SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag dag 1: https://www.tissottiming.com/2019/tdf/nl/default/Stage/1♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik zeg niet dat het geen goede sprinter is. Maar Sagan sprokkelt z'n puntjes gedurende de tour bij elkaar voor die trui. Heeft zelden een sprint gewonnen in directe strijd met de echte sprintkanonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende: [..] Er zit geen enkele renner in dit Tour-peloton die meer ritten heeft gewonnen.
@Mani89twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:49:47TDF winner in Brussel Na van#k in de finale Sagan ! reageer retweet
Snotteren, dat valt me nog meequote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Ben al 10 minuten lang in mijn Nederlandse vlag aan het snotteren.
twitter:sporza_koers twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:08:51De Deense schaduwfavoriet Jakob Fuglsang gaat al in de finale van de eerste rit onderuit en wordt na de finish afgevoerd met een ambulance:https://t.co/K2MFGh7Tfl#wielrennen #tdf2019 #tourdefrance2019 https://t.co/3ULhNs5qcf reageer retweet
AIVD leest u mee?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:49:47TDF winner in Brussel Na van#k in de finale Sagan ! reageer retweet
Zelden? Dan doe je ‘m wel echt veel tekort.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen goede sprinter is. Maar Sagan sprokkelt z'n puntjes gedurende de tour bij elkaar voor die trui. Heeft zelden een sprint gewonnen in directe strijd met de echte sprintkanonnen.
Dan snap je er gewoon geen ene reet van.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelden? Dan doe je ‘m wel echt veel tekort.
Ik vind het een beetje zielig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:49:47TDF winner in Brussel Na van#k in de finale Sagan ! reageer retweet
Dat is niet verwonderlijk... maar na een goeie check-up en wat hechtingen... moet het wel weer kunnen. Also sprach Herr Doktor Toby.quote:
Het is dan ook geen sprintklassement, maar een regelmatigheidsklassement.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen goede sprinter is. Maar Sagan sprokkelt z'n puntjes gedurende de tour bij elkaar voor die trui. Heeft zelden een sprint gewonnen in directe strijd met de echte sprintkanonnen.
Wout.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Rip Fuglsang en Thomas. Nu Bernal, gebroeders Yates, Landa en Quintana nog vallen en Steven wint de Tour !
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Rip Fuglsang en Thomas. Nu Bernal, gebroeders Yates, Landa en Quintana nog vallen en Steven wint de Tour !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |