SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag dag 1: https://www.tissottiming.com/2019/tdf/nl/default/Stage/1♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik zeg niet dat het geen goede sprinter is. Maar Sagan sprokkelt z'n puntjes gedurende de tour bij elkaar voor die trui. Heeft zelden een sprint gewonnen in directe strijd met de echte sprintkanonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende: [..] Er zit geen enkele renner in dit Tour-peloton die meer ritten heeft gewonnen.
@Mani89twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:49:47TDF winner in Brussel Na van#k in de finale Sagan ! reageer retweet
Snotteren, dat valt me nog meequote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Ben al 10 minuten lang in mijn Nederlandse vlag aan het snotteren.
twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:08:51De Deense schaduwfavoriet Jakob Fuglsang gaat al in de finale van de eerste rit onderuit en wordt na de finish afgevoerd met een ambulance:https://t.co/K2MFGh7Tfl#wielrennen #tdf2019 #tourdefrance2019 https://t.co/3ULhNs5qcf reageer retweet
AIVD leest u mee?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:49:47TDF winner in Brussel Na van#k in de finale Sagan ! reageer retweet
Zelden? Dan doe je ‘m wel echt veel tekort.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen goede sprinter is. Maar Sagan sprokkelt z'n puntjes gedurende de tour bij elkaar voor die trui. Heeft zelden een sprint gewonnen in directe strijd met de echte sprintkanonnen.
Dan snap je er gewoon geen ene reet van.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelden? Dan doe je ‘m wel echt veel tekort.
Ik vind het een beetje zielig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:49:47TDF winner in Brussel Na van#k in de finale Sagan ! reageer retweet
Dat is niet verwonderlijk... maar na een goeie check-up en wat hechtingen... moet het wel weer kunnen. Also sprach Herr Doktor Toby.quote:
Het is dan ook geen sprintklassement, maar een regelmatigheidsklassement.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen goede sprinter is. Maar Sagan sprokkelt z'n puntjes gedurende de tour bij elkaar voor die trui. Heeft zelden een sprint gewonnen in directe strijd met de echte sprintkanonnen.
Wout.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Rip Fuglsang en Thomas. Nu Bernal, gebroeders Yates, Landa en Quintana nog vallen en Steven wint de Tour !
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Rip Fuglsang en Thomas. Nu Bernal, gebroeders Yates, Landa en Quintana nog vallen en Steven wint de Tour !
Ik dacht ergens te zien dat die vanavond weer aanschuiftquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Is Danny er niet meer bij bij de NOS, heeft Theo Bos zijn plel ingenomen ?
Danny zit aan tafel weet ik dankzij @El-Stinhoquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Is Danny er niet meer bij bij de NOS, heeft Theo Bos zijn plel ingenomen ?
Samen met Jan Mulder en Fabio Jakobsen. Maar mensen met een helder hoofd gaan daar niet naar kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Danny zit aan tafel weet ik dankzij @:El-Stinho
Hoeft helemaal niet, Jumbo hoort bij de favorieten voor morgenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:17 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat ie hem na morgen al weer kwijt is.
Sven Nys is de Boudewijn Zenden van Sporza. Een grote verplaatsing van lucht en niets anders dan open deuren en algemene opmerkinkjes. Een dezer dagen komt hij zeggen dat Patrick Konrad het over een andere boeg moet gaan gooien, want in het huidige wielrennen telt maar één ding: winst.quote:
Dat we maar gauw in Frankrijk zijn, dit kan niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Op de Belg nog niets gemeld over bv Thomas en Fuglsang.
Van Aert, Tony Martin, Kruiswijk (mits in vorm), Theunissen kan ook wel wat in de tijdrit volgens mij maar favoriet wil ik ze niet noemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, Jumbo hoort bij de favorieten voor morgen
Het was ook wel schunnig lang geleden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Mooi dat Breukink eindelijk niet meer de laatste Nederlandse gele trui drager is, Hoeven we ook dat nooit meer te horen
Ineos is sterk, ik verwacht veel van Mitchelton en Quick Step, maar er zit geen ploeg als BMC tussen dit keer waarvan je de winst al op kon schrijven..quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Aert, Tony Martin, Kruiswijk (mits in vorm), Theunissen kan ook wel wat in de tijdrit volgens mij maar favoriet wil ik ze niet noemen.
Bij Eurosport zagen ze wel dat hij mee ging sprinten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:27 schreef Toby56 het volgende:
Zelfs Dijkstra ziet het heel laat... net als Wuyts.
twitter:merijnzeeman twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:29:10Just incredible Proud of this entire team! Mike just did it. Unbelievable. We all hope Dylan is ok.🙏 reageer retweet
Ik had Van Aert gezien en dacht eerlijk gezegd ook: who the fuck is die andere Jumbo?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij Eurosport zagen ze wel dat hij mee ging sprinten.
Dit is niet eens satire.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Corendon had hier het geel kunnen halen met MvdP of Merlier.
Ja, maar enkel wat knechten die dat verder niet boeit, die renners uit de 1e valpartij kwamen allemaal terug en laatste valpartij was in laatste 3 kmquote:
Dankquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar enkel wat knechten die dat verder niet boeit, die renners uit de 1e valpartij kwamen allemaal terug en laatste valpartij was in laatste 3 km
twitter:Copedaleando twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:45:23💥🚨 Última hora | El @AstanaTeam informa que Jakob Fuglsang no sufre ninguna fractura. Le han aplicado puntos de sutura para cerrar las heridas#TdF2019 #TourEnCOPE https://t.co/1mx60InQWR reageer retweet
Avg. speed winner: 44.41 km/h (procyclingstats)quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:49 schreef Adrie072 het volgende:
Waar vind ik het officiele gemiddelde vd etappe?
Er was een vrij massale valpartij.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:59 schreef Zwansen het volgende:
Poeh, dit was toch wel een zware sprint als je ziet hoe klein het groepje was.
TEUNISSENquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:19 schreef Blik het volgende:
Dat interview op de NOS van theunissen is ook mooi. Begrijpt er nog helemaal niks van en zit voornamelijk nog met zijn hoofd bij dylan
Grootste deel had ook geen reden meer om door te rijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook daarna werden er een hoop mannen gelost.
Gert-Jan fietst die nog?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:59 schreef Zwansen het volgende:
Poeh, dit was toch wel een zware sprint als je ziet hoe klein het groepje was.
Theunisse mag hopelijk vaker voor eigen succes gaan in de lastige aankomsten deze Tour.
twitter:evanbrussel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:13:29De valpartij. Wielrennen is niet voor doetjes https://t.co/4HoUllILdG reageer retweet
Zat het net terug te kijken en precies dit. En je ziet ook dat de eerste keer dat hij het podium opgaaf hij het niet beseft, pas bij groene trui durft hij te juichenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:19 schreef Blik het volgende:
Dat interview op de NOS van theunissen is ook mooi. Begrijpt er nog helemaal niks van en zit voornamelijk nog met zijn hoofd bij dylan
Waarom staat die agent binnen de hekken?!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:evanbrussel twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:13:29De valpartij. Wielrennen is niet voor doetjes https://t.co/4HoUllILdG reageer retweet
Plek van die agent is wel vaag..quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Hij zag al aankomen dat Groenewegen een salto dubbele schroef op het asfalt maakte? Wat. een. visionair.quote:
twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 19:17:57🇫🇷#TDF2019 He is okay. @GroenewegenD is disappointed with his own result but very happy with the victory of @MikeTeunissen. “I am looking forward to the next sprint stages” https://t.co/NTg5imzrG5 reageer retweet
Vast familie van die agent in Armentieres, waardoor Jalabert flink onderuitging en daarna omgeschoold werd tot ronderenner.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarom staat die agent binnen de hekken?!
Dit dacht ik ook al. Mist alleen nog een camera in z'n handen...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vast familie van die agent in Armentieres, waardoor Jalabert flink onderuitging en daarna omgeschoold werd tot ronderenner.
Is wel vaker met massasprintetappes.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Lekkere samenvatting van de NOS, gewoon de laatste 16 km en verder niks.
Die knalde in Parijs tegen de hekken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook al. Mist alleen nog een camera in z'n handen...Of was dat de Abdoe-sjuut?
Mwah, dit is wel erg simpel. De Muur en de start horen er ook gewoon bij.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is wel vaker met massasprintetappes.
Wielerflitstwitter:GroenewegenD twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 19:59:04Naar mijn mening geen respect wielerflits iemand die net gevallen is en even zijn ouders wil laten weten dat alles oke is gelijk te filmen, terwijl ik vraag het niet te doen! https://t.co/Atuj9P6zVj reageer retweet
Heeft een DQ gekregen voor zijn gebeuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat kan ook ja. Dan is het Simon.
Voor een historisch moment is het commentaar niet echt geslaagd inderdaad...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een commentaarPas 1 meter voor de streep doorhebben dat Teunissen er rijdt.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Wielerflits is een walgelijk instituut.twitter:GroenewegenD twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 19:59:04Naar mijn mening geen respect wielerflits iemand die net gevallen is en even zijn ouders wil laten weten dat alles oke is gelijk te filmen, terwijl ik vraag het niet te doen! https://t.co/Atuj9P6zVj reageer retweet
Teunissen wil vast niet lossen in het geelquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:27 schreef VoMy het volgende:
De eerste van 5 JumboVisma-zeges op rij gehad. Houdt Teunissen het geel of mag iemand anders m?
twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 21:36:44🇫🇷 #TDF2019That moment when... you realise @MikeTeunissen wins🚗😱 https://t.co/srTEYTiXYi reageer retweet
Max etappe 5 dragen bij een goede ploegentijdritquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:25 schreef TLC het volgende:
Na Breukink zoveel renners voorbij zien komen die allemaal t geel droegen, maar nu weer eindelijk eens een Nederlandsche renner![]()
![]()
Gefeliciteerd Teunissen ! ik wist dat hij rap was maar zo snel![]()
Hoe lang zou Mike die gele trui kunnen behouden eigenlijk ?
En met heel veel geluk overleeft hij die rit ook, maar denk dat een aantal ploegen daar wel losgaan in die rit en dan wordt het wel heel lastigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Max etappe 5 dragen bij een goede ploegentijdrit
Ineos staat bij de bookmakers hoger dan Jumbo. Grote kans dus dat Jody morgen het geel pakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Max etappe 5 dragen bij een goede ploegentijdrit
Moeten ze wel 10 seconden voor Jumbo eindigenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ineos staat bij de bookmakers hoger dan Jumbo. Grote kans dus dat Jody morgen het geel pakt.
Bernal hoeft maar 1 plek op te schuiven t.o.v. Moscon.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moeten ze wel 10 seconden voor Jumbo eindigen
En ze moeten Moscon lossen, anders pakt hij geel
Ja, maar volgens mij telt de volgorde van morgen daar niet voor mee.. maar gezien z’n huidige vorm zie ik Moscon best lossenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bernal hoeft maar 1 plek op te schuiven t.o.v. Moscon.
twitter:RenaudB31 twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 22:41:13#Replay 🎥 / 🇮🇹 Vincenzo Nibali (TBM) évite la chute... ce que ne fait pas 🇩🇰 Jakob Fuglsang (AST). https://t.co/R8mKhdGLx5 reageer retweet
twitter:cyclingmole twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 22:40:38Absolutely no excuse for some commentators getting it wrong today and initially thinking it was WVA not Teunissen. Biggest race of the year, shouldn’t be making mistakes like that. There was a clear front shot on the line, good commentators got it right. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |