SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik een stuk minder dan Sleep Well Beast en Alligator ook.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Trouble Will Find Me is Dat voor mij.
Het is dat ze nu niet in Wallonië rijden. Daar is 'Route Degradée' zonder twijfel het meest gebruikte verkeersbordquote:Op maandag 8 juli 2019 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn de wegen zo slecht of is het materiaal dit jaar belabberd?
Hoe anders?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:58 schreef asco het volgende:
Blijft toch vreemd dat men anno 2019 nog steeds lek kan rijden omdat men nog steeds op lucht rijdt.
Wat denk je zelf...quote:Op maandag 8 juli 2019 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Plakken ze zo'n band 's avonds eigenlijk ? Of flikkeren ze die direct weg ?
Wordt weggeflikkerdquote:Op maandag 8 juli 2019 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Plakken ze zo'n band 's avonds eigenlijk ? Of flikkeren ze die direct weg ?
Ik zweet als een otterquote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zweet als een otter
Begon het al eerder?
Wat heb ik gegeten?
Ik ben weer vergeten te eten
Is het al avond?
Is het al donker?
Waar heb ik gezeten dan
Met mijn gedachten
Waarom?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil echt weten wat Offredo in de winter van 2010 heeft uitgespookt.
Die willen ze ook nietquote:Op maandag 8 juli 2019 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zonde ! Geef die binnenbanden dan aan amateurwielerteams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw links wint.Demain, on roule
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Opnieuw wordt er in de Giro Rosa te vroeg gejuichtVrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw links wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Rot eens op met je rijmelarijquote:Op maandag 8 juli 2019 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zweet als een otter
Begon het al eerder?
Wat heb ik gegeten?
Ik ben weer vergeten te eten
Is het al avond?
Is het al donker?
Waar heb ik gezeten dan
Met mijn gedachten
en anders is het een mogelijk collectorsitem, IK RIJD HIER OP DE BANDEN WAARMEE BARDET DE TOUR VERLOOR !!1!!1!!!1!!!quote:Op maandag 8 juli 2019 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met een geplakt bandje?
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Opnieuw wordt er in de Giro Rosa te vroeg gejuichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw links wint.![]()
Ze rijden dan ook niet met aparte binnen en buitenbanden , maar met tubes.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zonde ! Geef die binnenbanden dan aan amateurwielerteams.
Moet je mij niet voor aankijken, ik heb t niet bedacht.quote:
OK, sorry.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet je mij niet voor aankijken, ik heb t niet bedacht.
En wil jij dan wegwezen met je ongefundeerde meningen?
Geen idee. Ben nog van de tijd dat ze binnenbanden hadden.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:11 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ze rijden dan ook niet met aparte binnen en buitenbanden , maar met tubes.
freaky40, die vond het wat te saai.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:57 schreef Marcoss het volgende:
Er zijn wat punaises gegooid, net als een paar jaar geleden in de Tour?
Door zo'n type dat constant in de weer is met z'n telefoon en het nodig vindt iedereen schijtlollige filmpjes te laten zien?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, eerste Nederlandse geel in 30 jaar werd gespoilerd op een verjaardag voor ik het kon kijken
Zo ziet een tube eruit.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Ben nog van de tijd dat ze binnenbanden hadden.
Nee, dat eigenlijk helemaal niet. Doorgaans zit hij eigenlijk vooral op z'n telefoon te kijken om even de uitslag van dit of dat te checken (zoals Bertens ook)quote:Op maandag 8 juli 2019 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Door zo'n type dat constant in de weer is met z'n telefoon en het nodig vindt iedereen schijtlollige filmpjes te laten zien?
Die dingen kun je dus helemaal niet plakken?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:14 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Zo ziet een tube eruit.
https://www.bol.com/nl/p/(...)lLSFNhhoCJioQAvD_BwE
JE wilt nu zeker aangeraakt worden?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:17 schreef ledlamp het volgende:
D&D doen een beetje alsof Mike een beetje een simpele gast is die op gevoel koerst terwijl hij een slimme kerel is. Heb 6 jaar bij hem in de klas gezeten op het gymnasium.
Van vroeger weet ik wel dat het gedaan werd, maar was erg veel werk en nooit zo betrouwbaar als een nieuwe tube.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die dingen kun je dus helemaal niet plakken?
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had hem zelf in pick' em zie ik nou lol
Ik had m eerst per ongeluk in Pick ‘em, gelukkig zag ik op tijd dat ik etappe 3 en 4 in m’n hoofd had verwisseldquote:
Als t alle hens aan dek is voor de klassementsrenners zal hij zich wel schikkenquote:Op maandag 8 juli 2019 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de tactiek van Jumbo vandaag. Van Aert liet vooraf duidelijk weten voor eigen kansen te willen gaan, terwijl hij juist Kruijswijk moet helpen. Wil erg graag geel, is mijn indruk. Ik zie een potentieel conflictje.
Zucht.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe vond je DTRH? Welke optredens vond je het beste?
Net een halve minuut in een halve km aldus de dronken GPSquote:
De koers is nu bezig, lees maar terug in het vorige topicquote:Op maandag 8 juli 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lees terug of ga lekker DM’enquote:Op maandag 8 juli 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent goed.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De koers is nu bezig, lees maar terug in het vorige topic
Blijkbaar worden mensen erg ziedend, dus dan moet ik je verwijzen naar het vorige topic.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf een flopshow.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:26 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Klopt. Eerste etappe winnen en een grandioze tijdrit rijden is inderdaad een flopshow
Hij rijdt vandaag ook al in het geelquote:
In het wit toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij rijdt vandaag ook al in het geel
Heb je toevallig bij hem in de klas gezeten?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:26 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Klopt. Eerste etappe winnen en een grandioze tijdrit rijden is inderdaad een flopshow
Das niet waar, hij rijdt in het witquote:Op maandag 8 juli 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, kut.quote:
In het wit, sla jij daar even een flaterquote:Op maandag 8 juli 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sta ik even een partij voor lul zeg.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In het wit, sla jij daar even een flater
Toevallig welquote:Op maandag 8 juli 2019 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je toevallig bij hem in de klas gezeten?
Niet zo erg als ik met mijn Ewanquote:Op maandag 8 juli 2019 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sta ik even een partij voor lul zeg.
De wet van Herbert geldt hier niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens de wet van Herbert gaat Tim het niet redden
Dat denk ik niet, peloton net te klein voor. opschuiven gaat nog wel nuquote:Op maandag 8 juli 2019 16:31 schreef ledlamp het volgende:
Ik voel dat er nog een grote valpartij aan gaat komen
Dat is correct, maar toch.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wet van Herbert geldt hier niet.
Gquote:Op maandag 8 juli 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Zouden er een paar werk gaan maken van 5 tellen?
Mwah, ik denk dat ie op 500 meter wordt gepakt.quote:
Nietesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Noobvraag: waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:35 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
De PLAYER schijnt hier een goede tool voor te hebben.
Zakarin ook.quote:
Die is aan het knechten voor Quintana en Landa.quote:
De Krachtwijk-methode?quote:Op maandag 8 juli 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die haalt de rem er pas in week 3 af.
Gheghe.quote:
Ik zie Nairoquote:Op maandag 8 juli 2019 16:41 schreef wimderon het volgende:
Ik zie maar een grote M (met Valverde in het wiel).
Die poentsj van Alaphilippe is toch ook genotquote:Op maandag 8 juli 2019 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Bernal lost keihard bij Alaphilippe zag je dat.
Op de gele trui. Favorietengroep zal wel dichterbij zitten.quote:
Foei.quote:
Dat is de gele trui.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:45 schreef wimderon het volgende:
De altijd nutteloze schakelingen naar Teunissen.
Wees blij dat het geen fransoos isquote:Op maandag 8 juli 2019 16:45 schreef wimderon het volgende:
Het net zo nutteloze tijdsverschil tussen Alaphilippe en Teunissen.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:45 schreef wimderon het volgende:
Is op Teunissen he.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een voorsprong. De werken van Taus zijn onovertroffen.
Is toch meer een lievelings van Yvan.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een voorsprong. De werken van Taus zijn onovertroffen.
A Yates?quote:
Franse motoren.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:47 schreef Mansjester het volgende:
Flip loopt uit op een jagende achtervolgende groep
Ik denk voor Jody hoor, die kan hier kort eindigen, korter dan Ewan denk ik haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |