Dat doet John van Lottum wel goed, maar het blijft een lul.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jutta heeft een appgroep met John van Lottum om de sluttyselfies die gepost moeten worden op het Insta-account wel goed te marketen en wordt dagelijks gedaan door totale lul Koen Verweij.
Wat vind je van dommige Danny zijn nieuwe vlam? Het F1 meisje dat toch geen F1 meisje werd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koen is een Arische GOD. Iesiebiet een lelijke boerse teckel.
Moeders er niet bij. Pa lacht zich rotquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
En daar was de appgroep ‘team Jutta’ twee maanden geleden geboren. In die groep: Leerdam, ‘de COO’ (‘Wij geven advies, zij maakt de uiteindelijke call’), Verweij, Van Lottum en zijn zakelijk partner Anke Meulendijks en de vader van Leerdam. De rol van de laatstgenoemde in het team: ,,Een echt vaderlijke rol’', zegt Meulendijks. ,,Beschermend.’'
Wat hij van de in sexy pose geschoten bikini en badpakfoto’s van zijn dochter op social media vindt? Van Lottum: ,,Juist niet lastig, juist mooi. Dát is Jutta. Ze kan zichzelf zijn.’'
Lol, die pa rukt zich helemaal suf.
Is die jongen niet gruwelijk hard gevallen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Nogmaals, ik wil echt weten wat Offredo in de winter van 2010 heeft uitgespookt. Welke duistere arts zit er daarachter?
Mijn god, ik wordt oud.....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
En daar was de appgroep ‘team Jutta’ twee maanden geleden geboren. In die groep: Leerdam, ‘de COO’ (‘Wij geven advies, zij maakt de uiteindelijke call’), Verweij, Van Lottum en zijn zakelijk partner Anke Meulendijks en de vader van Leerdam. De rol van de laatstgenoemde in het team: ,,Een echt vaderlijke rol’', zegt Meulendijks. ,,Beschermend.’'
Wat hij van de in sexy pose geschoten bikini en badpakfoto’s van zijn dochter op social media vindt? Van Lottum: ,,Juist niet lastig, juist mooi. Dát is Jutta. Ze kan zichzelf zijn.’'
Denk jij dat ik die allemaal bijhoud? Ik heet geen @showtimer . Geef ons een link ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat vind je van dommige Danny zijn nieuwe vlam? Het F1 meisje dat toch geen F1 meisje werd.
Ja, je spelling gaat hard achteruit.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat vind je van dommige Danny zijn nieuwe vlam? Het F1 meisje dat toch geen F1 meisje werd.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Denk jij dat ik die allemaal bijhoud? Ik heet geen @:showtimer . Geef ons een link ofzo.
Offredo heeft toch wel meer redelijke jaren gehad aan het begin van zijn carrière? Was gewoon een aardig talent voor het voorjaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Nogmaals, ik wil echt weten wat Offredo in de winter van 2010 heeft uitgespookt. Welke duistere arts zit er daarachter?
Zal zelf ook wel het IQ van een autoband hebben dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja hoor.
https://www.instagram.com/stephanekox/
Starfuckertje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal zelf ook wel het IQ van een autoband hebben dan.
Hoe heeft Danny dit ooit voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Stephane (L) Koxquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Domme Danny zal wel meer verdienen dan zijquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe heeft Danny dit ooit voor elkaar gekregen?
Welke danny en pics?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Prachtig proza.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
al 200 kilometer na-de-volgende-bocht-is-het-echt-koers-genotquote:
We danken je voor deze update, als onze razende sterreporter. Verbazingwekkend stel zo.quote:
VOOR ANS EN RIA MET CHIPSZAKKEN VOOR DE BUIS MOET DIE ETAPPE WORDEN INGEKORT GOTTDAMMERUNGquote:
Rustig Stijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VOOR ANS EN RIA MET CHIPSZAKKEN VOOR DE BUIS MOET DIE ETAPPE WORDEN INGEKORT GOTTDAMMERUNG
Danny gaat vliegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We danken je voor deze update, als onze razende sterreporter. Verbazingwekkend stel zo.
Wie?quote:
Gele brigade zit nog voorin, dus ik verwacht het niet.quote:
Zat uit dat helibeeld net nog rond plek 25. Viel me nog mee, maar hij zal er wel door blijven zakken.quote:
ja, had ie maar een vak moeten lerenquote:
Dat moet lukken in 14 km.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zullen hem wel moeten terugbrengen.
Nee.quote:
14 kilometer. Waar gáát het over.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zullen hem wel moeten terugbrengen.
Je moet als renner ook per direct stoppen als je hier al onbewust gelost zou worden.quote:
Dat viaduct is wel een mooie plek voor een sjuut.twitter:iparkysport twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 15:17:33Today’s finale could be sketchy. From a downhill dual carriageway the peloton will need to slow sharply for a roundabout that will funnel them into this narrow left-hander #TDF2019 https://t.co/KfNyBlyhTJ reageer retweet
Die hebben nog niks gewonnen. Buiten een bollentrui.quote:
oepsquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die hebben nog niks gewonnen. Buiten een bolle trui.
Maar hij kampt met de naweeën van DE VAL.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet als renner ook per direct stoppen als je hier al onbewust gelost zou worden.
Zeker, ja. Ik geloof verder niet dat ie gaat winnen.quote:
Zegt hij.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij kampt met de naweeën van DE VAL.
Kenny van Hummel zou er toe in staat zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet als renner ook per direct stoppen als je hier al onbewust gelost zou worden.
Daar heb je bepaalde belangen bij!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, ja. Ik geloof verder niet dat ie gaat winnen.
Dat heb ik dan ook niet voor niets gedaan. Ik ga voor een mooie 6e positie.quote:
Hodeg?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geef je op een briefje, Mareczko, Chicchi en Pelucchi zouden daar over geraken.
He Dwight Lodeweges is ook op fok.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geef je op een briefje, Mareczko, Chicchi en Pelucchi zouden daar over geraken.
Mexicanobakker is rancuneus.quote:
Was vergeten m'n abonnement op de player stop te zetten na de giro, dus nu moet ik er gebruik van makenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:21 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
En waarom kies jij in godsnaam voor het illustere duo Hermsen-Traksel?
Bonifazio heeft altijd slechte benen.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bonifazio heeft altijd slechte benen.
links voorquote:
Mensen zonder jaarabboquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:22 schreef Raap het volgende:
[..]
Was vergeten m'n abonnement op de player stop te zetten na de giro, dus nu moet ik er gebruik van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |