abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2019 @ 21:10:37 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187803180
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187803478
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Heb je een kameel of ezel voor je lens gehad?
Als je het over de vierpoters hebt: wel voor de lens gehad, niet afgedrukt :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187803572
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 21:24 schreef PdeHoog het volgende:

Als je het over de vierpoters hebt: wel voor de lens gehad, niet afgedrukt :D
Je hebt van Apollo zulke mooie foto's gemaakt, ik dacht misschien grijp je je kans. O-)
pi_187803774
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je hebt van Apollo zulke mooie foto's gemaakt, ik dacht misschien grijp je je kans. O-)
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.

En thanks. Ik ben blij dat ik jullie er een groot plezier mee heb kunnen doen :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 7 juli 2019 @ 21:43:32 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187803796
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:

En verder... tja tijd zal het leren.
Ik word nooit verliefd in de tijd van een middagje terras maar het was zeker voor herhaling vatbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187803823
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hahaha. Nee. Was wel leuk geweest, vooral omdat er ook net geboren ezel-veulentjes waren. Maar ik ben echt bijna aan een stuk bezig geweest met modelshoots.

En thanks. Ik ben blij dat ik jullie er een groot plezier mee heb kunnen doen :*
<3
pi_187804339
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik word nooit verliefd in de tijd van een middagje terras maar het was zeker voor herhaling vatbaar.
SPOILER
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herken dit echt helemaal niet, zeker niet vanuit mannen. :D Al heb ik al jaren niet gedate, en was ik toen 19, maar toch. :')
  zondag 7 juli 2019 @ 22:21:54 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187804554
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 21:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ezelveulen :o

Ik zie de laatste tijd vaak Shetlanderveulens en wil er steeds een in mijn handtas doen.
Spoilers!
pi_187804623
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ezelveulen :o

Ik zie de laatste tijd vaak Shetlanderveulens en wil er steeds een in mijn handtas doen.
Echt he O+ O+ zo schattig
pi_187804848
Die zijn lief ja. O+

Leuk Pee zo'n shoot, zeker als het een beetje apart verklede mensen zijn.
pi_187805245
Daten -O- Zo ongemakkelijk. Wel leuk om vanaf de zijlijn te aanschouwen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187805309
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Die zijn lief ja. O+

Leuk Pee zo'n shoot, zeker als het een beetje apart verklede mensen zijn.
:Y Zodra er wat af is, zal ik ofwel hier ofwel via pm laten zien indien interesse.
pi_187805325
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Herkenbaar 8-)
pi_187805377
quote:
Ik vond het altijd wel leuk, spannend vooraf. En soms ook tijdens een date spannend, en soms ook tijdens een date "hoe kom ik hier in vredesnaam (netjes) vanaf"
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 7 juli 2019 @ 23:05:59 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187805535
Ik heb nog nooit gedate eigenlijk. Best jammer.
Spoilers!
pi_187805770
Daten is toch gewoon een afspraakje om iets leuks te gaan doen met een meneer of mevrouw.
Tegenwoordig vind ik het zo beladen klinken of je de liefde van je leven moet keuren in een paar uur. o|O
Dat ken toch niet. o|O

Foto’s van P. : altijd goed.
pi_187805772
De enkele date die ik gehad heb vond ik echt zo afschuwelijk :X Het voelt werkelijk als een vleeskeuring en je moet al direct in het begin beslissen of je met die persoon wilt trouwen, een huis kopen en kindjes krijgen. Althans, zo voelde het voor mij en zo te lezen voelt het ook zo voor Uhmmpie. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand die hopelijk ook leuk is. En daarna zien we wel. Zoiets.

Hopelijk hoef ik het noooooit weer te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 juli 2019 @ 23:21:42 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187805853
quote:
12s.gif Op zondag 7 juli 2019 21:43 schreef golfer het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 juli 2019 @ 23:53:05 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187806319
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:21 schreef Molo het volgende:

SPOILER
:D

Wie wil er nou nog met mij daten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187807564
quote:
11s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Accepteer nou gewoon dat je te oud bent voor dit soort capriolen :{w :P

[ Bericht 6% gewijzigd door PdeHoog op 08-07-2019 06:03:25 ]
  maandag 8 juli 2019 @ 07:06:59 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187807703
Morguh!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187807729
Goedemorgen.

Niets doen op het werk heeft een nieuwe dimensie gekregen. Volgens mijn fitbithorloge heb ik 55 min geslapen :Z
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187807734
quote:
12s.gif Op zondag 7 juli 2019 21:43 schreef golfer het volgende:

[..]

SPOILER
echt he...

SPOILER
pi_187807737
quote:
11s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan wordt bluezz boos... als jij gaat daten :)
pi_187807744
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef Isabeau het volgende:
De enkele date die ik gehad heb vond ik echt zo afschuwelijk :X Het voelt werkelijk als een vleeskeuring en je moet al direct in het begin beslissen of je met die persoon wilt trouwen, een huis kopen en kindjes krijgen. Althans, zo voelde het voor mij en zo te lezen voelt het ook zo voor Uhmmpie. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met iemand die hopelijk ook leuk is. En daarna zien we wel. Zoiets.

Hopelijk hoef ik het noooooit weer te doen.
Uhu.. ik doe het ook maar weinig dus.

Gister echter gewoon lekker op het terras gezeten vooral... en vandaag nog geen appjes dat we niet gaan trouwen :)
Of minstens zo irritant: “ik vond het heel leuk maar ik ga nu het contact verbreken”
Dan was het vast echt leuk ja....

@Molo oud genoeg om het hele trouwen, huis kopen, kind krijgen al eens te hebben gedaan.. en datzelfde niet perse binnen 2 jaar nog een keer achter de rug te willen hebben. :)
Maar jong genoeg om het leven best nog met iemand te willen delen...
maar die “iemand” moet wel daadwerkelijk wat toevoegen.. want een leuk leven heb ik al.
Nu nog leuk gezelschap om dat leuke leven mee te kunnen delen en andere leuke dingen mee te doen.
pi_187807764
quote:
Ik lees ook graag mee in het datingtopic... waar ik dit dus niet gemeld heb _O-
pi_187807774
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef AnneX het volgende:
Daten is toch gewoon een afspraakje om iets leuks te gaan doen met een meneer of mevrouw.
Tegenwoordig vind ik het zo beladen klinken of je de liefde van je leven moet keuren in een paar uur. o|O
Dat ken toch niet. o|O

Foto’s van P. : altijd goed.
Zo voelt het wel dus....
Liefst na 1 kop koffie al.

Dus tegenwoordig doe ik het weinig... en als ik het doe probeer ik ook daadwerkelijk wat te gaan doen ipv elkaar aanstaren over een tafeltje. (En ging ik gister, lekker recalcitrant, naast diegene zitten ipv er tegenover _O- )
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 07:35:35 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187807792
Ik heb die ervaring niet zo, dat het binnen een half uur gelijk besloten moet zijn. Ja als je via Tinder afspreekt na 2 uur berichtjes heen en weer sturen, dan weet je niet wat je krijgt. Maar als je er wat tijd in investeert voordat je afspreekt, dan valt dat allemaal wel mee.
Niet dat ik Tinder leuk vind. Verschrikkelijk. En de lading van 'dit is een date' zit er altijd al wel meteen op.

Ik hoop het nooit meer te hoeven doen in elk geval.
pi_187807808
Dat was dus een akelige droom, meer nachtmerrie.
SPOILER
Dat is lang lang geleden, dat ik een droom kon navertellen. Sic.

Uhmie, als het maar leuk is en amusant.
Voor mij een druk dagje om voor te bereiden op energievretende project “dak” en afterparty 😜

@Kreator: niks móet en “nooit meer” Klinkt goed. :7
Was een geslaagd weekend, ...dus.
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 07:48:03 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187807862
Zeker geslaagd. Te kort, maar wel erg leuk.

Kom ik net op de zaak in Venlo...wil een update starten (waarvoor ik hier naartoe ben gereden), heeft Microsoft de update gecancelled. Binnen een minuut klaar met de werkdag. :').
pi_187807872
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:48 schreef Kreator het volgende:
Zeker geslaagd. Te kort, maar wel erg leuk.

Kom ik net op de zaak in Venlo...wil een update starten (waarvoor ik hier naartoe ben gereden), heeft Microsoft de update gecancelled. Binnen een minuut klaar met de werkdag. :').
Ha, dan maar verder dromen. *;
Zó’n leuke en onverwachte wending ín en ná je vakantie. Zó gegund.
pi_187807915
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:23 schreef Uhmmpie het volgende:

Of minstens zo irritant: “ik vond het heel leuk maar ik ga nu het contact verbreken”
Dan was het vast echt leuk ja....
Vertaald staat daar: ik vond het wel gezellig met je want je bent een leuke vrouw, maar ik zoek een partner en je hebt karaktertrekjes of dingen in leven die niet bij mij passen of ik ben gewoon niet tot je aangetrokken. Ik heb geen tijd voor meer vriendschappen, dus laten we het hier maar bij.
pi_187808022
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:35 schreef Kreator het volgende:
Ik heb die ervaring niet zo, dat het binnen een half uur gelijk besloten moet zijn. Ja als je via Tinder afspreekt na 2 uur berichtjes heen en weer sturen, dan weet je niet wat je krijgt. Maar als je er wat tijd in investeert voordat je afspreekt, dan valt dat allemaal wel mee.
Niet dat ik Tinder leuk vind. Verschrikkelijk. En de lading van 'dit is een date' zit er altijd al wel meteen op.

Ik hoop het nooit meer te hoeven doen in elk geval.
Jij bent goed op weg voorlopig :)
pi_187808032
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vertaald staat daar: ik vond het wel gezellig met je want je bent een leuke vrouw, maar ik zoek een partner en je hebt karaktertrekjes of dingen in leven die niet bij mij passen of ik ben gewoon niet tot je aangetrokken. Ik heb geen tijd voor meer vriendschappen, dus laten we het hier maar bij.
I know.. maar zeg dat dan gewoon.
Ipv dat moeilijke gedraai :)

@AnneX het was zeker leuk en hoop dat nog wel een keer te doen. Veel gepraat over werk maar ook over familie en echt wel prive dingetjes.
pi_187808242
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:48 schreef Kreator het volgende:
_O-
  maandag 8 juli 2019 @ 08:53:34 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187808246
Wat een droom AnneX :X
Spoilers!
  maandag 8 juli 2019 @ 09:04:55 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187808337
Ik kan me gelukkig niet herinneren dat ik ooit een keer aan daten gedaan heb zoals dat hier voorbij komt. Het kwam op de een of andere manier wel spontaan op mijn weg. Het lijkt me een verschrikkelijk ongemakkelijke toestand :X
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_187808396
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik kan me gelukkig niet herinneren dat ik ooit een keer aan daten gedaan heb zoals dat hier voorbij komt. Het kwam op de een of andere manier wel spontaan op mijn weg. Het lijkt me een verschrikkelijk ongemakkelijke toestand :X
Ja dit woord zocht ik. Spontaniteit. w/
pi_187808592
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:04 schreef TAV74 het volgende:
Zo jammer dit... -O-

Neeee grapje! 'Daten' lijkt me horror :X
  maandag 8 juli 2019 @ 09:44:48 #40
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_187808730
Ik vind dit soort dingen altijd fascinerend

Klinkt echt als een paardenlul van een kerel...

@sigme yay! Welkom!
Kwak
pi_187808747
Dank voor alle felicitaties! Nieuwe werk ligt een beetje in de hoek van mijn oude werk. Sorry voor de vaagheid, maar het wordt al snel heel herkenbaar in mijn vakgebied en een schijn van anonimiteit is me wel lief.

Lucky: De baan waar ik straks mee stop heb ik dan 10 maanden gedaan. Niet heel lang inderdaad, maar alsnog 6 maanden langer dan initieel gepland. Waarschijnlijk voelt het extra snel omdat ik na die tijd met nog een andere baan ben begonnen (die ik gewoon naast mijn nieuwe baan blijf voortzetten).

@Daten: ik vond het juist wel leuk? Misschien geluk dat ik geen saaie/vervelende mannen ben tegengekomen. En het is zo ongemakkelijk als je het zelf maakt :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_187808858
Die man van Kwakzür's post lijkt me een hele irritante kerel (ken er een paar van dat soort).

Tijdlang op zo'n datingsite gestaan en daar ook wel vreemde dingen meegemaakt. Geef je aan "niet roken", komt er iemand met een foto met sigaret in de mond.
Of van die mannen van midden 50 die zich jong voelen en daarom op zoek zijn naar een vrouw van hooguit 25. Ooit een paar keer, uit gekkigheid een berichtje naar zo iemand gestuurd met de tekst "ik voel me ook nog erg jong, zullen we wat afspreken". Of geen reactie of "je bent te oud. _O-
pi_187808915
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:44 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ]

@:sigme yay! Welkom!
De opbouw van die advertentie en de woordkeus zijn ook enorm vervelend. Net als die man waarschijnlijk.
pi_187808968
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De opbouw van die advertentie en de woordkeus zijn ook enorm vervelend. Net als die man waarschijnlijk.
Ha, ja. Dat was precies wat ik dacht :D
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juli 2019 @ 10:02:53 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187808969
Die teksten zijn altijd hilarisch om te lezen idd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187809039
quote:

[ afbeelding ]

Hij zoekt gewoon een blonde stoot.
Dank!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 10:12:27 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187809083
Voor iedereen hier die Ziggo heeft. Er is een nieuwe mediabox uit, de Next. En die zapt dus schijnbaar volgens diverse reviews op het internet 100.000x zo snel als die Mediabox XL, die ook nog eens zeer onzuinig is.
Kun je voor een verhoging van 50 cent per maand aanvragen bij Ziggo (en eenmalig 20 euro), maar wat mij betreft is dat een no-brainer want die huidige XL is echt zo ontzettend kut in gebruik.

pi_187810040
Iedereen dood gegaan? ;(
  maandag 8 juli 2019 @ 11:24:23 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187810050
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:12 schreef Kreator het volgende:
Voor iedereen hier die Ziggo heeft. Er is een nieuwe mediabox uit, de Next. En die zapt dus schijnbaar volgens diverse reviews op het internet 100.000x zo snel als die Mediabox XL, die ook nog eens zeer onzuinig is.
Kun je voor een verhoging van 50 cent per maand aanvragen bij Ziggo (en eenmalig 20 euro), maar wat mij betreft is dat een no-brainer want die huidige XL is echt zo ontzettend kut in gebruik.

[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een CI+ card in de tv
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 juli 2019 @ 11:24:40 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187810056
quote:

[ afbeelding ]
Die box is inderdaad klote. Gisteren schakelde hij zichzelf weer uit. Gelukkig net na de wedstrijd :X En de box kan ook slecht overweg met onze Logitech Harmony. Maar ik zie dat je die nieuwe box alleen kunt nemen als je er movies&series bij neemt. Helaas, dat hebben en willen we niet.
Spoilers!
  maandag 8 juli 2019 @ 11:29:40 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187810137
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Iedereen dood gegaan? ;(
Berg collega's kwamen koffieleuten en gebak gemaakt door uk opeten.
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 11:31:41 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187810173
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een CI+ card in de tv
Die is ook langzamer dan deze box. En heeft minder opties.
(maar ik zou ook een ci+ kaart nemen als mijn tv hem zou hebben.

@LS: Volgens mij niet. Je hoeft alleen maar complete te hebben als ik het goed lees. Ik heb (gratis) movies en series omdat ik ook Vodafone heb.
pi_187810200
Wat een droom AX :X

En dat daten, ik heb g ooit gedate toen ik nog heel erg (unhappy) getrouwd was :@ dat voelde heel bakvis/stiekem/foutig aan terwijl ik toch al 39 was....maar ja die hele situatie was weird.
Maar ben heel happy nu dat we doorgezet hebben *O*

Die box... bedoel je ipv een horizon box?

Medische update:
Chirurg wil me om 1300 zien ivm een w.s. onstoken wond -O- had eerst huisarts gebeld maar die wil het liever door het zkh beoordeeld hebben.
pi_187810209
Meh bluezz. :{

Ik zit aan de studie en ik zit nu al te faalangsten voor mijn tentamen op de 30e. :')
pi_187810225
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Meh bluezz. :{

Ik zit aan de studie en ik zit nu al te faalangsten voor mijn tentamen op de 30e. :')
Zit aan studie is *O* ^O^ je hebt nog ff en je kan het :Y :*
pi_187810235
quote:

[ afbeelding ]

Dit is vast een dorpsgenoot _O-
pi_187810253
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zit aan studie is *O* ^O^ je hebt nog ff en je kan het :Y :*
Als ik het niet haal heb ik nog 1 mogeijkheid tot herkansing eind augustus. En ik moet sowieso nog speciale opdracht maken.

En dan laat ik dus 2 vakken schieten die ik vanaf september opnieuw doe. Dit was niet een goed jaar ;(
pi_187810265
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo jammer dit... -O-

Neeee grapje! 'Daten' lijkt me horror :X
pi_187810289
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit is vast een dorpsgenoot _O-
_O-
En euhm voor wondje -O-

Wél 🎼🎉 voor muziekmaken.
pi_187810304
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als ik het niet haal heb ik nog 1 mogeijkheid tot herkansing eind augustus. En ik moet sowieso nog speciale opdracht maken.

En dan laat ik dus 2 vakken schieten die ik vanaf september opnieuw doe. Dit was niet een goed jaar ;(
Je hebt nu een goed (studie) huis en je bent weer begonnen met...
Dat gaat goedkomen. :*
  maandag 8 juli 2019 @ 11:42:42 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187810326
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 09:46 schreef mjan het volgende:

Lucky: De baan waar ik straks mee stop heb ik dan 10 maanden gedaan. Niet heel lang inderdaad, maar alsnog 6 maanden langer dan initieel gepland. Waarschijnlijk voelt het extra snel omdat ik na die tijd met nog een andere baan ben begonnen (die ik gewoon naast mijn nieuwe baan blijf voortzetten).
Oh ja, je hebt twee banen. Ik herinner het me weer.
Spoilers!
pi_187810355
Lieve buurman heeft de gaten van dooie wespennesten in de schuur geducktape’d, terwijl mn.X wordt geïnterviewd op zijn schip door het lokale sufferdje.

Afterparty verplaatst van vrijdag naar zaterdag.
Want als hullie niet klaar zijn ( regen voorspeld) maken ze het zaterdag af, zegt de managing buurman. w/
Even kijken naar weerbericht zaterdag, indien nat ( schuurfeest) of droog (tuinfeest) .
pi_187810406
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Je hebt nu een goed (studie) huis en je bent weer begonnen met...
Dat gaat goedkomen. :*
Ja, misschien. Maar het voelt wel als falen.
  maandag 8 juli 2019 @ 12:00:08 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187810521
Ik word er echt zo ongelofelijk sacherijnig van als de meest basale dingen misgaan. Nou heb ik weer geen bevestiging van mijn T-Mobile abo gekregen. 20 Minuten aan de telefoon waarin ze voor de zoveelste keer in 14 jaar in twijfel trekken dat ze wel met mij mogen praten. En nu moet ik wachten op een mailtje van een collega van wie de naam niet gegeven wordt. Alsof ik verder niets te doen heb.
Spoilers!
pi_187810560
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word er echt zo ongelofelijk sacherijnig van als de meest basale dingen misgaan. Nou heb ik weer geen bevestiging van mijn T-Mobile abo gekregen. 20 Minuten aan de telefoon waarin ze voor de zoveelste keer in 14 jaar in twijfel trekken dat ze wel met mij mogen praten. En nu moet ik wachten op een mailtje van een collega van wie de naam niet gegeven wordt. Alsof ik verder niets te doen heb.
*zucht
Waarom mogen ze niet met jou praten :?
(soms geef ik aan patiënten ook mijn naam niet hoor ;) )
pi_187810572
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:49 schreef Lonaa het volgende:

Ok. Dat is dan uitgesproken hier. Nu kan je dat achter je laten en verder gaan :) ;) :*
pi_187810586
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ok. Dat is dan uitgesproken hier. Nu kan je dat achter je laten en verder gaan :) ;) :*
Ik doe mijn best :*
  maandag 8 juli 2019 @ 12:08:18 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187810623
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*zucht
Waarom mogen ze niet met jou praten :?
(soms geef ik aan patiënten ook mijn naam niet hoor ;) )
Een van onze bedrijven staat alleen op naam van J. Speciaal voor contacten met andere bedrijven, zijn we naar de KvK gegaan om mij te machtigen namens J's bedrijf. Ik ben net zo teken- en beslissingsbevoegd als J. T-Mobile had verouderde gegevens, dus twijfelde aan mijn verhaal. Voor de zoveelste keer.

Prima overigens dat ik zijn naam niet mag hebben maar ik vind het wel vervelend dat ik nu moet wachten op een mail of telefoontje van een willekeurig persoon. Grote kans dat ik dat niet binnen een paar dagen ontvang en dan kan ik weer dit hele verhaal gaan doen aan een andere medewerker. Maar goed, we zien wel. Ik ga verder met andere klusjes.
Spoilers!
  maandag 8 juli 2019 @ 12:08:41 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187810628
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Euh, nou nee, zou ik zeggen. Als bezig zijn stappen te maken, vooruit. Toch?
pi_187810718
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Een van onze bedrijven staat alleen op naam van J. Speciaal voor contacten met andere bedrijven, zijn we naar de KvK gegaan om mij te machtigen namens J's bedrijf. Ik ben net zo teken- en beslissingsbevoegd als J. T-Mobile had verouderde gegevens, dus twijfelde aan mijn verhaal. Voor de zoveelste keer.

Best moeilijk misschien om gegevens te updaten :')
  maandag 8 juli 2019 @ 12:18:37 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187810777
quote:

[ afbeelding ]
Dank voor de tip. Meteen besteld.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 12:37:05 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187811024
https://www.rtvdrenthe.nl(...)eperziekenhuis-Emmen

Ik moest een beetje lachen om de naam van de uroloog.

"Dokter Knipscheer gaat me steriliseren" :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187811309
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:33 schreef Bluezz het volgende:

Medische update:
Chirurg wil me om 1300 zien ivm een w.s. onstoken wond -O- had eerst huisarts gebeld maar die wil het liever door het zkh beoordeeld hebben.
Die in je navel zeker?
  maandag 8 juli 2019 @ 12:57:35 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187811354
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Die in je navel zeker?
Daar mopserde ze toch al wat tussen de regels over bij de 1e berichten? Viel me toen iig op.
pi_187811390
quote:

[ afbeelding ]

Vooral die “maakt het niet moeilijk, verwacht dat ook van partner”
Om vervolgens een waslijst van eisen neer te leggen.

Die zin alleen al... doet mij huiveren.
De waslijst aan eisen... bevestigd mijn gevoel dat dit alleen een makkelijk persoon is als je doet wat hij wil :)
pi_187811414
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

De waslijst aan eisen... bevestigd mijn gevoel dat dit alleen een makkelijk persoon is als je doet wat hij wil :)
Mooi he? O+
  maandag 8 juli 2019 @ 13:03:58 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187811475
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik las: "Heeft geld als water, wil het alleen uitgeven als iedereen meteen in het gelid schiet en hem met voorrang behandeld. Vrouw moet luisteren, zich wegcijferen als hij er is en zichzelf vermaken als hij haar geen aandacht schenkt. Basisvereiste is voldoen aan alle schoonheidscliche's"
pi_187812014
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik las: "Heeft geld als water, wil het alleen uitgeven als iedereen meteen in het gelid schiet en hem met voorrang behandeld. Vrouw moet luisteren, zich wegcijferen als hij er is en zichzelf vermaken als hij haar geen aandacht schenkt. Basisvereiste is voldoen aan alle schoonheidscliche's"
Nahja op zich prima dat hij dat er zo in zet he.
Dan is dat maar duidelijk :)

Misschien dat zich ergens nog een gewillig jong blaadje meldt.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:39:15 #79
221912 minilot
Nancy boy
pi_187812037
Klinkt ook niet bepaald als mijn type, die advertentiedude! *huiver*

Buiten zo grijs als het kleine percentage van fietsies haar. Lijkt wel herfst!
:O
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 8 juli 2019 @ 13:42:03 #80
221912 minilot
Nancy boy
pi_187812083
Nooit ge-date. Iedereen met wie ik ooit wat gedaan heb leerde ik platonisch kennen wegens hobbies, werk, uitgaan, forum, vriend-van-vriend of whatever en dan blijk je elkaar zomaar leuk te vinden en dan zit je inenen te tongzoenen. O+
Ik geloof niet dat ik in de wieg gelegd zou zijn voor daten met onbekende lui om erachter te komen of je wat met elkaar wilt. Lijkt me verschrikkelijk! :X
pi_187812096
Nog maar 100 blz en dan is het boek uit! *O* En dan moet ik alles nog begrijpen en kunnen toepassen. :')
  maandag 8 juli 2019 @ 13:43:17 #82
221912 minilot
Nancy boy
pi_187812100
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Nog maar 100 blz en dan is het boek uit! *O* En dan moet ik alles nog begrijpen en kunnen toepassen. :')
Sterkte! :* ^O^
pi_187812117
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Sterkte! :* ^O^
Ik heb nog tot 30 juli. Dan ga ik daarna of met een goed gevoel of met een rukgevoel op vakantie. :')
  maandag 8 juli 2019 @ 13:44:57 #84
221912 minilot
Nancy boy
pi_187812125
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 07:18 schreef Isabeau het volgende:
Niets doen op het werk heeft een nieuwe dimensie gekregen. Volgens mijn fitbithorloge heb ik 55 min geslapen :Z
:D!
  maandag 8 juli 2019 @ 13:47:34 #85
221912 minilot
Nancy boy
pi_187812163
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:33 schreef Bluezz het volgende:

Medische update:
Meeeeh! Het zit je verdulleme niet mee zeg! :*
pi_187812164
Gelukkig heb ik hulp:
  maandag 8 juli 2019 @ 13:52:27 #87
221912 minilot
Nancy boy
pi_187812236
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:47 schreef Lonaa het volgende:
Gelukkig heb ik hulp:
[ afbeelding ]
Zie maar een stukkie boek en ik vind het nu al saai! ;( Succes hè!
(LOL @ poes)
pi_187812256
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Zie maar een stukkie boek en ik vind het nu al saai! ;( Succes hè!
(LOL @ poes)
Het is verschrikkelijk. Pand en hypotheekrecht. It is so boring.
pi_187812617
Mooipoes O+
pi_187812649
Ik ben geloof ik een paar keer door mensen op date gevraagd, maar heb het telkens geïnterpreteerd als "oh, hij wil met me uit eten / naar de dierentuin / thee drinken / whatever" en diegene prompt in zoals ze dat noemen de friendzone geparkeerd :P
A zegt dat hij al sinds hij me kent met me aan het flirten is, en hij me al ontelbaar vaak op een date heeft geprobeerd te krijgen, maar het enige resultaat was dat ik besloot dat hij mijn beste vriend was (tot een jaar geleden dan O+ )
  maandag 8 juli 2019 @ 14:26:18 #91
221912 minilot
Nancy boy
pi_187812704
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben geloof ik een paar keer door mensen op date gevraagd, maar heb het telkens geïnterpreteerd als "oh, hij wil met me uit eten / naar de dierentuin / thee drinken / whatever" en diegene prompt in zoals ze dat noemen de friendzone geparkeerd :P
A zegt dat hij al sinds hij me kent met me aan het flirten is, en hij me al ontelbaar vaak op een date heeft geprobeerd te krijgen, maar het enige resultaat was dat ik besloot dat hij mijn beste vriend was (tot een jaar geleden dan O+ )
Dit is zowel erg vreemd als erg snoezig! :D

Maar goed, dat vat de hele Tele6 geloof ik ook wel samen :+
pi_187812737
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:55 schreef Leintjeuh het volgende:

Die in je navel zeker?
Yup zuster :)
SPOILER
pi_187812958
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk. Pand en hypotheekrecht. It is so boring.
Ai... veel saaier word het nuet.
Maar iets doet me vermoeden dat je het niet voor niets moet leren... dus dat je er ergens toch wel wat mee hebt.
pi_187812979
quote:
Maar het is uiteindelijk maar mooi gelukt :)
En met succes ook O+
  maandag 8 juli 2019 @ 14:47:53 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187813017
quote:
Nu word ik wel nieuwsgierig natuurlijk naar hoe ie die kentering dan teweeg heeft gebracht uiteindelijk ;)
pi_187813039
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yup zuster :)
SPOILER
SPOILER
pi_187813105
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 13:47 schreef Lonaa het volgende:
Gelukkig heb ik hulp:
[ afbeelding ]
Dat zijn de beste hulpjes :D
Ik zag in de krant afgelopen weekend iemand die graag puzzelde en die werd ook 'geholpen' door poes die lekker over de losse stukjes liep _O-

En je bent links! Creatief persoon *)
pi_187813166
quote:
pi_187813190
Ik had gisteren dim sum gegeten bij de Foodhall, en op Insta gepost. Toen reageerde Robin dat je die thuis net zo makkelijk opwarmt. Hoewel ik het buiten de deur vaak lekkerder vind, ben ik toch even naar de toko geweest. Allemaal verschillende gekocht. :D Dus nu heb ik 9 pakketjes gemaakt voor in de vriezer. O+

maandag 8 juli 2019 @ 15:02:23 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187813223
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 15:00 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren dim sum gegeten bij de Foodhall, en op Insta gepost. Toen reageerde Robin dat je die thuis net zo makkelijk opwarmt. Hoewel ik het buiten de deur vaak lekkerder vind, ben ik toch even naar de toko geweest. Allemaal verschillende gekocht. :D Dus nu heb ik 9 pakketjes gemaakt voor in de vriezer. O+

[ afbeelding ]
Dit is een veel te goed idee.
Spoilers!
pi_187813258
quote:

[ afbeelding ]
Ohoh...ik moet straks direct naar huis en word op tijd opgehaald dus kan niet langs een toko. Misschien ben ik dit morgen vergeten, da's goed dan :P
pi_187813448
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit is zowel erg vreemd als erg snoezig! :D

Maar goed, dat vat de hele Tele6 geloof ik ook wel samen :+
Hihi O+
pi_187813475
quote:
6s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nu word ik wel nieuwsgierig natuurlijk naar hoe ie die kentering dan teweeg heeft gebracht uiteindelijk ;)
Door samen op vakantie te gaan op een naturistencamping, met z'n drieën in een twee-en-een-halfpersoons tent te slapen, en iedere avond elkaar in slaap te knuffelen ;)
Toen bleef het nog bij knuffelen. Tot A kortsluiting in z'n hoofd kreeg omdat hij het niet volhield om me wel te knuffelen maar verder niks. Dat hebben we opgelost door te zoenen O-)
pi_187813531
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 15:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Door samen op vakantie te gaan op een naturistencamping, met z'n drieën in een twee-en-een-halfpersoons tent te slapen, en iedere avond elkaar in slaap te knuffelen ;)
Toen bleef het nog bij knuffelen. Tot A kortsluiting in z'n hoofd kreeg omdat hij het niet volhield om me wel te knuffelen maar verder niks. Dat hebben we opgelost door te zoenen O-)
Prima oplossing :)
pi_187813556
quote:

[..]

Dat zijn de leukste oplossingen
pi_187814768
quote:

[ afbeelding ]
Wat slim om er pakketjes van te maken! Ik zit altijd te kutten met steeds weer al die verpakkingen uit de vriezer halen om er per ding een aantal uit te halen |:( Ik ga dit dus voortaan ook zo doen :D
pi_187814930
quote:

[..]

Met een derde persoon erbij?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 8 juli 2019 @ 16:48:23 #108
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_187815126
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb jij er dan geen 2? Wat ouderwets.
  maandag 8 juli 2019 @ 16:49:59 #109
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_187815148
quote:

[..]

Hoe werkt zoiets dan? Je zoent er met 1 en die ander denkt dan: dat wil ik ook? :?

Het lijkt mij allemaal behoorlijk complex :D
  maandag 8 juli 2019 @ 16:57:58 #110
217702 Lonaa
Honger!
pi_187815303
asperges met ham, gevulde eitjes, de jaren 70 en 80 herleven in de keuken. :D
  maandag 8 juli 2019 @ 17:00:49 #111
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_187815363
quote:

[..]

Kortsluiting in z'n hoofd? Ik denk eerder in z'n piemel.
Siesta & Fiesta!
pi_187815470
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:57 schreef Lonaa het volgende:
asperges met ham de jaren 70 en 80 herleven in de keuken. :D
Wij noemden dat thuis altijd dooie vingers in vlees. _O-
  maandag 8 juli 2019 @ 17:45:20 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187816044
quote:

[ afbeelding ]
Dit is ideaal ja, beetje sojasaus erbij en drupje goeie sesamolie erdoor, smullen :9
  maandag 8 juli 2019 @ 17:46:41 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187816059
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hier ook, was het vergeten eigenlijk :o
Dank voor de herinnering, ga ik er in houden *;
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juli 2019 @ 18:14:16 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187816403
DimSum :9

Op verzoek mee-eten in IJmuiden. Nou ja prima scheelt mij weer koken :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187816439
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb een relatie met twee mensen ja :D
Persoon nummer drie deed ook gezellig mee. Hij had al een relatie met A, en dat was de belangrijkste reden dat we het tot dan toe bij knuffelen hadden gehouden. Maar toen hebben we gepraat en besloten polyamorie te proberen :D
pi_187816485
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets dan? Je zoent er met 1 en die ander denkt dan: dat wil ik ook? :?

Het lijkt mij allemaal behoorlijk complex :D
Je wisselt het een beetje af allemaal. Er is natuurlijk meer dan alleen zoenen, dus het is niet dat de ander werkeloos moet toekijken ;)
Het helpt als je het leuk vindt om de andere twee te zien zoenen en doen. Bij sommigen van ons moest dat een beetje komen, ik vond het zelf al een hele tijd leuk om A en B samen te zien :D
Ja, het is complex. Maar als je goed praat en rustig aan doet, kom je er wel uit. Er is op internet best wat info te vinden over wat je beter wel of niet kunt doen, en ik heb ook het boek More Than Two gelezen voor tips :)
pi_187816593
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb een relatie met twee mensen ja :D
Persoon nummer drie deed ook gezellig mee. Hij had al een relatie met A, en dat was de belangrijkste reden dat we het tot dan toe bij knuffelen hadden gehouden. Maar toen hebben we gepraat en besloten polyamorie te proberen :D
Ah kijk, dat maakt het wat duidelijker (nr3 had ook wel een klein kind kunnen zijn, dus er buiten vallend). Dank voor toelichting!

SPOILER
  maandag 8 juli 2019 @ 18:38:17 #119
221912 minilot
Nancy boy
pi_187816751
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je wisselt het een beetje af allemaal. Er is natuurlijk meer dan alleen zoenen, dus het is niet dat de ander werkeloos moet toekijken ;)
Het helpt als je het leuk vindt om de andere twee te zien zoenen en doen. Bij sommigen van ons moest dat een beetje komen, ik vond het zelf al een hele tijd leuk om A en B samen te zien :D
Heh, wat klinkt dit toch jaloersmakend leuk! O+
Dat J. en ik dezelfde jongens leuk vonden lijkt wel een eeuwigheid geleden. Snif. 8-)
pi_187816801
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah kijk, dat maakt het wat duidelijker (nr3 had ook wel een klein kind kunnen zijn, dus er buiten vallend). Dank voor toelichting!

SPOILER
SPOILER
pi_187816868
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

SPOILER
^O^ Ik vind het heerlijk, briesjes aan de togus.
pi_187816874
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker _O-
  maandag 8 juli 2019 @ 18:53:35 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187817032
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat J. en ik dezelfde jongens leuk vonden lijkt wel een eeuwigheid geleden. Snif. 8-)
sigme krijgt zo wel de vuurdoop in SC openmindedness ;)
pi_187817279
Ik weet niet meer waarom ik lenterolletjes de vorige keer zo vond tegenvallen, het bleef zo taai. Maar net weer gemaakt en nu zijn ze echt goddelijk. Dit ga ik nog heel vaak eten. :9
  maandag 8 juli 2019 @ 19:05:49 #125
221912 minilot
Nancy boy
pi_187817287
Sigme lijkt me eigenlijk niet iemand die van veel dingen opkijkt :)
  maandag 8 juli 2019 @ 19:06:25 #126
221912 minilot
Nancy boy
pi_187817305
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet meer waarom ik lenterolletjes de vorige keer zo vond tegenvallen, het bleef zo taai. Maar net weer gemaakt en nu zijn ze echt goddelijk. Dit ga ik nog heel vaak eten. :9
Recept? :)
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 19:08:53 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187817359
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:38 schreef minilot het volgende:

[..]

8-)
Nou, niet echt. Echt niet ook.
pi_187817365
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:06 schreef minilot het volgende:
Recept? :)
Gewoon heel simpel en vast niet zoals ze horen hoor. Blaadjes even geweekt en dan gevuld met een salade van spitskool, wortel, munt en koriander aangemaakt met tahin en rijstazijn. Voor mij met biefstuk, voor m'n vriend met garnalen. Gedipt in een loempiasausje want lui.
pi_187817788
quote:
Die zijn zo heerlijk O+ Ik maak ze graag.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 8 juli 2019 @ 19:34:58 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_187817863
quote:
3s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou, niet echt. Echt niet ook.
Smaken verschillen! :9 *O*
  maandag 8 juli 2019 @ 19:36:07 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187817878
quote:
Ik dacht geïntrigeerd 'wat zijn dat voor dingen?'

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon heel simpel en vast niet zoals ze horen hoor. Blaadjes even geweekt en dan gevuld met een salade van spitskool, wortel, munt en koriander aangemaakt met tahin en rijstazijn. Voor mij met biefstuk, voor m'n vriend met garnalen. Gedipt in een loempiasausje want lui.
Ennnnnn toen viel het kwartje :+
  maandag 8 juli 2019 @ 19:36:10 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_187817881
Ik sta een visstoofpotje naar recept van Bill Granger in elkaar te frotten, maar nu toch eigenlijk meer zin in spring rolls }:| O+
  maandag 8 juli 2019 @ 19:36:36 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187817892
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef minilot het volgende:
Ik sta een visstoofpotje naar recept van Bill Granger in elkaar te frotten, maar nu toch eigenlijk meer zin in spring rolls }:| O+
Bill Granger :r
  maandag 8 juli 2019 @ 19:38:25 #134
217702 Lonaa
Honger!
pi_187817930
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:36 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Dit :')

Tevens HONGER. F. is laat. ;(
  maandag 8 juli 2019 @ 19:51:03 #135
221912 minilot
Nancy boy
pi_187818173
quote:

[..]

Bill Granger :r
Eens. Joekel van een griezel :X
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 19:53:02 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187818225
quote:

[..]

[..]

Oh, hier dus ook :')
  maandag 8 juli 2019 @ 19:58:28 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187818352
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit :')

Tevens HONGER. F. is laat. ;(
Wordt hier rond half negen denk ik, eerst kind zo maar eens op bed slingeren

#matigplannenzalooitwellichteenswennen
  maandag 8 juli 2019 @ 19:59:22 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187818380
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Eens. Joekel van een griezel :X
Keer een workshop van hem gewonnen. Mochten achter glas in rijen opgesteld kijken naar hem

Na kwartiertje weggegaan, zo'n naar gevoel bij die kerel
pi_187818410
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
Keer een workshop van hem gewonnen. Mochten achter glas in rijen opgesteld kijken naar hem

Klinkt als een leuke workshop. :')
  maandag 8 juli 2019 @ 20:03:13 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187818481
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja echt hè _O-

Op zulke momenten doe ik dus een live versie van een :') met mijn smoelwerk
  maandag 8 juli 2019 @ 20:03:59 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187818501
Hebben jullie nog een goed recept voor pindakip? Want dat wil ik graag eens proberen.

Ik heb overigens geen slowcooker. Of crockpot. Of hoe doe dingen allemaal ook mogen heten :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 20:04:46 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187818517
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

"workshop"
Naar een voetbalwedstrijd gaan is toch ook geen workshop :+
  maandag 8 juli 2019 @ 20:05:45 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187818547
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Voldoet goed ad definitie van "workshop" idd... :D _O-
  maandag 8 juli 2019 @ 20:07:08 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187818577
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie nog een goed recept voor pindakip? Want dat wil ik graag eens proberen.

Ik heb overigens geen slowcooker. Of crockpot. Of hoe doe dingen allemaal ook mogen heten :D
Hoeft bij kip toch ook niet. Is zo gaat

Geen recept overigens
pi_187818598
Is wel zo gaar, maar uit de slowcooker valt het helemaal uit elkaar. Uit een pan vast ook, maar die laat ik niet zo lang op het vuur staan.
  maandag 8 juli 2019 @ 20:09:40 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187818627
Zo, en dan is het nu tijd voor

maandag 8 juli 2019 @ 20:12:05 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187818683
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoeft bij kip toch ook niet. Is zo gaat

Geen recept overigens
Zou je zeggen ja :D
Maar alle recepten die ik vind zijn voor de slowcooker. En omdat ik er geen ervaring mee heb weet ik niet hoe je ze tweakt voor panbereiding. Daarnaast wil ik graag een "bewezen" lekker recept ipv er tig uitproberen.
pi_187818709
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:05 schreef minilot het volgende:
Sigme lijkt me eigenlijk niet iemand die van veel dingen opkijkt :)
Na mijn jeugd? Neh ;)
pi_187818715
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:08 schreef Myraela het volgende:
Is wel zo gaar, maar uit de slowcooker valt het helemaal uit elkaar. Uit een pan vast ook, maar die laat ik niet zo lang op het vuur staan.
Of op t fornuis maken en dan een paar uur in de oven op 180 graden met de deksel erop
  maandag 8 juli 2019 @ 20:13:45 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187818721
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Na mijn jeugd? Neh ;)
Hoi sigme :W
Welkom!
pi_187818801
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:13 schreef sigme het volgende:
Na mijn jeugd? Neh ;)
Ben je in een hippiecommune opgegroeid? Of iets vergelijkbaars?
pi_187818808
Ik zag laatst trouwens een soort hele dikke zak voor een pan. Daar kan de hete pan in doen om verder te garen.

Hoe kneuterig schattig is dit dan. :D

maandag 8 juli 2019 @ 20:18:58 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187818829
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
Zo, en dan is het nu tijd voor

[ afbeelding ]
Bram de Stinkende Beer hadden jullie al uit ?

maandag 8 juli 2019 @ 20:20:04 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187818845
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:17 schreef Myraela het volgende:
Ik zag laatst trouwens een soort hele dikke zak voor een pan. Daar kan de hete pan in doen om verder te garen.

[ afbeelding ]
Variant op de hooikist ;)
pi_187818873

Als het niet zo onwijs lomp was geweest, had ik het willen hebben. :D
pi_187818882
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ben je in een hippiecommune opgegroeid? Of iets vergelijkbaars?
Hippie-ouders :Y. Met bijbehorende literatuur, dus de sextant en de opzij uit de jaren '70 heb ik met huid en haar verslonden. Nadat ze uit elkaar waren gegaan heeft mijn moeder nog wel wat vriendjes versleten. Een van haar langere relaties was met een getrouwde man, waarbij soms alle volwassen in 1 bed sliepen.
SPOILER
Oh, en vele nudistencampings, maar die zijn een oase van rust en heerlijkheid vergeleken met huiselijke hippies.
pi_187818932
Oh, ik heb laatst zelf zo'n warmhoudzak gemaakt, losjes geïnspireerd op de hooimadam. Ik had toch nog een schapenvacht liggen. Met twee oude slopen was het zó een warmhoudzak, ideaal voor bonen.
  maandag 8 juli 2019 @ 20:24:55 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187818941
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bram de Stinkende Beer hadden jullie al uit ?

[ afbeelding ]
Ken ik nog niet!

Zal tevens doorsturen naar vriendin wiens man Bram heet :+
pi_187818946
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:17 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]
Slaapzak ^O^
  maandag 8 juli 2019 @ 20:25:14 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187818953
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Werkt ook prima met handdoeken of een oude slaapzak etc.
  maandag 8 juli 2019 @ 20:25:32 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187818958
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Hippie-ouders :Y. Met bijbehorende literatuur, dus de sextant en de opzij uit de jaren '70 heb ik met huid en haar verslonden. Nadat ze uit elkaar waren gegaan heeft mijn moeder nog wel wat vriendjes versleten. Een van haar langere relaties was met een getrouwde man, waarbij soms alle volwassen in 1 bed sliepen.
SPOILER
Oh, en vele nudistencampings, maar die zijn een oase van rust en heerlijkheid vergeleken met huiselijke hippies.
Mijn schoonmoeder zat ooit in een sektecommune met spoilerachtige taferelen, wazig
  maandag 8 juli 2019 @ 20:26:07 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187818967
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Ken ik nog niet!

Zal tevens doorsturen naar vriendin wiens man Bram heet :+
Als ze Simone heet kent Bram het boek al
  maandag 8 juli 2019 @ 20:26:37 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187818984
quote:

SPOILER
Ik was zelf ook wel een poosje soort hippie, maar had toen nog geen kinderen. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_187819047
Een “hooikist”... _O- moeders kookte de rijst en daarna de pan inpakken in de dekens op mijn bed om na te garen.
Na al die jaren ligt dezelfde deken (schoon) nu in de achterbak voor noodgevallen. B-)
#memories
  maandag 8 juli 2019 @ 21:01:04 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187819621
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 20:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als ze Simone heet kent Bram het boek al
Je hebt ook Evert Jan de Poepvlieg O+
  maandag 8 juli 2019 @ 21:16:09 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187820004
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Je hebt ook Evert Jan de Poepvlieg O+
"Dikke Vik en Vieze Lies worden vrienden" is denk voor oudere kinderen...

Deze staat hier wel in de kast:
  maandag 8 juli 2019 @ 21:17:39 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187820038
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Dikke Vik en Vieze Lies worden vrienden" is denk voor oudere kinderen...
SPOILER
  maandag 8 juli 2019 @ 21:19:41 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187820095
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:17 schreef Molo het volgende:

[..]

SPOILER
Kijk, heb jij voor de rest van haar leven een bijnaam in je hoofd nu ;)
  maandag 8 juli 2019 @ 21:21:22 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187820133
Maar geen pindakiprecepten dus -O-
  maandag 8 juli 2019 @ 21:22:22 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187820154
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Kijk, heb jij voor de rest van haar leven een bijnaam in je hoofd nu ;)
Vies is ze wel ja :+
  maandag 8 juli 2019 @ 21:23:33 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187820176
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pindakaas met stukjes
Sojasaus, japanse, klein beetje
Ketjap
Sambal badjak
Sambal oelek
Zwarte peper
Gebakken uien
Paar ontvelde tomaten
Bouillon

Zoiets?
  maandag 8 juli 2019 @ 21:24:51 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187820206
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou een saus maken zoals je die bij de slowcookerrecepten vindt en kippendij in de grillpan bakken.
Spoilers!
  maandag 8 juli 2019 @ 21:31:28 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187820358
Dank ladies! ^O^
En de saus evenveel vocht als bij de slowcookerrecepten of meer?
  maandag 8 juli 2019 @ 21:34:41 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187820413
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank ladies! ^O^
En de saus evenveel vocht als bij de slowcookerrecepten of meer?
Ik denk meer omdat er tijdens het koken en roeren meer verdampt dan in een slowcooker. Maar met bijvoorbeeld kokosmelk kan je natuurlijk makkelijker steeds een scheutje toevoegen.
Spoilers!
pi_187820433
Dat gepraat over dating en relaties hier in de SC maakt mij soms wel eens licht jaloers :o Dan kijk ik vervolgens in mijn agenda en denk: "nee....geen tijd voor :X " :')
  maandag 8 juli 2019 @ 21:39:45 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187820544
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk meer omdat er tijdens het koken en roeren meer verdampt dan in een slowcooker. Maar met bijvoorbeeld kokosmelk kan je natuurlijk makkelijker steeds een scheutje toevoegen.
True! Thanks ^O^
pi_187820546
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Dat gepraat over dating en relaties hier in de SC maakt mij soms wel eens licht jaloers :o Dan kijk ik vervolgens in mijn agenda en denk: "nee....geen tijd voor :X " :')
Nou ik zei zndag: lijkt me leuk nog eens af te spreken.
Hij zei: ja leuk.. maar niet te lang wachten dan want over 2 weken.. ga ik (3 weken) op vakantie.

Maar checkte vanmiddag mn agenda... komende 2 weken kon ik precies 2 avonden...
nu nog eentje....

Dus je bent niet de enige met dat probleem :)
Al heb ik normaal wel iets meer tijd.. maar nu zomervakantie met dochterlief voor de boeg :)
pi_187820553
quote:
SPOILER
Interessant. Spoiler is een beetje yuck :')
  maandag 8 juli 2019 @ 21:40:45 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187820567
quote:
Daten lijkt me afschuwelijk. Als in: elke keer op komen draven om gekeurd te worden :r
  maandag 8 juli 2019 @ 21:41:44 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_187820595
quote:
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_187820614
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:39 schreef Uhmmpie het volgende:

Dus je bent niet de enige met dat probleem :)
Gelukkig :D
pi_187820635
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daten lijkt me afschuwelijk. Als in: elke keer op komen draven om gekeurd te worden :r
Uhuh :{
pi_187820640
quote:
6s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:41 schreef z80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt helemaal :P
pi_187820650
Bijna gemist! Vanavond 63 up op npo2. om 22:45 uur en de volgende 2 avonden rond dezelfde tijd.
Ben vooral benieuwd hoe het met Neil gegaan is de afgelopen 7 jaar.

Zijn er meer kijkers?
pi_187820729
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gelukkig :D
Ik doe het ook maar heel weinig..
veel te druk met daadwerkelijk leuke dingen.
Met mensen die langer dan 1 avond in mn leven blijven.

Toevallig alleen dit weekend ineens druk.
Niet geheel gepland ook.

@z80 prioriteiten dus :)
  maandag 8 juli 2019 @ 21:49:30 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187820774
quote:
Maak en tijd voor als je het belangrijk vindt ;)
Vind je blijkbaar niet :P
  maandag 8 juli 2019 @ 21:50:15 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187820784
quote:
6s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:41 schreef z80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh :+
  maandag 8 juli 2019 @ 21:50:39 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187820794
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:44 schreef AnneX het volgende:
Bijna gemist! Vanavond 63 up op npo2. om 22:45 uur en de volgende 2 avonden rond dezelfde tijd.

Zijn er meer kijkers?
Waar gaat dit over?
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 21:51:02 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187820803
quote:
Niet het beste excuus dat ik ooit heb gehoord.
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 21:52:31 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187820830
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Uiteindelijk vindt iedereen het toch belangrijk om geliefd re zijn. Lijkt mij dan. Alleen is de weg er naartoe vaak een drempel.
  maandag 8 juli 2019 @ 21:52:40 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187820833
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet het beste excuus dat ik ooit heb gehoord.
Bovendien kan hij eea combineren. Kwestie van vrijgezelle modellen vinden :D
pi_187820938
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Uiteindelijk vindt iedereen het toch belangrijk om geliefd re zijn. Lijkt mij dan. Alleen is de weg er naartoe vaak een drempel.
Ik voel me zonder relatie nou niet direct “niet geliefd” eigenlijk.

Ik zou graag wel een relatie hebben.. maar niet puur om me geliefd te voelen eigenlijk.
(Al Hoort dat er wel bij natuurlijk..)
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 22:01:43 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187821012
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik voel me zonder relatie nou niet direct “niet geliefd” eigenlijk.

..)
Je snapt wat ik bedoel, neem ik aan.ik heb het niet over de fijne relatie met je huisdier of de overbuurman van 70.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:07:54 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187821119
quote:

Zijn er meer kijkers?
Dank. Meteen geprogrammeerd. We hebben ze allemaal gevolgd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_187821140
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Waar gaat dit over?
Dit: Michael Apted volgt sinds 1964 een groep zeer verschillende Britse kinderen. In de eerste aflevering van '63 Up' volgt Apted Tony, Andrew, Sue en Nick. Hoe staan zij na al die jaren in het leven? Kijk de eerste aflevering vanavond om 22:40 op
@NPO2

Quote:”on the famous Jesuit motto: “Give me a child until he is seven and I will give you the man.”

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 08-07-2019 22:14:10 ]
pi_187821162
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel, neem ik aan.ik heb het niet over de fijne relatie met je huisdier of de overbuurman van 70.
Mja en ik geloof niet dat ik op dit moment de grootste must have vind.

Als het gebeurd word ik er heel blij van
Maar ben nu ook gewoon best heel gelukkig en blij en geniet net zo hard van alle vrijheden die het vrijgezelle leven me biedt.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:09:55 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187821173
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:50 schreef Molo het volgende:
Waar gaat dit over?
Michael Apted maakte om de zeven jaar momentopnames van een groep Britse kinderen met verschillende achtergronden. Begon toen ze 7 jaar oud waren en daarna steeds dus om de 7 jaar. Inmiddels zijn ze 63. Hoe staan ze in het leven nu ze de 60 zijn gepasseerd?
Elke 7 jaar werd dit dus uitgezonden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_187821176
quote:

Zijn er meer kijkers?
Oh leuk!
Wat knap dat je dan nog weet hoe ze heten... ik zou het echt weer moeten zien om te weten welke kinderen ook alweer gevolgd worden enzo :D
  maandag 8 juli 2019 @ 22:11:19 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187821209
Ze stonden laatst op Youtube. Bijna twee afleveringen gezien, nu zijn ze volgens mij geblokkeerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187821218
Even wat anders, kan je hoofdpijn krijgen van die sterke leliegeur?
Ik heb die bloemen staan van mn collega's en er zitten 4 lelies bij waarvan er nu 3 uit zijn maar erg sterk ruiken... te sterk voor mijn neus... en ik heb al een paar uur een vervelend koppijntje.
Nu wijt ik dat koppijntje natuurlijk aan mijn state of lijf, maar zou het kunnen?
Tis ook gewoon niet echt een lekkere geur.... ik zet ze gewoon maar buiten die dingen -O-
  maandag 8 juli 2019 @ 22:11:44 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821220
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

En de manier waarop kan natuurlijk ook wel anders zijn. Of het is gewoon te eng, te vaak mislukt/teleurgesteld, te onzeker etc.

Verder nul expertise

* Molo streelt de kartonnen life size Koos in stalkermodus
pi_187821228
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh leuk!
Wat knap dat je dan nog weet hoe ze heten... ik zou het echt weer moeten zien om te weten welke kinderen ook alweer gevolgd worden enzo :D
😎. Nou ja, ik las de naam en herinnerde mij.
Die ging ooit in Schotland in the middle of nowhere...ietwat ontregeld.

Inderdaad Liekekien, kom ik trailers tegen etc. van 7 up.

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 08-07-2019 22:19:33 ]
  maandag 8 juli 2019 @ 22:12:41 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821249
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:08 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dit: Michael Apted volgt sinds 1964 een groep zeer verschillende Britse kinderen. In de eerste aflevering van '63 Up' volgt Apted Tony, Andrew, Sue en Nick. Hoe staan zij na al die jaren in het leven? Kijk de eerste aflevering vanavond om 22:40 op
@:NPO2
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Michael Apted maakte om de zeven jaar momentopnames van een groep Britse kinderen met verschillende achtergronden. Begon toen ze 7 jaar oud waren en daarna steeds dus om de 7 jaar. Inmiddels zijn ze 63. Hoe staan ze in het leven nu ze de 60 zijn gepasseerd?
Elke 7 jaar werd dit dus uitgezonden.
Ah, tof!
  maandag 8 juli 2019 @ 22:13:32 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821262
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb die bloemen staan van mn collega's en er zitten 4 lelies bij waarvan er nu 3 uit zijn maar erg sterk ruiken... te sterk voor mijn neus... en ik heb al een paar uur een vervelend koppijntje.
Nu wijt ik dat koppijntje natuurlijk aan mijn state of lijf, maar zou het kunnen?
Tis ook gewoon niet echt een lekkere geur.... ik zet ze gewoon maar buiten die dingen -O-
Kan absoluut

Iig heb ik het ook altijd met lelies, maar vind dat om meerdere redenen klotebloemen ook dus wellicht wat associaties :+
Komen mijn huis iig niet in
pi_187821316
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Ah, tof!
on the famous Jesuit motto: “Give me a child until he is seven and I will give you the man.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:15:58 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187821339
Ik heb bij Lelies niet een "wordt snel beter" associatie :X
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 22:17:32 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187821376
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en ik geloof niet dat ik op dit moment de grootste must have vind.

Als het gebeurd word ik er heel blij van
Maar ben nu ook gewoon best heel gelukkig en blij en geniet net zo hard van alle vrijheden die het vrijgezelle leven me biedt.
Ik zeg toch: uiteindelijk... Ik denk dat uiteindelijk maar heel weinig mensen, misschien niemand, alleen wil zijn. Dat je nu gelukkig bent heeft daar weinig mee te maken.
pi_187821403
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:15 schreef fietsie het volgende:
Ik heb bij Lelies niet een "wordt snel beter" associatie :X
:D nou ja, de bloemist zal het verzonnen hebben.
En lelies en associatie is toch ook wel verleden tijd inmiddels.
Ik zie heel veel andere soorten bloemen hier en daar op een kist.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:19:44 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_187821426
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zeg toch: uiteindelijk... Ik denk dat uiteindelijk maar heel weinig mensen, misschien niemand, alleen wil zijn. Dat je nu gelukkig bent heeft daar weinig mee te maken.
Definieer alleen.
Zonder partner bevalt me prima.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:21:18 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187821466
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

😎. Nou ja, ik las de naam en herinnerde mij.
Die ging ooit in Schotland in the middle of nowhere...ietwat ontregeld.

Inderdaad Liekekien, kom ik trailers tegen etc. van 7 up.
https://www.theguardian.c(...)3-up-itv-documentary
The love you take is equal to the love you make.
pi_187821497
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen.. ik wil zeker niet altijd alleen blijven.
Maar ik heb ook niet echt haast om het “op te lossen” :)
pi_187821507
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Definieer alleen.
Dat is wat anders dan alleen.
Vind ik ook :)
pi_187821528
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het wel belangrijk, maar teveel teleurstellingen. Dan ga je vanzelf je kostbare tijd stoppen in dingen die wel iets opleveren :)
pi_187821561
63 up! Alles gezien en nu ook opgenomen. Ben weer zo benieuwd.

Hoofdpijn met lelies, enorm. Bij mijn vorige werkgever kwam iedere week een bloemist met boeketten bij oa receptie en directiekamers. Eén keer met lelies. Ik ben meteen de deur uitgegaan en de bloemist werd gebeld om andere boeketten te brengen.

En ik heb ook geen partner, maar voel me ook echt niet alleen. Een partner is welkom maar ik ga niet meer echt op zoek.
pi_187821574
quote:

[ afbeelding ]
Robin *;
Zo node gemist
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 8 juli 2019 @ 22:27:16 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821610
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Robin *;
Zo node gemist
Ja!

Wil weer eens iets Aziatisch proberen te fabrieken
pi_187821632
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:20 schreef Tele6 het volgende:
Het helpt als je het leuk vindt om de andere twee te zien zoenen en doen.
:Y
Volgens mij zou het zonder dat nogal een opgave zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_187821655
AnneX; goed dat je werd wakkergemaakt! Blegh, dromen dat je stikt :{
  maandag 8 juli 2019 @ 22:29:59 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821664
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind het wel belangrijk, maar teveel teleurstellingen. Dan ga je vanzelf je kostbare tijd stoppen in dingen die wel iets opleveren :)
Jammer wel, maar zo gaat het soms
  maandag 8 juli 2019 @ 22:30:09 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821670
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:Y
Volgens mij zou het zonder dat nogal een opgave zijn.
_O-
pi_187821687
Mijn vriezer zit vol dumplings (vlees en vis), fish cakes en rice cakes O+
  maandag 8 juli 2019 @ 22:31:36 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821714
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe fix jij je rice cakes?
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 22:32:32 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187821731
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Definieer alleen.
Alleen: zonder partner.

Aardappelen, groente en vlees bevallen ook prima, maar soms is een stukje sushi wel echt goddelijk.

Dat het prima bevalt zal best, maar ik vind dat een fysieke en emotionele relatie met een mens zoals je die alleen in een relatie vindt wel echt van onschatbare waarde.

Nu tevreden of gelukkig zijn heeft daar weinig mee te maken. Ik denk nogmaals dat iedereen uiteindelijk wel op de een of andere manier een relatie wenst.
  Official ESF Kreviewer maandag 8 juli 2019 @ 22:34:19 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187821764
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind het wel 100 teleurstellingen waard om 1x niet teleurgesteld te zijn. En ik ben wel vaak teleurgesteld. :').
  maandag 8 juli 2019 @ 22:34:34 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187821769
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
De dimsum hier zijn tijdelijk op, sorry
pi_187821790
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Lelies weet ik niet, maar ik krijg t wel van :r hyacinten :r
pi_187821826
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
Was heel serieus hoor :Y
  maandag 8 juli 2019 @ 22:41:22 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821882
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Was heel serieus hoor :Y
Ja weet ik, maar gaf een mooie MI :+

Heb me trouwens eindelijk echt ingeschreven voor die opleiding waar we het eerder over hadden
pi_187821894
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar gaf een mooie MI :+

Heb me trouwens eindelijk echt ingeschreven voor die opleiding waar we het eerder over hadden
^O^ ^O^
Veel plezier!
  maandag 8 juli 2019 @ 22:45:06 #230
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_187821953
Hoi..

Nog een lurker meldt zich. Een lurker die wel heeft gedatet en zo ook aan een lief is gekomen. Hoewel, daten deed ik voor de lol en seks. Niet om aan een relatie te komen, maar het liep uiteindelijk toch anders.

Lelies ruiken niet lekker, weg ermee :P
  maandag 8 juli 2019 @ 22:46:07 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821974
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Veel plezier!
Yes *O*
  maandag 8 juli 2019 @ 22:46:45 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187821986
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:45 schreef broccolitaart het volgende:
Hoi..

Nog een lurker meldt zich. Een lurker die wel heeft gedatet en zo ook aan een lief is gekomen. Hoewel, daten deed ik voor de lol en seks. Niet om aan een relatie te komen, maar het liep uiteindelijk toch anders.

Is er iets buiten een relatie dan lol en seks dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 08-07-2019 22:54:45 ]
  maandag 8 juli 2019 @ 22:49:19 #234
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_187822028
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Is er iets buiten een relatie dan ook en seks dan?
Nee, ik heb alleen maar een relatie met maar één lief. Af en toe doen we ook iets met seks :P
pi_187822106
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:49 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Nee, ik heb alleen maar een relatie met maar één lief. Af en toe doen we ook iets met seks :P
Ieuw _O-

SPOILER
  maandag 8 juli 2019 @ 22:55:18 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187822167
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:49 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Sorry ik had typaids, zie verbeterde versie
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 22:55:25 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187822172
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Lelies weet ik niet, maar ik krijg t wel van :r hyacinten :r
Nou inderdaad, die meuren echt inderdaad. Erg onaangenaam.

Lelies heb ik geen last van. Ik heb een aantal jaren in de lelies gewerkt, dus heb er wel een zwak voor :+
pi_187822258
Ik heb dan weer geen last van hyacynten
  maandag 8 juli 2019 @ 23:07:23 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187822426
quote:
Hoi..

Welkom!
Stel jezelf even netjes verder voor?
Leeftijd? Maten? Beroep/studie? Favoriete eten (broccolitaart?), wel of geen knoflook? Woonplaats? etc...
Poef.....gone! ©golfer
pi_187822472
quote:
Hoi..

Nog een, gezellig! Welkom
pi_187822498
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe fix jij je rice cakes?
Met een saus op basis van rode peper pasta. Soms met mozzarella erdoorheen, maakt het lekker.
  maandag 8 juli 2019 @ 23:10:59 #242
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_187822500
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Is er iets buiten een relatie dan lol en seks dan?
Je moet samen slapen, meerdere nachten achtereen. omg.

@ummphie : ja iewww, vind ik ook.
pi_187822540
Hoi broccolitaart :W Welkom en ik vind je erg lekker :9 :D

Lelies (4 aan 1 tak) staan nu al een tijdje in een fles buiten op het balkon _O- Kan ik er toch nog naar kjiken, coll kunnen er ook niks aan doen dat ik een graftak van de bloemist kreeg *O*

Hoofdpijn -->> gone O+
  maandag 8 juli 2019 @ 23:13:30 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187822557
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Met een saus op basis van rode peper pasta. Soms met mozzarella erdoorheen, maakt het lekker.
Oh ja, waarom ook niet, klinkt goed :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 08-07-2019 23:18:46 ]
  maandag 8 juli 2019 @ 23:14:50 #245
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_187822597
Dank je Kaatje1 en Bluezz

Ik ben ouder dan 20, student, knoflook, en broccolitaart staat hoog op mijn lijstje inderdaad.
  maandag 8 juli 2019 @ 23:15:12 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187822606
Zouden al die nieuwe aanwas/ex-lurkers nou opeens hier openbaar binnen komen omdat Pietverdriet niet meer hier wil komen? Of is daar geen oorzakelijk verband mee?
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 juli 2019 @ 23:20:07 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187822716
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:14 schreef broccolitaart het volgende:
Dank je Kaatje1 en Bluezz

Ik ben ouder dan 20, student, knoflook, en broccolitaart staat hoog op mijn lijstje inderdaad.
Plus Audrey Tautou, jezus wat een mooie vrouw is dat zeg _O_
pi_187822836
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:10 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Je moet samen slapen, meerdere nachten achtereen. omg.

@:ummphie : ja iewww, vind ik ook.
Ja echt he...
dat mensen dat doen.... :)
  maandag 8 juli 2019 @ 23:26:36 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187822851
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Hoi broccolitaart :W Welkom en ik vind je erg lekker :9 :D

Lelies (4 aan 1 tak) staan nu al een tijdje in een fles buiten op het balkon _O- Kan ik er toch nog naar kjiken, coll kunnen er ook niks aan doen dat ik een graftak van de bloemist kreeg *O*

Hoofdpijn -->> gone O+
Nare geur ja. Een hele kamer kan er ineens naar ruiken. Ik ving laatst bij de bloemist een gesprek half op dat ging over dat bepaalde kleuren lelies niet ruiken maar ik kon het niet goed horen.

Hoi broccolitaart :W
Spoilers!
  maandag 8 juli 2019 @ 23:29:28 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187822906
Ik heb nog een flinke Alliance gift card liggen, waar zouden jullie voor gaan:

Ciel Bleu
Aan de Poel
Bolenius
Bord'eau
La Rive
Yamazoto
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_187823021
quote:

Zijn er meer kijkers?
Ja! Mooie televisie. Moet eigenlijk slapen, maar nu wil ik 7 Up en 14 Up ook zien natuurlijk.
pi_187823091
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:36 schreef mjan het volgende:

[..]

Ja! Mooie televisie. Moet eigenlijk slapen, maar nu wil ik 7 Up en 14 Up ook zien natuurlijk.
Dan heb je nog even te gaan of heb je alles tussen 14 en 63 al wel gezien?
pi_187823164
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan heb je nog even te gaan of heb je alles tussen 14 en 63 al wel gezien?
Nope, maar die werden nu niet aangekondigd :+
  maandag 8 juli 2019 @ 23:49:14 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_187823255
quote:
[ afbeelding ]

Zo kookte mijn moeder op de camping een hollandse rijsttafel (lees kant en klare boemboes, maar toch) op twee pitjes, allerlei pannen in dekbedden/slaapzakken gerold en in t bed. O+

(Waarom zou je dat doen? Omdat Engelse vrienden er zo dol op waren :+)
Kwak
pi_187823298
quote:
[ afbeelding ]

Ik zag net op fb dat een vriendin net zo’n ding gekocht heeft
  maandag 8 juli 2019 @ 23:53:58 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187823322
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:29 schreef HeatWave het volgende:

Ciel Bleu
Aan de Poel
Bolenius
Bord'eau
La Rive
Yamazoto
Yamazoto
  maandag 8 juli 2019 @ 23:54:56 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187823336
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Yamazoto
Ook nog een motivatie? O-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 juli 2019 @ 00:08:09 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187823515
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook nog een motivatie? O-).
Die vroeg je niet :P

Ooit, langggg geleden, ben ik er een keer geweest en was fantastisch. Zegt echter weinig over het hier en nu :P
  dinsdag 9 juli 2019 @ 00:08:39 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187823519
  dinsdag 9 juli 2019 @ 00:09:32 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187823529
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 00:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Die vroeg je niet :P

Ooit, langggg geleden, ben ik er een keer geweest en was fantastisch. Zegt echter weinig over het hier en nu :P
Fair enough :P.

Ik ga er vanuit dat het allemaal opzich gewoon goed is, maar als ieand toevallig weet dat 1 er van er echt bovenuit springt is dat mooi meegenomen.
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 juli 2019 @ 00:47:57 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187823790
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:29 schreef HeatWave het volgende:

Ciel Bleu
Aan de Poel
Bolenius
Bord'eau
La Rive
Yamazoto
Ciel Bleu
Springt er, qua hoogte, ook letterlijk bovenuit.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 juli 2019 @ 00:54:13 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_187823825
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 00:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Ciel Bleu
Springt er, qua hoogte, ook letterlijk bovenuit.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, al zag gezelschap Aan de Poel ook wel zitten. Denk dat het Ciel Bleu gaat worden.
Get woke, go broke!
pi_187824685
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 23:15 schreef golfer het volgende:
Zouden al die nieuwe aanwas/ex-lurkers nou opeens hier openbaar binnen komen omdat Pietverdriet niet meer hier wil komen? Of is daar geen oorzakelijk verband mee?
SPOILER
Voor mij is dat niet een reden.
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2008 19:54 schreef sigme het volgende:
Ik wil Pietverdriet terug }:|.

Waarom is hij eigenlijk verdwenen?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 juli 2019 @ 08:21:16 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187824899
Piet, ik heb verdriet.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:04:59 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187825188
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:21 schreef Kreator het volgende:
Piet, ik heb verdriet.
Ja, ik vind het ook matig.

Ik hoor net dat ik donderdag naar Amazing Oriental in Ypenburg ga, eindelijk! Wat mag ik niet missen?
Spoilers!
pi_187825335
Piet komt vast wel weer terug :)

En welkom nieuwe mensen O+
pi_187825447
Goedmorgen allemaal!

Ja, ik hoop ook dat Piet snel weer terug komt (en Robin ook graag!)
pi_187825468
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook matig.

Ik hoor net dat ik donderdag naar Amazing Oriental in Ypenburg ga, eindelijk! Wat mag ik niet missen?
De binnenstad van Delft 8-)
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:38:07 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187825503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De binnenstad van Delft 8-)
Dat gaat helaas niet lukken. De mensen waarmee ik ga hebben niet heel veel energie. En ik moet die dag ook naar de Makro, Lidl en Ikea. Ik ben al moe als ik er aan denk :X
Spoilers!
pi_187825575
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat gaat helaas niet lukken. De mensen waarmee ik ga hebben niet heel veel energie. En ik moet die dag ook naar de Makro, Lidl en Ikea. Ik ben al moe als ik er aan denk :X
En zijn dat allemaal inkopen voor jezelf? _O-
Waár laat je het allemaal? # nieuwsgierig. # onashoppingspree

Behalve de echte computer aanslingeren voor het echte administratiewerk zoals de notulen uitwerken, staat er niets op het programma.
Alhoewel, vanmiddag kan ik naar fitness ( gister werd fitness een polibeziok: wandelen in de huge P garage) .
Ja, goed idee.
Én ik had een boek gekocht. Een boek. Lezen is fitness voor de geest w/
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:46:25 #271
217702 Lonaa
Honger!
pi_187825592
Studie, sport, de afwas, vanavond vergaderen.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:46:40 #272
217702 Lonaa
Honger!
pi_187825595
Goedemorgen trouwens.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:51:39 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187825647
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

En zijn dat allemaal inkopen voor jezelf? _O-
Waár laat je het allemaal? # nieuwsgierig. # onashoppingspree
Ik heb bij de Makro en Ikea maar weinig nodig. Bij Ikea zelfs 2 dingen retourneren en 2 dingen kopen. Lidl zijn normale boodschappen.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:53:03 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187825659
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:46 schreef Lonaa het volgende:
Studie, sport, de afwas, vanavond vergaderen.
Goedemorgen. Werk, sport, strijken, was opruimen.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:53:35 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_187825670
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goedemorgen. Werk, sport, strijken, was opruimen.
Oh ja, de was. :')
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:55:27 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187825690
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ja, de was. :')
De volle mand staat hier slechts 1,5 week in de slaapkamer. Vandaag gaat het gebeuren.
Spoilers!
pi_187825762
Werken, lunchen werken, pannenkoeken eten :9~
pi_187825821
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb bij de Makro en Ikea maar weinig nodig. Bij Ikea zelfs 2 dingen retourneren en 2 dingen kopen. Lidl zijn normale boodschappen.
Ok. Thx voor de toelichting B-)
Soms zijn er van die tournée dagen, ja.

Hoppa, iedereen aan de slag w/

Oh ja, was grappig en droevig om de 63 up- mensen terug te zien in deze levensfase.
Vanavond weer.

@Mjan...had jij de voorgaande gemist? Té jong ws. _O-
pi_187825903
Goedemorgen. Hier een rustige dag op de planning. Even de vaatwasser uitruimen, wasmachine aanzetten en wandelend met A. boodschapjes doen.
pi_187825985
Goedemorgen. Hier staat op de planning: yoga, lunch, (eventueel) psychomotorische therapie, beeldende therapie, en mijn broer komt op bezoek en we gaan samen avondeten.
pi_187826482
Hier staat op de planning:

kattenbak (samen :') niet tillen jeweetz )
stofzuigen (g - te zwaar hh werk voor mij)
paar boodschapjes (g - tillen)
wc schoonmaken ( IK op mn gemakkie *O* niet tillen )
wandelingetje buiten, klein rondje ( IK op mijn gemakkie *O* niet tillen)
theevisitie van broer en schzus van g
eten
boek luisteren
bankhangen bij tv

SPOILER
pi_187826496
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Goedemorgen. Hier een rustige dag op de planning. Even de vaatwasser uitruimen, wasmachine aanzetten en wandelend met A. boodschapjes doen.
Werk je eigenlijk alweer en zo ja, hoe gaat het op de opvang met A.?
pi_187826685
Fijn Bluezz!
pi_187826810
Fijn van de goede nacht Bluezz!

Hier kutnacht want Jip hoest z'n longen weer es uit zijn lijf }:|

Hai Lein, kwam kaas weer tegen op de OB. Maar hij was te geconcentreerd aan het fietsen om even te groeten :P
  dinsdag 9 juli 2019 @ 11:50:06 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187827008
Fijn Bluezz
Hier een dag vrij. Helaas weer een collega overleden..

Nu wandelen en straks kijken voor een nieuwe Focus voor lief, zijn "oude" focus moet bijna voor zijn eerste APK _O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187827067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:10 schreef Bluezz het volgende:

Werk je eigenlijk alweer en zo ja, hoe gaat het op de opvang met A.?
Ja ik werk weer, 24 u p/w. A. gaat naar een gastouder en hij heeft t daar heel goed, ze is echt dol op A. Vrijdag haalde ik m op en zei ze: hij moet wel in bad vandaag hoor. Ik: hoezo? Zij: ik heb m vandaag wel 100 kusjes gegeven :D
pi_187827101
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:35 schreef Aure het volgende:

Hier kutnacht want Jip hoest z'n longen weer es uit zijn lijf }:|
[quote]Schiet niet op joh :/
Hai Lein, kwam kaas weer tegen op de OB. Maar hij was te geconcentreerd aan het fietsen om even te groeten :P
[/quote]
Hij komt zo thuis lunchen, ik zal m ff toespreken... ;)
pi_187827126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja ik werk weer, 24 u p/w. A. gaat naar een gastouder en hij heeft t daar heel goed, ze is echt dol op A. Vrijdag haalde ik m op en zei ze: hij moet wel in bad vandaag hoor. Ik: hoezo? Zij: ik heb m vandaag wel 100 kusjes gegeven :D
*; Zo leuk!
pi_187827475
Klinkt goed Lein O+

Goede nacht voor Bluez *O* succes met je programma! Hopelijk lukt het allemaal goed.

Ik heb een topochtend *O* Relaxed met het jonkje op de bank chillen/voeden/troosten afgewisseld met douchen, de badkamer schoonmaken en wat was vouwen.
Hopelijk gaat hij straks weer slapen. Anders hang ik hem in de draagdoek en ga ik lunchen en de rest van mount washmore wegwerken. En dan is het tijd voor mijn middagdutje. Of ik schrijf wat kaartjes en wandel ook nog even naar de brievenbus/winkel. Of ik ga stofzuigen. Of ik ga grasmaaien. Of onkruid verwijderen in de tuin. Zo veel opties :o

Aangaande piet: jammer dat hij niet mee wil posten. Maar ik kan nooit zoveel met dramatische afscheid-berichten.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_187827866
Hmm hier vannacht werk.. bij het ontbijt werk... nu werk... dus niet al te laat naar huis vandaag hoop ik.
Boosch gedaan naar de baasch omdat ie deed alsof ik tijd zat had voor stomme overzichtjes.

En hoogtepunt van de dag: op de markt een bara kip gehaald en lekker buiten gegeten O+
Wel gepraat over werk... maar leuk onderwerp dus dat mag.
pi_187827874
Mount Washmore staat kennelijk niet alleen bij jou maar ook bij mij :X
pi_187828071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ha, wat leuk O+ Fijn weer werken? Of vind je het zwaar?
pi_187828100
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 12:59 schreef Bluezz het volgende:

Ha, wat leuk O+ Fijn weer werken? Of vind je het zwaar?
De eerste week was heel erg zwaar, daarna ging t wel. Ik vind het patiëntencontact leuk, maar het bureaucratische gezeik eromheen kan ik missen als kiespijn zeg maar :X Office politics dit/dat
pi_187828102
Alleen nog een kleine wandeling zometeen, ff omkleden (loop thuis heerlijk alleen maar in tshirt en huisyogabroek) en dan zijn mijn kluscorveedingetjes weer gedaan, ging goed, maar moet mezelf wel tegenhouden en zeggen: rustig aan mutzz!! Tis lastig als je hoofd goed is en het lijf erachter aan moet zwabberen :P Maar ik ben alweer een heel eind en vorige week was ik al geopereerd :o Time flies.
pi_187828156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:

De eerste week was heel erg zwaar, daarna ging t wel. Ik vind het patiëntencontact leuk, maar het bureaucratische gezeik eromheen kan ik missen als kiespijn zeg maar :X Office politics dit/dat
Helaas ontkom je daar niet aan.
pi_187828178
Fijn Bluezz, van de goede nacht!
Leintjeuh, klinkt als een fijne gastouder ja!

Mijn dag is werken, skeeleren, werken, uurtje tv, werken, doos uitpakken van verhuizing 2 jaar geleden :') , eten, financiën bijwerken, chillen.

Ben nu aangekomen bij het uurtje tv.
pi_187828180
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Helaas ontkom je daar niet aan.
Ik verwacht dat t minder wordt als ik in de flexpool ga, vanaf september.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 13:08:04 #298
221912 minilot
Nancy boy
pi_187828181
Oppas geregeld Barrelstrandmeet! *O*
Bijlees zodra dutje :W
pi_187828201
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh ja, was grappig en droevig om de 63 up- mensen terug te zien in deze levensfase.
Vanavond weer.

@:Mjan...had jij de voorgaande gemist? Té jong ws. _O-
Tijdens de voorgaande was ik getrouwd en woonden we samen in een koophuis, dus te jong is geen excuus oO<
pi_187828691
Iene miene mutte wie heeft er LaPo angst?
pi_187828692
Ik niet :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')