Het is vanwege zijn vriendelijke karakter natuurlijk ook het ideale instap-album. Vrijwel iedereen die jazz wil proberen begint met dat album. Maar het is óók n heel subtiel album. Aanvankelijk klinkt het daarom misschien niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:41 schreef Gehenna het volgende:
Moest zelf wel even wennen aan dat album. Het was mijn eerste Miles album, en het 2e jazz album ooit wat ik luisterde. En mijn eerste reactie was eigenlijk niet meer dan, "ok, het klinkt idd zoals ik verwacht dat jazz zou klinken".
ja belachelijk goed gewoon, en dan te bedenken dat het ook nog geïmproviseerd isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:45 schreef EP3 het volgende:
[..]
Het is vanwege zijn vriendelijke karakter natuurlijk ook het ideale instap-album. Vrijwel iedereen die jazz wil proberen begint met dat album. Maar het is óók n heel subtiel album. Aanvankelijk klinkt het daarom misschien niet heel bijzonder.
Na vele luisterbeurten vraag je jezelf opeens af hoe je al die geraffineerde schoonheid de eerste keer hebt kunnen missen.
--
En beter dan dit wordt het simpelweg niet,.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef Gehenna het volgende:
Staan best leuke foute nummers op
PRAU!
TCHU!
BILAU!
Hadden ze niet 4 platen voor Cowboys?
quote:
Ze hebben ook Hey Johnny Depp gedaan...quote:
Mijn tshirtjes zijn wel van bands maar eerder schattig dan eng. En niet echt IT wel erger...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |