abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188046916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:15 schreef Amfora het volgende:

[..]

Ja ja, die westerse propaganda waarmee jij geconditioneerd bent werkt niet op ons, wij weten wat er gaande is. En hier geef je het toe: Een zuivere democratische leider in het MO werkt in jouw ogen 'niet', omdat ze jouw belangen niet dienen, wat wel voor jou werkt zijn dictators, die dienen jouw belangen en onderdrukken het volk. Kijk nu geef je de waarheid toe, en zien we hier wie er daadwerkelijk onrechtvaardig handelt. Dat is niet Erdogan, maar jullie, het is geen Erdolf, maar Drugsholf. In deze ben jij, zijn jullie hier, de Hitlers en Stalins.
KOM OP DAN!!!!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188046987
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:24 schreef Twiitch het volgende:
Maar hij is echt niet aan het schuimbekken jongens!

Genot.
Je durfde in ieder geval niet meer op me te reageren behalve met een troll-reactie naar je maatjes hier.

Genot!

Zegt veel. ;)
  zondag 21 juli 2019 @ 22:20:37 #278
261630 marsan
"D'oh!"
pi_188046988
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:15 schreef Amfora het volgende:

[..]

:D Nee, je formuleert het verkeerd VoetbalmanangerOlf: ik ben geen fan van westers imperialisme/onderdrukking. Interesseert mij niet wie in die landen democratisch wordt gekozen, zolang diegene maar door het volk wordt gekozen en de belangen van het volk op de eerste plek zet.

Je legt het goed uit. Zo werkt het hier. Als een leider niet doet wat het westen zegt, ook al is hij door het volk gekozen, dan gaan we het volk straffen door sancties op te leggen en dwingen wij hen zo om op onze leiders/dictators te stemmen. Mooi hè, die “democratie”, “vrede” en “vrijheid” waarmee jullie pronken.
Hoe is het gesteld met de koopkracht van het volk? In vgl met een jaar of 3 terug bv.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_188047021
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

zo werkt het overal toch, prima dat je democratisch je leider hebt gekozen maar als die dingen zegt of doet die wij matig vinden dan reageren wij niet met gejuich en cadeautjes

is dat zo raar?
De dingen die matig gevonden worden is dat leiders zich niet slaafs opstellen en de westerse belangen niet dienen. En het gaat veel veel verder dan dat het niet met “gejuich” en “cadeautjes” op gereageerd wordt, het is van inmenging in binnenlandse aangelegenheden, druk uitoefenen, dreigen, sancties opleggen (waarbij alle landen ook ‘gedwongen’ worden mee te doen), spionage, sabotage, boycotten, huurmoorden, oorlogen, etc. etc.

Weerzinwekkend is het als je hierin allemaal verdiept. En het is zo hypocriet als de pest als je dan ook nog durft te beweren voor waarden te staan zoals democratie, vrede, vrijheid, mensenrechten, etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Amfora op 21-07-2019 22:34:52 ]
pi_188047113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 22:20 schreef marsan het volgende:

[..]

Hoe is het gesteld met de koopkracht van het volk? In vgl met een jaar of 3 terug bv.
Veel beter dan periode van voor de AKP in ieder geval, waar je met je kar en ezel door de straten van steden reed.
  zondag 21 juli 2019 @ 22:27:54 #281
261630 marsan
"D'oh!"
pi_188047136
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 22:26 schreef Amfora het volgende:

[..]

Veel beter dan periode van voor de AKP in ieder geval, waar je met je kar en ezel door de straten van steden reed.
Ik vroeg pak m beet drie jaar he. Niet een jaar of 15 oid.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_188047214
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 22:27 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik vroeg pak m beet drie jaar he. Niet een jaar of 15 oid.
Je moet niet vergeten wie 3 jaar geleden ook regeerde. Als je een vergelijking wilt maken, kijk dan naar de periode van 80 jaar dat een westerse marionetten partij regeerden en tijd daarna.
  Moderator zondag 21 juli 2019 @ 22:37:20 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188047286
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 22:22 schreef Amfora het volgende:

[..]

De dingen die matig gevonden worden is dat leiders zich niet slaafs opstellen en de westerse belangen niet dienen. En het gaat veel veel verder dan dat het niet met “gejuich” en “cadeautjes” op gereageerd wordt, het is van inmenging in binnenlandse aangelegenheden, druk uitoefenen, dreigen, sancties opleggen (waarbij alle landen ook ‘gedwongen’ worden mee te doen), spionage, sabotage, boycotten, huurmoorden, oorlogen, etc. etc.

Weerzinwekkend is het als je hierin allemaal verdiept. En het is zo hypocriet als de pest als je dan ook nog durft te beweren voor waarden te staan zoals democratie, vrede, vrijheid, mensenrechten, etc.
nou das niet helemaal waar, je hoorde nooit iemand over Erdo tot hij zich als een randdebiel op begon te stellen, daar proef je nu de vruchten van

kun je het westen echt de schuld niet van geven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188048911
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 22:33 schreef Amfora het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten wie 3 jaar geleden ook regeerde. Als je een vergelijking wilt maken, kijk dan naar de periode van 80 jaar dat een westerse marionetten partij regeerden en tijd daarna.
Ah, eerst met lucht laten stijgen en als t dan klapt is t ok omdat t 80 jaar eerder erger was. Ok idd goed voor t volk.
  maandag 22 juli 2019 @ 08:10:02 #285
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188049956
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2019 22:20 schreef Amfora het volgende:

[..]

Je durfde in ieder geval niet meer op me te reageren behalve met een troll-reactie naar je maatjes hier.

Genot!

Zegt veel. ;)
Dans voor me popje. Dans.
pi_188050600
Merkwaardig dat er dus geen sancties als antwoord op de s400 komen plus er zit nu een Amerikaanse diplomaat in Ankara om groen licht te geven voor de safe-zone campagne op PKK terroristen in noord Syrië.
pi_188051309
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2019 09:17 schreef Atak het volgende:
Merkwaardig dat er dus geen sancties als antwoord op de s400 komen plus er zit nu een Amerikaanse diplomaat in Ankara om groen licht te geven voor de safe-zone campagne op PKK terroristen in noord Syrië.
Misschien hopen de Amerikanen wat S400 technologie te kunnen gaan stelen. :P
pi_188051434
quote:
Ziet er naar uit dat Trump de boel traineert. Terwijl het congres los wil gaan met de sancties.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188053189
Misschien wil de VS de S-400 wel van dichtbij bekijken en heeft Erdo nu een goede onderhandelingspositie.
  maandag 22 juli 2019 @ 20:52:05 #291
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_188086012
quote:
Geen medelijden mee hebben. Als je lid bent van pro terroristische organities hoor je achter de tralies.

Ze mag trouwens haar zaak in vrijheid afwachten. https://www.rd.nl/vandaag(...)l-verlaten-1.1583601
pi_188086061
quote:
Er zit een klein beetje ruimte in de beoordeling van wanneer Turkije sancties opgelegd moet worden volgens de wet. De systemen zijn nog niet operationeel. Als dat wel het geval is wordt het voor Trump lastiger om verder te vertragen.
  woensdag 24 juli 2019 @ 01:23:55 #294
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_188086780
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 12:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien wil de VS de S-400 wel van dichtbij bekijken en heeft Erdo nu een goede onderhandelingspositie.
Precies mijn gedachte.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:33:02 #295
89730 Drugshond
pi_188097181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 00:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Geen medelijden mee hebben. Als je lid bent van pro terroristische organities hoor je achter de tralies.

Ze mag trouwens haar zaak in vrijheid afwachten. https://www.rd.nl/vandaag(...)l-verlaten-1.1583601
Nep proces. As Usual.
pi_188106136
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 00:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

alles maar vanuit je eigen bubbel gezien kan dan als terroristische organisatie aangemerkt worden.

Milli Görüş wordt ook in sommige Europese gebieden als staatsgevaarlijk gezien.

https://nl.wikipedia.org/(...)BC%C5%9F?wprov=sfla1
pi_188107551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 07:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

alles maar vanuit je eigen bubbel gezien kan dan als terroristische organisatie aangemerkt worden.

Milli Görüş wordt ook in sommige Europese gebieden als staatsgevaarlijk gezien.

https://nl.wikipedia.org/(...)BC%C5%9F?wprov=sfla1
Lijkt mij ook niet meer dan normaal. Het zou tof zijn als we eens zouden optrden tegen dat soort organisaties welke een deel van de bevolking tot een soort 5de kolonne willen omtoveren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_188107641
ojee

tashecon twitterde op donderdag 25-07-2019 om 09:15:41 Turkey - big day for the CBRT which is expected to cut rates aggressively. How much? The presidency is reported to have asked Cetinkaya for 300bps, so guess that is the starting point. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188115444
Turkse lira stijgt na harde ingreep centrale bank

De Turkse lira is donderdag na een stevige ingreep van de centrale bank van verlies naar 0,9% winst gegaan. De munt steeg het meest onder die valuta van opkomende markten waartoe Turkije wordt gerekend.
De nieuwe voorzitter van de Turkse centrale bank Murat Uysal meldde donderdag de grootste renteverlaging in zeventien jaar.

Er was ook gerekend op een rentestijging, nadat Turkije vorig jaar de hoge inflatie en waardedaling van de lira met zulke renteverhogingen te lijf ging.

Gouverneur Uysal sneed echter liefst 425 basispunten van de officiële beleidsrente voor de repo-rate, die van 24% naar 19,75% werd teruggebracht.
De ingreep is veel forser dan marktvorsers vooraf hadden ingeschat met gemiddeld 175 punten daling van deze repo-rate of herfinancieringsrente, de vergoeding die banken betalen aan de centrale bank als zij geld opnemen.

Daarmee kwam hij tegemoet aan de wens van president Erdogan, die zijn voorganger Murat Cetinkaya heeft ontslagen.
De nieuwe voorzitter van de Turkse centrale bank Murat Uysal meldde donderdag de grootste renteverlaging in zeventien jaar.

Valutahandelaar GAM UK, met ruim $9 miljard onder beheer, noemde de ingreep „zeer, zeer riskant” tegen persbureau Bloomberg. „Het worst-case scenario”, accentueerde hij.
De markt was onzeker. Direct na het besluit verloor de lira tegen de dollar nog 1%.

Volgens Amundi komt de stijging vooral door de instroom van obligatiebeleggingen in opkomende markten, en vooral die in Turks staatspapier omdat daar met de lage rente nog geld te verdienen.

Het is een jaar geleden dat de centrale bank weigerde de rente te verhogen om de inflatie te beteugelen, waarop de munt neerwaarts ging tegen met name de dollar.
https://www.telegraaf.nl/(...)ngreep-centrale-bank
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:03:07 #300
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')