Arrival ken k niet, ff checkenquote:
Ja!quote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
Valt er hier nog puntjes te behalen?
Je bent zelfquote:
Logan Luckyquote:Op maandag 8 juli 2019 23:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Arrival ken k niet, ff checken
Wolf al gezien
Venom is kut
Gisteren the equalizer gekeken jaa superdikquote:Op maandag 8 juli 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Je bent zelf
[..]
Logan Lucky
Baby Driver
John Wick
Inglorious Basterds
The Equalizer
Beide al gezien? 2 staat ook op Netflix.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren the equalizer gekeken jaa superdik
Ja echt genot die films wat een baas die denzelquote:
Zekerquote:Op maandag 8 juli 2019 23:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja echt genot die films wat een baas die denzel
ook al gezien. Bazenacteurquote:Op maandag 8 juli 2019 23:16 schreef I. het volgende:
Als je The Equalizer tof vindt, vind je John Wick ook wel nice
Met wat? Dat ken ik nietquote:Op maandag 8 juli 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Zit hardop mee te zingen met Limahl nu
jij bent echt de gekstequote:Op maandag 8 juli 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Zit hardop mee te zingen met Limahl nu
Met chipsvingers z'n nibbit aan het bevuilen.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
Is @:UitStraling nou een fapje zetten op meneer Croky?
Geen zin in een oranje geslachtdeel(tje)quote:Op maandag 8 juli 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
Is @:UitStraling nou een fapje zetten op meneer Croky?
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:20 schreef I. het volgende:
[..]
Met chipsvingers z'n nibbit aan het bevuilen.
Heb jij deja VU wel eens gezien? Goeie film.quote:
Nee niet veel. Seks in de pashokjes van het zwembad is besproken, ik ga met Uitstraling trouwen, en word verkracht door meneer Croky.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee niet veel. Seks in de pashokjes van het zwembad is besproken, ik ga met Uitstraling trouwen, en word verkracht door meneer Croky.
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb jij deja VU wel eens gezien? Goeie film.
Nee, heb ik serieus nog niet gezien. Zelfs seizoen 1 nietquote:Op maandag 8 juli 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Stranger Things niet gezien?
Zeg nee en pak je dekentje maar alvast, haal ik chips
Mooiquote:Op maandag 8 juli 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb ik serieus nog niet gezien. Zelfs seizoen 1 niet
Het festival op de VU deze zomer met Typhoon als headliner heette het Deja VU festivalquote:Op maandag 8 juli 2019 23:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb jij deja VU wel eens gezien? Goeie film.
Dat van dat trouwen wist ik alquote:Op maandag 8 juli 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee niet veel. Seks in de pashokjes van het zwembad is besproken, ik ga met Uitstraling trouwen, en word verkracht door meneer Croky.
Omdat je in slaap valt?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Mits je het niet erg vind om hem ieder half uur opnieuw aan te zetten
Eleven krijgt een bloedneusquote:Op maandag 8 juli 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben nog niet verder dan s03e01, wie spoilert krijgt met m'n furie te maken
Ik moet er nog aan beginnenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Hahahahaha.quote:
Tokkiequote:Op maandag 8 juli 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Duim in de mond, andere hand krabbende aan mijn kont.
Ze gaan allemaal doodquote:Op maandag 8 juli 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Gvdquote:Op maandag 8 juli 2019 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit op den twitter tegen en weet niet wat ik er van moet denken.
Pffb blij dat ik op fok zitquote:Op maandag 8 juli 2019 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je willen dat iemand rook uitblaast op je kut.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is geil man mmmmmquote:Op maandag 8 juli 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat iemand rook uitblaast op je kut.
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Waar kijk ik naar jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Jij snapt wel wat geil is heb ik gemerkt.quote:
Shitquote:Op maandag 8 juli 2019 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een beetje extra kinky regenachtige dinsdagavond sambal erbij, en erin.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat iemand rook uitblaast op je kut.
Svp niet delen of ik blaas rook opquote:Op maandag 8 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde een plaatje zoeken van Hopper. En google spoilert dus gewoon even het einde van seizoen 3 voor me met autosearch![]()
Oh fuck dat ga ik dus niet doenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde een plaatje zoeken van Hopper. En google spoilert dus gewoon even het einde van seizoen 3 voor me met autosearch![]()
Moet je dan ook niet doen hehquote:Op maandag 8 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ja, dat kan je toch niet wetenquote:
Shitquote:Op maandag 8 juli 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat kan je toch niet wetenAlleen als je iemands naam intikt
Wat, jij nu ook ofzo?quote:
Beste idee ooitquote:Op maandag 8 juli 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Het zou echt awesome zijn als je gewoon een pilletje had die selectief je geheugen weer terugzet. Hoe tof zou het zijn om dingen die je nu geweldig vindt weer voor het allereerst te kunnen kijken en shit
Maar wat als je dan ook vergeet dat je die dingen wilde kijken of doen?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Het zou echt awesome zijn als je gewoon een pilletje had die selectief je geheugen weer terugzet. Hoe tof zou het zijn om dingen die je nu geweldig vindt weer voor het allereerst te kunnen kijken en shit
Ach meid je moest eens wetenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij snapt wel wat geil is heb ik gemerkt.
Heet dit niet gewoon whisky?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Murray baas.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is puur goud manquote:Op maandag 8 juli 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Als mensen weten dat je zo'n pilletje hebt genomen en ze kennen je smaken zeggen ze gewoon, he je moet dit eens checkenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat als je dan ook vergeet dat je die dingen wilde kijken of doen?
Of gewoon bepaalde nare herinneringen uitwissenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Dat niet, wel extreem triggered om verder te kijkenquote:
quote:
Nee, whiskey heeft andere effecten. Op mij in ieder geval.quote:
Kijk, dit zijn de vragen. Zeer welkom in F&Lquote:Op maandag 8 juli 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wat als je dan ook vergeet dat je die dingen wilde kijken of doen?
Dat ook ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of gewoon bepaalde nare herinneringen uitwissen
[..]
Dat niet, wel extreem triggered om verder te kijken
Voor dat soort herinneringen heeft men drank uitgevondenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of gewoon bepaalde nare herinneringen uitwissen
[..]
Dat niet, wel extreem triggered om verder te kijken
Muah, heb niet echt de tijd en zin om daar hele discussie te voerenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de vragen. Zeer welkom in F&L
Ik ben er mee opgevoed en ik weet echt niets meer van mijn kleuter- en peutertijd.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Nee, whiskey heeft andere effecten. Op mij in ieder geval.
Een halve mag ook,veel hoef je niet te doen om betere dingen neer te zetten dan het zoveelste god-topicquote:Op maandag 8 juli 2019 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, heb niet echt de tijd en zin om daar hele discussie te voeren
Trouwens, wat voorn effecten?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Nee, whiskey heeft andere effecten. Op mij in ieder geval.
Geen melk maar whiskey dus?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben er mee opgevoed en ik weet echt niets meer van mijn kleuter- en peutertijd.
Ik wist dat die vraag zou komenquote:
Ik las wel interessante column op fp. fpquote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de vragen. Zeer welkom in F&L
Yepquote:Op maandag 8 juli 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen melk maar whiskey dus?
[..]
Ik wist dat die vraag zou komen
Ja godverdomme zegquote:
Dat helpt maar tijdelijk of verergert het soms. Kan er soms heerlijk melancholisch van rakenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor dat soort herinneringen heeft men drank uitgevonden
Waarom nietquote:Op maandag 8 juli 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las wel interessante column op fp. fp
Als je de mogelijkheid had om jezelf overal ter wereld gratis naar te teleporteren, maar elk moment dat je jezelf teleporteert verdwijnt je eigen ik en komt er weer een nieuwe ik tevoorschijn. Je behoudt je herinneringen wel, maar al je cellen en shit, dat wordt gewoon helemaal nieuw elke keer en dus eigenlijk kloon je jezelf elk moment dat je dat doet. Zou je dat dan doen
Nou omdat je dus niet meer echt jezelf bent naderhandquote:
Dat klinkt zo erg niet tochquote:Op maandag 8 juli 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las wel interessante column op fp. fp
Als je de mogelijkheid had om jezelf overal ter wereld gratis naar te teleporteren, maar elk moment dat je jezelf teleporteert verdwijnt je eigen ik en komt er weer een nieuwe ik tevoorschijn. Je behoudt je herinneringen wel, maar al je cellen en shit, dat wordt gewoon helemaal nieuw elke keer en dus eigenlijk kloon je jezelf elk moment dat je dat doet. Zou je dat dan doen
Ik zal als ik tijd en zin heb wel af en toe naar interessante topics komen zoekenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een halve mag ook,veel hoef je niet te doen om betere dingen neer te zetten dan het zoveelste god-topic
Ik weet niet hoe ik zo geworden ben, mijn ouders zijn aardige mensen.quote:
Maar wat is jezelf? Zou je echt stellen dat je lichaam behoort tot jezelf? Je cellen sterven nu ook gewoon af en komen erbij waardoor na 7 jaar je een compleet nieuw lichaam hebtquote:Op maandag 8 juli 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou omdat je dus niet meer echt jezelf bent naderhand
Het is nog niet te laat voor je, toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zo geworden ben, mijn ouders zijn aardige mensen.
Maar nu maak je niet echt een kopie van jezelf maar worden je cellen gewoon ververst ofzoquote:Op maandag 8 juli 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wat is jezelf? Zou je echt stellen dat je lichaam behoort tot jezelf? Je cellen sterven nu ook gewoon af en komen erbij waardoor na 7 jaar je een compleet nieuw lichaam hebt
Of je zorgt voor veel centjes en je laat regelmatig wat Thaise koks overkomen.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Al zou ik het ook wel doen hoor lijkt me. Elke avond even teleporteren naar zuid-oost Azie om daar als een God mijn maaltijd te nuttigen
Curry, pad Thai, verse Vietnamese loempia en bierquote:Op maandag 8 juli 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Al zou ik het ook wel doen hoor lijkt me. Elke avond even teleporteren naar zuid-oost Azie om daar als een God mijn maaltijd te nuttigen
Stahpquote:Op maandag 8 juli 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Curry, pad Thai, verse Vietnamese loempia en bier
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Curry, pad Thai, verse Vietnamese loempia en bier
Dat is toch wel 10x minder leukquote:Op maandag 8 juli 2019 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je zorgt voor veel centjes en je laat regelmatig wat Thaise koks overkomen.
Zeker niet. Ben nog jongquote:Op maandag 8 juli 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Het is nog niet te laat voor je, toch?
Star Trek TNG heeft hier overigens op een gegeven moment een episode aan gewijd. Overigens werkt de teleporter van Star Trek überhaupt op die wijze, maar in die episode blijft er dan een kopie achter van een van de crewleden ofzo. Erg interessante episode. Sowieso Star Trek goden.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu maak je niet echt een kopie van jezelf maar worden je cellen gewoon ververst ofzo
https://memory-alpha.fandom.com/wiki/Transporter_duplicatequote:Op maandag 8 juli 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu maak je niet echt een kopie van jezelf maar worden je cellen gewoon ververst ofzo
Keertje langs de Mekong gelopen, tussen het hoge riet en toen kwam er een Huey laag overgevlogen, kwartiertje later zat ik aan de lekkerste Thaise rimboemaaltijd ooit, kippenvelmomentje welquote:
Uitstraling op FOK!: Keertje langs de Mekong gelopen, tussen het hoge riet en toen kwam er een Huey laag overgevlogen, kwartiertje later zat ik aan de lekkerste Thaise rimboemaaltijd ooit, kippenvelmomentje welquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitstraling op FOK!: Keertje langs de Mekong gelopen, tussen het hoge riet en toen kwam er een Huey laag overgevlogen, kwartiertje later zat ik aan de lekkerste Thaise rimboemaaltijd ooit, kippenvelmomentje wel
Uitstraling in het echt: Ik heb een keer nasi gegeten bij de plaatselijke chinees en toen vloog er een Boeing laag over. Oh ja ik had geen jas aan dus vandaar de kippenvel
Dat dacht ik al; rijke fantasiequote:Op maandag 8 juli 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Is slechts een herinnering maar dat van die fantasie klopt ook wel verder.
Uitstraling op FOK!: Keertje langs de Mekong gelopen, tussen het hoge riet en toen kwam er een Huey laag overgevlogen, kwartiertje later zat ik aan de lekkerste Thaise rimboemaaltijd ooit, kippenvelmomentje wel
Uitstraling in het echt: Ik heb een keer nasi gegeten bij de plaatselijke chinees en toen vloog er een Boeing laag over. Oh ja ik had geen jas aan dus vandaar de kippenvel
[..]
Volgens mij ligt dit heel dicht bij de waarheidquote:Op maandag 8 juli 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms overdrijven we allemaal wel eens toch. Misschien niet zóveel, maar toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij ligt dit heel dicht bij de waarheid
Ik overdrijf nooit en al zeker niet over mijn 40 cmquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soms overdrijven we allemaal wel eens toch. Misschien niet zóveel, maar toch.
Precies. Ik ook niet over mijn cup F.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik overdrijf nooit en al zeker niet over mijn 40 cm
Staart naar zijn handenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. Ik ook niet over mijn cup F.
Bewijs mag altijd naar mij via DM gestuurd wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. Ik ook niet over mijn cup F.
Pics or no Fquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bewijs mag altijd naar mij via DM gestuurd worden
Kleine handjes?quote:
Telefoon kan niet ver genoeg uitzoomenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
Bewijs mag altijd naar mij via DM gestuurd worden
Cup F is wel een beetje hetzelfde effect als aangeschoten proberen te slapen op een ongestabiliseerd waterbedquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleine handjes?
[..]
Telefoon kan niet ver genoeg uitzoomen
Struggels, struggelsquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleine handjes?
[..]
Telefoon kan niet ver genoeg uitzoomen
Bijzonder effect dusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Cup F is wel een beetje hetzelfde effect als aangeschoten proberen te slapen op een ongestabiliseerd waterbed
Ja, heel jammer wel..quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cup F is wel een beetje hetzelfde effect als aangeschoten proberen te slapen op een ongestabiliseerd waterbed
Hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:13 schreef UitStraling het volgende:
Vind jou eerder het kleine cupmaat type trouwens, weet niet waarom.
Wat is erquote:
Spelers kopen die al maanden geen bal hebben aangeraaktquote:
Ging 1x goed bij Elia, moet dus altijd goed gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spelers kopen die al maanden geen bal hebben aangeraakt
Die koopt zijn kroketten allang eldersquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
We zullen zien lol, beter dan kramer
Dat heb je lang uitgesteld. Ik ga zo weer terug naar bed.quote:
De lijntjes gaan er hard in vanavond lees ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:21 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Utrecht eindigt boven Feyenoord dit seizoen, az ook
Ja ik dacht, ik wacht even tot het vuurwerk begint.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat heb je lang uitgesteld. Ik ga zo weer terug naar bed.
Deze post snap ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De lijntjes gaan er hard in vanavond lees ik.
Dacht dat je het zo;n kutserie vond?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt ontroerd door het einde van Stranger Things
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Minder snuiven makker, je slaat wartaal uit
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:21 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Utrecht eindigt boven Feyenoord dit seizoen, az ook
Niet spoilen. Moet alles nog kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt ontroerd door het einde van Stranger Things
Ik kan prima een geheimpje bewaren, het is niet zo dat ik een flapuit of een slappe ouwehoer ben of zoquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet spoilen. Moet alles nog kijken.
Oke. En Breaking Bad is alleen een serie voor drugsdealers of?quote:
Hij denkt dat Utrecht boven Feyenoord eindigt, denken is dus niet echt zijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. En Breaking Bad is alleen een serie voor drugsdealers of?
Series kijken is alleen voor tv verslaafdequote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He sked, hoe is het?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:28 schreef Sked het volgende:
Hallo vrienden en eventueel aanwezige gekkies.
Nee, zo ben jij niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan prima een geheimpje bewaren, het is niet zo dat ik een flapuit of een slappe ouwehoer ben of zo
Heyquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:28 schreef Sked het volgende:
Hallo vrienden en eventueel aanwezige gekkies.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben sinds kort dashcam-filmpjes op Youtube aan het checken. Ik ben als ik dit zie toch wel blij dat ik geen rijbewijs heb moet ik zeggen
Nee, die vind ik juist wel meevallen vaak. Maar echt sommige bestuurders zijn meteen ook zo agressiefquote:
Die ken ik ja, geniaalquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die vind ik juist wel meevallen vaak. Maar echt sommige bestuurders zijn meteen ook zo agressiefGelijk die auto uit.
Kijk die van Braddiequote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben sinds kort dashcam-filmpjes op Youtube aan het checken. Ik ben als ik dit zie toch wel blij dat ik geen rijbewijs heb moet ik zeggen
Hey Kaneeltje. Gaat wel prima eigenlijk. Daar?quote:
Vooralsnog onder vriendenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Benieuwd onder welke categorie ik dan val..
Die zouden ze niet alleen zijn rijbewijs moeten afpakken, maar het recht om de gesloten afdeling te verlatenquote:
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey Kaneeltje. Gaat wel prima eigenlijk. Daar?
[..]
Vooralsnog onder vrienden
Daar is Braddie nog niks bijquote:
Matig wel. Hopelijk trekt dat de komende tijd weer bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Hmm, beetje stressen laatste weken. Voel me niet denderend.
Wie weet schaar ik je morgen onder de gekkies.quote:
Zal jou eens scharen.quote:[b]Op dinsdag 9 juli 2019 00:58 schreef Sked het volgende:
Wie weet schaar ik je morgen onder de gekkies.
Gaat Liam Kelly Feyenoord kampioen maken denk je JR?quote:
Hattrick tegen 020, screen maarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat Liam Kelly Feyenoord kampioen maken denk je JR?
Hou op, schei uitquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hattrick tegen 020, screen maar
Luton Town zat ook achter hem aan, dus hij zou toch iets moeten kunnen zou je denken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat Liam Kelly Feyenoord kampioen maken denk je JR?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeg gewoon Ajax, debiel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
010quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je zegt iets zinnigs![]()
Dat ik dit nog mag meemaken
Voor dit soort posts zou een up en downvote moeten komen op de foksquote:
@Dannyquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor dit soort posts zou een up en downvote moeten komen op de foks
Met jezelf ophangen ben je er nog sneller.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Elke sigaret is 19 minuten dichter bij de dood, dat is wel mooi natuurlijk.
Tenzij het mis gaat, dan zijn het heel pijnlijke momenten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met jezelf ophangen ben je er nog sneller.
Ik kreeg een shitload downvotes op reddit gister omdat ik Alex Morgan vergeleek met een huilende vrouwelijke Suarezquote:
Ach.. redditquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een shitload downvotes op reddit gister omdat ik Alex Morgan vergeleek met een huilende vrouwelijke Suarez
Ja ik kreeg downvotes omdat ik zei dat mannenvoetbal relevanter is dan vrouwenvoetbal.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een shitload downvotes op reddit gister omdat ik Alex Morgan vergeleek met een huilende vrouwelijke Suarez
Sowieso een mening hebben daar die niet ultra-liberaal is levert zoveel downvotes op. Verschilt wel heel erg per sub uiteraardquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg downvotes omdat ik zei dat mannenvoetbal relevanter is dan vrouwenvoetbal.
Amerikanen
Die subs moet je dan ook niet volgen hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sowieso een mening hebben daar die niet ultra-liberaal is levert zoveel downvotes op. Verschilt wel heel erg per sub uiteraard
MURICAAquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg downvotes omdat ik zei dat mannenvoetbal relevanter is dan vrouwenvoetbal.
Amerikanen
Gewoon helium in een plastic zak en die om je hoofd binden. Fluitje van een cent.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met jezelf ophangen ben je er nog sneller.
Nouja sommige zijn interessant, askreddit bv lees ik graag maar als je daar een iets afwijkende mening hebt kan je je account beter opdoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die subs moet je dan ook niet volgen he
Zo kwam ik van mijn ongewenste baby afquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon helium in een plastic zak en die om je hoofd binden. Fluitje van een cent.
Dit was gewoon in AskReddit (lol)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sowieso een mening hebben daar die niet ultra-liberaal is levert zoveel downvotes op. Verschilt wel heel erg per sub uiteraard
quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nouja sommige zijn interessant, askreddit bv lees ik graag maar als je daar een iets afwijkende mening hebt kan je je account beter opdoeken
Met hun aidssporten.quote:
Klinkt naar wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon helium in een plastic zak en die om je hoofd binden. Fluitje van een cent.
Ik van mijn ongewenste man.quote:
Je bent zo dood, voelt er niets van. Ideaal.quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik van mijn ongewenste man.
[..]
Je bent zo dood, voelt er niets van. Ideaal.
Omdat je zei 'nou nou nou.'quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hoezo denk je dat je iets verkeerds zegt
of denk je dat ik boos met je ben ofzo?
Preciesquote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat je zei 'nou nou nou.'
En boos zijn op mij bestaat niet. Ik ben een delight.
Doet mij niet zoveel eigenlijk, de dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Precies
En omdat je zo luchtig over de dood praat enzo, maakt me beetje bang
Mij ook niet, maar het hoeft nog niet, al mag het, maar als ik kon kiezen, ligt eraan eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 01:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doet mij niet zoveel eigenlijk, de dood.
Laat wakker dusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 02:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Werk tegenwoordig op kantoor, geen nachtdiensten meer
Waar komt de nervositeit door?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 06:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmm niet echt, ben nu ook nerveus.
Net meditatie oefening gedaan dat helpt wel
En jij?
Jij bent vroegquote:
Krijg ik nu ook van jouw aanbevelingen voor k-pop nummersquote:
Deze is leuker dan die van CLCquote:
Waarom zeg je geen goedemorgen tegen mij? Omdat ik geen tieten heb hequote:
Heb wel al veel dingen voor elkaar gekregen met die dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:31 schreef Solotovski het volgende:
Waarom zeg je geen goedemorgen tegen mij? Omdat ik geen tieten heb he
Snap ikquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb wel al veel dingen voor elkaar gekregen met die dingen.
Klopt. Jouw manboobs vind ik niet interessant.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zeg je geen goedemorgen tegen mij? Omdat ik geen tieten heb he
Ik krijg nooit wat voor elkaar met mijn lichaam.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Veel geld verdiend?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welk geld dacht je dan dat ik mijn auto had gekocht?quote:
Hoererenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welk geld dacht je dan dat ik mijn auto had gekocht?
Ga je best doen danquote:
Ik ga zo voor een lekker broodje kroketquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:49 schreef Solotovski het volgende:
Heb vandaag al 2 donuts, 2 broodjes knakworst en een gebakje op
Krokettenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga zo voor een lekker broodje kroket
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:51 schreef skysherrif het volgende:
Zo even een lachgaspatroontje wegwerken
Gewaagdquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:51 schreef skysherrif het volgende:
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef Kopjechino het volgende:
#viesdik.
Ik heb nog niets gegeten vandaag.
kinderdrugsquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:51 schreef skysherrif het volgende:
Inderdaad. Ik heb een boterham met kokoszeezoutpindakaas. Smaakt prima.quote:
#viesdikquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:49 schreef Solotovski het volgende:
Heb vandaag al 2 donuts, 2 broodjes knakworst en een gebakje op
Lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga zo voor een lekker broodje kroket
Dat is niet goed hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:50 schreef Kopjechino het volgende:
#viesdik.
Ik heb nog niets gegeten vandaag.
Dat is een mond vol, en klinkt smerig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:55 schreef dud0r het volgende:
Inderdaad. Ik heb een boterham met kokoszeezoutpindakaas. Smaakt prima.
[..]
Dat is niet goed he
Nou zo vol zat mijn mond niet hoor. Anders kauwt het zo moeilijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is een mond vol, en klinkt smerig.
Nee weet ik, maar vergeet wel eens te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |