schijnt toch een hamstring probleem te hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even een kanttekening bij Rapinoe voorzover het mag.
2 goals in QF ja, maar wel beide vanaf stip. Zo goed is ze niet.
Dat mag uiteraard. Ik vond haar in die wedstrijd en de wedstrijden daarvoor wel veel dreiging hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even een kanttekening bij Rapinoe voorzover het mag.
2 goals in QF ja, maar wel beide vanaf stip. Zo goed is ze niet.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt toch een hamstring probleem te hebben
alle kansquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van die weinigen die zegt dat Nederland alle kans maakt zondag. USA heeft natuurlijk een fantastisch team en ze zijn zeker qua tempo en pass-snelheid echt top, maar ze hebben ook heel veel inkak-momenten. Ik vermoed dat ze Nederland direct vanaf het begin onder druk gaan zetten en weer een vroege voorsprong gaan forceren. Dus lekker laten uitrazen en daarna lekker ballen. Druk ligt bovendien volledig bij de USA. Zij moeten, Nederland mag. Underdog-positie is ook weleens lekker
Alle kans ja. Zie de wedstrijden tegen Frankrijk, Spanje en Engeland.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
alle kans, dat is wat overdreven maar kansloos ben je nooit
kan je het in procenten uitdrukken?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Alle kans ja. Zie de wedstrijden tegen Frankrijk, Spanje en Engeland.
Wat voegt dat toe? 60-40 misschien? Ik heb geen idee, het is meer een gevoel.quote:
omdat ik dan beter begrijp wat je met alle kans bedoelt, ik schat het wat lager in.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat voegt dat toe? 60-40 misschien? Ik heb geen idee, het is meer een gevoel.
Als van de Gragt, van Lunteren en van Veenendaal net zo spelen als gisteren aankomende zondag, dan wens ik Morgan en consorten veel succes toe.
Ik had dat eerst ook, maar na gisteren ben ik eigenlijk wel overtuigd dat ze een goede kans maken. Als je nog zo'n verlenging er weet uit te persen. Conditioneel zijn ze erg sterk. Maar goed, de USA blijft een topploeg. Finales zijn sowieso altijd aparte wedstrijden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ik dan beter begrijp wat je met alle kans bedoelt, ik schat het wat lager in.
Ik denk dat wat Pierre gister zei helaas dichter in de buurt komt, 9/10 x verlies je.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ik dan beter begrijp wat je met alle kans bedoelt, ik schat het wat lager in.
Dat klopt beter, ik heb niet alles gezien maar van wat ik gezien heb is USA echt een stuk verder dan de rest, Japan qua voetbal ook goed en ik vind het spelletje wat zij spelen eigenlijk meer geschikt voor vrouwen. Verder denk ik dat Engeland en Frankrijk ook wat beter zijn dan NL.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat wat Pierre gister zei helaas dichter in de buurt komt, 9/10 x verlies je.
Heb nog steeds het gevoel dat Nederland ver onder haar eigen kunnen heeft gespeeld. Of dit nu komt doordat de tegenstanders mensen als vd Sanden en Martens goed hebben bestudeerd en hun geen ruimte gunnen of omdat o.a. die twee gewoon niet goed zijn, geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt beter, ik heb niet alles gezien maar van wat ik gezien heb is USA echt een stuk verder dan de rest, Japan qua voetbal ook goed en ik vind het spelletje wat zij spelen eigenlijk meer geschikt voor vrouwen. Verder denk ik dat Engeland en Frankrijk ook wat beter zijn dan NL.
En Nederland wordt dan juist beter.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat erom dat je de eerste 30 minuten doorkomt met maximaal een doelpunt achterstand. USA valt tot nu toe in alle knockoutwedstrijden na rust wel een eind terug.
En nederland heeft het in bijna alle wedstrijden nou net van die 2de helft moeten hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:35 schreef Revanches het volgende:
VS is bijna in alle wedstrijden zeer matig in de tweede helft geweest. Iig ( wat ik gezien heb) was dat het geval tegen Frankrijk en Engeland. Dus daar moet je het van hebben. Maar ik vind FRA en ENG wel kwalitatief een heel stuk beter dan NL..
ohja wat hij zei dus.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En Nederland wordt dan juist beter.
Nee dat wordt Tokyoquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat dit het eindpunt voor Nederland is.
Dit is feitelijk juistquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, het eindpunt is de Amsterdamse gracht.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:10 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/wk2019/art(...)kelt-tactiek-vs.html
@:Poepz0r smerige kut genot
Van NL wint elk mannelijk bierelftal met dubbele cijfers.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laten we wel wezen, dit gaan ze nooit winnen. Qua kwaliteit staat Amerika zo ver boven de rest van de nationale elftallen. Er moeten echt rare dingen gebeuren, willen ze winnen.
Gelukkig dan maar, dat ze straks niet tegen mannen hoeven te spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Van NL wint elk mannelijk bierelftal met dubbele cijfers.
Ze willen wel gelijke betalingquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, dat ze straks niet tegen mannen hoeven te spelen.
Normaliter gaan ze niet winnen nee. Maar ze rijgen nu al twee eindtoernooien de overwinningen aan elkaar, ook tegen aardige tegenstanders en dit toernooi lijken ze ook het geluk nog eens aan de kont te hebben hangen. Als USA in de eerste helft niet een marge van twee opbouwt zie ik best kans op een stunt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laten we wel wezen, dit gaan ze nooit winnen. Qua kwaliteit staat Amerika zo ver boven de rest van de nationale elftallen. Er moeten echt rare dingen gebeuren, willen ze winnen.
Was ie dat wel?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:17 schreef KingRadler het volgende:
Even serieus discussie punt.
Waarom is Nederland de zwakste tegenstander als je alles wint tot aan de finale.
De loting voor het WK klopt dus niet.
Waarom was de linkerhelft van Toernooi zwaarder dan de rechterhelft?
lijkt me niet zo verstandig, tenzij ze dit al eerder gespeeld hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Eerste helft gewoon 5-3-2 spelen en de 0 proberen te houden. 2e helft als usa uitgeraasd is dan proberen toe te slaan en de wedstrijd dood maken. Zo simpel is het!
ik mag ze welquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Anyway, ik hoop toch wel dat ze winnen, alleen maar zodat die paarsharige pot Megan Rapeface en al die andere onbeschofte kutwijven van Team USA een keer op hun nummer worden gezet.
@Anonymousz vindt dit leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:10 schreef Zipportal het volgende:
Leeuwinnen bij wereldtitel gehuldigd met rondvaart in Amsterdam
https://www.ad.nl/wk-vrou(...)-amsterdam~a6071d20/
Dan moet Beerensteyn wel 1 Amerikaanse speler met een karatetrap doormidden schoppen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:34 schreef spleeh het volgende:
Ben bang voor een herhaling van de vorige wk finale.
Robben in een jurkje gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 4 juli 2019 16:34 schreef spleeh het volgende:
Ben bang voor een herhaling van de vorige wk finale.
Herhaling van de vorige vrouwenfinale doelt hij denk ik op. (Dat werd 5-2 voor USA)quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:55 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan moet Beerensteyn wel 1 Amerikaanse speler met een karatetrap doormidden schoppen.
Anders is het geen herhaling.
quote:
Ach, de tenen van Casillas of die van de huidige Amerikaanse keepster zijn me om het even.quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:55 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dan moet Beerensteyn wel 1 Amerikaanse speler met een karatetrap doormidden schoppen.
Anders is het geen herhaling.
Ging dat nou echt via een zweedse, of was het een goede kaats van Miedema?quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat vrouwenvoetbal is zo onvoorspelbaar dat ik Nederland nog WK zie worden ook. Een wedstrijd is meer 'wie loopt elkaar het beste in de weg', met voetbal heeft het weinig te maken. Dat zag je ook aan de goal van Groenen. Uit het niets krijgt ze de bal via een Zweed, bam doelpunt. Amerika steekt er op het WK wel bovenuit maar het blijven vrouwen en die kunnen er geen kut van. Waarom zou Oranje dus niet kunnen winnen? Hup dames.
Ik heb oog voor detail dus zag gelijk al dat hij via een Zweedse ging. Kijk maar eens goed naar de herhaling.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ging dat nou echt via een zweedse, of was het een goede kaats van Miedema?
aha. Zelfverzekerd, ook.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb oog voor detail dus zag gelijk al dat hij via een Zweedse ging. Kijk maar eens goed naar de herhaling.
quote:LYON - Het is nog onduidelijk of Lieke Martens in de finale in actie kan komen. De linksbuiten werd tegen Zweden op eigen verzoek gewisseld.„Als ik niet verder kan, moet er gewoon iemand anders in die fris is. Het teambelang staat voorop. Mijn teen voelt nu niet goed, maar laten we kijken hoe het de komende dagen gaat. Een ding is zeker: ik ga er alles aan doen om er zondag bij te zijn, ik wil er staan”, aldus de aanvaller.
Te krappe handschoen
Sari van Veenendaal heeft al sinds het eerste groepsduel met Nieuw-Zeeland last van haar rechtervoet. Haar schoen is net even te krap.
Uit bijgeloof durft de doelvrouw, die tegen Zweden enkele cruciale reddingen verrichte, echter geen nieuw schoeisel aan te trekken. „Het zit niet superlekker, maar die schoen gaat niet uit. Ik ga hem voor de finale zeker niet wisselen. Ben je gek?” (![]()
![]()
![]()
)
De aanvoerder kon woensdagavond amper bevatten wat er had plaatsgevonden in het Parc Olympique Lyonnais. „Het is uniek wat er is gebeurd. Bizar dat we blijven winnen en nu in de finale staan.”
https://www.telegraaf.nl/(...)rtens-voor-wk-finale
Dat viel mij ook op, ik neem aan een flauwe kop van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het nou een te krappe handschoen of schoen?
twitter:Tim_TN23 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 21:33:49Shanice van de Sanden is de eerste buitenspeler op een WK met meer kapsels (3) dan aangekomen voorzetten (2). #NEDZWE #Oranjevrouwen reageer retweet
Echt hequote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:34 schreef RipCity het volgende:
twitter:Tim_TN23 twitterde op woensdag 03-07-2019 om 21:33:49Shanice van de Sanden is de eerste buitenspeler op een WK met meer kapsels (3) dan aangekomen voorzetten (2). #NEDZWE #Oranjevrouwen reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:34 schreef RipCity het volgende:
Een beetje meer vertrouwen... wij hebben tenslotte mammoeten gevloerd!quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laten we wel wezen, dit gaan ze nooit winnen.
Geweldig.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:34 schreef RipCity het volgende:
Gewoon wortel op je hoofd en gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:24 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Een beetje vies spelen, counteren, met wat geluk, waarom niet. Hoe dan ook, als ze tweede worden krijg je alsnog een huldiging,te typisch.
Verliezend finalisten krijgen toch altijd ook n aandenken ?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:24 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Een beetje vies spelen, counteren, met wat geluk, waarom niet. Hoe dan ook, als ze tweede worden krijg je alsnog een huldiging,te typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |