Blijft gek voor sommigenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik werk niet in een dc
maar ja ik ben in het weekend gewoon vrij
Ohquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik werk niet in een dc
maar ja ik ben in het weekend gewoon vrij
ja is zaterdag hequote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh
geen idee dat weekend was
Nog geneukt
niet in het weekend werken of wat bedoel je?quote:
Niet in het weekend werkenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is zaterdag he
ja omin
[..]
niet in het weekend werken of wat bedoel je?
oh ja ik ben gewoon burgerlijk gewordenquote:
Klinkt fantastisch welquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja ik ben gewoon burgerlijk geworden
binnenkort eentje zwanger prikken en dan de kids naar voetbal brengen op zaterdagochtend toch
Dacht ik al dronken droppiequote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb geen kater ik ben zo blij
Hoi trouwens
op zich wel jaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet. Valt wel mee hoe burgerlijk het is toch
[..]
Lekker man
Zoeken ze nog mensen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met de juiste baan is bier altijd gratis
Eens welquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met de juiste baan is bier altijd gratis
wanneer snobbels vrij gevraagd heeftquote:
Wees getroost, ik wil ook wel kinderen met iemand maken maar hij niet met mijquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou wel kinderen met Flippiee willen maken (zij niet met mij)
moet ze wel reagerenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wanneer snobbels vrij gevraagd heeft
[..]
Wees getroost, ik wil ook wel kinderen met iemand maken maar hij niet met mij
doe eens even heel snel normaalquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
LET IT GOOOOOOOOOOOOOO, LET IT GOOOOOOOOOOO
Volgende keer dat iemand mij obees noemt, zal ik zeggen dat ze een racist zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
twitter altijd leuk als je je wilt frustreren
dit ga ik tegen je gebruikenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
die zal wel dronken in een goot liggen
waarom naatje waaromquote:
waarom zou iemand jou obees noemenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer dat iemand mij obees noemt, zal ik zeggen dat ze een racist zijn.
ik heb haar al een screenshot gestuurdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
shit
ik hoop ook dat ze nooit zoekt op snobbels
Lulquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb haar al een screenshot gestuurd![]()
![]()
Karmaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:23 schreef wietparkiet het volgende:
witje moest weer een pilletje
en ik zit weer onder de haren en krassen
refereer je naar jezelf als witjequote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:23 schreef wietparkiet het volgende:
witje moest weer een pilletje
en ik zit weer onder de haren en krassen
oh okeequote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, ik vond het al vreemd, maar het zijn de eerste twee letters van je username
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
als nog beetje vreemd maar witje is een van de 3 (![]()
) katten die we hebben en ze is ziek dus krijgt ze pilletjes die ze niet wil
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
ah, treurnis, sterkte daarmee danquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
ach het is voor haar meer gedoe dan voor mijquote:
Ah, dus het is niet ernstig aftakelend ziek, maar gewoon een aantal keer dat pilletje en dan is ze beter?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach het is voor haar meer gedoe dan voor mij
als ze nou mee zou werken dan zou het allemaal een stuk gemakkelijker gaan
ja ze is niet terminaal of zo, ze heeft een onsteking ergens en ze krijgt een kuurtjequote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet ernstig aftakelend ziek, maar gewoon een aantal keer dat pilletje en dan is ze beter?
Kan je het niet in het eten prakkenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ze is niet terminaal of zo, ze heeft een onsteking ergens en ze krijgt een kuurtje
maar ze is niet zo'n fan van mij
en er dan de hele tijd bij gaan zitten om te checken of die andere 2 het niet opeten zekerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je het niet in het eten prakken
Ohja je hebt er meer lolquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en er dan de hele tijd bij gaan zitten om te checken of die andere 2 het niet opeten zeker
heb wel meer te doen
ja daar heb ik dus geen goesting inquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja je hebt er meer lol
Afzonderlijk voeren dan
Ja ja alleen loop jij krassen opquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja daar heb ik dus geen goesting in
je kan dat pilletje dus ook gewoon in haar bek douwen zoals een dierenarts dat zou doen
werkt primb
ben ondertussen wel wat gewendquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ja alleen loop jij krassen op
Kunnen je gemeen openhalen
Nee ja klopt lijk je net een emoquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben ondertussen wel wat gewend
en zoveel pijn doet het allemaal niet het ziet er alleen beetje stom uit als je overal krassen hebt
heb ook een keer black veil brides geluisterdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ja klopt lijk je net een emo
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb ook een keer black veil brides geluisterd
volgens mij ben ik er een
Echt hè. xDquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:26 schreef wietparkiet het volgende:
anno 2019 nog 'xD' gebruiken
zulke mensen moeten ze van het internet afpleuren
je bedoelt die rijstshit?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:31 schreef I. het volgende:
Had jij Mochi al gezien trouwens @:wietparkiet
Echt hè xDquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt het wel verdacht veel op he
If it looks like a duck, swims like a duckquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt het wel verdacht veel op he
vraag er maar een aanquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
If it looks like a duck, swims like a duck
snap niet echt waar je het over hebt ouwequote:
Nee johquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vraag er maar een aan
[..]
snap niet echt waar je het over hebt ouwe
Dan is het waarschijnlijk een eend, en geen doodsverwensing.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
If it looks like a duck, swims like a duck
Je hebt geen schattig wit hondje in je YouTube-feed voorbij zien komen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap niet echt waar je het over hebt ouwe
nopequote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:38 schreef I. het volgende:
[..]
Je hebt geen schattig wit hondje in je YouTube-feed voorbij zien komen?
Kutquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:40 schreef I. het volgende:
[..]
Ik het liefst ook niet, maar de weergoden zijn niet met ons helaas.
keek jaquote:
Oh matig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
keek ja
als in vroegah, en dan vaak hun trials shit want dan kon ik alleen luisteren omdat er verder niks gebeurde
zag dat ze ook weer een modpack gingen spelenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:43 schreef I. het volgende:
[..]
Oh matig.
Ze hebben nu hatchat weer trouwens. Kan je ook alleen luisteren. Ook wel chill.
Zijn ze weer mee bezig ja. Kon er wel weer om lachen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zag dat ze ook weer een modpack gingen spelen
misschien dat ik dat weer ga volgen
ja kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:48 schreef I. het volgende:
[..]
Zijn ze weer mee bezig ja. Kon er wel weer om lachen.
Hun Human Fall Flat filmpjes zijn ook echt wel komisch.
Oh, en wat betreft gesprekken die je op de achtergrond kan meeluisteren, hun GTA playlist filmpjes bestaan ook echt voor 80% uit uiteenlopende gesprekken die vaak nog vrij diep gaan ook. Wel vergelijkbaar met hun trials gesprekken
Dat was ook wel echt tof idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja klopt
ik vond destijds hun gta stuntlads serie wel erg leuk om te kijken
Waarom aankleden, moet je ergens naartoe?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:58 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet me eigenlijk aankleden
ben er al sinds half 9 uit ook
Ik ben er al een hele tijd uit, en heb m'n kleren ook pas net eh, een uurtje aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:58 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet me eigenlijk aankleden
ben er al sinds half 9 uit ook
word om 1 uur opgehaald door een maatjequote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom aankleden, moet je ergens naartoe?
is toch fijn beetje in je onderbroek door het huis strompelenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben er al een hele tijd uit, en heb m'n kleren ook pas net eh, een uurtje aan.
Niet vergeten te douchen hequote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word om 1 uur opgehaald door een maatje
[..]
is toch fijn beetje in je onderbroek door het huis strompelen
Heerlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch fijn beetje in je onderbroek door het huis strompelen
Oh, ja ik hou hem dan gewoon altijd aan. Ook tijdens het schijten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn onderbroek is gewoon schoon hoor
ik ga op tijd naar de wc
Gezellig, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
word om 1 uur opgehaald door een maatje
haha nee man het is bedenken wat we willen eten, dat halen en challazquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Appie is wel gezellig toch, gratis koffie enzo
Oh je gaat niet hangen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha nee man het is bedenken wat we willen eten, dat halen en challaz
rtquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb beetje saai bestaan wat dat betreft
Netflix & chill. 😏quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel daarna bij mij op de bank beetje gamen/tv kijken denk
Ja is gewoon goeie tochquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel daarna bij mij op de bank beetje gamen/tv kijken denk
ewaja ben geen homoquote:
ja is ook wel lekker hoor, gewoon beetje hangen en nergens over na hoeven te denkenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is gewoon goeie toch
Hoeft niet zo spectaculair allemaalals je naar je zin hebt
Ja geluk als je dat kan toch, ik stuiter zo erg altijd kan nooit echt rustig zitten ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja ben geen homo
[..]
ja is ook wel lekker hoor, gewoon beetje hangen en nergens over na hoeven te denken
Mwah, ben er zelf ook niet van, maar sommige mensen houden wel een beetje van experimenteren toch.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan heb ik een andere associatie bij netflix en chill denk ik
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:36 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, ben er zelf ook niet van, maar sommige mensen houden wel een beetje van experimenteren toch.
gewoon jonko smoken danquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja geluk als je dat kan toch, ik stuiter zo erg altijd kan nooit echt rustig zitten ofzo
Dus geniet er van maat
Als het een leuke twink is met een grote lul.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:36 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, ben er zelf ook niet van, maar sommige mensen houden wel een beetje van experimenteren toch.
Ja precies, lijkt me nou echt iets voor @wietparkietquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het een leuke twink is met een grote lul.
dan ken je mij dus klaarblijkelijk nietquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me nou echt iets voor @:wietparkiet
Nee klopt wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ken je mij dus klaarblijkelijk niet
Is niet te merken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb beetje saai bestaan wat dat betreft
Ik ga het hele weekend ook niets doen. Maar is misschien maar goed ook.quote:
is wel lekker tochquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend ook niets doen. Maar is misschien maar goed ook.
jeetje kaneelquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren bruiloft.
Straks escaperoom. Daarna wel weer even klaar met sociaal zijn.
Nee. Voor één dag misschien wel, daarna gaat het al heel snel vervelen.quote:
true, beste is om er een balans in te vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Voor één dag misschien wel, daarna gaat het al heel snel vervelen.
Deze gaat over mijn familie, dus wel leuk.quote:
Iedereen plant altijd alles in de zomer.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel lekker toch
[..]
jeetje kaneel
waarom zo druk
Namaste.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
true, beste is om er een balans in te vinden
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze gaat over mijn familie, dus wel leuk.
oh ik heb wat dat betreft weinig vrienden en dus zat vrije tijdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze gaat over mijn familie, dus wel leuk.
[..]
Iedereen plant altijd alles in de zomer.
Telt een 'studiereis' als een vakantie met vrienden? Het is met studievereniging en dat is basically uit de hand gelopen vriendengroep met budgetquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie Bingo? Zijn jullie een normie?
Die 5 sexual partners heb ik niet, maar voorderest heb ik ze allemaal kunnen afvinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Smerige normie ben je.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die 5 sexual partners heb ik niet, maar voorderest heb ik ze allemaal kunnen afvinken
Echt hehquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smerige normie ben je.
Get out. REEEEE
Moest niets, werd door iemand mee te gaan naar Keilecafe, ik voelde me enorm hipster daarquote:
Ik niet. Ik was de hele week in Barendrecht en Ridderkerkquote:
BEzitten ze monopoly jaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Disney bezit alles.
Monopolie de gekste.
Ik ook nietquote:
Ik had de hoop dat ik stiekem toch heel standaard wasquote:
25, 5 rijen en 5 kolommenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat ik stiekem toch heel standaard wasOfzo
12 van de 25. of hoeveel zijn het er?
Ik kom tot 16......quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik was te lui om te tellen
net niet de helft. nou ja, prima.
Ik ben raar![]()
Ik kan geen bingo makenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Heb jij al stranger things gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
s01 en s02 ja, s03 is al uit?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb jij al stranger things gekeken
Ik heb er ook nog geen tijd voor vrijgemaakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou er nu tijd voor kunnen hebben, maar ik heb er geen tijd voor...
Oh.......maar misschien is ze wel lief en gezellig?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Leuk.meisje ontmoet maar beetje stevig
Ja dat wel maar levensstijlen verschillen wel erg denk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.......maar misschien is ze wel lief en gezellig?
Tja.......doen of laten wat goed voeltquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar levensstijlen verschillen wel erg denk ik
Ja geen ideequote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.......doen of laten wat goed voelt
Dat klinkt meteen wel heel dramatischquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja geen idee
Wat God wilt zal gebeuren
Ja nja bedoel meer dat ik wel zie wat er gebeurtquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen wel heel dramatisch
Succes dan maar?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nja bedoel meer dat ik wel zie wat er gebeurt
Zeus Heeft er nooit zo'n probleem mee. Hera was er minder blij. Denk en doe als Zeus.quote:
Valse Godenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeus Heeft er nooit zo'n probleem mee. Hera was er minder blij. Denk en doe als Zeus.
Zo vals zijn ze niet hoor. Sommige zijn misschien wat chagrijnig maar dat ligt ook aan hun rol. Verder zit er natuurlijk nog onderscheid tussen de goden op Olympus en de non Olympus goden.quote:
Ik zou een burgerlijke tussenwoning in een middenstandwijk kunnen kopen van alles boetes die ik ooit gehad heb vrees ik.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou een burgerlijke tussenwoning in een middenstandwijk kunnen kopen van alles boetes die ik ooit gehad heb vrees ik.
Eens moet de eerste keer zijnquote:
Gewoon stelen van de rijke bitchesquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar geen cent te makken
Moet nu dus pikken erg jammer
Zorgen dat je veel centjes binnen harkt, kun je lekker scheuren in een snelle mooie auto zonder bang te zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar geen cent te makken
Moet nu dus pikken erg jammer
Jeweetquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Of een paar fietsen roven van rijke tatas
Beste instelling idd. Wat die sjw apen vinden boeit nietquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je veel centjes binnen harkt, kun je lekker scheuren in een snelle mooie auto zonder bang te zijn.
Beetje vlot maar veilig gas erop, niets zo lekker als de brul van een benzinemotor als je het gas plankt, kan geen vrouwelijk geslachtsorgaan tegenopquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beste instelling idd. Wat die sjw apen vinden boeit niet
80% eens, dat laatste stukje toch net niet. Stop hem liever in een vrouwelijk geslachtsorgaan dan in de tankquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vlot maar veilig gas erop, niets zo lekker als de brul van een benzinemotor als je het gas plankt, kan geen vrouwelijk geslachtsorgaan tegenop
Bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
80% eens, dat laatste stukje toch net niet. Stop hem liever in een vrouwelijk geslachtsorgaan dan in de tank
Dan wel eens ja. Ik rij benzine automaat, als je wegrijdt met volgas klinkt en voelt dat ook echt heerlijkquote:
Luchtgekoelde Porsche motor in een 1970 Kevertje, dikke sloffen, backfire bij ieder stoplichtquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan wel eens ja. Ik rij benzine automaat, als je wegrijdt met volgas klinkt en voelt dat ook echt heerlijk
Lekker oldschoolquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luchtgekoelde Porsche motor in een 1970 Kevertje, dikke sloffen, backfire bij ieder stoplicht
Welke 2?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Leuke SC wel trouwens dezen, op 2 na, maar toffe mensen wel echt
Ja we moeten het toch met elkaar doen he, figuurlijk dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ga er geen drama van maken, ze weten het zelf ook wel.
Jij niet i.i.g
Ja precies, gewoon om elkaar heen praten denk ik dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we moeten het toch met elkaar doen he, figuurlijk dan.
Die heb ik maar zelden en dan eigenlijk alleen in IRL en maak dan je borst(en) maar nat.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon om elkaar heen praten denk ik dan.
Zinloos ook om een topic te verzieken over een persoonlijke vete.
Hmm, ja het is ook anders online. Maar kan wel een hekel hebben aan een bepaald gedrag, achter mensen hun rug praten als een kleine bitch en belachelijk maken vind ik een beetje ja.. triestquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik maar zelden en dan eigenlijk alleen in IRL en maak dan je borst(en) maar nat.
Achja, heb ook nogal een foute naam hier op Fok! maar goed ben ik zelf bij geweest, doe geen vlieg kwaad, nou ja of die vlieg moet lange zwarte haren hebben en prachtige groene ogen danquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, ja het is ook anders online. Maar kan wel een hekel hebben aan een bepaald gedrag, achter mensen hun rug praten als een kleine bitch en belachelijk maken vind ik een beetje ja.. triest![]()
Maar ja, doe je niks aan online.
Ja niks van aantrekken idd, kost teveel energie ookquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja, heb ook nogal een foute naam hier op Fok! maar goed ben ik zelf bij geweest, doe geen vlieg kwaad, nou ja of die vlieg moet lange zwarte haren hebben en prachtige groene ogen dan
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja niks van aantrekken idd, kost teveel energie ook
Maar wie zijn die 2 nou?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja niks van aantrekken idd, kost teveel energie ook
Je hebt lang zwart haar?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:36 schreef UitStraling het volgende:
Achja, heb ook nogal een foute naam hier op Fok! maar goed ben ik zelf bij geweest, doe geen vlieg kwaad, nou ja of die vlieg moet lange zwarte haren hebben en prachtige groene ogen dan
is stoerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nu fan zijn van een duifjeshoofdafbijtende verslaafde?
Alle goede muzikanten zijn verslaafd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kun je nu fan zijn van een duifjeshoofdafbijtende verslaafde?
Guus Meeuwis ook denk je?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alle goede muzikanten zijn verslaafd.
Haha echt?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blond pluishaar dat alle kanten op staat, ken je Arthur en de Minimoys? nou dat
Yep, als baby was dat nog wel grappig hoor, heb duizend foto's zowat van giechelende meiden die met me op de foto wilden met mijn witte babypluisharenquote:
Vind je het kut dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, als baby was dat nog wel grappig hoor, heb duizend foto's zowat van giechelende meiden die met me op de foto wilden met mijn witte babypluisharen![]()
Hehe nee valt mee hoor maar ik wilde vroeger lange zwoele stoere krullen maar ja dat schoot niet op in mijn pubertijd, heb mohawk en dat past bij me.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vind je het kut dan?Anders kapper toch
Mohawk is wel vetquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee valt mee hoor maar ik wilde vroeger lange zwoele stoere krullen maar ja dat schoot niet op in mijn pubertijd, heb mohawk en dat past bij me.
Vetkuif?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mohawk is wel vet![]()
Heb zo'n gaar presley kapsel lol, maar wordt wel gewaardeerd over het algemeen
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee haha, gewoon strak naar achter gekamde haar, maar wel los soortvan,zit gewoon naar achter
Hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Yep, als baby was dat nog wel grappig hoor, heb duizend foto's zowat van giechelende meiden die met me op de foto wilden met mijn witte babypluisharen![]()
Is niet zo bijzonder meer hoor, had hem ooit felblauw, draculazwart, pimpelpaars, knaloranje, tegenwoordig gewoon kaalgeschoren au naturel op een kuifje na, moet toch mijn punk kantje naar voren laten komen, naast 13 ringen toch mijn visitekaartjequote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
Ben wel benieuwd naar je mohawk nu.
Damnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet zo bijzonder meer hoor, had hem ooit felblauw, draculazwart, pimpelpaars, knaloranje, tegenwoordig gewoon kaalgeschoren au naturel op een kuifje na, moet toch mijn punk kantje naar voren laten komen, naast 13 ringen toch mijn visitekaartje
Ja nee. Je maakt mij niet minder nieuwsgierig zo. Lijk je een beetje op Keith Flint?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Is niet zo bijzonder meer hoor, had hem ooit felblauw, draculazwart, pimpelpaars, knaloranje, tegenwoordig gewoon kaalgeschoren au naturel op een kuifje na, moet toch mijn punk kantje naar voren laten komen, naast 13 ringen toch mijn visitekaartje
Wilde als puber al opvallen, zal wel een soort verlegenheid of geldingsdrang zijn geweest maar liep het liefst in een zwarte vleermuiscape, cowboylaarzen (met klikgeluid van de sporen), T-shirt met statement of een band erop of zo, eyeliner (want ik heb giftige felle ogen) en een hanenkam uiteraard want mij haren waren wel mijn identiteitquote:
Nou dat was best een knappe vent als hij zich zo niet had mishandeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nee. Je maakt mij niet minder nieuwsgierig zo. Lijk je een beetje op Keith Flint?
Lekker je eigen ding doen toch, als jij er gelukkig van wordtquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde als puber al opvallen, zal wel een soort verlegenheid of geldingsdrang zijn geweest maar liep het liefst in een zwarte vleermuiscape, cowboylaarzen (met klikgeluid van de sporen), T-shirt met statement of een band erop of zo, eyeliner (want ik heb giftige felle ogen) en een hanenkam uiteraard want mij haren waren wel mijn identiteit
Dat was mijn vraag nietquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Nou dat was best een knappe vent als hij zich zo niet had mishandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |