soooo wat laat jij je kennen zegquote:
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:01 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard maak maar alvast aantekeningen
Niet gekliktquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland heeft gelijk. Optyfen, kneus.
Eigenlijk trek ik mijn sorry bij deze terug vanwege jouw postquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, daarom is Genee op TV ook zo succesvol zonder JohanGod.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Johan moet eens zijn bek houden.
De enige reden dat VI succesvol is komt door Genee, Gijp en Boskamp. Johan is alleen de symboolmascotte die bijna nooit inhoudelijke punten te benoemen heeft.
Buiten VI acteert hij te veel en probeert hij te veel te liften op het succes van VI.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, daarom is Genee op TV ook zo succesvol zonder JohanGod.
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
De enige reden dat VI succesvol is komt door Genee, Gijp en Boskamp. Johan is alleen de symboolmascotte die bijna nooit inhoudelijke punten te benoemen heeft.
Wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:07 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Dommigheid kent geen tijd.
Ik laat mijn oren liever niet hangen naar een luchtfietser op Fok! als ik 10 jaar in het vak zit.
Dit heeft mijn ogen geopend!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol wat een droeftoeter joh, met z'n gekrenkte egotje.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)los-op-johan-derksen
Hahaha eh nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat een verschrikkelijk aapje is het toch ook.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:23 schreef Bolasie het volgende:
Zijn laatste bericht bestond uit een foto van een zichtbaar gehavende Derksen, kort nadat hij thuis van de trap was gevallen en daarbij een zware hersenschudding, een gebroken arm en diverse breuken in zijn gezicht opliep. „Ik wens jou wel het beste, meneer Derksen”, schreef Promes erbij.
Dat is wel heel sneu.
Dit is wel heel retarded jaquote:Op zondag 7 juli 2019 14:23 schreef Bolasie het volgende:
Zijn laatste bericht bestond uit een foto van een zichtbaar gehavende Derksen, kort nadat hij thuis van de trap was gevallen en daarbij een zware hersenschudding, een gebroken arm en diverse breuken in zijn gezicht opliep. „Ik wens jou wel het beste, meneer Derksen”, schreef Promes erbij.
Dat is wel heel sneu.
Bamihapjequote:Op zondag 7 juli 2019 14:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hahaha eh nee.
Johan "mens met een mening" en Gijp "laat gaan joh" zijn uniek.
Boskamp voegt letterlijk niets toe, daar komt geen zinnig woord uit.
Genee is als presentator "goedenavond dames en heren " zo te vervangen
quote:Op zondag 7 juli 2019 14:41 schreef Bolasie het volgende:
Vanaf nu gaan we Promes elke week uitfluiten!
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 08-07-2019 om 15:16:23Zowiezo callcenter behandeling vreselijk, ook bij @ABNAMROZakelijk vroeg om creditcard: zij: dit duurt 3 weken meneer. Ik: Waarom duurt dit zo lang, ik heb m de 18de nodig? Zij: waarom vraagt u m niet eerder aan 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ reageer retweet
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Danny is geen taalwonder.twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 08-07-2019 om 15:16:23Zowiezo callcenter behandeling vreselijk, ook bij @:ABNAMROZakelijk vroeg om creditcard: zij: dit duurt 3 weken meneer. Ik: Waarom duurt dit zo lang, ik heb m de 18de nodig? Zij: waarom vraagt u m niet eerder aan 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ reageer retweet
User Coco zag het al van ver.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
Danny is geen taalwonder.twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 08-07-2019 om 15:16:23Zowiezo callcenter behandeling vreselijk, ook bij @:ABNAMROZakelijk vroeg om creditcard: zij: dit duurt 3 weken meneer. Ik: Waarom duurt dit zo lang, ik heb m de 18de nodig? Zij: waarom vraagt u m niet eerder aan 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ze ziet er zelf ook uit als een (fucking lelijk) paard.
NSB uit, altijd lastig.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:23 schreef Nober het volgende:
Utrechts Statenlid woest op Derksen: ’Afschieten die man’
Gatver. Te dikke obese oma.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ze ziet er zelf ook uit als een (fucking lelijk) paard.
[ afbeelding ]
Echt te dom om te poepen als je zoiets roept.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:23 schreef Nober het volgende:
Utrechts Statenlid woest op Derksen: ’Afschieten die man’
Dit idd. En dan nog Raadslid. Zou bij normale baan niet aan de bak komenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Echt te dom om te poepen als je zoiets roept.
Alle 5 die afleveringen zijn schitterendquote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:43 schreef Landgeld het volgende:
Een geweldige reportage over onze levend Johan.
Net een kleine jongen in een snoepwinkel.. Geweldig.
Moet zij weten. Niet geklikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:05 schreef Nober het volgende:
Onze naaktslapende biertapster is jarig!!
[ afbeelding ]
Emma is een narcist.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:56 schreef Nober het volgende:
Emma Wortelboer: 'Mensen hoeven mij niet aardig te vinden'
Presentatrice Emma Wortelboer (22) van BNN Vara heeft niet de behoefte om aardig gevonden te worden door kijkers of collega's. Dit vertelt ze in een interview met Volkskrant Magazine.
Wortelboer wil graag dat haar producties blijven hangen, maar is niet van plan dit te bereiken door bij andere mensen in de smaak te vallen.
"Als mensen mij ontmoeten vinden ze me gewoon een bitch. En als ze naar me kijken op tv denken ze: wie is deze oproerkraaier? Waarom doe je zo raar? Ik kan heftig overkomen, dat schrikt mensen af, ja, dat is niet likeable. Maar het boeit me eigenlijk niet zo veel dat ik niet likeable ben."
De presentatrice doet dan ook geen moeite meer om aardig gevonden te worden. "Ik deed het wel, maar ik heb er niet veel aan. Ik vind het ook niet zo leuk. Wat ik het liefst wil is dat ik op een of andere manier blijf hangen. Dat het gezien wordt wat ik maak."
'Songfestival was een topavond voor mij'
Wortelboers presentatie van het Songfestival trok de aandacht, met name omdat veel mensen haar 'hysterisch' vonden. Onder andere Voetbal Inside en Patty Brard gaven kritiek. De presentatrice laat zich hier niet door beïnvloeden.
"Het was voor mij echt een topavond. En anderen gingen er nu een nare nasmaak aan geven? Ik dacht: iedereen kan alles over me zeggen, maar jullie verpesten het niet voor mij. Jullie maken het alleen maar groter. Dus thanks, I guess."
https://www.nu.nl/achterk(...)ardig-te-vinden.html
Thierry Baudet de oren gewassen :quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:05 schreef Evertjan het volgende:
Hoe was Derksen gisteren bij Jinek? Heeft hij Jinek nog even uit elkaar getrokken?
Heb jij een wijf om een gesprek mee te voeren dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:05 schreef Evertjan het volgende:
Hoe was Derksen gisteren bij Jinek? Heeft hij Jinek nog even uit elkaar getrokken?
al het homogeweld is de schuld van een snorrepop uit Grolloo.twitter:SpoedNik76 twitterde op maandag 29-07-2019 om 21:57:34Geweld tegen homo's is allemaal de schuld van @LavieJanRoos @jndkgrf @Derksen_Gelul https://t.co/IIaP7FtHpx reageer retweet
Mocht je het programma van Ellie van gisteren gemist hebben: https://www.npostart.nl/e(...)9-07-2019/AT_2121224twitter:veronicainside twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 12:31:00Johan blijft bij standpunt na 'homogesprek' met Ellie Lust. https://t.co/uKNPVME74Q #ellieaandeverkeerdekant #veronicainside https://t.co/A8uV1fKAex reageer retweet
Of de kijkcijfers niet, dat word toch met 100 kastjes gemeten? Lekker geloofwaardig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
Hoewel het AvroTros-programma op NPO 3 gisteravond slechts door 166.000 mensen werd bekeken, was het wel enige tijd trending topic op Twitter.
Wat maar weer eens aangeeft dat we twitter veel te serieus nemen.
Mensen zijn voorspelbaarder dan je denkt, exit polls zijn daarom ook altijd redelijk betrouwbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Of de kijkcijfers niet, dat word toch met 100 kastjes gemeten? Lekker geloofwaardig.
Iemand die totaal onbelangrijk is!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
Sidney Smeets de nobuddie. Wie denkt meneer de advocaat dat ie is?
Waar heeft die gespeeld dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
Weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:48 schreef Bolasie het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 00:10:37Tsja, het zit er nu echt op. We zijn na @BNRfridaymove nog even blijven hangen op Aruba voor een topvakantie in het @DiviResorts . @TUINederland en GM #marinbijl enorm bedankt voor alle goede zorgen #opladenmettui #mashadanki https://t.co/TbsNYC5S56 reageer retweet
straks zit je alleen nog maar met gekkies als Jan Roos of Robert Jensenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Als Johan stopt is er niemand meer met een mening op TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |