Wie?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zullen we de komende pagina even reserveren voor de Bowa?
Nos Linkse kliekquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:55 schreef superniger het volgende:
GSM Strycova.
Bertens OUT
De NOS redactie helemaal in paniek.
Gelukkig hebben ze DIELAN nog en de dames.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:55 schreef superniger het volgende:
GSM Strycova.
Bertens OUT
De NOS redactie helemaal in paniek.
Als ze voor haar einde carriere geen GS heeft gewonnen heeft ze het best slecht gedaan in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:56 schreef Marcoss het volgende:
Gras is sowieso altijd haar slechtste ondergrond geweest natuurlijk, maar voorlopig is het hele jaar qua Grand Slams wel prut ja.. En alsnog 4de staan
Dames gaan er 4-0 afquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze DIELAN nog en de dames.
Ik vond hem confronterend.quote:
Triootje met Fatima genotquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
Mariëtte Pakker verwacht dat Bertus deze partij nog wel zal nabespreken met Sluiter. Ik vind dat commentaar zo waardevol.
Tegen een land dat alle wedstrijden met 1 goal verschil won in de KO-fase?quote:
Valt nog mee, zo dicht staan ze niet achter haar. Maar ze heeft ook nog Cincy staan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:56 schreef Marcoss het volgende:
Gras is sowieso altijd haar slechtste ondergrond geweest natuurlijk, maar voorlopig is het hele jaar qua Grand Slams wel prut ja.. En alsnog 4de staan
Al zal ze wel een redelijke duikeling maken nu
Ik schat Frankrijk en Engeland hoger in dan Nederland op dit momentquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tegen een land dat alle wedstrijden met 1 goal verschil won in de KO-fase?
Geloof er niks van..
Rofl nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik schat Frankrijk en Engeland hoger in dan Nederland op dit moment
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze voor haar einde carriere geen GS heeft gewonnen heeft ze het best slecht gedaan in ieder geval.
Ik vind ze beiden niks.quote:
En Spanje dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik schat Frankrijk en Engeland hoger in dan Nederland op dit moment
Ook Engeland had ze scheel getikt. Nederland heeft welgeteld 1 echt goede helft gespeeld dit toernooiquote:
Engeland was 2 jaar geleden gewoon volledig kansloos tegen Nederland toen dat ook niet verwacht werdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook Engeland had ze scheel getikt. Nederland heeft welgeteld 1 echt goede helft gespeeld dit toernooi. Tegen Italië. Dat niveauverschil tussen VS-Engeland en Nederland-Zweden was enorm.
Klopt. Nederland speelt slecht, maar als ze gaan spelen zoals het EK, zie ik ze gewoon winnen. Nederland is na VS gewoon het beste land. Dat het er niet uit komt eens. Maar als je naar de selecties kijkt heeft NL gewoon een vd sterkste selecties. Frankrijk en Engeland wonnen we pas geleden nog van. FR werd vooral aangemoedigd door het thuispubliek, maar echt goed vond ik ze niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook Engeland had ze scheel getikt. Nederland heeft welgeteld 1 echt goede helft gespeeld dit toernooi. Tegen Italië. Dat niveauverschil tussen VS-Engeland en Nederland-Zweden was enorm.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
Mariëtte Pakker verwacht dat Bertus deze partij nog wel zal nabespreken met Sluiter. Ik vind dat commentaar zo waardevol.
Buikgriep oplopen terwijl je in vorm bent kan je niks aan doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met haar potentie op o.a. gravel moet dat gewoon kunnen.
Klopt, maar ze heeft al meer kansen gehad. Niet alleen dit jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:02 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Buikgriep oplopen terwijl je in vorm bent kan je niks aan doen.
Gewoon neerschoppen ala WK 2010. Verdediging van USA is niet heel best hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:02 schreef superniger het volgende:
Onze meiden krijgen billenkoek van Rapinoe.
Toch al 10 miljoen prijzengeld. GENIETON IS ONS LEVENquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Jammer Kiki, volgende keer beter ! En anders die keer daarop !
Wat zal Raymond daarvan krijgen ? Miljoentje of 2 ?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch al 10 miljoen prijzengeld. GENIETON IS ONS LEVEN
Nee. Denk 5-10% per toernooi ofzo, meer zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat zal Raymond daarvan krijgen ? Miljoentje of 2 ?
Z'n vrouw harkt al het geld binnenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat zal Raymond daarvan krijgen ? Miljoentje of 2 ?
Ik doe het ervoor hoor. Hij zal bovendien ook nog wel wat basisinkomen hebben denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Denk 5-10% per toernooi ofzo, meer zal het niet zijn.
Sluitiertje is allang binnen hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor hoor. Hij zal bovendien ook nog wel wat basisinkomen hebben denk ik.
Fatima pokert de rest er wel bij.
Nee, zijn gewoon echt m'n type niet. Ik vind Camilla (Giorgi) leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Logisch, want je bent van de mannenpap
Zoveel pakt ze daar niet mee, behalve haar sponsorcontract.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor hoor. Hij zal bovendien ook nog wel wat basisinkomen hebben denk ik.
Fatima pokert de rest er wel bij.
Sportsters zijn vaak semi-leuk, knap gezicht, maar vaak ontbreekt het aan het totaalpakket oftewel C-cup met een goede ass.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon echt m'n type niet. Ik vind Camilla (Giorgi) leuk.
Ja, met het sponsorgeld, ms. Niet met haar pokerkwaliteiten, vrees ik.quote:
RTL Boulevard doet ze ook hequote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, met het sponsorgeld, ms. Niet met haar pokerkwaliteiten, vrees ik.
Ja, maar Camilla heeft het wel allemaal vind ik en ook Sloane vind ik leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sportsters zijn vaak semi-leuk, knap gezicht, maar vaak ontbreekt het aan het totaalpakket oftewel C-cup met een goede ass.
Volgens mij heeft ze best wat prijzengeld bij elkaar gespeeldquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, met het sponsorgeld, ms. Niet met haar pokerkwaliteiten, vrees ik.
Ja, ze zal met al die randzaken vast wel n behoorlijk jaarinkomen binnenharken. Daar ben ik ook niet bang voor.quote:
Stofzuigen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Wie weet welke kwaliteiten ze nog meer heeft (Fatima)
Valt tegen, denk ik. Dit soort sites geven natuurlijk niet het volledige plaatje.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze best wat prijzengeld bij elkaar gespeeld
Niet echt. Vooral als je de inleg eraf haalt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze best wat prijzengeld bij elkaar gespeeld
Tsonga speelde in Halle best aardig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:13 schreef suus21 het volgende:
Mensen die dachten dat nadal vs tsonga spannend zou worden
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:13 schreef suus21 het volgende:
Inleg krijgt zequote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt. Vooral als je de inleg eraf haalt.
Ja, dat zei ik net inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inleg krijgt zeZe krijgt 250K$ per jaar aan buyins, rest is voor haar.
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus wat ze wint is 100% voor haar. Die buyins kosten haar 0
Maar je zegt als je de inleg eraf haalt, maar dat is in haar geval dus niet zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.Dat impliceerde ik ook al met sponsorcontract.
NEE DAT WEET IK WEL. Maar dat geeft wel een beeld van hoe winstgevend dat zou zijn zonder sponsorcontract.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar je zegt als je de inleg eraf haalt, maar dat is in haar geval dus niet zo.
WSOP is voor Nederlanders niet interessant ivm belasting.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:20 schreef EP3 het volgende:
Daarover gesproken; wat deed/doet Fatima eigenlijk in Londen als de WSOP volop bezig is?
Daar heeft ze in het verleden ook nooit aan meegedaan? Dacht van wel...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WSOP is voor Nederlanders niet interessant ivm belasting.
Jawel, maar nu is het niet interessant meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:21 schreef EP3 het volgende:
[..]
Daar heeft ze in het verleden ook nooit aan meegedaan? Dacht van wel...
Ja, vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:21 schreef EP3 het volgende:
[..]
Daar heeft ze in het verleden ook nooit aan meegedaan? Dacht van wel...
JWT is wel een beetje over z’n hoogtepunt heen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Echt niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan voor Nadal tegen Jo
Ik wel, Tsonga kan er niet zo heel veel meer van.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Echt niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan voor Nadal tegen Jo
Behalve tegen Federer heeft hij toch zelden Nadal of Djokovic verslagen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:13 schreef suus21 het volgende:
Tsonga blies Nadal ooit helemaal weg op de AOquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Behalve tegen Federer heeft hij toch zelden Nadal of Djokovic verslagen?
Edit: toch 4-8 tegen Nadal zie ik. 4-9 nu dus.
Wilden instarten tijdens de break tussen de derde en vierde game.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
Raar dat de BBC het zo loopt te rekken voordat ze Federers partij laten zien. Eerst krijg je een update van alles wat er vandaag op Wimbledon is gebeurd. Vervolgens laten ze de walk on court zien en dan ook nog allemaal fans in beeld. Laat gewoon die partij zien.
Oké, maar je zou toch zeggen zodra je naar livetennis kan, doe je het.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wilden instarten tijdens de break tussen de derde en vierde game.
Maar daar doen de grote drie toch niet aan mee?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:09 schreef suus21 het volgende:
Die grand slams zijn tegenwoordig echt veredelde 250 toernooien
Overzicht van de andere wedstrijden is niet zo gek. Daarna zat Federer op een stoel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar je zou toch zeggen zodra je naar livetennis kan, doe je het.
Ja rare situatie. Ik had het geluid uit. Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Dat had een eerste service moeten zijn.
Tweede service werd door de umpire gecorrigeerd en uit gegeven, challenge Federer, op de lijn. Krijgt hij nog een tweede service.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:45 schreef XDo het volgende:
[..]
Ja rare situatie. Ik had het geluid uit. Wat gebeurde er?
Dit zijn echt van die feitjes waar ik helemaal niks mee kan .quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is Federers 350e singlesoverwinning op een GS - een record bij zowel de heren als de dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken we hier niet veel te vaak dat partijen van subtoppers tegen de grote drie krakers gaan worden? We denken het continu en het gebeurt maar zelden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een potje tussen Evans en Sousa. Dat gaat een clash worden met Nadal in de volgende ronde zeg. Zeker als het Evans gaat worden met het thuis publiek erachter kan het spannend gaan worden.
Wint Nadal met gemak, misschien 1 setje lastig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een potje tussen Evans en Sousa. Dat gaat een clash worden met Nadal in de volgende ronde zeg. Zeker als het Evans gaat worden met het thuis publiek erachter kan het spannend gaan worden.
Dan 'cocaïne' Evans gaat er gewoon in 3 sets af tegen Nadal.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
Haha true, eigenlijk moet Nadal met gemak van deze 2 mannen winnen. Zeker als hij Tsonga al zo weg veegt. Blijf zelf nog teveel hangen in de periode dat Nadal van Kyrgios, Brown, Darcis, Rosol...en nog meer dacht ik...(?) verloor op Wimbledon.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denken we hier niet veel te vaak dat partijen van subtoppers tegen de grote drie krakers gaan worden? We denken het continu en het gebeurt maar zelden.
Ja. En volgens mij ben je wel compleet met dat rijtje.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha true, eigenlijk moet Nadal met gemak van deze 2 mannen winnen. Zeker als hij Tsonga al zo weg veegt. Blijf zelf nog teveel hangen in de periode dat Nadal van Kyrgios, Brown, Darcis, Rosol...en nog meer dacht ik...(?) verloor op Wimbledon.
? waarquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Clubkampioen Mies staat te mixen met een lekker mokkeltje @:de_boswachter
Zelfs geen setje lastig vrees ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wint Nadal met gemak, misschien 1 setje lastig.
quote:De Italiaan Fabio Fognini is bezig aan een sterk seizoen. Met zijn titel in Monte Carlo is hij zelfs opgeklommen naar de 10e plaats op de wereldranglijst. Fognini kon het dan ook niet appreciëren dat hij voor zijn match in de 3e ronde tegen Tennys Sandgren verbannen werd naar baan 14, een buitenbaan zeg maar.
Fognini is een explosief kereltje met een stevige voorgeschiedenis hier en nadat hij de eerste twee sets verloren had ging het helemaal fout in set drie. De gevoelige microfoons pikten op wat hij in het Italiaans zei, hier vertaald: "Is het eigenlijk wel ernstig dat we hier moeten spelen? Vervloekte Engelsen, verdorie. Vervloekte Engelsen. Ik hoop dat er een bom zou ontploffen op deze club. Hier zou een bom moeten ontploffen.”
Een erg ongelukkige woordkeuze wel. Tijdens de Tweede Wereldoorlog lieten de Duitsers 5 zware bommen vallen op Centre Court.
Fognini verloor uiteindelijk in 3 sets. Op een wel erg kort persmoment verontschuldigde Fognini zich, duidelijk met een beetje tegenzin. Er hangt Fognini een stevige schorsing boven het hoofd. Twee jaar geleden werd hij uitgesloten op de US Open nadat hij de vrouwelijke stoelscheidsrechter in het Italiaans onder andere - en dat was dan nog het minste - had uitgescholden voor hoerenjong.
Zijn voorwaardelijke straf toen, naast een zware boete ook: uitsluiting van twee grandslams als hij zich in de komende twee seizoenen nog eens onfatsoenlijk zou gedragen. Benieuwd dus of zijn uithaal vandaag effectief tot die schorsing zal leiden.
Federer treft eigenlijk gewoon conform seeds wat hij zou moeten treffen en heeft op papier dus de zwaarste weg, waar ze bij Nadal en Djokovic weer als sneeuw voor de zon verdwijnen. Djokovic staat straks zonder noemenswaardige energieverlies in de finale.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:03 schreef suus21 het volgende:
En djoko kan geen enkele top 10 speler treffen tot aan de finale, 250 toernooi..
Alleen federer kan een nishikori treffen vroegtijds en dan nog nadal..
Ach Nadal had afgelopen twee rondes op papier zware tegenstanders. En Sousa...ga er maar aan staan hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 10:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Federer treft eigenlijk gewoon conform seeds wat hij zou moeten treffen en heeft op papier dus de zwaarste weg, waar ze bij Nadal en Djokovic weer als sneeuw voor de zon verdwijnen. Djokovic staat straks zonder noemenswaardige energieverlies in de finale.
6-2 6-1 6-4quote:Op zondag 7 juli 2019 10:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach Nadal had afgelopen twee rondes op papier zware tegenstanders. En Sousa...ga er maar aan staan hoor
Gaat Nadal met die cijfers winnen? Deze jongen Sousa weet wel echt hoe dit spelletje werkt hoor.quote:
Ja, het kan vriezen en het kan dooien, daarbij is en blijft de bal rond. Maar schrijf maar deze uitslag op voor maandag.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gaat Nadal met die cijfers winnen? Deze jongen Sousa weet wel echt hoe dit spelletje werkt hoor.
Hoop het ook. Succes alvast.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:08 schreef TennispeRFect het volgende:
Het is vandaag super rustig bij de queueHopelijk krijg ik een paar mooie partijen te zien vanmiddag/avond
Ja, en nog stoer ook.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Kyrgios' broer is ook al een enorme intellectueel. https://www.foxsportsasia(...)-in-instagram-video/
Ik dacht dat GwaiLow een grap maakte.quote:
Waarmee ook maar weereens wordt aangetoond wat voor een enorme bazen die 3 zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk net even naar het speelschema vanaf de vierde ronde en zie dat er naast Feder, Nadal en Djokovic eigenlijk geen enkele goeie speler meer in zit - alleen Raonic is misschien lastig. De hoogste geplaatste die er nog in zit is nummer 8 (Nishikori) en daarna nummer 15 (Raonic).
Ja, de constantheid is niet te geloven. In de jaren 90 verloor er nogal eens een topper in de eerste ronde. Bijvoorbeeld op RG 1990 verloren Becker en Edberg beiden in de eerste ronde. Dat gebeurt deze toppers tot nu toe niet, behalve Nadal op Wimbledon een aantal keer.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:54 schreef EP3 het volgende:
[..]
Waarmee ook maar weereens wordt aangetoond wat voor een enorme bazen die 3 zijn.
Nou ja, deels misschien. Ik blijf me gewoon verwonderen over het feit dat Nadal (weer) zo sterk op gras is geworden. Tuurlijk moet hij Sousa met 3-0 vegen. Zeker omdat het een rally speler is en geen service kanon. Toch blijf ik het verbazingwekkend vinden dat het Nadal zo makkelijk afgaat.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat GwaiLow een grap maakte.
Precies. Federer verloor dan een keertje in 2013 in de 2e ronde van Wimbledon. En Djoko in de afgelopen jaren een keertje 2e en 3e ronde, maar verder dus helemaal niet. Alleen Nadal toen hij met zn knieën liep te kloten ging het niet op grasquote:Op zondag 7 juli 2019 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de constantheid is niet te geloven. In de jaren 90 verloor er nogal eens een topper in de eerste ronde. Bijvoorbeeld op RG 1990 verloren Becker en Edberg beiden in de eerste ronde. Dat gebeurt deze toppers tot nu toe niet, behalve Nadal op Wimbledon een aantal keer.
Ja, ik ook. Want destijds tegen Kyrgios, Brown, Darcis en Rosol zag hij er bijna uit als Bambi op het ijs. En dit jaar vraag ik me af: wie gaat er van hem winnen?quote:Op zondag 7 juli 2019 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, deels misschien. Ik blijf me gewoon verwonderen over het feit dat Nadal (weer) zo sterk op gras is geworden. Tuurlijk moet hij Sousa met 3-0 vegen. Zeker omdat het een rally speler is en geen service kanon. Toch blijf ik het verbazingwekkend vinden dat het Nadal zo makkelijk afgaat.
Ben benieuwd naar de gemiddelde rallylengte van dit jaar tov voorgaande jaren. De punten lijken langer te zijn, maar dat kan zomaar anders zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:49 schreef BobW het volgende:
Veel spelers zeggen dat het gras erg langzaam is dit jaar op Wimbledon. Dat lijkt me ook een reden waarom Nadal het goed doet tot nu toe.
Djokovic in de finale lijkt me?quote:Op zondag 7 juli 2019 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Want destijds tegen Kyrgios, Brown, Darcis en Rosol zag hij er bijna uit als Bambi op het ijs. En dit jaar vraag ik me af: wie gaat er van hem winnen?
Die jongen verloor onlangs na 2 tiebreaks van Haase. Logisch dat je dus niet kunt inzetten.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Bij Unibet kan je geen eens wedden op een overwinning van Djokovic. Zo weinig kans geven ze Humbert.
Ik vroeg me af wat Nadal zn snelste overwinning op een GS ooit is geweest (zonder opgave) Die tegen Tsonga was enorm snel. Na 1.37u kreeg hij al zn eerste matchpoint. Uiteindelijk maakte hij die niet af en duurde de wedstrijdje iets langer, maar al met al zie je Nadalmaar zelden onder de 2 uur winnen volgens mij. Zelfs die 6-1 6-1 6-0 uitslagen op Roland Garros duren soms nog 2 uurtjes volgens mij hahaquote:Op zondag 7 juli 2019 21:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de gemiddelde rallylengte van dit jaar tov voorgaande jaren. De punten lijken langer te zijn, maar dat kan zomaar anders zijn.
Volgens mij neemt hij structureel 10 seconde meer tijd bij elk servicepunt dan de overige spelers. Over een hele wedstrijd kan dat best oplopen. Daarnaast zijn de rallys vaak ook wat langer.quote:Op maandag 8 juli 2019 07:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat Nadal zn snelste overwinning op een GS ooit is geweest (zonder opgave) Die tegen Tsonga was enorm snel. Na 1.37u kreeg hij al zn eerste matchpoint. Uiteindelijk maakte hij die niet af en duurde de wedstrijdje iets langer, maar al met al zie je Nadalmaar zelden onder de 2 uur winnen volgens mij. Zelfs die 6-1 6-1 6-0 uitslagen op Roland Garros duren soms nog 2 uurtjes volgens mij haha
Precies! Daarom schrok ik toen ik matchpoint op 1.37u zag staan.quote:Op maandag 8 juli 2019 08:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij structureel 10 seconde meer tijd bij elk servicepunt dan de overige spelers. Over een hele wedstrijd kan dat best oplopen. Daarnaast zijn de rallys vaak ook wat langer.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Djokovic in de finale lijkt me?
Federer in de HF.quote:Op zondag 7 juli 2019 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
En dit jaar vraag ik me af: wie gaat er van hem winnen?
En wie komen er uit in het enkelspel? (lol)quote:Op maandag 8 juli 2019 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hollandse middag vandaag!
Koolhof/Daniel, Rojer/Tecau en Haase/Nielsen in de HD's. Schuursgodin in de DD.
Ze is het nu aardig weg aan het geven.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
1 lettertje verschil met Bertens. Zij wint wel gewoon van die Strycova haha
Haha op Williams kan je niet echt meer rekenen, maar het zou kunnen. Zie Barty wel als goede kanshebber.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:49 schreef superniger het volgende:
BARTY PARTY OUT.
GSMC SERENA WILLIAMS.
😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
Maar ze ligt eruit???quote:Op maandag 8 juli 2019 13:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha op Williams kan je niet echt meer rekenen, maar het zou kunnen. Zie Barty wel als goede kanshebber.
Sharapova blessure?
Haha sorry, bedoel Riske.quote:
Ik sta volledig achter Petra Kvitova.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:49 schreef superniger het volgende:
BARTY PARTY OUT.
GSMC SERENA WILLIAMS.
😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
Hm, daar heb ik gek genoeg nooit zoveel mee. Heeft voor mij niet de gun factor. Ben zelf altijd wel pro Williams geweest, maar nu hoop ik eigenlijk Riskequote:Op maandag 8 juli 2019 13:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Petra Kvitova.
Sympathie dame.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft ze ooit in je kop koffie gepist ofzo?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:14 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de altijd lelijke Trashleigh Barty eruit ligt
Doggy zeker met VR brilquote:Op maandag 8 juli 2019 13:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mertens rijmt op Bertensquote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt maar Eurosport zendt Strycova-Mertens uit?
Voor de Belgjes?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar ik vind dat raar als de nummer twee van de wereld van de heren op het Centre Court staat.quote:
Straks de andere BBC zender erbij.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
BBC en Ziggo zenden Williams uit en Eurosport Mertens. Goed geregeld.
Ik snap wel dat ze de laatste set ook nog even meepakken als ze de hele partij verder hebben uitgezonden.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat raar als de nummer twee van de wereld van de heren op het Centre Court staat.
Haha is vast omdat die vrouw heeft geklaagd die laatst verloor. Wie was het nou ook alweer?quote:Op maandag 8 juli 2019 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
BBC en Ziggo zenden Williams uit en Eurosport Mertens. Goed geregeld.
Het is ook raar om n halve wedstrijd te laten zien.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat raar als de nummer twee van de wereld van de heren op het Centre Court staat.
Mertens is ook niks meer aan haha.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:24 schreef suus21 het volgende:
Nadal vs sousa is toch geen reet aan, kun je beter een spannende derde set laten zien..
Die derde set is niet eens spannend.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:24 schreef suus21 het volgende:
Nadal vs sousa is toch geen reet aan, kun je beter een spannende derde set laten zien..
Is een Belg.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal voorlopig ook niet. Gaat makkelijk dit jaar voor Nadal.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die derde set is niet eens spannend.
Behalve tegen Nickquote:Op maandag 8 juli 2019 14:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nadal voorlopig ook niet. Gaat makkelijk dit jaar voor Nadal.
Ja, belachelijk.quote:
Ja, op Eurosport viel de partij me tegen.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Misschien is Nadal op BBC 1 spannender
Weet niet of iemand dat dacht hoorquote:Op maandag 8 juli 2019 14:48 schreef suus21 het volgende:
Mensen die dachten dat sousa wat kon inbrengen tegen nadal![]()
Gister was er iemand die het zei en het leek serieus. Was jij dat niet?quote:
Nou ja, ik wilde alleen zeggen dat deze jongen goed kan ballen. Meer niet hoorquote:Op maandag 8 juli 2019 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gister was er iemand die het zei en het leek serieus. Was jij dat niet?
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde alleen zeggen dat deze jongen goed kan ballen. Meer niet hoor
Een "clash"quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:11 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom gebruikt bijna niemand trouwens het woord botsing nog.quote:
Wat gebeurde er dan?quote:
Niks faalhaas tegen een als 3e geplaatst duoquote:Op maandag 8 juli 2019 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Rojer/Tecau door naar kwartfinale !
Koolhofgod 2-1 voor. Faalhaase 0-2 achter.
LIGT ER AL UIT LOLquote:Op maandag 8 juli 2019 15:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niks faalhaas tegen een als 3e geplaatst duo
nou nou nou nou nouquote:Op maandag 8 juli 2019 16:06 schreef TennispeRFect het volgende:
Komop Gauf ik wil die milf tieten van je mama weer zien schudden
neequote:
Klopt.quote:
Klopt niet.quote:
Is zo.quote:
Voorlopig heeft die z'n handen vol aan Sandgren.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:28 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, next. Nadal moet tegen Querrey (gok ik), dat is wel een service kanon. Dan zouden dat een paar tiebreaks kunnen worden.
Wat heb ik?quote:
Ja zal het even afquote:
Haha nee wat ik wilde zeggenquote:
nou nouquote:Op maandag 8 juli 2019 16:44 schreef superniger het volgende:
Doei Coco.![]()
Ga maar lekker genieten van een happy meal en een glaasje kindercola.
Die had echt allang klaar moeten zijn met deze partijquote:Op maandag 8 juli 2019 17:10 schreef Max23 het volgende:
Pliskova serveert bij 11-10 in de 3e set voor de match tegen Muchova
Edit: Muchova breekt terug 11-11
Hopen op een tiebreak.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:10 schreef Max23 het volgende:
Pliskova serveert bij 11-10 in de 3e set voor de match tegen Muchova
Edit: Muchova breekt terug 11-11
Live op BBC 2
Iedere vrouw kan toch squirten?quote:Op maandag 8 juli 2019 17:49 schreef TennispeRFect het volgende:
Maar kan Kiki eigenlijk wel squirten?
Zolderkamergeleerde.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedere vrouw kan toch squirten?
1,5 Vingerkootje diep erin, je vingertop iets naar boven buigen en raggen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |