Touche!quote:
Hoiquote:
Terwijl het vies weer is. Ik ging een middagdutje doen en toen ik wakker werd waren de straten ineens nat.quote:
Ik had was buiten hangenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Terwijl het vies weer is. Ik ging een middagdutje doen en toen ik wakker werd waren de straten ineens nat.
AHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef Academicus het volgende:
Zaterdagavond...!!! Lekker op stap en achter de wijven aan!!!
sorry, ik dacht even dat ik als Fokker midden in het leven stond![]()
Haai!quote:
Ahahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef Academicus het volgende:
Zaterdagavond...!!! Lekker op stap en achter de wijven aan!!!
sorry, ik dacht even dat ik als Fokker midden in het leven stond![]()
@MCH zie je de verborgen boodschap in deze post?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:18 schreef Elvi het volgende:
Misschien moet ik weer eens gaan swipen op Tinder want ik ben een beetje eenzaam![]()
Jammer. Zou je graag een superlike geven.quote:
Zou matchenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer. Zou je graag een superlike geven.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer. Zou je graag een superlike geven.
ftfyquote:
die heb jij?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hmpf dat deed ik toch ook niet bij jou?
Tuurlijk welquote:
niet geheel onverwacht...quote:
CL heeft tieten en een superdick. Best of both worlds. Go for it zou ik zeggenquote:
Ik was nu een soort van afgeleid door onze match.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
CL heeft tieten en een superdick. Best of both worlds. Go for it zou ik zeggen
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:17 schreef Debsterr het volgende:
Minstens 20 kilometer gewandeld vandaag. Kapot.
Ik wil ook regenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Vergeten parasol binnen te halen. Nu regent het
Hier regent het al ruim een uur. Plantjes helemaal blij.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook regen. Is wel voorspeld voor vanavond
.
Ja dat geloof ik. Hier ruikt t naar regen. Dus hopen dat t snel valt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier regent het al ruim een uur. Plantjes helemaal blij.
Ik kan niet de taak op mij nemen om de eenzaamheid van @Elvi op te vullenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:MCH zie je de verborgen boodschap in deze post?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Westfahlen Park, Dortmund. Pokémon Go Fest
Dan klaag ik ook niet hoor. Heb ik een goede reden om te cocoonen en lekker te gamen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even onthouden voor de herfst en winter dit.
Is dat een ding ja?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Westfahlen Park, Dortmund. Pokémon Go Fest
Dat heb ik al de hele week.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, klein dutje gedaan. Voel me nog steeds kapot moe.
Ja nu wordt van je verwacht dat je gezellig een buitenmens bent ineensquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan klaag ik ook niet hoor. Heb ik een goede reden om te cocoonen en lekker te gamen.
Had jij niet ooit een date met een Pokémonner?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]toevallig, sprak vandaag iemand die daar morgen naartoe gaat.
Aan de andere kant staan de mensen die denken dat je met aged urine injecties de vaccination injuries ongedaan kunt makenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Amerikanen die denken dat je met een vuurwapen alles oplostWat een rare en vermoeiende mensen heb je daar.
Nee gewoon een aardappel op de injectieplek houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Aan de andere kant staan de mensen die denken dat je met aged urine injecties de vaccination injuries ongedaan kunt maken
Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had jij niet ooit een date met een Pokémonner?
Een Pokemonner is en speciaal type persoon?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had jij niet ooit een date met een Pokémonner?
Gooit hele dagen met ballenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Een Pokemonner is en speciaal type persoon?
Spontaan geïnteresseerdquote:
Tijdje geleden ook aan de stok gehad met een zanger op instagram die een bericht had geplaatst over tandpasta, dat je alzheimer kreeg van fluoride want door fluoride neemt je lichaam makkelijker aluminium op, wat alzheimer veroorzaakt.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje geleden ook aan de stok gehad met een zanger op instagram die een bericht had geplaatst over tandpasta, dat je alzheimer kreeg van fluoride want door fluoride neemt je lichaam makkelijker aluminium op, wat alzheimer veroorzaakt.
En al die volgers van "Omg je bent geweldig en je hebt m'n ogen geopend! Morgen meteen tandpasta zonder fluoride halen!!!"
Jezus. Echt hoor.
Wat zei Jezus er over CL? Nam hij het van je aan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje geleden ook aan de stok gehad met een zanger op instagram die een bericht had geplaatst over tandpasta, dat je alzheimer kreeg van fluoride want door fluoride neemt je lichaam makkelijker aluminium op, wat alzheimer veroorzaakt.
En al die volgers van "Omg je bent geweldig en je hebt m'n ogen geopend! Morgen meteen tandpasta zonder fluoride halen!!!"
Jezus. Echt hoor.
Meteen allemaal gaatjesquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus. Echt hoor.
Leer jij eerst maar eens omgaan met een grote zak.quote:
Het is natuurlijk wel een aardig groot land, en elke staat is weer een soort land op zich.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Op reddit ook. Lees daar zoveel verhalen over jongeren die geen geld hebben en in een krot van een huis wonen, duizenden dollars studieschuld en achterlopen met rekeningen en tienduizend dollar betalen omdat ze naar de ER moesten voor iets. Niet doorbetaald krijgen bij ziekte, geen zorgverlof, geen betaald zwangerschapsverlof, vijftig uur werken, tien vrije dagen. Aangeklaagd worden om het minste geringste. Kinderen worden op school overhoop geknald. Tornado's, aardbevingen, vrieskou en hitte en bosbranden en orkanen. Ellende. Maar het blijft toch tHE lAnD oF tHe FrEe.
Moet er niet aan denken om daar te wonen. Niet permanent in ieder geval. Vakantie is er wel heel tof.
Nee want hij vond dat mensen een educated choice moesten maken. Op basis van een citaat die je met drie seconden googelen onderuit kon halen. Dus ik kreeg allemaal stront over me heen van z'n discipelen, hoe durfde ik tegen hem in te gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat zei Jezus er over CL? Nam hij het van je aan?
Ik moest er te hard van rennen. Niet mijn dingquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens omgaan met een grote zak.
Ja en Engelsen staan natuurlijk al bekend om hun fantastische gebit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Meteen allemaal gaatjes
Dan gaan ze spoelen met kokosoliemoet je 15 minuten gorgelen met dat spul en dan zijn je tanden super gezond
Nee, duidelijk een zeestertype jij.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest er te hard van rennen. Niet mijn ding
Mag je 100 drogargumenten counteren. Dag leven.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want hij vond dat mensen een educated choice moesten maken. Op basis van een citaat die je met drie seconden googelen onderuit kon halen. Dus ik kreeg allemaal stront over me heen van z'n discipelen, hoe durfde ik tegen hem in te gaan.
Anno 2019 denken dat een discussie voeren op internet iets oplevert...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag je 100 drogargumenten counteren. Dag leven.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want hij vond dat mensen een educated choice moesten maken. Op basis van een citaat die je met drie seconden googelen onderuit kon halen. Dus ik kreeg allemaal stront over me heen van z'n discipelen, hoe durfde ik tegen hem in te gaan.
Wel naspoelen met dreftquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik denk erover tandpasta te wisselen. Kokosolie is een goede keus dus?
Ik had nog wel wat opgezocht voor ik ertegenin ging, en wat onderzoeken gevonden dat mensen die aan de dialyse zaten niet te veel aluminium binnen mochten krijgen omdat ze dan neurologische problemen konden krijgen, maar dat zouden dan flinke hoeveelheden zijn en veel meer dan de gewone hoeveelheden in drinkwater en tandpasta enzo.quote:
JE BENT GEWOON JALOERS OP ALLE FREEDOM!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Op reddit ook. Lees daar zoveel verhalen over jongeren die geen geld hebben en in een krot van een huis wonen, duizenden dollars studieschuld en achterlopen met rekeningen en tienduizend dollar betalen omdat ze naar de ER moesten voor iets. Niet doorbetaald krijgen bij ziekte, geen zorgverlof, geen betaald zwangerschapsverlof, vijftig uur werken, tien vrije dagen. Aangeklaagd worden om het minste geringste. Kinderen worden op school overhoop geknald. Tornado's, aardbevingen, vrieskou en hitte en bosbranden en orkanen. Ellende. Maar het blijft toch tHE lAnD oF tHe FrEe.
Moet er niet aan denken om daar te wonen. Niet permanent in ieder geval. Vakantie is er wel heel tof.
Ja en als je dan voor het koken je tanden poetst kun je het zo in de pan uitspugen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
Goed dat jij er bent, heb je CL al gedate inmiddels?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON JALOERS OP ALLE FREEDOM!HOME OF THE BRAVE!
![]()
![]()
Ja en als je dan voor het koken je tanden poetst kun je het zo in de pan uitspugen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Merk tandpasta boeit geen fuck, zolang er maar fluoride in zitquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja maar welke freedom danquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON JALOERS OP ALLE FREEDOM!HOME OF THE BRAVE!
![]()
![]()
Ik doe niet anders.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goed dat jij er bent, heb je CL al gedate inmiddels?
Moet ik CL nu streng toespreken omdat ze hard to get speelt?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet anders.![]()
Oh wacht. Dat is stalken. Dat is wat anders toch?
De FREEDOM FREEDOM! Hallo! USA! BALD EAGLES! 4TH OF JULY! FREEDOM!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar welke freedom danje moet alleen maar werken voor je gebroken been.
Ik speel niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet ik CL nu streng toespreken omdat ze hard to get speelt?
Even lekker spanken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet ik CL nu streng toespreken omdat ze hard to get speelt?
Ohjaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee nee, jullie lopen achter. Waterstofperoxide!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |