Zo, vorige topic is vrij vol geworden. Had niet gedacht dat zoveel mensen zouden reageren. Ik heb er even snel doorheen geklikt maar niet alles gelezen. Er waren mensen die twijfelden of dit in mijn hoofd afspeelden en dat ik een narcist ben. Nou één van deze twee dingen is waar. Ik ben zeker een narcist. Maar nogmaals, wanneer een vrouw me probeert te zoenen dan weet ik dat zeker. Overigens de laatste keer dat ik het zeg.quote:Oké, ik had een verjaardag bij mijn ouders thuis waarbij we allemaal in ons ouderlijk huis slapen (we wonen allemaal ver weg)
Mijn vriendin lag al boven op bed maar ik was nog even beneden gebleven om een paar biertjes te drinken. Nu ging ik voor het slapen gaan nog even naar de wc. Toen ik uit de wc stapte kwam ik de vriendin van mijn broer tegen. We hadden beide gedronken en we spraken even.
Toen probeerde ze me te zoenen en ik twijfelde even een halve seconde om het te doen maar heb haar afgewezen. Echt what the fuck. Ik lig nu half lam in bed te slapen. Mijn vriendin slaapt al. Ik hoorde net mijn broer met z'n vriendin ook gaan slapen.
Hoe ga ik dit morgenochtend overleven, wat ga ik doen? Jezus. Moet ik het mijn vriendin vertellen?
Dit kan echt niet hoor.
Wat doe ik morgen bij het ontbijt?
ff afgaande op deel 1, nee denk niet dat het verzonnen is eigenlijk hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:25 schreef Falco het volgende:
Dit is een leuk verzonnen topic. Je kunt er wellicht een boek of novelle van schrijven.
haha nou...quote:
Waarom alleen je ouders vertellen? Opa en oma hebben ook recht op de waarheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:14 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik heb met mijn broer afgesproken dat als hij het mijn ouders wil vertellen, dat hij daar vrij in isen dat wij ons in ieder geval stil houden wanneer hij daar behoefte aan heeft.
Je zou haast zeggen het is nu beter om het helemaal naar iedereen open te gooien enzo he?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom alleen je ouders vertellen? Opa en oma hebben ook recht op de waarheid.
Ik maak me niet zoveel zorgen over mezelf. Eerder over mijn vriendin eerlijk gezegd. Zoals ik al zei kan die aardig best dramatisch zijn en daar heb ik niet zoveel zin in. Ik heb niet zo heel veel zin in de BBQ van morgen, maar het moet maar. Het is ook even afwachten of mijn broer komtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:57 schreef kree het volgende:
@ TS, hoe gaat die bbq zijn nu? Of wat ik me nog meer afvraag hoe ga jij erin enzo na al dit?
Tja dat is wel een dingetje? Van je vriendin toch aardig kut wel. Bedoel je bent eerlijk geweest over alles. Dat had opzich wel genoeg moeten zijn enzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik maak me niet zoveel zorgen over mezelf. Eerder over mijn vriendin eerlijk gezegd. Zoals ik al zei kan die aardig best dramatisch zijn en daar heb ik niet zoveel zin in. Ik heb niet zo heel veel zin in de BBQ van morgen, maar het moet maar. Het is ook even afwachten of mijn broer komt
En was deze ellende je het allemaal waard?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik maak me niet zoveel zorgen over mezelf. Eerder over mijn vriendin eerlijk gezegd. Zoals ik al zei kan die aardig best dramatisch zijn en daar heb ik niet zoveel zin in. Ik heb niet zo heel veel zin in de BBQ van morgen, maar het moet maar. Het is ook even afwachten of mijn broer komt
haha neequote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:26 schreef SeLang het volgende:
De oplossing: girlfriend swap met je broer!
Waarom vind je dit zo interessant en spannend?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee
Tis gewoon nog steeds nu wel een dingetje, die bbq gaat een verschil maken denk?
?
Ik voorzie vriendinnen nu vooral ruzie met elkaar maken enzo
Die heeft geen leven denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom vind je dit zo interessant en spannend?
euh voor ik er antwoord op geef.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom vind je dit zo interessant en spannend?
Het was niet lullig bedoeld.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
euh voor ik er antwoord op geef.
Ik lees dit vanaf het begin mee he? En het is een vraag (en hele lompe situatie sowieso) die dus gaandeweg als je meeleest erger aan het worden is.
Dus waarom is het interessant? Omdat ik de afloop wil weten nu ook.?
Waarom vraag jij dit btw? of lees je het sowieso?
Je had het ook gewoon kunnen negeren enzo of in FB posten?
Zelfde geld voor je buurman eronder trouwens
het is zeikerig bedoeld naar mij, daarom.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:00 schreef Cryptocoryne het volgende:
Euh waarom moet het in fb gevraagd worden? Hij stelt toch een vraag direct aan jou gericht?
Okquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld.
Ik heb het ook gelezen toen het net was gepost, maar ik heb zoiets van oke prima ik ga nu weer verder.
Maar bij jou lijkt het net alsof je door dit topic het zelf probeert te ervaren als het ware. Klopt dat?
dat deed ik ook tot jullie met vragen naar mij kwamen dusquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Kunt ook gewoon even wachten of ts zelf nog iets te vertellen heeft.
Het lijkt gewoon alsof je er zelf er meer mee bezig bent dan TS zelfquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Oknou vergeven al hoor.
Maar ja nou of op mezelf ervaren is anders weer. Er is nog gewoon geen complete afloop hiervan?
En ja weet het ik duw het beetje in richtingen om wel reacties te ontlokken, Maar ok denk niet dat ik nou onwijs trollerig bezig ben ofzo?
Ben gewoon benieuwd naar hoe dit verder gaat? Jij niet dan?
mss welquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het lijkt gewoon alsof je er zelf er meer mee bezig bent dan TS zelf
Dit lijkt me een heel goed idee. Gaat hier om TS, niet om Kree. En @kree, TS geeft vanzelf updates als hij die behoefte voelt, dus hengelen naar nieuwe updates is ook niet helemaal nodigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:07 schreef kree het volgende:
ontopic vanaf hier:
-------------------------------------------
Ja we wachten ff reactie van TS af eerstquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit lijkt me een heel goed idee. Gaat hier om TS, niet om Kree. En @:Kree, TS geeft vanzelf updates als hij die behoefte voelt, dus hengelen naar nieuwe updates is ook niet helemaal nodig
On-topic dus weer
Dit hoopt @GGMM ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:55 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Alles is toch al gezegd? Ts overleefd het wel.
Nou en. Zolang je zelf maar bent gekomen, toch ts?quote:Op zondag 7 juli 2019 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zei toch al dat de vriendin van zijn broer niet zou komen?
Nee, TS heeft terecht een weekje daarmee gewacht. Nu kan het "legaal".quote:Op zondag 7 juli 2019 13:35 schreef Nobu het volgende:
Wel zonde dat je haar niet geraakt hebt als ze nu toch uitelkaar zijn.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja zeker. Mijn vriendin wil altijd vanalles met een paar wijntjes op.
TS heeft zelf ook een vriendin toch?quote:Op zondag 7 juli 2019 14:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nee, TS heeft terecht een weekje daarmee gewacht. Nu kan het "legaal".
Net zoals de ex van zijn broer, die misschien iets te ver weg was en iets stoms heeft gedaan, maar nu wel alles kwijt isquote:Op zondag 7 juli 2019 13:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja zeker. Mijn vriendin wil altijd vanalles met een paar wijntjes op.
Denken in mogelijkheden dit.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nee, TS heeft terecht een weekje daarmee gewacht. Nu kan het "legaal".
Ach alles kwijt is zal ook wel meevallen toch. Bedoel relaties gaan soms uit en dan vinden mensen weer een ander. Het valt allemaal wel wat meequote:Op zondag 7 juli 2019 14:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Net zoals de ex van zijn broer, die misschien iets te ver weg was en iets stoms heeft gedaan, maar nu wel alles kwijt is
Enfin.. We zullen toch nooit weten of dit een éénmalig stom foutje van haar was of meer de aard van het beestje met wat alcohol op.
Blijft een beetje overtrokken reactie inderdaad als je alles zo leest.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Net zoals de ex van zijn broer, die misschien iets te ver weg was en iets stoms heeft gedaan, maar nu wel alles kwijt is
Enfin.. We zullen toch nooit weten of dit een éénmalig stom foutje van haar was of meer de aard van het beestje met wat alcohol op.
Ik lees dat ze 'gelukkig' nog niet op papier samenwonen. Ik begrijp dan dat ze dus wel al 'samenwoonden' maar nog niet officieel? Dan heb je meestal toch wel al iets opgebouwd? Ze is geen fling van een paar maandjes dan he?quote:Op zondag 7 juli 2019 14:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach alles kwijt is zal ook wel meevallen toch. Bedoel relaties gaan soms uit en dan vinden mensen weer een ander. Het valt allemaal wel wat mee
wow zeg ok dat is aardig verhaal iig voor je broer dus? Jij komt er eigenlijk ok nog mee weg nu wel.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:32 schreef Harlekien het volgende:
Gister BBQ gehad, broer verbroken met zijn vriendin. Gelukkig woonden ze op papier nog niet samen. Mijn broer vond het allemaal vrij fucked up en heb lang met hem gesproken hierover gister. Mijn ouders hebben we, op zijn verzoek, erbuiten gehouden. Was ik het mee eens, want die oude lui moet je hier niet meer mee lastig vallen. Ze weten dus alleen dat ze uit elkaar zijn.
Vond het enorm tof dat hij er gister was. Mijn vriendin heeft niet de dramaqueen uitgehangen en was juist enorm behulpzaam voor mijn broer en vond het oprecht kut voor hem. Mijn broer vond het tof dat ik er eerlijk over ben geweest.
Hij vertelde me overigens dat ze(zijn ex) vaak opstap was en hoorde dan wel eens van anderen dat die niet wist wat ze allemaal uitspookte. Dus heb tegen hem gezegd dat het misschien maar beter is zo. Niet te vertrouwen.
Hij baalt wel enorm en vind het oprecht heel kut. Dus ergens voel ik me ook wel schuldig.
Dus voortaan zijn we met één iemand minder op de familiedagen.
Thanks voor alle hulp in dit topic, heb dankzij de adviezen meerdere kanten kunnen belichten. Oa de gevolgen van mijn keuzes. Had ik het de volgende keer anders gedaan? Geen idee. Ik heb deze keuzes gemaakt, had misschien handiger gekund en misschien ook onhandiger. Ben in ieder geval blij dat het opgelost is.
En ik ben blij met alle goede adviezen, zo zie je dat R&P daadwerkelijk effectief kan zijn. (En denk ik voor sommigen interessant om te lezen).
ja zo dacht ik t ook. tis maar dan is het niet TS meer maar broer van dusquote:Op maandag 8 juli 2019 01:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik lees dat ze 'gelukkig' nog niet op papier samenwonen. Ik begrijp dan dat ze dus wel al 'samenwoonden' maar nog niet officieel? Dan heb je meestal toch wel al iets opgebouwd? Ze is geen fling van een paar maandjes dan he?
Het was het prima waard. De ts heeft voor zijn broer gekozen, wat de juiste keuze was.quote:Op maandag 8 juli 2019 02:34 schreef kree het volgende:
Je had ook niks fout gedaan zelf TS
Of het het allemaal waard was is vraag 2
weet niet hooor ik had de makkelijke optie gekozen en zwijgen =
Maar mss is dit uiteindelijk wel beter
TS is sowieso nikst te verwijten ?quote:Op maandag 8 juli 2019 10:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het was het prima waard. De ts heeft voor zijn broer gekozen, wat de juiste keuze was.
Ik sta echt stomverbaasd dat zoveel mensen het advies hebben gegeven te zwijgen. Je zet je relatie met je broer toch niet op het spel voor zo'n wijf? Je laat je broer toch niet zo vies in de steek door hem niets te vertellen waardoor hij bij een wijf blijft die hem zo behandeld?
Nee hoor TS, prima gehandeld. Je bent loyaal geweest naar je broer, het is rot en pijnlijk wat dat wijf deed, maar door het te vertellen heb je broer de mogelijkheid gegeven om een keuze te maken. Iemand die instaat is zo'n bom onder familiebanden te leggen zal verder ook niet fris zijn.
Nu kan je broer verder met zijn leven en iemand vinden die hem wel met liefde en respect behandeld. Hoeft hij er niet via via achter te komen dat zijn bloedeigen broer wist dat dit wijf ontzettend foute boel was. Wat nog veel pijnlijker is.
Niet echt gedoe, juist omdat hij goed gehandeld heeft. Direct gehandeld heeft.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
TS is sowieso nikst te verwijten ?
Wel wat gedoe nu dan wel?
Er lijkt toch al niet veel liefde te zijn tussen broer en vriendin, want dit ging wel heel makkelijk. Nu kan de vriendin een vent zoeken zonder broer met klikspaankwaliteiten.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:49 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat dit nogal catastrofaal geëindigd is.
In feite was er helemaal niets gebeurd. TS stelt dat die vriendin van zijn broer had probeerd hem te zoenen maar er is niet feitelijk gezoend. Ik was er natuurlijk niet bij maar het valt niet uit te sluiten dat TS dat gewoon verkeerd geïnterpreteerd heeft.
Daarnaast gaat het ook om de intenties. Loopt iemand gewoon met een dronken kop wat te trollen of is er echt een intentie tot bedriegen? Voor mij staat dat laatste helemaal niet vast. Het streelt natuurlijk je ego om te denken dat een dame daadwerkelijk serieus op jou uit is en er dus meer van te maken dan er in werkelijkheid aan de hand was. Dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn om het vervolgens zo uit de hand te laten lopen, met nu als gevolg een verbroken relatie.
Of ze is zich totaal van geen kwaad bewust omdat alles zich in het hoofd van TS heeft afgespeeld.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:55 schreef sp3c het volgende:
als ze gewoon een beetje dronken liep te trollen dan had ze dat wel gezegd lijkt me
zowel op jet moment zelf als ze ziet dat het grapje verkeerd valt als op het moment dat broerlief helemaal over zijn touren verhaal komt halen
lijkt mij te vergezocht
Beter had ts meteen op het moment die vriendin van zijn broer aangesproken op haar gedrag. Maar ts twijfelde zelf ook nog even of hij er niet gewoon op in zou gaan. Dat maakt hem geen haar beter dan haar.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of ze is zich totaal van geen kwaad bewust omdat alles zich in het hoofd van TS heeft afgespeeld.
Kan ook nog.
Wie weet overtuigt die vriendin zijn broer daar wel van en is straks TS de paria. En dat zou indien bovenstaande klopt nog terecht zijn ook!
Haar twijfel is afgestraft, zijn twijfel blijft lekker geheim. Win-win toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:14 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Beter had ts meteen op het moment die vriendin van zijn broer aangesproken op haar gedrag. Maar ts twijfelde zelf ook nog even of hij er niet gewoon op in zou gaan. Dat maakt hem geen haar beter dan haar.
Ja ook niet helemaal eerlijk. Wees dan een vent en vertel gewoon aan je broer en je vriendin dat je toch een kleine twijfel voelde. Weet ts zijn vriendin en zijn broer ook meteen waar ze aan toe zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Haar twijfel is afgestraft, zijn twijfel blijft lekker geheim. Win-win toch?
Och als zijn vriendin zo'n dramaqueen is zal ze wel zwaar tillen aan die ene seconde twijfel.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:01 schreef sp3c het volgende:
aan iemand die bij twijfel en met een slok op nog steeds in staat is de juiste beslissingen te nemen?
dat hij ondanks die factoren niets doet is juist hetgeen wat hem vele haren beter maakt dan de ander
denk niet dat ze hem er minder aardig van gaan vinden
Als het aan jou ligt wordt het nog vervolgd?quote:Op maandag 8 juli 2019 11:46 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja ook niet helemaal eerlijk. Wees dan een vent en vertel gewoon aan je broer en je vriendin dat je toch een kleine twijfel voelde. Weet ts zijn vriendin en zijn broer ook meteen waar ze aan toe zijn.
Dit is ook wat ik er van denk.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:49 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat dit nogal catastrofaal geëindigd is.
In feite was er helemaal niets gebeurd. TS stelt dat die vriendin van zijn broer had probeerd hem te zoenen maar er is niet feitelijk gezoend. Ik was er natuurlijk niet bij maar het valt niet uit te sluiten dat TS dat gewoon verkeerd geïnterpreteerd heeft.
Daarnaast gaat het ook om de intenties. Loopt iemand gewoon met een dronken kop wat te trollen of is er echt een intentie tot bedriegen? Voor mij staat dat laatste helemaal niet vast. Het streelt natuurlijk je ego om te denken dat een dame daadwerkelijk serieus op jou uit is en er dus meer van te maken dan er in werkelijkheid aan de hand was. Dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn om het vervolgens zo uit de hand te laten lopen, met nu als gevolg een verbroken relatie.
Scherp.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:07 schreef Szura het volgende:
Nu moet onze eerlijke koene ridder nog even aan z’n eigen vriendin opbiechten dat ie even twijfelde. Want met het ene geheim wil ie niet rondlopen, maar met het andere wel. De ‘oh zo eerlijke’ Harlekien is een hypocriet.
Klikspaankwaliteiten. Niets gebeurd, enkel willen zoenen met iemands broer...quote:Op maandag 8 juli 2019 11:03 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Er lijkt toch al niet veel liefde te zijn tussen broer en vriendin, want dit ging wel heel makkelijk. Nu kan de vriendin een vent zoeken zonder broer met klikspaankwaliteiten.
Er is inderdaad niks echt gebeurd, vrouwtje was dronken, hij ook. Pas als het nog een keer voor zou komen zou een goed moment zijn om zijn broer in te lichten. Vrouw wordt nu weggezet als een vieze vreemdgaande snol terwijl het zo misschien helemaal niet is.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, alles is wel gezegd denk ik zo.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef Harlekien het volgende:
@:mods
Ik denk dat alles wel gezegd is. Kan deze op slot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |