Eens! Die van mij was zeker drie keer zo groot.quote:
Lekker dat ie nog slaapt!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:59 schreef Lot_1 het volgende:
babyspul en beddengoed is (indien nodig gestreken), gevouwen en ligt in de kast. Nu de enorme berg kleding van onszelf nog. Maar dat komt een andere dag. Eerst een was ophangen - het houdt nooit op.
kind slaapt nog steeds![]()
Bluez, fijn dat het al zo'n stuk beter gaat! Wel herkenbaar, het lijf wat je tegenhoudt. Ik heb ook nog niet echt mijn oude conditie terug. En ik heb steeds spierpijn en rugpijn van het sjouwen met mijn steeds zwaarder wordende kindIk moet toch eens letten op een betere ergonomische houding.
Anne, ik vroeg me laatst al af: sta je nog regelmatig stil bij hoe anders je leven met zorg voor de schoonouders was? Hoe kijk je terug op die periode?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:03 schreef AnneX het volgende:
Zónder de sch.ouderswas is het behapbaar.
En dan ben ik gezegend met iemand, die het sneller wegwerkt met strijk dan ik.
Goed bezig Bloes
Ja mooie vraagquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:05 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Anne, ik vroeg me laatst al af: sta je nog regelmatig stil bij hoe anders je leven met zorg voor de schoonouders was? Hoe kijk je terug op die periode?
Ditquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn om te lezen over de vorderingen Bluezz. Je lijkt een en ander verstandig aan te pakken.
Oh mocht je nog eens behoefte hebben maar geen was.... roep maarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:16 schreef minilot het volgende:
Ik was, hang op, strijk en berg op - op zo'n vijf dagen in de week. De enige huishoudelijke kwestie waar ik serieus plezier in heb![]()
En derhalve ook het enige dat écht goed bijgehouden wordt
Check. Probeer beiden op zaterdagen netjes weg te werken. Meestal lukt het wel maar ben er altijd te lang mee bezig naar mijn smaakquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:23 schreef borisz het volgende:
Wasje draaien geen probleem. Daarna de was opbergen wel
Ik sorteer het op de strijkplank en stoelen in het Rommelhok (aka studiekamer)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Check. Probeer beiden op zaterdagen netjes weg te werken. Meestal lukt het wel maar ben er altijd te lang mee bezig naar mijn smaak
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:05 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Anne, ik vroeg me laatst al af: sta je nog regelmatig stil bij hoe anders je leven met zorg voor de schoonouders was? Hoe kijk je terug op die periode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets. Ik hou maar op, want loop leeg onder de spoiler
[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 09-07-2019 15:29:55 ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:20 schreef AnneX het volgende:
[..]Best heftig nog steeds, maar je hebt het ook over jaren, dat is niet in 1 jaar 'opgeruimd' en dan heb ik het niet over hoarderij. (ik wilde hoerderij schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets. Ik hou maar op, want loop leeg onder de spoiler)
Leeglopen in spoilers is lekker voor jezelf, nog eens je gedachten erover laten gaan, ordenen, wegzetten. Wij zijn geduldig![]()
Komt goedquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:02 schreef golfer het volgende:
Voorlopig wel weer genoeg familie voor een half jaar gezien.
[..]ja, heftig blijft het, om zo terug te kijken. Wat Bluez zegt, het heeft ook jaren geduurd en is zeer intensief geweest. Het kost tijd om dan weer een nieuwe balans te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets. Ik hou maar op, want loop leeg onder de spoilerfreedom is just another word for nothing left to lose
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets. Ik hou maar op, want loop leeg onder de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nou... Dat weekend hebben we familieweekend in de Belgische Ardennen helaasquote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:56 schreef AnneX het volgende:
Lief van de antwoorden op de spoiler.![]()
Ok. Straks geroosterde kikkererwten met tortilla’shttps://www.hellofresh.nl(...)a57de6881d000f76f272
En Lonaa...ga je met de tent van Krea in de trein naar Berlijn enPraag? Of naar een festivalletje?
En Lein ook weer aan die Arbeit, mag A ook zandtaartjes komen maken op Schev.? Ja, hé.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:20 schreef Kreator het volgende:
Als deze lek is komt dat door het opzetten.
Stomquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou... Dat weekend hebben we familieweekend in de Belgische Ardennen helaas
Ja. Vooral omdat je zo lekker kunt bakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Nee joh gekkie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil best iets bakken zodat iemand anders t mee kan nemen hoor!
Oh ja. Scheelt het veel in gebruik?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:49 schreef Kreator het volgende:
Nieuwe ziggo next kastje is wel een vooruitgang. Lekker snel.
Andere keer...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anne, heb je uberhaupt wel leren pensioneren voor de mantelzorg losbarstte? Ik ben niet geheel op de hoogte van de tijdlijn.
quote:
oh, wie houdt bij wat iedereen bakt enzo. Ik had ook “ingeschreven” met taartquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
MIjn snickers cheesecake is veel te onhandig om te eten op een strand. Ik ga voor citroen-rozemarijncake en/of boterkoek. Over iets hartigs wordt nog nagedacht.
Met kamperen kook je dan toch gewoon zelf? 😅quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Andere keer...
[..]doet mij eraan denken:tijdje terug - vorige eeuw - ging een stel kamperen in Hongarije met twee honden.
Allerlei papieren in orde. Zetten in Dld de tent op voor een overnachting. Tentstokken thuisgelaten.😠
Al ruziënd beland in restaurant...worden gehoord door (onbekende) mensen op de terugreis en die lenen hun tent uit! Alsnog snel weer teg uit H, want paprika paprika paprika werd een beetje té. Sorry Krea.
[..]
oh, wie houdt bij wat iedereen bakt enzo. Ik had ook “ingeschreven” met taart
Zo ongebakken zurig uit zo'n klef pakje, oprollen met vulling, liefst bieslooksmeerkaas en zalmquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:57 schreef AnneX het volgende:
Affijn, megapost hiervoor en ik wilde alleen maar melden, dat ik géen fan van eten met wraps en tortilla’s ben.
Dus.![]()
En ik zeur niet gauw/ nauwelijks over eten, smaken etc..
Geen recept maar klinkt lekker damequote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was weer een decent avondmaal.
Er lag nog wat procureur van zondag. Liefste had zin in gebakken aardappels, dus een struikje uit de moestuin gehaald. En een courgette, en een rode spitskool. En wat basilicum
Aardappeltjes even kort voorgekookt, daarna gebakken in ganzenvet. Groente gestoofd in roomboter, op het laatst de stukken procureur erbij om ook warm te worden.
Huisgemaakte mayonaise (want teveel eieren) van olijfolie, met een teentje knoflook
En dan mascarpone met cacao en rumgeweekte krentjes + een lutje advocaat toe.
Misschien een tikje romig allemaal
De fles advocaat is bijna leeg en er zijn nog steeds eieren teveel, eigenlijk moet ik zelf advocaat maken. Nooit gedaan, wel eens gehad, van wijl schoonmoeder, dus die kan ik niet om recept vragen. Iemand hier een goed recept?
Yumquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:59 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was weer een decent avondmaal.
Er lag nog wat procureur van zondag. Liefste had zin in gebakken aardappels, dus een struikje uit de moestuin gehaald. En een courgette, en een rode spitskool. En wat basilicum
Aardappeltjes even kort voorgekookt, daarna gebakken in ganzenvet. Groente gestoofd in roomboter, op het laatst de stukken procureur erbij om ook warm te worden.
Huisgemaakte mayonaise (want teveel eieren) van olijfolie, met een teentje knoflook
En dan mascarpone met cacao en rumgeweekte krentjes + een lutje advocaat toe.
Misschien een tikje romig allemaal
De fles advocaat is bijna leeg en er zijn nog steeds eieren teveel, eigenlijk moet ik zelf advocaat maken. Nooit gedaan, wel eens gehad, van wijl schoonmoeder, dus die kan ik niet om recept vragen. Iemand hier een goed recept?
Schijnt van wel. Geen idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja. Scheelt het veel in gebruik?
**maakt notities**quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, ik heb een advocaat recept!
1 liter eidooier (1 eidooier = 20 gram)
1 kilo kristalsuiker
Merg van 1 vanillestokje
1200 ml alcohol (ik neem absolut wodka)
Dooiers met suiker en vanille zo lang kloppen tot het lichtgeel wordt. Au bain marie verwarmen met de wodka erbij, constant roeren totdat het bindt, ongeveer 85 graden.
In de voorraadkast zeker een jaar houdbaar. Als je er zo lang vanaf kan blijven.
Je komt niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou... Dat weekend hebben we familieweekend in de Belgische Ardennen helaas
Die van ons wordt morgen afgeleverd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:49 schreef Kreator het volgende:
En wat kun je nu wat met een CI+ card niet kan?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:49 schreef Kreator het volgende:
Advocaatdate bij jou dan maar?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh je zou eigenlijk de mijne een keer moeten proeven. Advocaat
Wel es van die flessen gezien bij de Jumbo, maar dat waren juist eiwitten. Eigeel wel gezien bij de Sligro maar daar kan ook niet iedereen komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij kan je tegenwoordig een fles eidooier kopen, zit je niet met tig eiwitten (merengue is lekker maar op een gegeven moment ook niet meer)
Opnemen. Terugkijken. Verder geen idee. Er zitten apps op. Voice control.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
En wat kun je nu wat met een CI+ card niet kan?
Naar vrolijk knipperende ledjes kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
En wat kun je nu wat met een CI+ card niet kan?
Die is van hardoxquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de dichtheid van die plaat voor je kop
En de zwarte kabel naar je aan de smetteloze wand zwevende tv?quote:
Dank! Als ik het kwijt ben tegen de tijd dat ik eraan wil beginnen kom ik je aan de jas trekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, ik heb een advocaat recept!
1 liter eidooier (1 eidooier = 20 gram)
1 kilo kristalsuiker
Merg van 1 vanillestokje
1200 ml alcohol (ik neem absolut wodka)
Dooiers met suiker en vanille zo lang kloppen tot het lichtgeel wordt. Au bain marie verwarmen met de wodka erbij, constant roeren totdat het bindt, ongeveer 85 graden.
In de voorraadkast zeker een jaar houdbaar. Als je er zo lang vanaf kan blijven.
Dank voor de tip, maar dat helpt dan weer niks tegen mijn grote voorraad eierenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij kan je tegenwoordig een fles eidooier kopen, zit je niet met tig eiwitten (merengue is lekker maar op een gegeven moment ook niet meer)
Memoquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond
Brrr advokaat is niet aan mij besteed
quote:
Het was wel grappig, zo'n mooie monoloogquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:26 schreef Myraela het volgende:
Weinig dingen zo smerig als dat gele goedje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:26 schreef Myraela het volgende:
Wij gingen vandaag spontaan uiteten aangezien we al 1.5 uur in de file stonden en Rotterdam nog niet eens uit waren.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:27 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik was vandaag voor m'n werk in het stadhuis van Rotterdam, en dat is wel echt een prachtig gebouw.En de binnentuin.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:34 schreef Myraela het volgende:
En ik heb een nieuwe theedoos.Helemaal blij mee.
Ok!quote:
Beetje introvert en moe de laatste weken (lees: wel lezen maar weinig posten). Komt wel goed. Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whiskers! Waar hing jij uit joh.
Hoegaatie?
Je bent zelf altijd je beste gezelschap.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was wel grappig, zo'n mooie monoloog
Dat was ook mijn mantra toen ik wielrende, en iedere dag uren in mn eigen hoofd zittend rondtrapte.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent zelf altijd je beste gezelschap.
Feli!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:45 schreef Myraela het volgende:
Volgende week woensdag Lion King in de bios.Tevens de dag dat ik 7 jaar met m'n vriend samen ben. Goede tijden, goede tijden.
Groetjes uit Den Haag!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit de Alpen! Tegen alle verwachtingen in vandaag mooi weer, lekker gewandeld. Zo'n 7km bergop en af met 12 kilo op de rug, nu zo lekker slapen!
Was redelijk dramatisch vanmiddag jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:26 schreef Myraela het volgende:
Wij gingen vandaag spontaan uiteten aangezien we al 1.5 uur in de file stonden en Rotterdam nog niet eens uit waren.
Alpenmacaroni eten halverwege de dag bij lekkere wandelingenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit de Alpen! Tegen alle verwachtingen in vandaag mooi weer, lekker gewandeld. Zo'n 7km bergop en af met 12 kilo op de rug, nu zo lekker slapen!
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:27 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik was vandaag voor m'n werk in het stadhuis van Rotterdam, en dat is wel echt een prachtig gebouw.En de binnentuin.
Leukquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Tof zeg! Veel plezier daar nogquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Supervet gerecht maar wel lekker als het frisjes is en je flink wandeltquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof zeg! Veel plezier daar nog
@:Molo Wat is Alpenmacaroni?
Ongeveer half halfquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:25 schreef minilot het volgende:
Zoveel lui hier die geen advocaat lusten!Ik vind het echt retelekker! @:Molo nuttigt het dan misschien graag met vanillevla, ik nuttig het alsof vanillevla: halve fles in flinke kom gieten en in hoog tempo oplepelen.
Ah ja, zulks lust ik wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Supervet gerecht maar wel lekker als het frisjes is en je flink wandelt
https://fooby.ch/de/rezepte/13040/aelplermagronen-?startAuto1=4
In de bergen het lekkerst, want sfeertjuhhh
Zwitserse kaas en dan nog gesmolten ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, zulks lust ik wel.Ook zonder berg.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:38 schreef minilot het volgende:
Damn, door associatie nu knagende hunkering naar kaasfondue in mijn brein.Ervaring leert dat dat standhoudt tot ik het eet!
Wat?! Inruilen die Koos! Straks steekt -ie je larf nog aan met die malligheid!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Sorry voor plaatje, zie het pas na jouw post
En ook zin in nu tot wanneer ik het eet
Koos houdt er niet van, fuck my life![]()
![]()
Nee die is gelukkig superdol op alle kazenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat?! Inruilen die Koos! Straks steekt -ie je larf nog aan met die malligheid!![]()
Meldt zich meteen aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:48 schreef minilot het volgende:
*Gooit voorzichtig balletje kaasfonduemeet 2.0 voor de liefhebbers op*
Of mag je niet zonder golfer, Bloes?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:48 schreef minilot het volgende:
Wat een geinige gewoonte!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag gemaild naar de man die het luisterboek Grand Hotel Europa (en La Superba) heeft voorgelezen met compliments dat ie dat zo fijn heeft gedaan. Mailt ie nog terug ook. Leuke gast
Had het al 2x eerder gedaan met voorlezers, eentje twitterde (toen had ik het nog) terug, maar Dieuwertje Blok nooit wat van gehoord. Die is trouwens lastig te vinden, zit niet op Social Media, dus had haar gemaild via haar agent.
Het is zo aangenaam als iemand goed kan voorlezen, lijkt me ook wel eens leuk voor hen om dat dan ook terug te krijgen van luisteraars.
Ja waarom nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel een pilletje innemenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef golfer het volgende:
En een meet bij Lein ben ik altijd voor in. Ook al lust ik geen advocaat, maar dan ga ik wel bij haar aan d'r tiet voor moedermelk.
Ik voel me nou toch een tikje gepasseerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef golfer het volgende:
En een meet bij Lein ben ik altijd voor in. Ook al lust ik geen advocaat, maar dan ga ik wel bij haar aan d'r tiet voor moedermelk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja waarom niet
Zijn antwoord is ook wel lekker reclame meteenHeh, kopen dan maar he? Na zo'n aardig antwoord moet je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:48 schreef minilot het volgende:
Ik koop niks....ik luister via de luisterbiebquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, kopen dan maar he? Na zo'n aardig antwoord moet je wel
Ons kostelijk vermaakt bij Spider-Manfilm, vele malen leuker dan de gemiddelde superheldenmeuk in de biosquote:Op woensdag 10 juli 2019 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe was je film en heeft Gunther zich goed gedragen bij de oppas.
Heerlijk!quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ons kostelijk vermaakt bij Spider-Manfilm, vele malen leuker dan de gemiddelde superheldenmeuk in de bios
Mijn moeder en Günther zijn verzot op elkaar, dus dat gaat altijd goed. Ze zaten samen op de bank enthousiast atletiek op Eurosport te kijken toen we thuiskwamen
Oké. Kom ik ook even bij jou aan de tiet en kan ik daarna een vergelijkend warenonderzoek publiceren. Welke moedermelk ik het lekkerste vond.quote:
Wat lief en attent dat je die mensen berichtquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag gemaild naar de man die het luisterboek Grand Hotel Europa (en La Superba) heeft voorgelezen met compliments dat ie dat zo fijn heeft gedaan. Mailt ie nog terug ook. Leuke gast
Had het al 2x eerder gedaan met voorlezers, eentje twitterde (toen had ik het nog) terug, maar Dieuwertje Blok nooit wat van gehoord. Die is trouwens lastig te vinden, zit niet op Social Media, dus had haar gemaild via haar agent.
Het is zo aangenaam als iemand goed kan voorlezen, lijkt me ook wel eens leuk voor hen om dat dan ook terug te krijgen van luisteraars.
In mijn vele diverse dromen vanmorgen stopte Lucky met mod zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 07:37 schreef AnneX het volgende:
Lekker bezig geweest vannacht: al even wakker en schiet mij te binnen dat ik vol verbazing aardappelen heb gerooid zó groot als voetballenuit een geveltuintje
kijk nou eens...
Goeiemorgen you all.
Kreeg ook een app’je van een bieb collega, dat ik “het zwarte bord” ??? móet meenemen naar een andere lokatie.
Gevraagd: wélk zwart bord, antwoord: op verzoek van iemand.
Deze bieb collega communiceert ietwat moeilijk.![]()
Ben benieuwd.
Verder vandaag dag 1 van projekt “dak eraf en erop”: met aanvoer van materiaal als rijplaten etc.
Ja zeg , wie communiceert nou onduidelijk. Moiquote:Op woensdag 10 juli 2019 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn vele diverse dromen vanmorgen stopte Lucky met mod zijnOh wacht, dat zwarte bord was echte leven
Fijne stem die Francis idd. Heb het boek ook geluisterd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Nou nee hoor g., de b00bs zijn voor baby A.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef golfer het volgende:
Neee, het was zo raar dat het wel een droom moest zijn!quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:07 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg , wie communiceert nou onduidelijk. Moi![]()
Snel een staatslot kopen!quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:18 schreef minilot het volgende:
Oef! Helemaal van boven naar beneden van de trap gevallen met stofzuiger. Nog geen schrammetje opgelopen, wel de bibbers van de schrik nu.. Geluk gehad, phew!
Zou wel moeten!quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:23 schreef AnneX het volgende:
@:Mjan24-kitchen: “Wij zijn de zoektocht gestart naar de aller-aller-allerbeste ijssalon van Nederland. 🍦 Daar hebben we jullie hulp hard bij nodig! Laat ons weten in de reacties welke ijssalon écht niet mag ontbreken in onze top 20...”
Zit jij in het panel?
Via internet bestellen, kan best!quote:
Plaatsvervangend heb ik de griezels van zo’n valpartij.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:18 schreef minilot het volgende:
Oef! Helemaal van boven naar beneden van de trap gevallen met stofzuiger. Nog geen schrammetje opgelopen, wel de bibbers van de schrik nu.. Geluk gehad, phew!
Ik deed, voor mijn doen althans, voorzichtig - ik moest (met dank aan hooikoortsquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Plaatsvervangend de griezels van zo’n valpartij.
Van helemaal bóven naar beneden, mét stofzuiger.
Doe een beetje voorzichtiger de rest van de week. Pls
Mannenharten..quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:56 schreef minilot het volgende:
Mogge Lonaa!
Wel eens een kuitbeen gebroken bij vallen in een betonnen trappenhuis, enige keer ooit dat ik wat brak en ik vond het bepaald geen feest![]()
Wat hebben jullie in de SC allemaal zoal gebroken?
Of juist wel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:57 schreef Barreltje het volgende:
dan zou ik daarna niet zo panisch zijn om te vallen
Oh ja, harten m/v ook wel, mijnes door eigen schuld incluis.quote:
1 keer een pols bij t snowboarden, 1 keer mn neus met een hoefquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:56 schreef minilot het volgende:
Mogge Lonaa!
Wel eens een kuitbeen gebroken bij vallen in een betonnen trappenhuis, enige keer ooit dat ik wat brak en ik vond het bepaald geen feest![]()
Niet in je schedel hoop ikquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:03 schreef borisz het volgende:
Nooit wat gebroken. Wel één keer een gat in mijn kop gehad toen ik klein was.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook echt een rare nacht gehad. Eerst uren wakker gelegen omdat ik buikkramp had en liggen dubben of ik de verpleging om pijnstillers moest vragen (maar dat is zo'n gedoe). Vervolgens bizar gedroomd. Ik had een supersexy vriendje met lang zacht donker haar waar ik met m'n vingers doorheen kon, en even groot als ik, en heel lief. En toen lag hij ineens in het ziekenhuis, maar het ziekenhuis had geld tekort dus in ieder bed moesten twee patiënten en ik moest helpen om voor iedereen te zorgen. En toen duwden we de andere patiënt z'n bed uit zodat ik er bij hem bij kon
Hahahaquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:04 schreef minilot het volgende:
Inzake andere verwondingen: Günther en ik knuffelden elkáár gisteren simultaan een tand door de lip#hardcore
Ja. Paard (met hoefijzer) dacht een vlieg te schoppen. Mijn hoofd zat ertussen. Was wel even akeligquote:
Zoveel enthousiasme!quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het moment dat ik superenthousiast op A of B af kom rennen en we allebei achterover tuimelen. Dat is al een paar keer bijna gebeurd, maar gelukkig zijn ze sterk en stonden er meestal muren in de buurt waar we tegenaan omvielen
Jakkes!quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Paard (met hoefijzer) dacht een vlieg te schoppen. Mijn hoofd zat ertussen. Was wel even akelig
Neuh. Ter hoogte van mijn wenkbrauw. Litteken is nog te zienquote:
Akelig lijkt me een understatementquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Paard (met hoefijzer) dacht een vlieg te schoppen. Mijn hoofd zat ertussen. Was wel even akelig
Ja, buik doet het weer. Nog steeds wel iets van steken, maar niet meer zo vervelend. Dit wordt de derde dag menstruatiesymptomen, en ik hoop dat het ook de laatste van deze maand isquote:
Wat deed Sally?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Sally brak mijn neus een aantal jaar geleden. Verder alleen maar kneuzingen/verrekkingen en meer van dat. Wel zo'n beetje op alle mogelijke plekken.
Ik wilde d'r wat aanwijzen op de grond, dus ik boog voor over. Toen zei ik 'kijk eens' maar dat betekend koekje dus ze kwam HEEL HARD omhoog met d'r kop. Op mijn neus.quote:
Een scheenbeen op 7 jarige leeftijd waardoor er 13mm lengteverschil ontstond tussen links en rechtsquote:Op woensdag 10 juli 2019 09:56 schreef minilot het volgende:
Mogge Lonaa!
quote:
13 mm is best veelquote:Op woensdag 10 juli 2019 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
Een scheenbeen op 7 jarige leeftijd waardoor er 13mm lengteverschil ontstond tussen links en rechts
Ik heb nog iets meer en daar heb ik niet eens mn scheenbeen voor hoeven breken.quote:
Woah, doet die er nog twee op een dag of gewoon een loeivroege middagdut?quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:16 schreef Aure het volgende:
Nog nooit iets gebroken
Ik ga even een dutje doen nu Jip op bed ligt![]()
Oh noes, moest jij weer opdraven?quote:Op woensdag 10 juli 2019 07:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn vele diverse dromen vanmorgen stopte Lucky met mod zijn
Nog twee! Want hij kan het echt nog niet op eentjequote:Op woensdag 10 juli 2019 10:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, doet die er nog twee op een dag of gewoon een loeivroege middagdut?
Wat heerlijk! Zoon F. wilde vanaf 6 maanden overdag niet meer slapenquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Nog twee! Want hij kan het echt nog niet op eentje
Dat lijkt me echt supernaar... dan schrik je je helemaal rot denk ik?quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bluezz, ik ben ook eens in een tramrails blijven hangen met de fiets. Met gevallen eieren en bier. Het was echt een bendeEn ook wel pijnlijk door het stuur in mijn buik.
Nouja ik weet nu wel dat ze ECHT een functie hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Mini@:vallenmetstofzuiger! morgen vast op rare plekken spierpijn.
derop!
Uhm, ribben is vreselijk, g heeft ze wel eens gekneusd gehad, wat een ellende.
Wow dat is pittig! Jip was een lange tijd een slechte nachtelijke slaper, maar dat gaat nu wel beter gelukkig. Meestal is ie rond 7 uur wakker, dan gaat hij rond 10 uur slapen (1.5/2 uur) dan weer rond 15 uur (1.5/2 uur) en tussen 20 en 21 uur naar bed voor de nachtquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Zoon F. wilde vanaf 6 maanden overdag niet meer slapenen de eerste 3 maanden alleen maar huilen
Het is nu wel de allerliefste leukste man van de wereld![]()
Oefquote:Op woensdag 10 juli 2019 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Zoon F. wilde vanaf 6 maanden overdag niet meer slapenen de eerste 3 maanden alleen maar huilen
Het is nu wel de allerliefste leukste man van de wereld![]()
Auwww!! Brrr dat is ook naar je schrikt je rot.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bluezz, ik ben ook eens in een tramrails blijven hangen met de fiets. Met gevallen eieren en bier. Het was echt een bendeEn ook wel pijnlijk door het stuur in mijn buik.
En zit Kint dan bij het gesprek ook?quote:
Yep.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En zit Kint dan bij het gesprek ook?
Ja, dat vond ik nou ook. Je staat ook echt BAM stil. Zo'n fietsband gaat met het grootste gemak in een rails maar dan houdt het echt op.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Auwww!! Brrr dat is ook naar je schrikt je rot.
Wie legt daar dan ook ineens rails neer als je er moet zijn
Het resulteerde in een operatie en twee mega-lidtekens op mijn knie vanaf mijn 13e.quote:
@Kreatorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:30 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ik ben er wel maar druk met werk en sociale verplichtingen..
Ik ga morgen avond eens alle pm's beantwoorden.. dank iig alvast voor de response!
dit :quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:38 schreef Kreator het volgende:
Waar zou @:barreltje zijn eigenijk. Die heb ik een paar dagen geleden een pm gestuurd, maar niet meer gezien.
ENquote:
quote:
Ik ben zo benieuwd naar het rapport van de oudste. Die heeft zo hard haar best gedaan om mee te komen. Niet met haar werk want dat kan ze maar gewoon er bij zijn. Niet alleen lichamelijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
OefIk heb als kind ook een poos slecht geslapen, ik voel me wel eens schuldig over hoe ik mijn moeder tot wanhoop gedreven moet hebben.
We hebben straks rapportgesprek. Is altijd interessant laveren tussen wat kind over zichzelf wenst bloot te geven en wat wij belangrijk vinden dat zijn leerkrachten over hem weten. Ik ben benieuwd waar we op uitkomen
Is dat nieuwerwets?quote:
Ik zie nu een soort markering op je penis voor mequote:Op woensdag 10 juli 2019 12:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het resulteerde in een operatie en twee mega-lidtekens op mijn knie vanaf mijn 13e.
heh.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort markering op je penis voor me![]()
Zeg.. K. Is nog een paar weken weg.. geen jaloersemakende berichten he...quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Correct, maar dat kon jij nog niet weten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Geen idee of het een algemene trend is of alleen deze school. Het is vrij kort geleden ingevoerd en inderdaad niet iets wat er in mijn jeugd ook was. Ik vind het wel prettig dat het onderwerp van gesprek ook aanwezig is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Is dat nieuwerwets?![]()
Tenminste.. ik mocht nooit bij de rapport gesprekken zitten vroegah..
Wat leuk voor jequote:Op woensdag 10 juli 2019 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Correct, maar dat kon jij nog niet weten..
quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zeg.. K. Is nog een paar weken weg.. geen jaloersemakende berichten he...Die spoilerzin maakt het wel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je nog eens iemand zakjes met poeder stuurt, moet je er rekening mee houden dat PostNL schrikt en de post gaat onderzoekenquote:
whahaha.....serieusquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je nog eens iemand zakjes met poeder stuurt, moet je er rekening mee houden dat PostNL schrikt en de post gaat onderzoeken
Volgende week zaterdag, bij Barrel, op het strand, met zo veel mogelijk taart.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat en waar is die miet eigenlijk? Taartmiet? Ik kom er maar niet achter
Ah de strandmiet. Ik was 't ff kwijt allemaal.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgende week zaterdag, bij Barrel, op het strand, met zo veel mogelijk taart.
Of in een kuil stortquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je nog eens iemand zakjes met poeder stuurt, moet je er rekening mee houden dat PostNL schrikt en de post gaat onderzoeken
quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komen jullie ook?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah de strandmiet. Ik was 't ff kwijt allemaal.
@Anthraxx en @kaasplankje ..quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat er geen anthrax in de envelop zat maar kaasHij zat weer netjes dichtgeplakt.
quote:
Nee hoor, alleen Etnisch Profileren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
@:Anthraxx en @:Kaasplankje ..
In enveloppes..![]()
Die eerste is natuurlijk wel van de enveloppen nu..
Ditquote:
Alleen blauwen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Etnisch Profileren.
Live.nl en Live.com zijn allebei van Microsoft. Live.nl wordt niet meer uitgegeven, dus ik vermoed dat het gewoon doorgestuurd wordt naar live.comquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit![]()
Als kind gevallen en sleutelbeen gekneusd en kreeg een “ranselverband” https://www.eerstehulpwiki.nl/wiki/index.php/Ranselverband
Reuze interessant.
Verder niks gebroken, zelfs een paar weken terug niet, tot mijn opluchting.
Misstappen over de drempel naar buiten met volle emmer sop en voluit op beide knieën.
Liggen kreunen, geen buren die eropaf kwamenen langzaam overeind gekomen. Safe
![]()
Van kwf kreeg ik bericht en een mailadres van een nieuwe collectant.
Meneer antwoordt niet.
Vraag: de provider @:live is dat @:live.com of @:live.nl Wie weet?
Nou, dan wacht ik maar af.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Live.nl en Live.com zijn allebei van Microsoft. Live.nl wordt niet meer uitgegeven, dus ik vermoed dat het gewoon doorgestuurd wordt naar live.com
Toch fijn om te weten dat Kaat je geen anthrax opstuurtquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat er geen anthrax in de envelop zat maar kaasHij zat weer netjes dichtgeplakt.
Ik denk dat de postnl persoon die hier aan geroken heeft misschien haast liever anthrax had gehadquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat Kaat je geen anthrax opstuurt
quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de postnl persoon die hier aan geroken heeft misschien haast liever anthrax had gehad
quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:49 schreef Barreltje het volgende:
Maar ondertussen staat kaat nu op de lijst van de bvd natuurlijk.. ze werkt ook al met syriegangers...![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik denk dat ik wel op meerdere lijsten sta
In mijn hoofd gaan jullie vanavond een gisteren geboren lammetje roosteren. Dat klopt vast niet want daar zit veel te weinig vlees aan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:43 schreef sigme het volgende:
Oh, wij mogen vanavond nog even het gisteravond ter wereld gekomen lutje popke van mijn schoonzusje gaan bewonderen. Dus nu snel de bbq aan om een straks een plakje lamsbout op te roosteren.
Ik heb wel eens een week oud geitje gehad, op de poten zat nog best wat vlees hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In mijn hoofd gaan jullie vanavond een gisteren geboren lammetje roosteren. Dat klopt vast niet want daar zit veel te weinig vlees aan.
Ik heb het hier ook ter sprake gebracht. J was sceptisch maar toen ik zei dat @Kreator het een aanrader vond, was hij om.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:46 schreef golfer het volgende:
Zuggo Nextboxje ontvangen en geïnstalleerd. Lekker snel schakelen met o.a. voicecontrol en mooi overzichtelijk al onze geplande en bewaarde opnames.
Voor hoeveel personen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:52 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een week oud geitje gehad, op de poten zat nog best wat vlees hoor.
Kost per maand niks meer en eenmalig 19,95.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het hier ook ter sprake gebracht. J was sceptisch maar toen ik zei dat @:Kreator het een aanrader vond, was hij om.
Tov die andere box is dit een verademing. 30w minder per uur ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook ter sprake gebracht. J was sceptisch maar toen ik zei dat @:Kreator het een aanrader vond, was hij om.
50 cent per maand duurder en ik had al 1 afstandsbediening.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Kost per maand niks meer en eenmalig 19,95.
Mooi klein compact boxje.
En maar 1 afstandsbediening voor alle apparaten nu.
Jij verwarmt het bed alvast voor?quote:[img]https://fokstatic.nJe verwarmt het bed alvast voor?l/p/14s.gif[/img] Op woensdag 10 juli 2019 17:19 schreef Kreator het volgende:
Zo. Ik zit in het huis van vriendin. Ze gaat straks koken maar ze is nog niet thuis.
Nou ja zeg! Schandaligquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:23 schreef AnneX het volgende:
@:Mjan24-kitchen: “Wij zijn de zoektocht gestart naar de aller-aller-allerbeste ijssalon van Nederland. 🍦 Daar hebben we jullie hulp hard bij nodig! Laat ons weten in de reacties welke ijssalon écht niet mag ontbreken in onze top 20...”
Zit jij in het panel?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Net terug van fysiofitness. Ja, het gaat goed, bij sommige oefeningen gevoelig, maar zeker geen pijn meer. Het was waarschijnlijk een cyste (heeft ook een officiele naam maar die ben ik kwijt). Die zat waarschijnlijk ergens tegenaan en is spontaan doorgebroken. 3 dagen later was er nog wel vocht te zien op de echo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Nou ja zeg! SchandaligVandaar dat ze nu maar het publiek inschakelen; de experts slaan ze kennelijk over.
Kaatje: Hoe is het eigenlijk met jouw knie nu? Ben jij weer helemaal pijnvrij? Is er nog een verklaring voor gegeven? Ik las laatst dat het van de een op de andere dag een stuk beter met je ging, maar heb niet meer gevolgd of dat ook blijvend was.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Net terug van fysiofitness. Ja, het gaat goed, bij sommige oefeningen gevoelig, maar zeker geen pijn meer. Het was waarschijnlijk een cyste (heeft ook een officiele naam maar die ben ik kwijt). Die zat waarschijnlijk ergens tegenaan en is spontaan doorgebroken. 3 dagen later was er nog wel vocht te zien op de echo.
Ben zo blij, heb gewoon m'n leven weer terug, kan overal heen, en alles weer doen. Ook m'n thuisoefeningen voor de artrose gaan weer goed. Nu nog weer conditie opbouwen.
Fijn nieuwsquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Net terug van fysiofitness. Ja, het gaat goed, bij sommige oefeningen gevoelig, maar zeker geen pijn meer. Het was waarschijnlijk een cyste (heeft ook een officiele naam maar die ben ik kwijt). Die zat waarschijnlijk ergens tegenaan en is spontaan doorgebroken. 3 dagen later was er nog wel vocht te zien op de echo.
Ben zo blij, heb gewoon m'n leven weer terug, kan overal heen, en alles weer doen. Ook m'n thuisoefeningen voor de artrose gaan weer goed. Nu nog weer conditie opbouwen.
Ditte!quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat fijn Kaatje! Zo enorm beperkend als je problemen hebt met je lijf. Conditie komt vast weer terug nu je weer overal heen kan.
Ah! Wat een opluchting. Fijn dat je weer je bewegingsvrijheid terug hebt en de pijn weer dragelijk is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij weet er ook alles vanquote:
Maar is het -echt- beter als CI+ ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tov die andere box is dit een verademing. 30w minder per uur ook.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:16 schreef fietsie het volgende:
De reuzenschildpadden stonken enorm. En de kamelen niet.
Samenvatting van dagje Amersfoort.
We waren er vroeg, tot 14:00 bleef de regen tot spetters beperkt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Dus het was leuk?
Wel beetje regenachtig.
Ooit hadden we een abbo, was best te doen Utreg-Amersfoort.
Ik zou echt niet zonder uitgestelde start kunnen. Dat gebruiken we zo vaak met F1, schaatsen en Olympische Spelen.quote:
Ik mis het tot nu toe niet. Als ik iets echt echt echt zeker weten wil zien probeer ik op dat moment gewoon thuis te zijn. Lukt me tot nu toe.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder uitgestelde start kunnen. Dat gebruiken we zo vaak met F1, schaatsen en Olympische Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |