Ik dacht ergens te zien dat die vanavond weer aanschuiftquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Is Danny er niet meer bij bij de NOS, heeft Theo Bos zijn plel ingenomen ?
Danny zit aan tafel weet ik dankzij @El-Stinhoquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Is Danny er niet meer bij bij de NOS, heeft Theo Bos zijn plel ingenomen ?
Samen met Jan Mulder en Fabio Jakobsen. Maar mensen met een helder hoofd gaan daar niet naar kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Danny zit aan tafel weet ik dankzij @:El-Stinho
Hoeft helemaal niet, Jumbo hoort bij de favorieten voor morgenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:17 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat ie hem na morgen al weer kwijt is.
Sven Nys is de Boudewijn Zenden van Sporza. Een grote verplaatsing van lucht en niets anders dan open deuren en algemene opmerkinkjes. Een dezer dagen komt hij zeggen dat Patrick Konrad het over een andere boeg moet gaan gooien, want in het huidige wielrennen telt maar één ding: winst.quote:
Dat we maar gauw in Frankrijk zijn, dit kan niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Op de Belg nog niets gemeld over bv Thomas en Fuglsang.
Van Aert, Tony Martin, Kruiswijk (mits in vorm), Theunissen kan ook wel wat in de tijdrit volgens mij maar favoriet wil ik ze niet noemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, Jumbo hoort bij de favorieten voor morgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |