Als je het over de vierpoters hebt: wel voor de lens gehad, niet afgedruktquote:Op zondag 7 juli 2019 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een kameel of ezel voor je lens gehad?
Je hebt van Apollo zulke mooie foto's gemaakt, ik dacht misschien grijp je je kans.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Als je het over de vierpoters hebt: wel voor de lens gehad, niet afgedrukt
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt van Apollo zulke mooie foto's gemaakt, ik dacht misschien grijp je je kans.
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:
En verder... tja tijd zal het leren.
Ik word nooit verliefd in de tijd van een middagje terras maar het was zeker voor herhaling vatbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
<3quote:Op zondag 7 juli 2019 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.
En thanks. Ik ben blij dat ik jullie er een groot plezier mee heb kunnen doen
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik word nooit verliefd in de tijd van een middagje terras maar het was zeker voor herhaling vatbaar.Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herken dit echt helemaal niet, zeker niet vanuit mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al heb ik al jaren niet gedate, en was ik toen 19, maar toch.
![]()
Ezelveulenquote:Op zondag 7 juli 2019 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.
En thanks. Ik ben blij dat ik jullie er een groot plezier mee heb kunnen doen
Echt hequote:Op zondag 7 juli 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ezelveulen![]()
Ik zie de laatste tijd vaak Shetlanderveulens en wil er steeds een in mijn handtas doen.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Die zijn lief ja.
Leuk Pee zo'n shoot, zeker als het een beetje apart verklede mensen zijn.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 juli 2019 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
DatenZo ongemakkelijk. Wel leuk om vanaf de zijlijn te aanschouwen
Ik vond het altijd wel leuk, spannend vooraf. En soms ook tijdens een date spannend, en soms ook tijdens een date "hoe kom ik hier in vredesnaam (netjes) vanaf"quote:Op zondag 7 juli 2019 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:21 schreef Molo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil er nou nog met mij daten?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Accepteer nou gewoon dat je te oud bent voor dit soort capriolenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]echt he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu.. ik doe het ook maar weinig dus.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef Isabeau het volgende:
De enkele date die ik gehad heb vond ik echt zo afschuwelijkHet voelt werkelijk als een vleeskeuring en je moet al direct in het begin beslissen of je met die persoon wilt trouwen, een huis kopen en kindjes krijgen. Althans, zo voelde het voor mij en zo te lezen voelt het ook zo voor Uhmmpie. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand die hopelijk ook leuk is. En daarna zien we wel. Zoiets.
Hopelijk hoef ik het noooooit weer te doen.
Ik lees ook graag mee in het datingtopic... waar ik dit dus niet gemeld hebquote:Op zondag 7 juli 2019 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo voelt het wel dus....quote:Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef AnneX het volgende:
Daten is toch gewoon een afspraakje om iets leuks te gaan doen met een meneer of mevrouw.
Tegenwoordig vind ik het zo beladen klinken of je de liefde van je leven moet keuren in een paar uur.![]()
Dat ken toch niet.
Foto’s van P. : altijd goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is lang lang geleden, dat ik een droom kon navertellen. Sic.
Uhmie, als het maar leuk is en amusant.
Voor mij een druk dagje om voor te bereiden op energievretende project “dak” en afterparty 😜
@Kreator: niks móet en “nooit meer” Klinkt goed.![]()
Was een geslaagd weekend, ...dus.
Ha, dan maar verder dromen.quote:Op maandag 8 juli 2019 07:48 schreef Kreator het volgende:
Zeker geslaagd. Te kort, maar wel erg leuk.
Kom ik net op de zaak in Venlo...wil een update starten (waarvoor ik hier naartoe ben gereden), heeft Microsoft de update gecancelled. Binnen een minuut klaar met de werkdag..
Vertaald staat daar: ik vond het wel gezellig met je want je bent een leuke vrouw, maar ik zoek een partner en je hebt karaktertrekjes of dingen in leven die niet bij mij passen of ik ben gewoon niet tot je aangetrokken. Ik heb geen tijd voor meer vriendschappen, dus laten we het hier maar bij.quote:Op maandag 8 juli 2019 07:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Of minstens zo irritant: “ik vond het heel leuk maar ik ga nu het contact verbreken”
Dan was het vast echt leuk ja....
Jij bent goed op weg voorlopigquote:Op maandag 8 juli 2019 07:35 schreef Kreator het volgende:
Ik heb die ervaring niet zo, dat het binnen een half uur gelijk besloten moet zijn. Ja als je via Tinder afspreekt na 2 uur berichtjes heen en weer sturen, dan weet je niet wat je krijgt. Maar als je er wat tijd in investeert voordat je afspreekt, dan valt dat allemaal wel mee.
Niet dat ik Tinder leuk vind. Verschrikkelijk. En de lading van 'dit is een date' zit er altijd al wel meteen op.
Ik hoop het nooit meer te hoeven doen in elk geval.
I know.. maar zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 8 juli 2019 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertaald staat daar: ik vond het wel gezellig met je want je bent een leuke vrouw, maar ik zoek een partner en je hebt karaktertrekjes of dingen in leven die niet bij mij passen of ik ben gewoon niet tot je aangetrokken. Ik heb geen tijd voor meer vriendschappen, dus laten we het hier maar bij.
quote:Op maandag 8 juli 2019 07:48 schreef Kreator het volgende:
Kom ik net op de zaak in Venlo...wil een update starten (waarvoor ik hier naartoe ben gereden), heeft Microsoft de update gecancelled. Binnen een minuut klaar met de werkdag..
Ja dit woord zocht ik. Spontaniteit.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik kan me gelukkig niet herinneren dat ik ooit een keer aan daten gedaan heb zoals dat hier voorbij komt. Het kwam op de een of andere manier wel spontaan op mijn weg. Het lijkt me een verschrikkelijk ongemakkelijke toestand
Zo jammer dit...quote:Op maandag 8 juli 2019 09:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik kan me gelukkig niet herinneren dat ik ooit een keer aan daten gedaan heb zoals dat hier voorbij komt. Het kwam op de een of andere manier wel spontaan op mijn weg. Het lijkt me een verschrikkelijk ongemakkelijke toestand
De opbouw van die advertentie en de woordkeus zijn ook enorm vervelend. Net als die man waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind dit soort dingen altijd fascinerend
[ afbeelding ]
Klinkt echt als een paardenlul van een kerel...
@:sigme yay! Welkom!
Ha, ja. Dat was precies wat ik dachtquote:Op maandag 8 juli 2019 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De opbouw van die advertentie en de woordkeus zijn ook enorm vervelend. Net als die man waarschijnlijk.
Hij zoekt gewoon een blonde stoot.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:44 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een CI+ card in de tvquote:Op maandag 8 juli 2019 10:12 schreef Kreator het volgende:
Voor iedereen hier die Ziggo heeft. Er is een nieuwe mediabox uit, de Next. En die zapt dus schijnbaar volgens diverse reviews op het internet 100.000x zo snel als die Mediabox XL, die ook nog eens zeer onzuinig is.
Kun je voor een verhoging van 50 cent per maand aanvragen bij Ziggo (en eenmalig 20 euro), maar wat mij betreft is dat een no-brainer want die huidige XL is echt zo ontzettend kut in gebruik.
[ afbeelding ]
Die box is inderdaad klote. Gisteren schakelde hij zichzelf weer uit. Gelukkig net na de wedstrijdquote:Op maandag 8 juli 2019 10:12 schreef Kreator het volgende:
Voor iedereen hier die Ziggo heeft. Er is een nieuwe mediabox uit, de Next. En die zapt dus schijnbaar volgens diverse reviews op het internet 100.000x zo snel als die Mediabox XL, die ook nog eens zeer onzuinig is.
Kun je voor een verhoging van 50 cent per maand aanvragen bij Ziggo (en eenmalig 20 euro), maar wat mij betreft is dat een no-brainer want die huidige XL is echt zo ontzettend kut in gebruik.
[ afbeelding ]
Berg collega's kwamen koffieleuten en gebak gemaakt door uk opeten.quote:
Die is ook langzamer dan deze box. En heeft minder opties.quote:
Zit aan studie isquote:Op maandag 8 juli 2019 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Meh bluezz.
Ik zit aan de studie en ik zit nu al te faalangsten voor mijn tentamen op de 30e.
Dit is vast een dorpsgenootquote:Op maandag 8 juli 2019 09:44 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het niet haal heb ik nog 1 mogeijkheid tot herkansing eind augustus. En ik moet sowieso nog speciale opdracht maken.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit aan studie is![]()
je hebt nog ff en je kan het
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo jammer dit...![]()
Neeee grapje! 'Daten' lijkt me horror
Je hebt nu een goed (studie) huis en je bent weer begonnen met...quote:Op maandag 8 juli 2019 11:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik het niet haal heb ik nog 1 mogeijkheid tot herkansing eind augustus. En ik moet sowieso nog speciale opdracht maken.
En dan laat ik dus 2 vakken schieten die ik vanaf september opnieuw doe. Dit was niet een goed jaar
Oh ja, je hebt twee banen. Ik herinner het me weer.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:46 schreef mjan het volgende:
Lucky: De baan waar ik straks mee stop heb ik dan 10 maanden gedaan. Niet heel lang inderdaad, maar alsnog 6 maanden langer dan initieel gepland. Waarschijnlijk voelt het extra snel omdat ik na die tijd met nog een andere baan ben begonnen (die ik gewoon naast mijn nieuwe baan blijf voortzetten).
Ja, misschien. Maar het voelt wel als falen.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je hebt nu een goed (studie) huis en je bent weer begonnen met...
Dat gaat goedkomen.
*zuchtquote:Op maandag 8 juli 2019 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word er echt zo ongelofelijk sacherijnig van als de meest basale dingen misgaan. Nou heb ik weer geen bevestiging van mijn T-Mobile abo gekregen. 20 Minuten aan de telefoon waarin ze voor de zoveelste keer in 14 jaar in twijfel trekken dat ze wel met mij mogen praten. En nu moet ik wachten op een mailtje van een collega van wie de naam niet gegeven wordt. Alsof ik verder niets te doen heb.
Ok. Dat is dan uitgesproken hier. Nu kan je dat achter je laten en verder gaanquote:Op maandag 8 juli 2019 11:49 schreef Lonaa het volgende:
Ja, misschien. Maar het voelt wel als falen.
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok. Dat is dan uitgesproken hier. Nu kan je dat achter je laten en verder gaan![]()
![]()
Een van onze bedrijven staat alleen op naam van J. Speciaal voor contacten met andere bedrijven, zijn we naar de KvK gegaan om mij te machtigen namens J's bedrijf. Ik ben net zo teken- en beslissingsbevoegd als J. T-Mobile had verouderde gegevens, dus twijfelde aan mijn verhaal. Voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*zucht
Waarom mogen ze niet met jou praten
(soms geef ik aan patiënten ook mijn naam niet hoor)
Euh, nou nee, zou ik zeggen. Als bezig zijn stappen te maken, vooruit. Toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, misschien. Maar het voelt wel als falen.
Best moeilijk misschien om gegevens te updatenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een van onze bedrijven staat alleen op naam van J. Speciaal voor contacten met andere bedrijven, zijn we naar de KvK gegaan om mij te machtigen namens J's bedrijf. Ik ben net zo teken- en beslissingsbevoegd als J. T-Mobile had verouderde gegevens, dus twijfelde aan mijn verhaal. Voor de zoveelste keer.
Dank voor de tip. Meteen besteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:12 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Die in je navel zeker?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Medische update:
Chirurg wil me om 1300 zien ivm een w.s. onstoken wondhad eerst huisarts gebeld maar die wil het liever door het zkh beoordeeld hebben.
Daar mopserde ze toch al wat tussen de regels over bij de 1e berichten? Viel me toen iig op.quote:
Vooral die “maakt het niet moeilijk, verwacht dat ook van partner”quote:Op maandag 8 juli 2019 09:44 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi he?quote:Op maandag 8 juli 2019 13:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vooral die “maakt het niet moeilijk, verwacht dat ook van partner”
Om vervolgens een waslijst van eisen neer te leggen.
Die zin alleen al... doet mij huiveren.
De waslijst aan eisen... bevestigd mijn gevoel dat dit alleen een makkelijk persoon is als je doet wat hij wil
Ik las: "Heeft geld als water, wil het alleen uitgeven als iedereen meteen in het gelid schiet en hem met voorrang behandeld. Vrouw moet luisteren, zich wegcijferen als hij er is en zichzelf vermaken als hij haar geen aandacht schenkt. Basisvereiste is voldoen aan alle schoonheidscliche's"quote:Op maandag 8 juli 2019 13:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vooral die “maakt het niet moeilijk, verwacht dat ook van partner”
Om vervolgens een waslijst van eisen neer te leggen.
Die zin alleen al... doet mij huiveren.
De waslijst aan eisen... bevestigd mijn gevoel dat dit alleen een makkelijk persoon is als je doet wat hij wil
Nahja op zich prima dat hij dat er zo in zet he.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik las: "Heeft geld als water, wil het alleen uitgeven als iedereen meteen in het gelid schiet en hem met voorrang behandeld. Vrouw moet luisteren, zich wegcijferen als hij er is en zichzelf vermaken als hij haar geen aandacht schenkt. Basisvereiste is voldoen aan alle schoonheidscliche's"
Sterkte!quote:Op maandag 8 juli 2019 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Nog maar 100 blz en dan is het boek uit!En dan moet ik alles nog begrijpen en kunnen toepassen.
Ik heb nog tot 30 juli. Dan ga ik daarna of met een goed gevoel of met een rukgevoel op vakantie.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 07:18 schreef Isabeau het volgende:
Niets doen op het werk heeft een nieuwe dimensie gekregen. Volgens mijn fitbithorloge heb ik 55 min geslapen
Meeeeh! Het zit je verdulleme niet mee zeg!quote:Op maandag 8 juli 2019 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Medische update:
Chirurg wil me om 1300 zien ivm een w.s. onstoken wondhad eerst huisarts gebeld maar die wil het liever door het zkh beoordeeld hebben.
Zie maar een stukkie boek en ik vind het nu al saai!quote:
Het is verschrikkelijk. Pand en hypotheekrecht. It is so boring.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Zie maar een stukkie boek en ik vind het nu al saai!Succes hè!
(LOL @ poes)
Dit is zowel erg vreemd als erg snoezig!quote:Op maandag 8 juli 2019 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben geloof ik een paar keer door mensen op date gevraagd, maar heb het telkens geïnterpreteerd als "oh, hij wil met me uit eten / naar de dierentuin / thee drinken / whatever" en diegene prompt in zoals ze dat noemen de friendzone geparkeerd![]()
A zegt dat hij al sinds hij me kent met me aan het flirten is, en hij me al ontelbaar vaak op een date heeft geprobeerd te krijgen, maar het enige resultaat was dat ik besloot dat hij mijn beste vriend was (tot een jaar geleden dan)
Yup zusterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai... veel saaier word het nuet.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Pand en hypotheekrecht. It is so boring.
Maar het is uiteindelijk maar mooi geluktquote:Op maandag 8 juli 2019 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben geloof ik een paar keer door mensen op date gevraagd, maar heb het telkens geïnterpreteerd als "oh, hij wil met me uit eten / naar de dierentuin / thee drinken / whatever" en diegene prompt in zoals ze dat noemen de friendzone geparkeerd![]()
A zegt dat hij al sinds hij me kent met me aan het flirten is, en hij me al ontelbaar vaak op een date heeft geprobeerd te krijgen, maar het enige resultaat was dat ik besloot dat hij mijn beste vriend was (tot een jaar geleden dan)
Nu word ik wel nieuwsgierig natuurlijk naar hoe ie die kentering dan teweeg heeft gebracht uiteindelijkquote:Op maandag 8 juli 2019 14:22 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2019 14:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup zusterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat zijn de beste hulpjesquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Dit is een veel te goed idee.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren dim sum gegeten bij de Foodhall, en op Insta gepost. Toen reageerde Robin dat je die thuis net zo makkelijk opwarmt. Hoewel ik het buiten de deur vaak lekkerder vind, ben ik toch even naar de toko geweest. Allemaal verschillende gekocht.Dus nu heb ik 9 pakketjes gemaakt voor in de vriezer.
[ afbeelding ]
Ohoh...ik moet straks direct naar huis en word op tijd opgehaald dus kan niet langs een toko. Misschien ben ik dit morgen vergeten, da's goed danquote:Op maandag 8 juli 2019 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren dim sum gegeten bij de Foodhall, en op Insta gepost. Toen reageerde Robin dat je die thuis net zo makkelijk opwarmt. Hoewel ik het buiten de deur vaak lekkerder vind, ben ik toch even naar de toko geweest. Allemaal verschillende gekocht.Dus nu heb ik 9 pakketjes gemaakt voor in de vriezer.
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op maandag 8 juli 2019 14:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit is zowel erg vreemd als erg snoezig!![]()
Maar goed, dat vat de hele Tele6 geloof ik ook wel samen
Door samen op vakantie te gaan op een naturistencamping, met z'n drieën in een twee-en-een-halfpersoons tent te slapen, en iedere avond elkaar in slaap te knuffelenquote:Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu word ik wel nieuwsgierig natuurlijk naar hoe ie die kentering dan teweeg heeft gebracht uiteindelijk
Prima oplossingquote:Op maandag 8 juli 2019 15:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Door samen op vakantie te gaan op een naturistencamping, met z'n drieën in een twee-en-een-halfpersoons tent te slapen, en iedere avond elkaar in slaap te knuffelen![]()
Toen bleef het nog bij knuffelen. Tot A kortsluiting in z'n hoofd kreeg omdat hij het niet volhield om me wel te knuffelen maar verder niks. Dat hebben we opgelost door te zoenen
Dat zijn de leukste oplossingenquote:Op maandag 8 juli 2019 15:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Door samen op vakantie te gaan op een naturistencamping, met z'n drieën in een twee-en-een-halfpersoons tent te slapen, en iedere avond elkaar in slaap te knuffelen![]()
Toen bleef het nog bij knuffelen. Tot A kortsluiting in z'n hoofd kreeg omdat hij het niet volhield om me wel te knuffelen maar verder niks. Dat hebben we opgelost door te zoenen
Wat slim om er pakketjes van te maken! Ik zit altijd te kutten met steeds weer al die verpakkingen uit de vriezer halen om er per ding een aantal uit te halenquote:Op maandag 8 juli 2019 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Met een derde persoon erbij?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets dan? Je zoent er met 1 en die ander denkt dan: dat wil ik ook?quote:Op maandag 8 juli 2019 15:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kortsluiting in z'n hoofd? Ik denk eerder in z'n piemel.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij noemden dat thuis altijd dooie vingers in vlees.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:57 schreef Lonaa het volgende:
asperges met ham de jaren 70 en 80 herleven in de keuken.
Dit is ideaal ja, beetje sojasaus erbij en drupje goeie sesamolie erdoor, smullenquote:Op maandag 8 juli 2019 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook, was het vergeten eigenlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij noemden dat thuis altijd dooie vingers in vlees.
Ik heb een relatie met twee mensen jaquote:
Je wisselt het een beetje af allemaal. Er is natuurlijk meer dan alleen zoenen, dus het is niet dat de ander werkeloos moet toekijkenquote:Op maandag 8 juli 2019 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets dan? Je zoent er met 1 en die ander denkt dan: dat wil ik ook?
Het lijkt mij allemaal behoorlijk complex
Ah kijk, dat maakt het wat duidelijker (nr3 had ook wel een klein kind kunnen zijn, dus er buiten vallend). Dank voor toelichting!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met twee mensen ja
Persoon nummer drie deed ook gezellig mee. Hij had al een relatie met A, en dat was de belangrijkste reden dat we het tot dan toe bij knuffelen hadden gehouden. Maar toen hebben we gepraat en besloten polyamorie te proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Heh, wat klinkt dit toch jaloersmakend leuk!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je wisselt het een beetje af allemaal. Er is natuurlijk meer dan alleen zoenen, dus het is niet dat de ander werkeloos moet toekijken
Het helpt als je het leuk vindt om de andere twee te zien zoenen en doen. Bij sommigen van ons moest dat een beetje komen, ik vond het zelf al een hele tijd leuk om A en B samen te zien
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah kijk, dat maakt het wat duidelijker (nr3 had ook wel een klein kind kunnen zijn, dus er buiten vallend). Dank voor toelichting!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het heerlijk, briesjes aan de togus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Lekkerquote:Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij noemden dat thuis altijd dooie vingers in vlees.
sigme krijgt zo wel de vuurdoop in SC openmindednessquote:Op maandag 8 juli 2019 18:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, wat klinkt dit toch jaloersmakend leuk!
Dat J. en ik dezelfde jongens leuk vonden lijkt wel een eeuwigheid geleden. Snif.
Recept?quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer waarom ik lenterolletjes de vorige keer zo vond tegenvallen, het bleef zo taai. Maar net weer gemaakt en nu zijn ze echt goddelijk. Dit ga ik nog heel vaak eten.
Nou, niet echt. Echt niet ook.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, wat klinkt dit toch jaloersmakend leuk!
Gewoon heel simpel en vast niet zoals ze horen hoor. Blaadjes even geweekt en dan gevuld met een salade van spitskool, wortel, munt en koriander aangemaakt met tahin en rijstazijn. Voor mij met biefstuk, voor m'n vriend met garnalen. Gedipt in een loempiasausje want lui.quote:
Die zijn zo heerlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer waarom ik lenterolletjes de vorige keer zo vond tegenvallen, het bleef zo taai. Maar net weer gemaakt en nu zijn ze echt goddelijk. Dit ga ik nog heel vaak eten.
Ik dacht geïntrigeerd 'wat zijn dat voor dingen?'quote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ennnnnn toen viel het kwartjequote:Op maandag 8 juli 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon heel simpel en vast niet zoals ze horen hoor. Blaadjes even geweekt en dan gevuld met een salade van spitskool, wortel, munt en koriander aangemaakt met tahin en rijstazijn. Voor mij met biefstuk, voor m'n vriend met garnalen. Gedipt in een loempiasausje want lui.
Bill Grangerquote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef minilot het volgende:
Ik sta een visstoofpotje naar recept van Bill Granger in elkaar te frotten, maar nu toch eigenlijk meer zin in spring rolls![]()
Ditquote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht geïntrigeerd 'wat zijn dat voor dingen?'
[..]
Ennnnnn toen viel het kwartje
Oh, hier dus ookquote:Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht geïntrigeerd 'wat zijn dat voor dingen?'
[..]
Ennnnnn toen viel het kwartje
Wordt hier rond half negen denk ik, eerst kind zo maar eens op bed slingerenquote:
Keer een workshop van hem gewonnen. Mochten achter glas in rijen opgesteld kijken naar hemquote:
Klinkt als een leuke workshop.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
Keer een workshop van hem gewonnen. Mochten achter glas in rijen opgesteld kijken naar hem
Na kwartiertje weggegaan, zo'n naar gevoel bij die kerel
Ja echt hèquote:
"workshop"quote:
Voldoet goed ad definitie van "workshop" idd...quote:Op maandag 8 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Keer een workshop van hem gewonnen. Mochten achter glas in rijen opgesteld kijken naar hem
Na kwartiertje weggegaan, zo'n naar gevoel bij die kerel
Hoeft bij kip toch ook niet. Is zo gaatquote:Op maandag 8 juli 2019 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie nog een goed recept voor pindakip? Want dat wil ik graag eens proberen.
Ik heb overigens geen slowcooker. Of crockpot. Of hoe doe dingen allemaal ook mogen heten
Zou je zeggen jaquote:Op maandag 8 juli 2019 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeft bij kip toch ook niet. Is zo gaat
Geen recept overigens
Na mijn jeugd? Nehquote:Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef minilot het volgende:
Sigme lijkt me eigenlijk niet iemand die van veel dingen opkijkt
Of op t fornuis maken en dan een paar uur in de oven op 180 graden met de deksel eropquote:Op maandag 8 juli 2019 20:08 schreef Myraela het volgende:
Is wel zo gaar, maar uit de slowcooker valt het helemaal uit elkaar. Uit een pan vast ook, maar die laat ik niet zo lang op het vuur staan.
Bram de Stinkende Beer hadden jullie al uit ?quote:
Variant op de hooikistquote:Op maandag 8 juli 2019 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik zag laatst trouwens een soort hele dikke zak voor een pan. Daar kan de hete pan in doen om verder te garen.
Hoe kneuterig schattig is dit dan.
[ afbeelding ]
Hippie-oudersquote:Op maandag 8 juli 2019 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je in een hippiecommune opgegroeid? Of iets vergelijkbaars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en vele nudistencampings, maar die zijn een oase van rust en heerlijkheid vergeleken met huiselijke hippies.ik moet verrassend weinig
Ken ik nog niet!quote:Op maandag 8 juli 2019 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bram de Stinkende Beer hadden jullie al uit ?
[ afbeelding ]
Slaapzakquote:Op maandag 8 juli 2019 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik zag laatst trouwens een soort hele dikke zak voor een pan. Daar kan de hete pan in doen om verder te garen.
Hoe kneuterig schattig is dit dan.
[ afbeelding ]
Werkt ook prima met handdoeken of een oude slaapzak etc.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als het niet zo onwijs lomp was geweest, had ik het willen hebben.
quote:Op maandag 8 juli 2019 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Hippie-ouders. Met bijbehorende literatuur, dus de sextant en de opzij uit de jaren '70 heb ik met huid en haar verslonden. Nadat ze uit elkaar waren gegaan heeft mijn moeder nog wel wat vriendjes versleten. Een van haar langere relaties was met een getrouwde man, waarbij soms alle volwassen in 1 bed sliepen.
Mijn schoonmoeder zat ooit in een sektecommune met spoilerachtige taferelen, wazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en vele nudistencampings, maar die zijn een oase van rust en heerlijkheid vergeleken met huiselijke hippies.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Als ze Simone heet kent Bram het boek alquote:Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken ik nog niet!
Zal tevens doorsturen naar vriendin wiens man Bram heet
Hippie-ouders. Met bijbehorende literatuur, dus de sextant en de opzij uit de jaren '70 heb ik met huid en haar verslonden. Nadat ze uit elkaar waren gegaan heeft mijn moeder nog wel wat vriendjes versleten. Een van haar langere relaties was met een getrouwde man, waarbij soms alle volwassen in 1 bed sliepen.
Ik was zelf ook wel een poosje soort hippie, maar had toen nog geen kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en vele nudistencampings, maar die zijn een oase van rust en heerlijkheid vergeleken met huiselijke hippies.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je hebt ook Evert Jan de Poepvliegquote:Op maandag 8 juli 2019 20:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ze Simone heet kent Bram het boek al
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Dikke Vik en Vieze Lies worden vrienden" is denk voor oudere kinderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]Kijk, heb jij voor de rest van haar leven een bijnaam in je hoofd nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Vies is ze wel jaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk, heb jij voor de rest van haar leven een bijnaam in je hoofd nu
Pindakaas met stukjesquote:
Ik zou een saus maken zoals je die bij de slowcookerrecepten vindt en kippendij in de grillpan bakken.quote:
Ik denk meer omdat er tijdens het koken en roeren meer verdampt dan in een slowcooker. Maar met bijvoorbeeld kokosmelk kan je natuurlijk makkelijker steeds een scheutje toevoegen.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank ladies!![]()
En de saus evenveel vocht als bij de slowcookerrecepten of meer?
True! Thanksquote:Op maandag 8 juli 2019 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat er tijdens het koken en roeren meer verdampt dan in een slowcooker. Maar met bijvoorbeeld kokosmelk kan je natuurlijk makkelijker steeds een scheutje toevoegen.
Nou ik zei zndag: lijkt me leuk nog eens af te spreken.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Dat gepraat over dating en relaties hier in de SC maakt mij soms wel eens licht jaloersDan kijk ik vervolgens in mijn agenda en denk: "nee....geen tijd voor
"
Interessant. Spoiler is een beetje yuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en vele nudistencampings, maar die zijn een oase van rust en heerlijkheid vergeleken met huiselijke hippies.![]()
Daten lijkt me afschuwelijk. Als in: elke keer op komen draven om gekeurd te wordenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Dat gepraat over dating en relaties hier in de SC maakt mij soms wel eens licht jaloersDan kijk ik vervolgens in mijn agenda en denk: "nee....geen tijd voor
"
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
"
Gelukkigquote:Op maandag 8 juli 2019 21:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Dus je bent niet de enige met dat probleem
Uhuhquote:Op maandag 8 juli 2019 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daten lijkt me afschuwelijk. Als in: elke keer op komen draven om gekeurd te worden
Klopt helemaalquote:
Ik doe het ook maar heel weinig..quote:
Maak en tijd voor als je het belangrijk vindtquote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
"
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:44 schreef AnneX het volgende:
Bijna gemist! Vanavond 63 up op npo2. om 22:45 uur en de volgende 2 avonden rond dezelfde tijd.
Ben vooral benieuwd hoe het met Neil gegaan is de afgelopen 7 jaar.
Zijn er meer kijkers?
Niet het beste excuus dat ik ooit heb gehoord.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
"
Uiteindelijk vindt iedereen het toch belangrijk om geliefd re zijn. Lijkt mij dan. Alleen is de weg er naartoe vaak een drempel.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak en tijd voor als je het belangrijk vindt
Vind je blijkbaar niet
Bovendien kan hij eea combineren. Kwestie van vrijgezelle modellen vindenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet het beste excuus dat ik ooit heb gehoord.
Ik voel me zonder relatie nou niet direct “niet geliefd” eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteindelijk vindt iedereen het toch belangrijk om geliefd re zijn. Lijkt mij dan. Alleen is de weg er naartoe vaak een drempel.
Je snapt wat ik bedoel, neem ik aan.ik heb het niet over de fijne relatie met je huisdier of de overbuurman van 70.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik voel me zonder relatie nou niet direct “niet geliefd” eigenlijk.
..)
Dank. Meteen geprogrammeerd. We hebben ze allemaal gevolgd.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:44 schreef AnneX het volgende:
Bijna gemist! Vanavond 63 up op npo2. om 22:45 uur en de volgende 2 avonden rond dezelfde tijd.
Zijn er meer kijkers?
Dit: Michael Apted volgt sinds 1964 een groep zeer verschillende Britse kinderen. In de eerste aflevering van '63 Up' volgt Apted Tony, Andrew, Sue en Nick. Hoe staan zij na al die jaren in het leven? Kijk de eerste aflevering vanavond om 22:40 opquote:
Mja en ik geloof niet dat ik op dit moment de grootste must have vind.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, neem ik aan.ik heb het niet over de fijne relatie met je huisdier of de overbuurman van 70.
Michael Apted maakte om de zeven jaar momentopnames van een groep Britse kinderen met verschillende achtergronden. Begon toen ze 7 jaar oud waren en daarna steeds dus om de 7 jaar. Inmiddels zijn ze 63. Hoe staan ze in het leven nu ze de 60 zijn gepasseerd?quote:
Oh leuk!quote:Op maandag 8 juli 2019 21:44 schreef AnneX het volgende:
Zijn er meer kijkers?
En de manier waarop kan natuurlijk ook wel anders zijn. Of het is gewoon te eng, te vaak mislukt/teleurgesteld, te onzeker etc.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteindelijk vindt iedereen het toch belangrijk om geliefd re zijn. Lijkt mij dan. Alleen is de weg er naartoe vaak een drempel.
😎. Nou ja, ik las de naam en herinnerde mij.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh leuk!
Wat knap dat je dan nog weet hoe ze heten... ik zou het echt weer moeten zien om te weten welke kinderen ook alweer gevolgd worden enzo
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit: Michael Apted volgt sinds 1964 een groep zeer verschillende Britse kinderen. In de eerste aflevering van '63 Up' volgt Apted Tony, Andrew, Sue en Nick. Hoe staan zij na al die jaren in het leven? Kijk de eerste aflevering vanavond om 22:40 op
@:NPO2
Ah, tof!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Michael Apted maakte om de zeven jaar momentopnames van een groep Britse kinderen met verschillende achtergronden. Begon toen ze 7 jaar oud waren en daarna steeds dus om de 7 jaar. Inmiddels zijn ze 63. Hoe staan ze in het leven nu ze de 60 zijn gepasseerd?
Elke 7 jaar werd dit dus uitgezonden.
Kan absoluutquote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Even wat anders, kan je hoofdpijn krijgen van die sterke leliegeur?
Ik heb die bloemen staan van mn collega's en er zitten 4 lelies bij waarvan er nu 3 uit zijn maar erg sterk ruiken... te sterk voor mijn neus... en ik heb al een paar uur een vervelend koppijntje.
Nu wijt ik dat koppijntje natuurlijk aan mijn state of lijf, maar zou het kunnen?
Tis ook gewoon niet echt een lekkere geur.... ik zet ze gewoon maar buiten die dingen
Ik zeg toch: uiteindelijk... Ik denk dat uiteindelijk maar heel weinig mensen, misschien niemand, alleen wil zijn. Dat je nu gelukkig bent heeft daar weinig mee te maken.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja en ik geloof niet dat ik op dit moment de grootste must have vind.
Als het gebeurd word ik er heel blij van
Maar ben nu ook gewoon best heel gelukkig en blij en geniet net zo hard van alle vrijheden die het vrijgezelle leven me biedt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:15 schreef fietsie het volgende:
Ik heb bij Lelies niet een "wordt snel beter" associatie
Definieer alleen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg toch: uiteindelijk... Ik denk dat uiteindelijk maar heel weinig mensen, misschien niemand, alleen wil zijn. Dat je nu gelukkig bent heeft daar weinig mee te maken.
https://www.theguardian.c(...)3-up-itv-documentaryquote:Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎. Nou ja, ik las de naam en herinnerde mij.
Die ging ooit in Schotland in the middle of nowhere...ietwat ontregeld.
Inderdaad Liekekien, kom ik trailers tegen etc. van 7 up.
Laat ik het anders zeggen.. ik wil zeker niet altijd alleen blijven.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg toch: uiteindelijk... Ik denk dat uiteindelijk maar heel weinig mensen, misschien niemand, alleen wil zijn. Dat je nu gelukkig bent heeft daar weinig mee te maken.
Dat is wat anders dan alleen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Definieer alleen.
Zonder partner bevalt me prima.
Ik vind het wel belangrijk, maar teveel teleurstellingen. Dan ga je vanzelf je kostbare tijd stoppen in dingen die wel iets opleverenquote:Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak en tijd voor als je het belangrijk vindt
Vind je blijkbaar niet
Robinquote:Op maandag 8 juli 2019 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja!quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 18:20 schreef Tele6 het volgende:
Het helpt als je het leuk vindt om de andere twee te zien zoenen en doen.
Jammer wel, maar zo gaat het somsquote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk, maar teveel teleurstellingen. Dan ga je vanzelf je kostbare tijd stoppen in dingen die wel iets opleveren
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij zou het zonder dat nogal een opgave zijn.
Hoe fix jij je rice cakes?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn vriezer zit vol dumplings (vlees en vis), fish cakes en rice cakes
Alleen: zonder partner.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Definieer alleen.
Zonder partner bevalt me prima.
Ik vind het wel 100 teleurstellingen waard om 1x niet teleurgesteld te zijn. En ik ben wel vaak teleurgesteld.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk, maar teveel teleurstellingen. Dan ga je vanzelf je kostbare tijd stoppen in dingen die wel iets opleveren
De dimsum hier zijn tijdelijk op, sorryquote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn vriezer zit vol dumplings (vlees en vis), fish cakes en rice cakes
Lelies weet ik niet, maar ik krijg t wel vanquote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Even wat anders, kan je hoofdpijn krijgen van die sterke leliegeur?
Ik heb die bloemen staan van mn collega's en er zitten 4 lelies bij waarvan er nu 3 uit zijn maar erg sterk ruiken... te sterk voor mijn neus... en ik heb al een paar uur een vervelend koppijntje.
Nu wijt ik dat koppijntje natuurlijk aan mijn state of lijf, maar zou het kunnen?
Tis ook gewoon niet echt een lekkere geur.... ik zet ze gewoon maar buiten die dingen
Was heel serieus hoorquote:
Ja weet ik, maar gaf een mooie MIquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar gaf een mooie MI![]()
Heb me trouwens eindelijk echt ingeschreven voor die opleiding waar we het eerder over hadden
Dank je, Lien.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)3-up-itv-documentary
Is er iets buiten een relatie dan lol en seks dan?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:45 schreef broccolitaart het volgende:
Hoi..
Nog een lurker meldt zich. Een lurker die wel heeft gedatet en zo ook aan een lief is gekomen. Hoewel, daten deed ik voor de lol en seks. Niet om aan een relatie te komen, maar het liep uiteindelijk toch anders.
Lelies ruiken niet lekker, weg ermee
Nee, ik heb alleen maar een relatie met maar één lief. Af en toe doen we ook iets met seksquote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er iets buiten een relatie dan ook en seks dan?
Ieuwquote:Op maandag 8 juli 2019 22:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar een relatie met maar één lief. Af en toe doen we ook iets met seks
Sorry ik had typaids, zie verbeterde versiequote:Op maandag 8 juli 2019 22:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar een relatie met maar één lief. Af en toe doen we ook iets met seks
Nou inderdaad, die meuren echt inderdaad. Erg onaangenaam.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lelies weet ik niet, maar ik krijg t wel vanhyacinten
Welkom!quote:Op maandag 8 juli 2019 22:45 schreef broccolitaart het volgende:
Hoi..
Nog een lurker meldt zich. Een lurker die wel heeft gedatet en zo ook aan een lief is gekomen. Hoewel, daten deed ik voor de lol en seks. Niet om aan een relatie te komen, maar het liep uiteindelijk toch anders.
Nog een, gezellig! Welkomquote:Op maandag 8 juli 2019 22:45 schreef broccolitaart het volgende:
Hoi..
Met een saus op basis van rode peper pasta. Soms met mozzarella erdoorheen, maakt het lekker.quote:
Je moet samen slapen, meerdere nachten achtereen. omg.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er iets buiten een relatie dan lol en seks dan?
Oh ja, waarom ook niet, klinkt goedquote:Op maandag 8 juli 2019 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Met een saus op basis van rode peper pasta. Soms met mozzarella erdoorheen, maakt het lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Plus Audrey Tautou, jezus wat een mooie vrouw is dat zegquote:Op maandag 8 juli 2019 23:14 schreef broccolitaart het volgende:
Dank je Kaatje1 en Bluezz
Ik ben ouder dan 20, student, knoflook, en broccolitaart staat hoog op mijn lijstje inderdaad.
Ja echt he...quote:Op maandag 8 juli 2019 23:10 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Je moet samen slapen, meerdere nachten achtereen. omg.
@:ummphie : ja iewww, vind ik ook.
Nare geur ja. Een hele kamer kan er ineens naar ruiken. Ik ving laatst bij de bloemist een gesprek half op dat ging over dat bepaalde kleuren lelies niet ruiken maar ik kon het niet goed horen.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Hoi broccolitaartWelkom en ik vind je erg lekker
![]()
Lelies (4 aan 1 tak) staan nu al een tijdje in een fles buiten op het balkonKan ik er toch nog naar kjiken, coll kunnen er ook niks aan doen dat ik een graftak van de bloemist kreeg
Hoofdpijn -->> gone
Ja! Mooie televisie. Moet eigenlijk slapen, maar nu wil ik 7 Up en 14 Up ook zien natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:44 schreef AnneX het volgende:
Zijn er meer kijkers?
Dan heb je nog even te gaan of heb je alles tussen 14 en 63 al wel gezien?quote:Op maandag 8 juli 2019 23:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja! Mooie televisie. Moet eigenlijk slapen, maar nu wil ik 7 Up en 14 Up ook zien natuurlijk.
Nope, maar die werden nu niet aangekondigdquote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb je nog even te gaan of heb je alles tussen 14 en 63 al wel gezien?
Zo kookte mijn moeder op de camping een hollandse rijsttafel (lees kant en klare boemboes, maar toch) op twee pitjes, allerlei pannen in dekbedden/slaapzakken gerold en in t bed.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag net op fb dat een vriendin net zo’n ding gekocht heeftquote:Op maandag 8 juli 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Yamazotoquote:Op maandag 8 juli 2019 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog een flinke Alliance gift card liggen, waar zouden jullie voor gaan:
Ciel Bleu
Aan de Poel
Bolenius
Bord'eau
La Rive
Yamazoto
Die vroeg je nietquote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vroeg je niet
Ooit, langggg geleden, ben ik er een keer geweest en was fantastisch. Zegt echter weinig over het hier en nu
Ciel Bleuquote:Op maandag 8 juli 2019 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog een flinke Alliance gift card liggen, waar zouden jullie voor gaan:
Ciel Bleu
Aan de Poel
Bolenius
Bord'eau
La Rive
Yamazoto
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, al zag gezelschap Aan de Poel ook wel zitten. Denk dat het Ciel Bleu gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ciel Bleu
Springt er, qua hoogte, ook letterlijk bovenuit.
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:15 schreef golfer het volgende:
Zouden al die nieuwe aanwas/ex-lurkers nou opeens hier openbaar binnen komen omdat Pietverdriet niet meer hier wil komen? Of is daar geen oorzakelijk verband mee?Voor mij is dat niet een reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:54 schreef sigme het volgende:
Ik wil Pietverdriet terug.
Waarom is hij eigenlijk verdwenen?ik moet verrassend weinig
Ja, ik vind het ook matig.quote:
De binnenstad van Delftquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook matig.
Ik hoor net dat ik donderdag naar Amazing Oriental in Ypenburg ga, eindelijk! Wat mag ik niet missen?
Dat gaat helaas niet lukken. De mensen waarmee ik ga hebben niet heel veel energie. En ik moet die dag ook naar de Makro, Lidl en Ikea. Ik ben al moe als ik er aan denkquote:
En zijn dat allemaal inkopen voor jezelf?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet lukken. De mensen waarmee ik ga hebben niet heel veel energie. En ik moet die dag ook naar de Makro, Lidl en Ikea. Ik ben al moe als ik er aan denk
Ik heb bij de Makro en Ikea maar weinig nodig. Bij Ikea zelfs 2 dingen retourneren en 2 dingen kopen. Lidl zijn normale boodschappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zijn dat allemaal inkopen voor jezelf?![]()
Waár laat je het allemaal? # nieuwsgierig. # onashoppingspree
Goedemorgen. Werk, sport, strijken, was opruimen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:46 schreef Lonaa het volgende:
Studie, sport, de afwas, vanavond vergaderen.
Oh ja, de was.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goedemorgen. Werk, sport, strijken, was opruimen.
De volle mand staat hier slechts 1,5 week in de slaapkamer. Vandaag gaat het gebeuren.quote:
Ok. Thx voor de toelichtingquote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb bij de Makro en Ikea maar weinig nodig. Bij Ikea zelfs 2 dingen retourneren en 2 dingen kopen. Lidl zijn normale boodschappen.
Werk je eigenlijk alweer en zo ja, hoe gaat het op de opvang met A.?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Hier een rustige dag op de planning. Even de vaatwasser uitruimen, wasmachine aanzetten en wandelend met A. boodschapjes doen.
Ja ik werk weer, 24 u p/w. A. gaat naar een gastouder en hij heeft t daar heel goed, ze is echt dol op A. Vrijdag haalde ik m op en zei ze: hij moet wel in bad vandaag hoor. Ik: hoezo? Zij: ik heb m vandaag wel 100 kusjes gegevenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Werk je eigenlijk alweer en zo ja, hoe gaat het op de opvang met A.?
Hai Lein, kwam kaas weer tegen op de OB. Maar hij was te geconcentreerd aan het fietsen om even te groetenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:35 schreef Aure het volgende:
Hier kutnacht want Jip hoest z'n longen weer es uit zijn lijf![]()
[quote]Schiet niet op joh :/
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik werk weer, 24 u p/w. A. gaat naar een gastouder en hij heeft t daar heel goed, ze is echt dol op A. Vrijdag haalde ik m op en zei ze: hij moet wel in bad vandaag hoor. Ik: hoezo? Zij: ik heb m vandaag wel 100 kusjes gegeven
Ha, wat leukquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik werk weer, 24 u p/w. A. gaat naar een gastouder en hij heeft t daar heel goed, ze is echt dol op A. Vrijdag haalde ik m op en zei ze: hij moet wel in bad vandaag hoor. Ik: hoezo? Zij: ik heb m vandaag wel 100 kusjes gegeven
De eerste week was heel erg zwaar, daarna ging t wel. Ik vind het patiëntencontact leuk, maar het bureaucratische gezeik eromheen kan ik missen als kiespijn zeg maarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Ha, wat leukFijn weer werken? Of vind je het zwaar?
Helaas ontkom je daar niet aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
De eerste week was heel erg zwaar, daarna ging t wel. Ik vind het patiëntencontact leuk, maar het bureaucratische gezeik eromheen kan ik missen als kiespijn zeg maarOffice politics dit/dat
Tijdens de voorgaande was ik getrouwd en woonden we samen in een koophuis, dus te jong is geen excuusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, was grappig en droevig om de 63 up- mensen terug te zien in deze levensfase.
Vanavond weer.
@:Mjan...had jij de voorgaande gemist? Té jong ws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |