Vouw je de randjes van de luier wel naar buiten? Die rond de beentjes zeg maar, anders loopt het er zo langs ...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ons twee weken oud zoontje heeft nu regelmatig een natte rug. Maar dan zo nat dat z'n romper en bovenkant broek nat zijn. Zijn luier is dan soms wel nagenoeg droog. En zijn temperatuur is ook in orde. Iemand een idee?
Ja, volgens mij welquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Vouw je de randjes van de luier wel naar buiten? Die rond de beentjes zeg maar, anders loopt het er zo langs ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vandaag ben ik ro lopend gaan ophalen, maar dat duurt dus echt dik een half uur, voordat we thuis zijn.
Te veel afleidingen‘oeh bloemetjes’. ‘Ahhhhh mamaaaa! Een poesje voor het raam!’
Uberschattig, maar tijdtechnisch een ramp
[ Bericht 1% gewijzigd door Sisu op 05-07-2019 22:46:08 ]Zonder hoop geen leven.
Duw je het piemeltje wel naar beneden voor je de luier dicht plakt? En de luier goed "strak" aan laten sluiten. Ik had dit ook met mijn zoon voor ik dit doorhad, maar als dat piemeltje omhoog staat loopt de plas dus de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ons twee weken oud zoontje heeft nu regelmatig een natte rug. Maar dan zo nat dat z'n romper en bovenkant broek nat zijn. Zijn luier is dan soms wel nagenoeg droog. En zijn temperatuur is ook in orde. Iemand een idee?
Als de luier nog geheel droog is lijkt me dat niet het probleemquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:00 schreef Tink89 het volgende:
Hoera voor de!
En de natte ruggen: hier was een maatje groter (luier én romper) de oplossing. De luier had de ruimte niet om uit te zetten, zegmaar.
Er zit sowieso overlap in de maten, dus als je nog in 2-5 kilo zit, kun je wrs ook al naar 3-6 of 4-8 zelfs.
Dat sowieso wel, denk dat de flapjes bij z'n benen niet goed zaten, laatste luiers waren nat en zijn kleren nietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duw je het piemeltje wel naar beneden voor je de luier dicht plakt? En de luier goed "strak" aan laten sluiten. Ik had dit ook met mijn zoon voor ik dit doorhad, maar als dat piemeltje omhoog staat loopt de plas dus de verkeerde kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je scheurt ze zeker niet aan de zijkanten open?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:55 schreef Helsinki het volgende:
Zijn hier meer mensen die luierbroekjes van die ondingen vinden? Ik begreep dat ze zo handig zijn maar het is echt een worsteling met verschonen en ze worden ook vrij snel vochtig.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je scheurt ze zeker niet aan de zijkanten open?
En denk je dat hij dat met broekjes ineens niet meer doet?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:30 schreef ToT het volgende:
Wij zaten er juist net aan te denken om die luierbroekjes uit te gaan proberen, zeker omdat mini-ToT zich tijdens het verschonen soms helemaal omdraait en zijn nog vieze kontje de lucht in steekt terwijl hij de Zwitsal doekjes uit de verpakking gaat zitten trekken!
Zie edit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En denk je dat hij dat met broekjes ineens niet meer doet?
Met luiers verschonen is het allerergste als mini-ToT een adult-sized bolus heeft gedraaid en hij bij het verschonen met beide handjes ineens grijpt naar waar hij nu ineens verkoeling voelt nu de luier er niet meer omheen zit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:47 schreef Framblij89 het volgende:
Met frum is het ook één en al drama om de luier te verschonen dus het is wel voor een split second in me opgekomen om die luierbroekjes te halenmaar nu ik alles hier lees doe ik het lekker niet.
Druk haar nu maar van alles in de handen om een beetje voor afleiding te zorgen.. en hopen dat ze snel weer chill wordt op het aankleedkussen
@:krijgerrtje wat lekker! Een nachtje doorgeslapenbeetje jammer dat je het omrollen net heb gemist haha, the usual.
Luna aahh doeii baby![]()
Wanneer je met het voorste deel van de luier die bolus naar beneden veegt ligt het meeste in de dubbelgeklapte luier waardoor er met een beetje geluk weinig meer te graaien valt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met luiers verschonen is het allerergste als mini-ToT een adult-sized bolus heeft gedraaid en hij bij het verschonen met beide handjes ineens grijpt naar waar hij nu ineens verkoeling voelt nu de luier er niet meer omheen zit.
Moet je z'n handjes weer schoonmaken en met een beetje pech ook hem nieuwe kleertjes geven omdat die ineens onder de vreemd ruikende vlekken zitten!
Ja het meeste veeg je zo wel weg, maar er blijft helaas meestal nog wel genoeg plakken voor hem om in te graaien!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:26 schreef Elleska het volgende:
[..]
Wanneer je met het voorste deel van de luier die bolus naar beneden veegt ligt het meeste in de dubbelgeklapte luier waardoor er met een beetje geluk weinig meer te graaien valt.
en mini-tot kan een beetje staan toch? probeer eens om hem tegen jou aan te laten staan zodat hij zich aan jou vast kan houden en dan de broek aantrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En na het slopen is het slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij werd weer wakker, ging huilen, trok zich overeind, bleef huilen, zag zijn speentje, deed die in z'n mond en hij was meteen weer tevreden!Flinke afdruk van het dekentje in z'n gezicht!
[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 07-07-2019 16:17:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel HEEL erg snel zeg, wauw!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:10 schreef Ceviche het volgende:
Takkie, wat een prachtige bijna-dreumes
Zo vrolijk![]()
Tot, bijna kruipendzal vast niet lang meer duren inderdaad. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij de hele kamer rondgaat
![]()
Ik blijf me zo verbazen over m'n baby, Koert is vandaag 8 weken oud en sinds een paar dagen hebben we echt interactie met hemhij wil nu 2 keer per dag een uur geentertaind worden, brabbelt een beetje terug (vrijdag hebben we een half uur 'gekletst'), doet ons na (tong uitsteken, hand open en dicht doen), ik had echt niet gedacht zo snel al interactie te hebben.
En hij is lekker vrolijk, maar morgen krijgt hij de eerste inentingen. Ik ben benieuwd of en hoeveel last hij ervan zal hebben.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:14 schreef Takkie88 het volgende:
Mijn baby is vandaag aan haar laatste maand als baby begonnen!![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker vrolijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |