hard kelderen in de poll, heb ik zo het idee.
een nichtje van me was werknemer van de maand ergens....en 3 maanden later ontslagen...wegens overkompleet....pffffquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris deed dit altijd op haar werk, voor werknemer van de week en Kaylee is zo aan het bloeien en groeien, daar moest ze iets voor maken....
Wat
Een
Kut
Wijf.
Echt weerzinwekkend. Wie is zij om zo’n “oorkonde” uit te delen? De bewoners zijn nu háár werknemers?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiermee zet ze zichzelf zo boven de rest....
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Echt weerzinwekkend. Wie is zij om zo’n “oorkonde” uit te delen? De bewoners zijn nu háár werknemers?
nee..ze noemt het nog net topper van de week....mja...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Echt weerzinwekkend. Wie is zij om zo’n “oorkonde” uit te delen? De bewoners zijn nu háár werknemers?
Daarom...het is gewoon BS!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Maria. het volgende:
[..]
een nichtje van me was werknemen van de maand ergens....en 3 maanden later onslagen...wegens overkompleet....pffff
je zou bij een woningbouwvereninging werken en groot fan van utopia en intriges zijn, moeilijke beslissingquote:
Yep en morgen gaat ze haar plan presenteren...en waar Franny bang voor is zal Maris ook wel misbruiken, alleen werkenden en verdieners krijgen voedselbonnenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hoe ze dat vertelde, “deed ik op m’n werk ook altijd”...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:12 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee..ze noemt het nog net topper van de week....mja...
er zijn idd veel van dat soort bedrijven...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:13 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hoe ze dat vertelde, “deed ik op m’n werk ook altijd”...
En hij laat het toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zij is erger omdat ze in de reet van jessie kruipt...
nee die presentatie is pas maandag... dan is iedereeen al op de hoogte door de marktquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Yep en morgen gaat ze haar plan presenteren...en waar Franny bang voor is zal Maris ook wel misbruiken, alleen werkenden en verdieners krijgen voedselbonnen
Alweer verschoven? Ik dacht dat ze het plan al klaar had?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee die presentatie is pas maandag... dan is iedereeen al op de hoogte door de markt
Ik heb Jens en Mylene nooit horen zeggen en klagen dat ze graag een huisje voor hun tweeën wilden en ergens heb ik het idee dat dit de achterliggende gedachte van hun was met de hele rel die ze nu creëerden om het slaapprobleem van Mariska.. en maar benadrukken dat Mariska een probleem had met hun om daar te slapen ...terwijl Mariska dat nooit heeft gezegd..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waarom kreeg merel voorrang op iedereen? omdat ze er 5 maanden was, nu is mylene er al 5 maanden en jens 5 en een half en mariska 2 weken morgen
ze hadden vanmiddag een geheime bv vergadering met zijn 4en en besloten het plan maandag te presenterenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alweer verschoven? Ik dacht dat ze het plan al klaar had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |