Ik eigenlijk altijd wel, ben in mijn uppie en gebruik echt geen hele peper in mijn eten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:AnneX, maak je al die gember- en peperpakketjes eigenlijk ook op?
Kook jij niet voor meerdere dagen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd wel, ben in mijn uppie en gebruik echt geen hele peper in mijn eten.
Vaak wel, en dan gaat er wel een hele door als die niet te groot is. En wel groot gebruik ik de helft en snipper de rest. Maar nu al een tijdje niet gedaan, voorraad is op.quote:
Ik ben dusdanig 'efficient' dat ik meestal peperpasta uit de koelkast of een squirt sriracha door een gerecht mikquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vaak wel, en dan gaat er wel een hele door als die niet te groot is. En wel groot gebruik ik de helft en snipper de rest. Maar nu al een tijdje niet gedaan, voorraad is op.
Zekers, vandaar de nieuwe voorraad.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:AnneX, maak je al die gember- en peperpakketjes eigenlijk ook op?
Peperpasta??? Waar koop ik dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben dusdanig 'efficient' dat ik meestal peperpasta uit de koelkast of een squirt sriracha door een gerecht mik
Met dank aan Robin, die hopelijk nog eens terug komtquote:
Ok, vrijdag ook naar de tokoquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Met dank aan Robin, die hopelijk nog eens terug komt
https://www.aziatische-ingredienten.nl/koreaanse-chilipasta/
Blijft enorm lang goed, aanraderquote:
Kleine correctiequote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:52 schreef Barreltje het volgende:
Brocolli uit de magnetron is niet echt niet heel lekker...
👍 leuk! (tot jij het zat bent?)quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier een ukulele cadeau gedaan als verjaarscadeau.
Wordt verwoed en enthousiast op geoefend, met allerlei Hawaiiaanse videootjes als voorbeeld.
Neuh ik kom uit een gezin waar altijd muziek geoefend werd savonds (mn moeder speelt nog steeds vrijwel iedere avond) dus je leert dat "uit te zetten" cq. naar de achtergrond te verdringen.quote:
Geweldig is dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik kom uit een gezin waar altijd muziek geoefend werd savonds (mn moeder speelt nog steeds vrijwel iedere avond) dus je leert dat "uit te zetten" cq. naar de achtergrond te verdringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde medisch bulletin maar weer 😘
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 03-07-2019 02:45:04 ]
Ik vind t ook zo balen voor je!quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:12 schreef Barreltje het volgende:
Medisch bulletin!![]()
Hopelijk een goede echo vandaag.. en rustig aan !
Hier verder enorm ruk geslapen vanwege de werk toestanden..ik kan alleen maar janken omdat ik me zo enorm machteloos voel.. bwuh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./deel zoveel 😎
quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:15 schreef Bluezz het volgende:
Boe @ Bloes of bah...je mag kiezen of allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./deel zoveel 😎
Wat kun je je onvoorstelbaar ellendig voelen. Oók zónder pijn.
Het komt allemaal goed. ECHT.
En dat van die ontbijtdienst. Herkenbaar![]()
Dat had ik ook bedacht jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag maar eens de badkamer boenen, heb nu niet meer het smoesje dat het te warm is
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat had ik ook bedacht jaMaar ik stel het nog minimaal een dag uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo. Las in de VK vorige week ook dat veel vluchtelingen die hoog opgeleid waren in hun vaderland een lange weg te gaan hebben om dat niveau weer te bereiken.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Bluezz, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen en voel je je weer een stuk je beter, genoeg om lekker naar huis te kunnen. En waarom maakt die ontbijtdienst zo'n herrie. Is toch nergens voor nodig?
Maar ik kreeg vandaag ook vrolijk bericht. 2 van de mannen die ik regelmatig help met taal gaan naar het 2e jaar HBO. 1 heeft de propedeuse binnen de ander moet geloof ik nog iets doen of krijgen, dat ben ik even kwijt.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:39 schreef Bluezz het volgende:
Laatste update.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Thuisen reanimeert het topic!
Txxx voor de beterschapswensen
quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Fijn. Thuisquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:28 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:16 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ligt B. weer lekker in bed om wat te slapen.
Slappe vaatdoek.
3 weken absoluut rustig aan doen is het advies van de artsen.
Schouders en ribben vooral op zn heftigst vandaag met praten lachen bukken naar voren leunen en boeren 😂 en alle andere bewegingen, irritant zeg!. Maar ook die 4 wondjes op buik.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
En nu rustig bijkomen
![]()
CO2 kwaaltjes zoals rug al wat aan het bijtrekken?
`Jammer dat ze niet ffies een ventieltje toevoegen ergens tussen je schouderbladen he? Zo van pffieieieieieieiieieieiiiiiiiiiiiiiiiii...quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schouders en ribben vooral op zn heftigst vandaag met praten lachen bukken naar voren leunen en boeren 😂 en alle andere bewegingen, irritant zeg!. Maar ook die 4 wondjes op buik.
Heerlijk geslapen ff in eigen bedBij de liefste broeder g.
Ik ben hier ook met de boekhouding van de bedrijven bezig. Ik ben teleurgesteld in mezelf. Blijkbaar hadden we tot en met afgelopen december korting op onze mobiele telefonie. Sinds januari betalen we 22 euro per maand meer. Ik kwam daar vandaag pas achter, zo stom.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:16 schreef AnneX het volgende:
Deed ik een middag administratie dagje...gaat van alles niet zoals ik wil.
What else is new.![]()
Morgen is er weer een dag
Oh dat is vervelend ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben hier ook met de boekhouding van de bedrijven bezig. Ik ben teleurgesteld in mezelf. Blijkbaar hadden we tot en met afgelopen december korting op onze mobiele telefonie. Sinds januari betalen we 22 euro per maand meer. Ik kwam daar vandaag pas achter, zo stom.
Ik deed daarom 1 cadeau met ingebouwd stemapparaat. Om die horde in ieder geval vrij eenvoudig te makenquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:50 schreef Tele6 het volgende:
Fietsie, een ukulele, superleuk! Muziek is zoiets moois
Ja ontgassenquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
`Jammer dat ze niet ffies een ventieltje toevoegen ergens tussen je schouderbladen he? Zo van pffieieieieieieiieieieiiiiiiiiiiiiiiiii...
Was 't haar smaak?quote:
Grote zeef overheen zetten of in een schaal met plasticfolie eroverheen met wat gaatjes erin gepriktquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:
Zeg, hoe doen jullie dat? Ik kocht nectarines maar ze zijn nog niet goed rijp. Als ik ze op de fruitschaal leg heb ik binnen 1 dag 1651654651621triljard fruitvliegjes die er van vreten. In de koelkast worden ze niet goed rijp.
Een banaan erbij in een slapstick zak, op een koele plek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:
Zeg, hoe doen jullie dat? Ik kocht nectarines maar ze zijn nog niet goed rijp. Als ik ze op de fruitschaal leg heb ik binnen 1 dag 1651654651621triljard fruitvliegjes die er van vreten. In de koelkast worden ze niet goed rijp.
Ik zou heel blij zijn met die 4 wondjes. Ik heb me toch lelijke littekens gezien van oude galblaasingrepenquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Schouders en ribben vooral op zn heftigst vandaag met praten lachen bukken naar voren leunen en boeren 😂 en alle andere bewegingen, irritant zeg!. Maar ook die 4 wondjes op buik.
Heerlijk geslapen ff in eigen bedBij de liefste broeder g.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:39 schreef Kreator het volgende:
Sushi op. Het was ok. Nu bankhangen, want om de één of andere reden besloten mijn darmen pas na de vakantie last te krijgen van Azië en sliep ik bijna niet.
Goed om te horen dat je snel opknapt, bloes.
Verstelkeligheidje meegetransporteerd in het vliegtuig terug?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:39 schreef Kreator het volgende:
Sushi op. Het was ok. Nu bankhangen, want om de één of andere reden besloten mijn darmen pas na de vakantie last te krijgen van Azië en sliep ik bijna niet.
Da's niet fijn. Ben je ook al weer aan het werk of nog lekker een weekje vrij om bij te komen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:39 schreef Kreator het volgende:
Ja hallo.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:27 schreef Barreltje het volgende:
Oh wat leuk Lot! En ook lekker dat je ze niet hoeft te zien als je niet wil.![]()
En fiets wat leuk een ukelele ..
Ik wil de komende tijd eens kijken of ik kan leren om gitaar te spelen.. welke app was daar nou ook al weer goed voor ?
Tevens wil ik vanavond even een pm gaan sturen voor de gebakmeeters.. dm/pm als je er bij bent..![]()
Werk. Sucks. Wel een nieuwe baan, intern.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's niet fijn. Ben je ook al weer aan het werk of nog lekker een weekje vrij om bij te komen?
Jammer.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werk. Sucks. Wel een nieuwe baan, intern.
Doorgegeven door de wijkagent? Die is fout zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Buurt Whatsapp. Zo'n allertgroep waarin mensen kentekens van langzaamrijdende auto's kunnen doprgeven. Dat vinden mensen een punt op het platteland.
2 Weken geleden een berichtje van een bezorgde burger. Er had weer eens iemand langzaam gereden.
Vandaag antwoord van de wijkagent. Kenteken is nagetrokken, geen verdachte situatie. Geslacht, woonplaats, beroep en afkomst van de eigenaar staat er ook bij
Ja he? We overwegen er toch maar even een mailtje aan te wagen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doorgegeven door de wijkagent? Die is fout zeg.
Burpsquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond wordt het hier karbonades van de grill, kartoffelsalat, tzaziki, bladsalade met vinaigrette en maïskolven.
Wauw, dat is slechtquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Buurt Whatsapp. Zo'n alertgroep waarin mensen kentekens van langzaamrijdende auto's kunnen doprgeven. Dat vinden mensen een punt op het platteland.
2 Weken geleden een berichtje van een bezorgde burger. Er had weer eens iemand langzaam gereden.
Vandaag antwoord van de wijkagent. Kenteken is nagetrokken, geen verdachte situatie. Geslacht, woonplaats, beroep en afkomst van de eigenaar staat er ook bij
Past wel goed bij het niveau dat die buurtapps meestal hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Buurt Whatsapp. Zo'n alertgroep waarin mensen kentekens van langzaamrijdende auto's kunnen doprgeven. Dat vinden mensen een punt op het platteland.
Kan, in de oven kan ook. Ik snij 'm vaak door, vul het met gekruid gehakt, dan in de ovenquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. een puntpaprika.. grillen of juist niet?
Pas op de bbq gedaanquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Barreltje het volgende:
Oh echtquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou heel blij zijn met die 4 wondjes. Ik heb me toch lelijke littekens gezien van oude galblaasingrepen
g blakert m altijd zwart op open vuur en dan is binnenkant zo heeeeerlijk zoet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Barreltje het volgende:
Klinkt zalig vakantieusquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw, dat is slecht
Hier dagje met ontbijt om 1400 meter hoogte, en daarna door naar Italië. Vette onweersbui in de bergen gehad onderwegNu in een schattig klein appartementje (met airco
) een beetje buiten het centrum, rondje gewandeld, en daarna ons avondeten bij elkaar geshopt in een bakkerijtje en tratteria. Diverse kleine gebakjes, filetlapjes met fungi, aranchino en twee soorten lasagne. Vier gangen diner in ons appartement is halverwege nu.
Oh ships. Gaat t goedkomen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werk. Sucks. Wel een nieuwe baan, intern.
Door jou zit ik nu ook naar die richting te kijken voor een volgende vakantiequote:Op woensdag 3 juli 2019 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw, dat is slecht
Hier dagje met ontbijt om 1400 meter hoogte, en daarna door naar Italië. Vette onweersbui in de bergen gehad onderwegNu in een schattig klein appartementje (met airco
) een beetje buiten het centrum, rondje gewandeld, en daarna ons avondeten bij elkaar geshopt in een bakkerijtje en tratteria. Diverse kleine gebakjes, filetlapjes met fungi, aranchino en twee soorten lasagne. Vier gangen diner in ons appartement is halverwege nu.
Langzaam rijden is al verdachtquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd toch maar. Zelf gesolliciteerd of gevraagd?quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:12 schreef Kreator het volgende:
Denk het wel. Deze week wordt het bekend. Mijn baas weet het nog niet.
Jij weer thuisquote:
Zeker doen! Ik dacht dat Beieren een ouwelullenbestemming wasquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Door jou zit ik nu ook naar die richting te kijken voor een volgende vakantie
Ik had t nu al. Toch teveel lopen, even wat kattenhaardot hier oppakken, ff wat vogelpoep van balkonrandje vegen, dat bleek al teveel want pijn nam echt toequote:Op woensdag 3 juli 2019 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij weer thuis![]()
Rustig aan he![]()
Ik herken het, dat je hoofd wil en je lijf zegtFrustrerend.
Lopend mag je toch alleen dingen op heuphoogte de eerste dagen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had t nu al. Toch teveel lopen, even wat kattenhaardot hier oppakken, ff wat vogelpoep van balkonrandje vegen, dat bleek al teveel want pijn nam echt toe
Yep. Body sais noooooquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had t nu al. Toch teveel lopen, even wat kattenhaardot hier oppakken, ff wat vogelpoep van balkonrandje vegen, dat bleek al teveel want pijn nam echt toe
quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je bij ons met de fietst te lang stil staat gaat je foto al op social media.
Omdat ik altijd alleen ga, ga ik georganiseerd met een busreis (heb ook geen rijbewijs). Maar waar ik voorheen Duitsland/Oostenrijk oversloeg doe ik dat nu niet. Wij gingen vroeger heel vaak naar Filzmoos op vakantie, vaak ook naar Salzburg geweest, maar op zo'n leeftijd dat je daar dus helemaal niet aan vond. Maar jouw verhalen maakt het gebied toch wel weer aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker doen! Ik dacht dat Beieren een ouwelullenbestemming was
Maar er is ontzettend veel te doen en te zien en de mensen zijn hartstikke aardig. Als je plannen concretere worden dan geef ik graag tips, kan je ons reisschema ook sturen als je wil.
Mijn latente Duits leeft ook weer helemaal op. En omdat ik Limburgs dialect spreek nog handiger, want die Oostenrijkers hangen ook zo lekker laaaang in hun woorden![]()
Morgen en overmorgen twee congresdagen en dan geht die Ferien weiter.
Bluezzzzz...rustig aan doen zeiden ze toch?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
O ja, zonder rijbewijs ben je meer gebonden. Al hoorden wij gisteren een paar Nederlandse meiden vertellen dat ze een rondje met de trein gingen. Hadden de dag ervoor achtquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd alleen ga, ga ik georganiseerd met een busreis (heb ook geen rijbewijs). Maar waar ik voorheen Duitsland/Oostenrijk oversloeg doe ik dat nu niet. Wij gingen vroeger heel vaak naar Filzmoos op vakantie, vaak ook naar Salzburg geweest, maar op zo'n leeftijd dat je daar dus helemaal niet aan vond. Maar jouw verhalen maakt het gebied toch wel weer aantrekkelijk
Kaizersvilla zijn we vast geweest, mijn moeder en ik kenden de sissi films uit het hoofdquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O ja, zonder rijbewijs ben je meer gebonden. Al hoorden wij gisteren een paar Nederlandse meiden vertellen dat ze een rondje met de trein gingen. Hadden de dag ervoor achtuur gelopen.
Wij vinden een uur al zat, met deze temperaturen.
Salzburg was prachtig, hadden we best een hele dag kunnen doorbrengen, nu hadden we weinig tijd. Het slot is een bezoekje waard en de binnenstad is een pareltje. Maar als je jong(er) bent is dat natuurlijk anders.
En Bad Ischl is ook top. Klein stadje, kun je prima in je eentje doorheen lopen of met paardenkoetsje of treintje rondgaan. Kaizersvilla is leuk om te bezoeken, ook als je geen Sisi adept bent.
Verder waren we aan de Starnberger See. Hebben we een hele dag besteed aan een combi van wandelen, bootje over het meer en op het laatst gesmokkeld met de trein terug naar het station waar we de auto hadden staan.
Van wat ik hoorde gaat de nachttrein naar Oostenrijk ook weer rijden vanaf Arnhemquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd alleen ga, ga ik georganiseerd met een busreis (heb ook geen rijbewijs). Maar waar ik voorheen Duitsland/Oostenrijk oversloeg doe ik dat nu niet. Wij gingen vroeger heel vaak naar Filzmoos op vakantie, vaak ook naar Salzburg geweest, maar op zo'n leeftijd dat je daar dus helemaal niet aan vond. Maar jouw verhalen maakt het gebied toch wel weer aantrekkelijk
Ja niet normaalquote:
De groep is hier gelukkig niet enorm actief, 34 deelnemers maar. En slowchatten mag echt niet. Een gevonden huisdier wordt oogluikend toegestaan maar discussie absoluut niet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja niet normaal
Beetje buitenlands uiterlijk en een rugzak, is ook altijd heel verdacht volgens iedereen
Ben maar snel uit de app/fb groep gestapt, kan daar echt niet tegen
Dat heb ik al eens gedaan. Maar je zit dan ergens, 't kost veel meer tijd om uit te zoeken hoe je ergens moet komen, bushaltes stoppen nooit waar jij wilt dat ze stoppen. Heb graag alles vooraf geregeld.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde gaat de nachttrein naar Oostenrijk ook weer rijden vanaf Arnhem
Zou hier toch lastig zijn, woon aan de rand van een "gekleurde" wijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja niet normaal
Beetje buitenlands uiterlijk en een rugzak, is ook altijd heel verdacht volgens iedereen
Ben maar snel uit de app/fb groep gestapt, kan daar echt niet tegen
Oh dit klinkt goed!quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde gaat de nachttrein naar Oostenrijk ook weer rijden vanaf Arnhem
"Ik wol moar eem zegg'n, d'r lup hier zo'n zwartn"quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
In onze buurt whatsapp kwam laatst langs dat er een neger met een enorme Philips tv liep. Ik ging gelijk kijken, maar nee hoor, de mijne zat gewoon schoenen te poetsen
Dat klopt, als je dan de bergen in wilt, is het niet zo handig.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan. Maar je zit dan ergens, 't kost veel meer tijd om uit te zoeken hoe je ergens moet komen, bushaltes stoppen nooit waar jij wilt dat ze stoppen. Heb graag alles vooraf geregeld.
Dat vond ik na die maagverkleining ook best pittig ja. Vooral de rit naar huis...quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh echt![]()
Vroegah lag je een week ih zkh ook.
Heb nu in totaal 6 gaten (waarvan er nog 4 dicht moeten nu) en 1 litteken op buik van blindedarm in jeugd. Ook een week voor gelegen toen. Ik voel wel dat het erg snel is, de volgende dag weer naar huis. Valt tegen en mijn hoofd is niet ziek
Hier kijken ze er niet van op, het mag dan een chique buurt zijn met grote villa’s, het is nogal multi cultureel. Een Syrisch gezin, een Turks, 3 gay koppels, een Surinaams/Hindi gezin, Nederlanders, Duitsers, Hongaars en een Braziliaanse dame.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Ik wol moar eem zegg'n, d'r lup hier zo'n zwartn"
Dat is mooiquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier kijken ze er niet van op, het mag dan een chique buurt zijn met grote villa’s, het is nogal multi cultureel. Een Syrisch gezin, een Turks, 3 gay koppels, een Surinaams/Hindi gezin, Nederlanders, Duitsers, Hongaars en een Braziliaanse dame.
Heel gezellige buurtbarbeque met lekker eten.
Zeker lekker eten dan, als iedereen wat maakt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier kijken ze er niet van op, het mag dan een chique buurt zijn met grote villa’s, het is nogal multi cultureel. Een Syrisch gezin, een Turks, 3 gay koppels, een Surinaams/Hindi gezin, Nederlanders, Duitsers, Hongaars en een Braziliaanse dame.
Hoe kijk je daar (nu) zelf tegenaan?quote:Op woensdag 3 juli 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
M'n broer en B zijn geweest en het was een heel goede avond
Dit wordt de eerste avond sinds maanden dat ik mag proberen zonder slaapmedicatie te slapen!
Klinkt wel heel leuk!quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier indo's een paar huizen verder. Vreselijk! Ruikt bij mooi weer altijd naar veel te lekkere sateh als ze in de tuin bakkenquote:Op woensdag 3 juli 2019 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk!
Wij wonen in een heel wit rijtje/dorp.
Daar hadden ze best even rekening mee mogen houden ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik wil eigenlijk gewoon naar bed. Al een tijdje.
Als jij in bed ligt voetballen ze gewoon door hoor. Lees het morgen wel in de krantquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik wil eigenlijk gewoon naar bed. Al een tijdje.
De laatste paar keer dat ik dat gedaan heb was tijdens de CL. Is me niet goed bevallen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als jij in bed ligt voetballen ze gewoon door hoor. Lees het morgen wel in de krant
Echt he.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beter regelen die bitches geen strafschoppen.
Juist.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:08 schreef Lonaa het volgende:
Mooi doelpunt ook. Had ik dus gewoon gemist als ik naar bed was gegaan.
Gebakmeeters? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:27 schreef Barreltje het volgende:
Oh wat leuk Lot! En ook lekker dat je ze niet hoeft te zien als je niet wil.![]()
En fiets wat leuk een ukelele ..
Ik wil de komende tijd eens kijken of ik kan leren om gitaar te spelen.. welke app was daar nou ook al weer goed voor ?
Tevens wil ik vanavond even een pm gaan sturen voor de gebakmeeters.. dm/pm als je er bij bent..![]()
En terecht! Supermooie omgeving.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Door jou zit ik nu ook naar die richting te kijken voor een volgende vakantie
Ah. Goeie combiquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De stransmeet is tevens gebaksmeet geworden.
Dat heeft maar heel kort bestaan zegt J. Ik was geheel het bestaan er van vergeten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Silver. Dus na 15 minuten klaar indien gescoord.
Ik weet ook niet waarom dat wel is blijven hangen, eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat heeft maar heel kort bestaan zegt J. Ik was geheel het bestaan er van vergeten.
3x tijdens de wedstrijd, 1x extra tijdens de verlening.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:23 schreef AnneX het volgende:
Hoe vaak mag er dan gewisseld worden? Zit toch een max op.?
Doe even een dm dan..quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Goeie combiDetails volgen nog? Ik doe natuurlijk mee
6 minuten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe lang moeten ze nog? Heb mijn lenzen al uit dus kan het niet lezen
quote:
Oh dat scheeltquote:
als dat witte stipje in het witte hokje gaat dan is het OF verlenging of klaar..quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zie dus echt alleen maar oranje en gelige stipjes die over groen bewegen![]()
Ja die zie ik dus niet eensquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als dat witte stipje in het witte hokje gaat dan is het OF verlenging of klaar..
Aslani kreeg een bal in haar gezicht, ko, en iets met haar knie.quote:
Ja, ik zag net de herhaling. Zag er niet lekker uit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aslani kreeg een bal in haar gezicht, ko, en iets met haar knie.
Done. Wist niet dat dat moestquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Doe even een dm dan..
![]()
Tevens spannende wedstrijd idd!!
Ik ben blij dat ik zonder durf. Eerder ging m'n hoofd er met me vandoor als ik te lang wakker lag, maar nu heb ik gewoon lekker groenten op alfabetische volgorde opgenoemd en aminozuren in m'n hoofd getekend tot ik sliepquote:
Tis weer wat anders dan schaapjes tellen,quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zonder durf. Eerder ging m'n hoofd er met me vandoor als ik te lang wakker lag, maar nu heb ik gewoon lekker groenten op alfabetische volgorde opgenoemd en aminozuren in m'n hoofd getekend tot ik sliep
Wat fijn dat je het durfde, maar vooral dat je hebt geslapen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zonder durf. Eerder ging m'n hoofd er met me vandoor als ik te lang wakker lag, maar nu heb ik gewoon lekker groenten op alfabetische volgorde opgenoemd en aminozuren in m'n hoofd getekend tot ik sliep
Fijnquote:Op donderdag 4 juli 2019 07:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Feestboek gaf mij deze herinnering vandaag
[ afbeelding ]
Ach,quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ah....quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal jij moe wakker zijn gewordenquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Overigen heb ik vrij veel en wazig gedroomd.
F. gaf toe dat hij brieven gekregen had van de rechtbank omdat hij een jaar geleden ergens een koffiekopje meegenomen had maar hij kon zich niet meer herinneren waar. Ik verdwaalde op de fiets en niemand kon me helpen, ik had de verkeerde afslag genomen en was koppig doorgefietst.
Er was een bombardement in het bos waar ik was met een heleboel mensen, maar ook brandweer.
En ik moest een of andere test doorstaan met allerlei vreemde opdrachten en ik moest de hele tijd plassen. Ik weet niet of ik het gered had. Ik moest iig in een auto rijden waar ik niks in zag.
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat zal jij moe wakker zijn geworden
Zo'n terugkerende droom ken ik ook wel, alleen zou ik 'm nu niet kunnen vertellen. Pas als ik na zo'n droom wakker word heb ik een "he, dat kende ik al" gevoel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Die laatste twee zijn terugkerend, die heb ik al eens gedroomd. Dat ik verdwaal op de fiets komt ook met enige regelmaat terug, hoewel ik hier nog nooit verdwaald was.![]()
Die met F. is nieuw.
Ik moest ook wel echt plassen. Maar het was een test, en als ik nerveus ben moet ik ook plassen, dus het paste ook in het droombeeldquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:54 schreef kwakz0r het volgende:
Als ik droom dat ik moet plassen dan moet ik meestal gewoon plassen. Word dan uiteindelijk ook wakker zodat ik naar de wc kan. Handig wel.
Mooie foto Loon!
Ja! Ik droom vaak dat ik in een zwembad ben (dan moet ik ook vaak plassen) !quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest ook wel echt plassen. Maar het was een test, en als ik nerveus ben moet ik ook plassen, dus het paste ook in het droombeeld
Van die kies-isolatie klemmen? Die zijn evilquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:22 schreef fietsie het volgende:
Zow, hier terug van de laatste sessie uit de tand-renovatie-programmering van 2019.
"Vandaag is verdoven niet nodig hoor!" en bam 2 stalen klemmen diep het tandvlees in...
Ook voor het eerst kunnen voelen hoe scheef mijn b*k stond door het ontbreken van stuk kies, die er nu weer op gemaakt is...
Ohhhh... ik voel het bijnaquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:22 schreef fietsie het volgende:
Zow, hier terug van de laatste sessie uit de tand-renovatie-programmering van 2019.
"Vandaag is verdoven niet nodig hoor!" en bam 2 stalen klemmen diep het tandvlees in...
Ook voor het eerst kunnen voelen hoe scheef mijn b*k stond door het ontbreken van stuk kies, die er nu weer op gemaakt is...
"O je hebt last van hooikoorts he, ik prik vandaag dan wel even een gaatje in het rubber afdeklapje. Je hoeft niet blauw aan te lopen vanmorgen."quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Van die kies-isolatie klemmen? Die zijn evil![]()
Laatste sessie
Ow, ik zou slaan.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
"O je hebt last van hooikoorts he, ik prik vandaag dan wel even een gaatje in het rubber afdeklapje. Je hoeft niet blauw aan te lopen vanmorgen."
Dat vond ik wel fijn.
Die klemmen ja. En een (nieuwe) assistent die zei: "O lukt het bij hem niet om met een flos draadje tussen zijn kiezen door te komen? Geloof ik niet." En toen dus 2 etages dieper in mijn tandvlees ramde nadat ie met veel geweld het draadje er triomfantelijk wel tussendoor kreeg.....
Ah, ze is er weerquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Ach Lonaa die foto![]()
En de 'schaapjes' van Tele zijn herkenbaar. Ik ben een heel slechte 'inslaper'. Dus ga ik alle planten die in de tuin staan opnoemen in mijn hoofd, van achter naar voor en ook nog proberen terug. Of ik ga weer op dat heerlijke luchtbed liggen dobberen in 2004 of zo in Turkije, wil ook nog wel eens helpenDe zwangerschapsyoga van tig jaar terug doet het ook soms.
Gisteren met 2 mollen, mijn laatste pammetje (bewaard voor dit doel) en oordopjes in met ons lekkere nieuwe verduisterende slpkmrgordijn snel in slaap gevallen op mijn rug. Op zij lukt niet goed, 'zit iets in de weg' en de wondjes trekken als hel. Tot half 5 geslapen, toen plassen, half 7 weer 2 mollen omdat ik het niet uithield vd pijn en op linkerzijin slaap gevallen tot 10.30
Douchen en aankleden (puf hijg au) en achter laptop.
Straks eens even mijn OK verslag ontcijferen met behulp van dr. Google.
Dr golfer heeft mijn verbandjes verschoond, de 4 wondjes zien er rustig uit.
Fiets, hell op een fiets! Sterkte met b*kkie.
En die dromen kunnen zo real zijn
Oh dat is fijnquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hatsekidee, 52 euro per maand bespaard op de mobiele belkosten. Had dus al vanaf januari gekund maar daar hebben we het maar niet meer over.
Ik wist niet dat er korting op onze abonnementen zat. Afgelopen januari waren de abonnementen afgelopen en gingen we ineens 30 euro per maand meer betalen omdat de korting verdween. Dat viel me gisteren pas opquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is fijn
Waarom niet in januari al?
Voor jou een hele goede dag...voor je tegenstanders in wf iets minderquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:08 schreef Tele6 het volgende:
*stuiter
Ik heb vanmiddag het eerste gesprek met m'n behandelaar die ik tot minstens eind september iedere week zal spreken
Ik ben vanochtend langs de supermarkt geweest om m'n chocoladevoorraad terug op peil te brengen![]()
Ik heb al twee keer al m'n letters kunnen leggen in Wordfeud
Fijn om te horen dat het wel soepel gaatquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Ach Lonaa die foto![]()
En de 'schaapjes' van Tele zijn herkenbaar. Ik ben een heel slechte 'inslaper'. Dus ga ik alle planten die in de tuin staan opnoemen in mijn hoofd, van achter naar voor en ook nog proberen terug. Of ik ga weer op dat heerlijke luchtbed liggen dobberen in 2004 of zo in Turkije, wil ook nog wel eens helpenDe zwangerschapsyoga van tig jaar terug doet het ook soms.
Gisteren met 2 mollen, mijn laatste pammetje (bewaard voor dit doel) en oordopjes in met ons lekkere nieuwe verduisterende slpkmrgordijn snel in slaap gevallen op mijn rug. Op zij lukt niet goed, 'zit iets in de weg' en de wondjes trekken als hel. Tot half 5 geslapen, toen plassen, half 7 weer 2 mollen omdat ik het niet uithield vd pijn en op linkerzijin slaap gevallen tot 10.30
Douchen en aankleden (puf hijg au) en achter laptop.
Straks eens even mijn OK verslag ontcijferen met behulp van dr. Google.
Dr golfer heeft mijn verbandjes verschoond, de 4 wondjes zien er rustig uit.
Fiets, hell op een fiets! Sterkte met b*kkie.
En die dromen kunnen zo real zijn
Ze geven het telkens allemaal zo snel opquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor jou een hele goede dag...voor je tegenstanders in wf iets minder
Heb wel eens met meer dan 500 punten achter gestaan (en ik ben toch al een verliezer), maar ga stuk door. Mijn zus speelt of haar leven er van afhangt, ik speel het liefst voor mooie woordenquote:Op donderdag 4 juli 2019 13:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze geven het telkens allemaal zo snel op
(Het stond dan ook 420 tegen 200, maar alsnog)
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:38 schreef fietsie het volgende:
@:Lonaa : nu geen moppers meer over warm, hoop ik?
[ afbeelding ]
En zaterdag regen. Echt he, sinds 2 jaar heb ik een nieuwe kapper waar ik ieder 6 weken naar toe ga. Ik geloof dat ik nog maar 4 keer droog heen en weer gefietst heb. Ik had het kunnen weten. Denk dat morgen ook de glazenwasser komt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:02 schreef fietsie het volgende:
Dat je je weer app opent en dan voor zondag een temperatuur van 16 graden voorspeld ziet....
Ja, hele brief ontcijferd.quote:Op donderdag 4 juli 2019 13:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het wel soepel gaat
Lukt dat zo een beetje samen met dokter Google?
Ik voer in bed ook wel eens gesprekken met niet-bestaande (of wel bestaande maar niet aanwezige) personenkan ook heel rustgevend zijn.
Wil je zelf niet meequote:Op donderdag 4 juli 2019 14:05 schreef Lonaa het volgende:
Net mijn bus met vrijwilligers uitgezwaaid.
Spierpijn morgen?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:48 schreef AnneX het volgende:
Rust en Uitzweten.
Vandaag vond de digitale PT dat alle toestellen een tandje zwaarder konden met duwen en trekken en schoppen. Pffft
Vandaag ook
gekeuveld met de échte trainer terwijl ik wandelde over de Boulevard met sterren in LA.
Goh, dat ziet er héel anders uit dan ik verwachtte.
RIP Barrelquote:Op donderdag 4 juli 2019 15:08 schreef Barreltje het volgende:
De haring van gister was toch niet helemaal goed...
quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:26 schreef AnneX het volgende:
Hopelijk geen spierpijn, want morgen een huwelijk bijwonen van buurmeisje bij de buren in de kerk en daarna tuinreceptie.
Plus meedoen met popkoor aan 2 voorstellingen op een avond.
Vanavond in dresscode de generale rep.
Mn.X is schipperen en stuurde een filmpje van een sloom zeehondje, zwemmend in de Lek.
Oops, Barrel.![]()
Ow...wat leuk. KvK.quote:
Dat meisje in de inleiding deed me welquote:Op donderdag 4 juli 2019 15:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow...wat leuk. KvK.![]()
Deze kende ik niet. Merci.
Ik heb de afgelopen 5 weken ongeveer 10 bakken koffie gedronken en dat bevalt me eigenlijk prima. Ik was echt verslaafd. (10 per dag)quote:
Ik drink sowieso de meeste koffie op werk..quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 weken ongeveer 10 bakken koffie gedronken en dat bevalt me eigenlijk prima. Ik was echt verslaafd. (10 per dag)
Gemeente Gendringen.quote:
Gendringen, komen allemaal voorouders vandaan van mijquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:15 schreef AnneX het volgende:
Gemeente Gendringen.![]()
Moest wel goochelen.
Nog een vraagje: wie weet de kosten van een ( gemiddelde) anti conceptiepil per maand.
https://www.medicijnkosten.nl/quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gemeente Gendringen.![]()
Moest wel goochelen.
Nog een vraagje: wie weet de kosten van een ( gemiddelde) anti conceptiepil per maand.
Dat is ook ongeveer wat ik betaal geloof ik.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gendringen, komen allemaal voorouders vandaan van mij
Rekening anticonceptiepil voor 126 stuks (normaal 6 maanden) is 24,87
Fraaie droom @:LonaaDat je dat ook allemaal nog kon herinneren. En terugkerende dromen was ik bekend meer, godzijdank al jaren niet meer gehad, maar nog wel levendige herinnering (kan brandend huis niet uit
)
Ik vond dat van dat kopje wel grappigquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:20 schreef Lonaa het volgende:
Dat is ook ongeveer wat ik betaal geloof ik.
En ja, heftig he?
Ja, geen idee man.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dat van dat kopje wel grappigHoe verzint je slapend brein het.
Edit, beter lezenquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gendringen, komen allemaal voorouders vandaan van mij
Fraaie droom @:LonaaDat je dat ook allemaal nog kon herinneren. En terugkerende dromen was ik bekend meer, godzijdank al jaren niet meer gehad, maar nog wel levendige herinnering (kan brandend huis niet uit
)
Werkstof?quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn pil kost 54 euro per 6 maanden. Ik heb een merkpil, die is duurder, en onvergoed.
Ja, die heb ik nu in een generieke pil. Omdat de apotheek me steeds die bleef geven en ik het op een gegeven moment zat was om te zeggen dat ik Yasmin wildequote:Op donderdag 4 juli 2019 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee, geen zin om op te staan. Ik slik Yasmin.
3000 microgram drospirenonquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee, geen zin om op te staan. Ik slik Yasmin.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
3000 microgram drospirenon
30 microgram ethinylestradiol
Meh, staat niet op die overheidssite
quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die heb ik nu in een generieke pil. Omdat de apotheek me steeds die bleef geven en ik het op een gegeven moment zat was om te zeggen dat ik Yasmin wilde(die ze ook heel vaak niet op voorraad hadden)
quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een medische noodzaak genoteerd staan. Ik moet eens proberen of ik een generieke ook trek.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu in een generieke pil. Omdat de apotheek me steeds die bleef geven en ik het op een gegeven moment zat was om te zeggen dat ik Yasmin wilde(die ze ook heel vaak niet op voorraad hadden)
Mooie routes zijn fijnquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag fietsen was stuk minder intensief dan dinsdag. Kwam ook door mooie route. Dinsdag 73 km, vandaag 62 km gehad. Morgen zal het weer 70 worden waarschijnlijk.
Was een landelijke storing van het betaalsysteem blijkbaar. Om 14.30 werkte het dus weer. Had er de hele dag uitgelegen. Starbucks heeft een goede dag gedraaid gok ikquote:Op donderdag 4 juli 2019 17:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat bij jullie gemiddeld, dat ze het doen?
Mja en ik bood nog wel iemand om dit weekend lekker van mijn park te komen genietenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:02 schreef fietsie het volgende:
Dat je je weer app opent en dan voor zondag een temperatuur van 16 graden voorspeld ziet....
Het kost de helft. Het komt in een lelijker doosje. De verpakkign ziet er meer uit als medicijn. Het is een wit klein tabletje ipv een fijn slikbare dragee. Werkzame stof hetzelfde natuurlijk. Inmiddels wel aan gewend, dan maar zo.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een medische noodzaak genoteerd staan. Ik moet eens proberen of ik een generieke ook trek.
Ik had al dat hormonale gedoe. En nog een geintje met de vulstoffen van een andere medicatie waar ik 6 maanden ziek van was. Ik zag het echt niet zitten om een generieke pil te gaan slikken. Maar ja, inmiddels zijn we jaren later en is het het proberen wel waard.
Ik ken het niet andersquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het kost de helft. Het komt in een lelijker doosje. De verpakkign ziet er meer uit als medicijn. Het is een wit klein tabletje ipv een fijn slikbare dragee. Werkzame stof hetzelfde natuurlijk. Inmiddels wel aan gewend, dan maar zo.
Wat goed zegquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag fietsen was stuk minder intensief dan dinsdag. Kwam ook door mooie route. Dinsdag 73 km, vandaag 62 km gehad. Morgen zal het weer 70 worden waarschijnlijk.
Nee, altijd zelf betalen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:51 schreef AnneX het volgende:
Vroeg naar prijs vanwege ER en prijs. Nog altijd zelf betalen tot max bereikt, toch.
Goed gefietst FFT
Dat is waarom we ze dus al zelf betalen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Krijg ik nu iedereen over me heen als ik vind dat (bijna) iedereen die kosten voor de pil wel zou kunnen betalen en dat een mooie besparing kan zijn op de landelijke zorgkosten
Dat is dus ook zo op dit moment. Ik betaal voor een aanvulling op mijn verzekering waardoor mede de pil wel vergoed is (nu, is pas gewijzigd blijkbaar, was een verrassing)quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Krijg ik nu iedereen over me heen als ik vind dat (bijna) iedereen die kosten voor de pil wel zou kunnen betalen en dat een mooie besparing kan zijn op de landelijke zorgkosten
Maar de Yasmin is wel daadwerkelijk een andere werkzame stof.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het kost de helft. Het komt in een lelijker doosje. De verpakkign ziet er meer uit als medicijn. Het is een wit klein tabletje ipv een fijn slikbare dragee. Werkzame stof hetzelfde natuurlijk. Inmiddels wel aan gewend, dan maar zo.
Ik doelde meer op alles wat ook maar enigzins zwangerschaps of menstruatie gerelateerd is. Maar dat schijnt ook niet ideaal te zijnquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:59 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben al... 11 jaar pilvrij. Wil nooit meer terug.
Hier alweer 12 jaar zo’n beetje.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:59 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben al... 11 jaar pilvrij. Wil nooit meer terug.
Oh ja, kans op depressie. Ik hou het wel zo. Die doorbraakbloedingen heb ik wel de laatste maanden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar de Yasmin is wel daadwerkelijk een andere werkzame stof.
Was de enige pil waar ik niet kentterdepressief van werd. Helaas heeft ie ook de hoogste trombosekans, en had ik continu doorbraakbloedingen...
Ik ben al 2,5 jaar single... dan zijn die condooms ook niet meer zo’n drama.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook wel van de hormonen af, maar ik vind condoom zo ruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vietnam is niet het land om te stoppen met koffie. Baal nog steeds dat ik slechts 1KG koffie mee genomen heb. Had mijn tas moeten afvullen met koffie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 weken ongeveer 10 bakken koffie gedronken en dat bevalt me eigenlijk prima. Ik was echt verslaafd. (10 per dag)
Gewoon de bonen er los in gieten... dan passen er meer in.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Vietnam is niet het land om te stoppen met koffie. Baal nog steeds dat ik slechts 1KG koffie mee genomen heb. Had mijn tas moeten afvullen met koffie.
Dat zeg ik. Er was plek zat voor veel meer koffie en zat nog lang niet aan de 20KG die het vliegtuig mee in mocht.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Gewoon de bonen er los in gieten... dan passen er meer in.
Die heb ik nou nog nooit gehadquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben er echt geheel aan gewend. Meteen ook significant minder schimmelinfecties. Bonus!
Dat ging hier dus ineens een stuk soepeler.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die heb ik nou nog nooit gehad![]()
Maar ben vooral bang voor wat er hormonaal gebeurt zonder gecontroleerde dosis..
Ik ben er ooit mee begonnen juist daarom. Met een lichtere pil was ik op slag depri en labiel. Misschien dat helemaal zonder wel nog beter is als met zware dosis maar dat zal ik echt moeten uitproberen en dat vind ik wel een beetje engquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat ging hier dus ineens een stuk soepeler.
Minder buikpijn, beter humeur... en meer plezier
quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar?
Mijn moeder en mijn zus in uitgestrooid omdat ze er op uitkeken (Vianen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik besef nu pas waar de Lekker op slaat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |