Ik eigenlijk altijd wel, ben in mijn uppie en gebruik echt geen hele peper in mijn eten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:AnneX, maak je al die gember- en peperpakketjes eigenlijk ook op?
Kook jij niet voor meerdere dagen?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd wel, ben in mijn uppie en gebruik echt geen hele peper in mijn eten.
Vaak wel, en dan gaat er wel een hele door als die niet te groot is. En wel groot gebruik ik de helft en snipper de rest. Maar nu al een tijdje niet gedaan, voorraad is op.quote:
Ik ben dusdanig 'efficient' dat ik meestal peperpasta uit de koelkast of een squirt sriracha door een gerecht mikquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vaak wel, en dan gaat er wel een hele door als die niet te groot is. En wel groot gebruik ik de helft en snipper de rest. Maar nu al een tijdje niet gedaan, voorraad is op.
Zekers, vandaar de nieuwe voorraad.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:AnneX, maak je al die gember- en peperpakketjes eigenlijk ook op?
Peperpasta??? Waar koop ik dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben dusdanig 'efficient' dat ik meestal peperpasta uit de koelkast of een squirt sriracha door een gerecht mik
Met dank aan Robin, die hopelijk nog eens terug komtquote:
Ok, vrijdag ook naar de tokoquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Met dank aan Robin, die hopelijk nog eens terug komt
https://www.aziatische-ingredienten.nl/koreaanse-chilipasta/
Blijft enorm lang goed, aanraderquote:
Kleine correctiequote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:52 schreef Barreltje het volgende:
Brocolli uit de magnetron is niet echt niet heel lekker...
👍 leuk! (tot jij het zat bent?)quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:01 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier een ukulele cadeau gedaan als verjaarscadeau.
Wordt verwoed en enthousiast op geoefend, met allerlei Hawaiiaanse videootjes als voorbeeld.
Neuh ik kom uit een gezin waar altijd muziek geoefend werd savonds (mn moeder speelt nog steeds vrijwel iedere avond) dus je leert dat "uit te zetten" cq. naar de achtergrond te verdringen.quote:
Geweldig is dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik kom uit een gezin waar altijd muziek geoefend werd savonds (mn moeder speelt nog steeds vrijwel iedere avond) dus je leert dat "uit te zetten" cq. naar de achtergrond te verdringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./einde medisch bulletin maar weer 😘
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 03-07-2019 02:45:04 ]
Ik vind t ook zo balen voor je!quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:12 schreef Barreltje het volgende:
Medisch bulletin!![]()
Hopelijk een goede echo vandaag.. en rustig aan !
Hier verder enorm ruk geslapen vanwege de werk toestanden..ik kan alleen maar janken omdat ik me zo enorm machteloos voel.. bwuh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./deel zoveel 😎
quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:15 schreef Bluezz het volgende:
Boe @ Bloes of bah...je mag kiezen of allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./deel zoveel 😎
Wat kun je je onvoorstelbaar ellendig voelen. Oķk zķnder pijn.
Het komt allemaal goed. ECHT.
En dat van die ontbijtdienst. Herkenbaar![]()
Dat had ik ook bedacht jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag maar eens de badkamer boenen, heb nu niet meer het smoesje dat het te warm is
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat had ik ook bedacht jaMaar ik stel het nog minimaal een dag uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo. Las in de VK vorige week ook dat veel vluchtelingen die hoog opgeleid waren in hun vaderland een lange weg te gaan hebben om dat niveau weer te bereiken.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Bluezz, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen en voel je je weer een stuk je beter, genoeg om lekker naar huis te kunnen. En waarom maakt die ontbijtdienst zo'n herrie. Is toch nergens voor nodig?
Maar ik kreeg vandaag ook vrolijk bericht. 2 van de mannen die ik regelmatig help met taal gaan naar het 2e jaar HBO. 1 heeft de propedeuse binnen de ander moet geloof ik nog iets doen of krijgen, dat ben ik even kwijt.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:39 schreef Bluezz het volgende:
Laatste update.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Thuisen reanimeert het topic!
Txxx voor de beterschapswensen
quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Fijn. Thuisquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:28 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:16 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ligt B. weer lekker in bed om wat te slapen.
Slappe vaatdoek.
3 weken absoluut rustig aan doen is het advies van de artsen.
Schouders en ribben vooral op zn heftigst vandaag met praten lachen bukken naar voren leunen en boeren 😂 en alle andere bewegingen, irritant zeg!. Maar ook die 4 wondjes op buik.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
En nu rustig bijkomen
![]()
CO2 kwaaltjes zoals rug al wat aan het bijtrekken?
`Jammer dat ze niet ffies een ventieltje toevoegen ergens tussen je schouderbladen he? Zo van pffieieieieieieiieieieiiiiiiiiiiiiiiiii...quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schouders en ribben vooral op zn heftigst vandaag met praten lachen bukken naar voren leunen en boeren 😂 en alle andere bewegingen, irritant zeg!. Maar ook die 4 wondjes op buik.
Heerlijk geslapen ff in eigen bedBij de liefste broeder g.
Ik ben hier ook met de boekhouding van de bedrijven bezig. Ik ben teleurgesteld in mezelf. Blijkbaar hadden we tot en met afgelopen december korting op onze mobiele telefonie. Sinds januari betalen we 22 euro per maand meer. Ik kwam daar vandaag pas achter, zo stom.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:16 schreef AnneX het volgende:
Deed ik een middag administratie dagje...gaat van alles niet zoals ik wil.
What else is new.![]()
Morgen is er weer een dag
Oh dat is vervelend ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben hier ook met de boekhouding van de bedrijven bezig. Ik ben teleurgesteld in mezelf. Blijkbaar hadden we tot en met afgelopen december korting op onze mobiele telefonie. Sinds januari betalen we 22 euro per maand meer. Ik kwam daar vandaag pas achter, zo stom.
Ik deed daarom 1 cadeau met ingebouwd stemapparaat. Om die horde in ieder geval vrij eenvoudig te makenquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:50 schreef Tele6 het volgende:
Fietsie, een ukulele, superleuk! Muziek is zoiets moois
Ja ontgassenquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
`Jammer dat ze niet ffies een ventieltje toevoegen ergens tussen je schouderbladen he? Zo van pffieieieieieieiieieieiiiiiiiiiiiiiiiii...
Was 't haar smaak?quote:
Grote zeef overheen zetten of in een schaal met plasticfolie eroverheen met wat gaatjes erin gepriktquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:
Zeg, hoe doen jullie dat? Ik kocht nectarines maar ze zijn nog niet goed rijp. Als ik ze op de fruitschaal leg heb ik binnen 1 dag 1651654651621triljard fruitvliegjes die er van vreten. In de koelkast worden ze niet goed rijp.
Een banaan erbij in een slapstick zak, op een koele plek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:
Zeg, hoe doen jullie dat? Ik kocht nectarines maar ze zijn nog niet goed rijp. Als ik ze op de fruitschaal leg heb ik binnen 1 dag 1651654651621triljard fruitvliegjes die er van vreten. In de koelkast worden ze niet goed rijp.
Ik zou heel blij zijn met die 4 wondjes. Ik heb me toch lelijke littekens gezien van oude galblaasingrepenquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:20 schreef Bluezz het volgende:
Schouders en ribben vooral op zn heftigst vandaag met praten lachen bukken naar voren leunen en boeren 😂 en alle andere bewegingen, irritant zeg!. Maar ook die 4 wondjes op buik.
Heerlijk geslapen ff in eigen bedBij de liefste broeder g.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:39 schreef Kreator het volgende:
Sushi op. Het was ok. Nu bankhangen, want om de één of andere reden besloten mijn darmen pas na de vakantie last te krijgen van Azië en sliep ik bijna niet.
Goed om te horen dat je snel opknapt, bloes.
Verstelkeligheidje meegetransporteerd in het vliegtuig terug?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:39 schreef Kreator het volgende:
Sushi op. Het was ok. Nu bankhangen, want om de één of andere reden besloten mijn darmen pas na de vakantie last te krijgen van Azië en sliep ik bijna niet.
Da's niet fijn. Ben je ook al weer aan het werk of nog lekker een weekje vrij om bij te komen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:39 schreef Kreator het volgende:
Ja hallo.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:27 schreef Barreltje het volgende:
Oh wat leuk Lot! En ook lekker dat je ze niet hoeft te zien als je niet wil.![]()
En fiets wat leuk een ukelele ..
Ik wil de komende tijd eens kijken of ik kan leren om gitaar te spelen.. welke app was daar nou ook al weer goed voor ?
Tevens wil ik vanavond even een pm gaan sturen voor de gebakmeeters.. dm/pm als je er bij bent..![]()
Werk. Sucks. Wel een nieuwe baan, intern.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's niet fijn. Ben je ook al weer aan het werk of nog lekker een weekje vrij om bij te komen?
Jammer.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werk. Sucks. Wel een nieuwe baan, intern.
Doorgegeven door de wijkagent? Die is fout zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Buurt Whatsapp. Zo'n allertgroep waarin mensen kentekens van langzaamrijdende auto's kunnen doprgeven. Dat vinden mensen een punt op het platteland.
2 Weken geleden een berichtje van een bezorgde burger. Er had weer eens iemand langzaam gereden.
Vandaag antwoord van de wijkagent. Kenteken is nagetrokken, geen verdachte situatie. Geslacht, woonplaats, beroep en afkomst van de eigenaar staat er ook bij
Ja he? We overwegen er toch maar even een mailtje aan te wagen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doorgegeven door de wijkagent? Die is fout zeg.
Burpsquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond wordt het hier karbonades van de grill, kartoffelsalat, tzaziki, bladsalade met vinaigrette en maīskolven.
Wauw, dat is slechtquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Buurt Whatsapp. Zo'n alertgroep waarin mensen kentekens van langzaamrijdende auto's kunnen doprgeven. Dat vinden mensen een punt op het platteland.
2 Weken geleden een berichtje van een bezorgde burger. Er had weer eens iemand langzaam gereden.
Vandaag antwoord van de wijkagent. Kenteken is nagetrokken, geen verdachte situatie. Geslacht, woonplaats, beroep en afkomst van de eigenaar staat er ook bij
Past wel goed bij het niveau dat die buurtapps meestal hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Buurt Whatsapp. Zo'n alertgroep waarin mensen kentekens van langzaamrijdende auto's kunnen doprgeven. Dat vinden mensen een punt op het platteland.
Kan, in de oven kan ook. Ik snij 'm vaak door, vul het met gekruid gehakt, dan in de ovenquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. een puntpaprika.. grillen of juist niet?
Pas op de bbq gedaanquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Barreltje het volgende:
Oh echtquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou heel blij zijn met die 4 wondjes. Ik heb me toch lelijke littekens gezien van oude galblaasingrepen
g blakert m altijd zwart op open vuur en dan is binnenkant zo heeeeerlijk zoet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:46 schreef Barreltje het volgende:
Klinkt zalig vakantieusquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw, dat is slecht
Hier dagje met ontbijt om 1400 meter hoogte, en daarna door naar Italië. Vette onweersbui in de bergen gehad onderwegNu in een schattig klein appartementje (met airco
) een beetje buiten het centrum, rondje gewandeld, en daarna ons avondeten bij elkaar geshopt in een bakkerijtje en tratteria. Diverse kleine gebakjes, filetlapjes met fungi, aranchino en twee soorten lasagne. Vier gangen diner in ons appartement is halverwege nu.
Oh ships. Gaat t goedkomen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werk. Sucks. Wel een nieuwe baan, intern.
Door jou zit ik nu ook naar die richting te kijken voor een volgende vakantiequote:Op woensdag 3 juli 2019 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw, dat is slecht
Hier dagje met ontbijt om 1400 meter hoogte, en daarna door naar Italië. Vette onweersbui in de bergen gehad onderwegNu in een schattig klein appartementje (met airco
) een beetje buiten het centrum, rondje gewandeld, en daarna ons avondeten bij elkaar geshopt in een bakkerijtje en tratteria. Diverse kleine gebakjes, filetlapjes met fungi, aranchino en twee soorten lasagne. Vier gangen diner in ons appartement is halverwege nu.
Langzaam rijden is al verdachtquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd toch maar. Zelf gesolliciteerd of gevraagd?quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:12 schreef Kreator het volgende:
Denk het wel. Deze week wordt het bekend. Mijn baas weet het nog niet.
Jij weer thuisquote:
Zeker doen! Ik dacht dat Beieren een ouwelullenbestemming wasquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Door jou zit ik nu ook naar die richting te kijken voor een volgende vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |