quote:Op maandag 1 juli 2019 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar duizend koffers achtergebleven op Schiphol na storing
https://nos.nl/l/2291539
@:ElDinosaur
Nog geen dag weg en de ellende begint al.
Ik snap niks van deze post.quote:Op maandag 1 juli 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker gewerkt Gerda.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-fietsster~a29961c6/
De vrouwen staken vandaag, CL, Samzz, Elvi,
jullie zijn onze ying (vd yang), help ons door deze moeilijke tijden.🙏
quote:Op maandag 1 juli 2019 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar duizend koffers achtergebleven op Schiphol na storing
https://nos.nl/l/2291539
@:ElDinosaur
Nog geen dag weg en de ellende begint al.
quote:
quote:
En wat gaan we daaraan doen?quote:
Geloof niet dat ik dan meer zin krijg om te werken maar kan het proberen.quote:
Ja, godzijdank. Ik ging vorige week echt helemaal kapot. Zaterdag helemaal op zo'n festival zonder enige schaduw. Het is een wonder dat ik nog leef.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ben blij dat het niet meer zo heet is buitenkun je even wat meer doen en niet laveloos op de bank liggen te bedenken hoe je die ventilator kan opvoeren
Achter het huis was hier ook vreselijk, heb maar allemaal schaduwdoeken opgehangen voor de dieren.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, godzijdank. Ik ging vorige week echt helemaal kapot. Zaterdag helemaal op zo'n festival zonder enige schaduw. Het is een wonder dat ik nog leef.
Heeft KM een ander?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:31 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend wakker geworden met de tinteling van een koortslipbah
Nah, virus heb ik helaas zelf al jarenquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, virus heb ik helaas zelf al jaren. Mindere weerstand en dan steekt dat weer de kop op.
Dat ken ik niet... wasda?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar. L-lysine werkt wel als een tiet, trouwens.
Is een aminozuur dat de weerstand boost. Als ik een koortslip voel opkomen slik ik een dubbele dosis voor een week of zo en komt ie een stuk minder hard of zelfs helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ken ik niet... wasda?
Nu meteen Zofirax gesmeerd en lijkt het goed weg te duwen.
Dat ga ik eens een potje bestellen danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een aminozuur dat de weerstand boost. Als ik een koortslip voel opkomen slik ik een dubbele dosis en komt ie een stuk minder hard of zelfs helemaal niet.
Dagelijks 1 pil, en als ik wat voel komen 2 pillen daags. Ik heb gewoon van Lucovitaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ga ik eens een potje bestellen dan. Slik je het normaliter ook als onderhoudsdosis of alleen bij opkomende koortslip?
Scaryquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lekker, waar ga je heen?
Goedemorgen allemaal
Zijn gangetje. Opdracht hier met twee weken verlengd, gisteren tijdens de meeting initiatief genomen met een collega om een nieuwe gilde op te zetten binnen het bedrijf, ik ben afgevallen en kan kleinere maat broeken kopenquote:
Verlengd cause you did good of..?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn gangetje. Opdracht hier met twee weken verlengd, gisteren tijdens de meeting initiatief genomen met een collega om een nieuwe gilde op te zetten binnen het bedrijf, ik ben afgevallen en kan kleinere maat broeken kopenKleine greep
En met jou jongedame?
Ja, zoiets, al is het een week of twee. Eerst was het 16 juli, nu 1 augustus. Dus nog even doorbijten.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verlengd cause you did good of..?Wat voor gilde bedoel je? Top van het afvallen!
Ja wel ok. O.a. beetje uitgewaaid op Texel, was lekker
Heb je daarna ook al een nieuwe klus staan? Klinkt wel nuttig zo een gildequote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, zoiets, al is het een week of twee. Eerst was het 16 juli, nu 1 augustus. Dus nog even doorbijten.
We gaan een gilde opzetten voor Agile coaching. Vanuit de verschillende units door het land hebben we gehoord dat hier behoefte aan is, dus we willen de gilde gaan gebruiken om ervaringen uit te wisselen en kijken hoe we elkaar kunnen helpen bij onze klanten/opdrachtgevers.
Afvallen voelt ook goed, beetje gezondheidskwestie
TexelBen je er lang geweest? Ik ga in oktober weer
9900 reactiesquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien een wogje waard voor jehttps://www.reddit.com/r/(...)d_a_patient_do_that/
volgende week vrijdag hierquote:
mwa, ik moest er in het begin wel even aan wennen.quote:
Ik heb een paar digitale potjes waar ik al mijn vaste lasten vanuit betaal. Die vul ik gewoon elke 4 weken, waardoor je uiteindelijk stiekem mooi wat extra's spaart. Maar het is inderdaad wel even wennen ja. November of oktober is een dubbele uitbetaling toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik moest er in het begin wel even aan wennen.
maar 2x loon in 1 maand op het laatst van het jaar is altijd wel lekker.
jep, al kan dat verschillen per jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een paar digitale potjes waar ik al mijn vaste lasten vanuit betaal. Die vul ik gewoon elke 4 weken, waardoor je uiteindelijk stiekem mooi wat extra's spaart. Maar het is inderdaad wel even wennen ja. November of oktober is een dubbele uitbetaling toch?
Goede vraag. Volgens mij is het in mijn branche heel gebruikelijk (schoonmaak).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:48 schreef Allures het volgende:
Wat is het voordeel voor een bedrijf om dat zo te doen?
Weet niet of je het al had mee gekregen, maar 10 juli start een nieuw ayto seizoen met een sexually fluid cast.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:48 schreef Allures het volgende:
Ze zijn nog aan het zoeken voor me, dus ik denk dat ik wat rust hebquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je daarna ook al een nieuwe klus staan? Klinkt wel nuttig zo een gilde![]()
En ja, minder mee sjouwen is wel zo fijn
Paar dagenJullie gaan altijd in oktober hè? Dan ga ik waarschijnlijk weer richting zuiden, iets warmers opzoeken. Spanje of Portugal
whoa nee maar cool! En ingewikkeld met matchenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet niet of je het al had mee gekregen, maar 10 juli start een nieuw ayto seizoen met een sexually fluid cast.
Minder deelnemers, dat scheelt hopelijk wel voor iets meer "diepgang" huehuequote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
[..]
whoa nee maar cool! En ingewikkeld met matchen
geen idee. kan me niks bedenken behalve dat het wat makkelijker rekent.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:48 schreef Allures het volgende:
Oh dat is wel lekker danquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het zoeken voor me, dus ik denk dat ik wat rust hebNuttig is het zeker. En het is ook een probeersel; als het niet het gewenste effect heeft, kunnen we het bijschaven en aanpassen.
Klopt, ben al denk ik 6 kilo kwijt
Ja, altijd in het najaar. We houden van de herfstLekker uitwaaien
Ik vind dat vechten echt vreselijk en begrijp niet waarom mensen niet meer weg gestuurd worden over zulk walgelijk gedragquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
heerlijk! Ga straks zondag bij kijken
Hopelijk vechten
En de perfecte elodie die fout gaat
Ja klopt, 4x per jaar een bijeenkomst en onderling contact met de collega's is het plan. Maar het is nog voor de kinderschoenen zeg maar, dus eerst eens een goede aanpak gaan bedenken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker danEn ook wel fijn om toch een beetje bezig te blijven zo via dat gilde dan.
Nice! Hoeveel wil je nog kwijt?
Wadden zijn altijd fijnIk ben er vaker in het voorjaar tegenwoordig, dan kun je ook prima uitwaaien
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja klopt, 4x per jaar een bijeenkomst en onderling contact met de collega's is het plan. Maar het is nog voor de kinderschoenen zeg maar, dus eerst eens een goede aanpak gaan bedenken.
Ik woog 109, en ik wil richting de 95. Maar onder de 100 komen is al een mooie stapIk wandel elke dag na het werk een half uur door de bossen en doe mijn workout thuis, dus er is wel een verschil te zien in mijn lichaam; het begint mensen op te vallen
Ja, wellicht het voorjaar ook eens kijken, net na de winter of zo. Maar volgend jaar eens kijken voor een vakantie naar Duitsland, om daar te wandelen
Spieropbouw is ook mijn doel, iets meer body kwekenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Meer spier opbouwen geeft ook gewicht, maar het toont gewoon heel anders. Fijn als dat resultaat voor de rest ook zichtbaar en je je beter voelt
Weet je al een beetje in welk gebied in Duitsland? Duitse Wadden, Zwarte Woud, Saarberg, etc?
Tof is dat hequote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Was gisteren bij het afstudeeroptreden van mijn nichtje op de muziekacedemie (of hoe dat ook heet tegenwoordig). Was enorm onder de indruk van mijn kleine nichtje. Super knap. Zie haar nog steeds als dat meisje en dan stond ze daar Portishead dingen te doen enzo.
#liefdagboek.
Ahquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Was gisteren bij het afstudeeroptreden van mijn nichtje op de muziekacedemie (of hoe dat ook heet tegenwoordig). Was enorm onder de indruk van mijn kleine nichtje. Super knap. Zie haar nog steeds als dat meisje en dan stond ze daar Portishead dingen te doen enzo.
#liefdagboek.
Ja echt man. En daar als een volwaardige artieste een liedje opdragen aan haar moeder die een poosje geleden overleden was. Hele familie met natte ogen. Echt knap.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof is dat he? Mijn kleine nichtje heeft haar P gehaald met een 7,1 (en had eigenlijk volgens het advies van de artsen toen aan mijn tante niet eens geboren moeten worden...). Zo knap
.
"Ik huil niet! Jij huilt! Hou je mond!"quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja echt man. En daar als een volwaardige artieste een liedje opdragen aan haar moeder die een poosje geleden overleden was. Hele familie met natte ogen. Echt knap.
Zang. Echt knap. 7,5 gekregen ook nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
AhWat studeerde ze? Instrument of zang of..?
In de callcenterwereld heel genruikelijk dat je minimaal x minuten vantevoren aanwezig.moet zijn zodat je op de tijd dat je moet beginnen ook ingelogd bent. Die minuten dat je dan eerder aanwezig moet zijn krijg je dan wel gewoon betaald.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:16 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)time_theft_concerns/
Ik ging met de trein naar werk en was er dan tien minuten eerder, zette de pc vast aan, zette thee en ging dan om klokslag negen aan het werk als de pc en alles was opgestart. Maar dat mag dus eigenlijk niet volgens dit topic? Dan zou ik dus ook tien minuten eerder weg hebben gemogen?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spieropbouw is ook mijn doel, iets meer body kwekenEn het voelt ook goed, mijn conditie lijkt langzaam maar zeker beter te worden
Weten we nog niet, iets wat niet al te toeristisch is zeg maar. Waar we ook rust hebben in plaats van dolle toeristen die de hele omgeving verzieken
Gaaf manquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zang. Echt knap. 7,5 gekregen ook nog.
Ow.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de callcenterwereld heel genruikelijk dat je minimaal x minuten vantevoren aanwezig.moet zijn zodat je op de tijd dat je moet beginnen ook ingelogd bent. Die minuten dat je dan eerder aanwezig moet zijn krijg je dan wel gewoon betaald.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Buiten de schoolvakanties gaan scheelt al een boel. Ben benieuwd waar jullie voor gaan kiezen dan
het is niet dat ik haar niet moet aar ik vind het wel grappig dat ze zo op een voetstuk staat en zometeen gewoon het zelfde gaat doen als alle anderen? Of zo lijkt het in de voorstukjesquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind dat vechten echt vreselijk en begrijp niet waarom mensen niet meer weg gestuurd worden over zulk walgelijk gedragHet verloopt iets anders, maar je zal wel genieten als je Elodie niet moet denk ik..
Cool en anders vraag ik je wel als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
Als ik het niet vergeet laat ik het wel weten
Zo op een voetstuk, mwah. Ik snap die boys wel dat ze liever achter haar reet aanlopen dan die trashy Jas ofzo. Echt lelijk hoe die meiden kunnen doen zeg bah. Maar goed, ga eerst maar kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:29 schreef Allures het volgende:
[..]
het is niet dat ik haar niet moet aar ik vind het wel grappig dat ze zo op een voetstuk staat en zometeen gewoon het zelfde gaat doen als alle anderen? Of zo lijkt het in de voorstukjes
geen van die vrouwen hoort op een voetstuk volgens mij ..quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo op een voetstuk, mwah. Ik snap die boys wel dat ze liever achter haar reet aanlopen dan die trashy Jas ofzo. Echt lelijk hoe die meiden kunnen doen zeg bah. Maar goed, ga eerst maar kijken
Verschrikkelijk wat een hoeren. Niet te zuinig.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo op een voetstuk, mwah. Ik snap die boys wel dat ze liever achter haar reet aanlopen dan die trashy Jas ofzo. Echt lelijk hoe die meiden kunnen doen zeg bah. Maar goed, ga eerst maar kijken
Beetje lullig als om 8 uur de lijnen open gaan en de eersten zijn pas om 5 over 8 ingelogdquote:
Niemand in het algemeen, maar kennelijk moest productie de tand nog iets opvoeren met een queenkroningquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:33 schreef Allures het volgende:
[..]
geen van die vrouwen hoort op een voetstuk volgens mij ..
Ga nu kijken!
Echt hè en mijn man doet inmiddels het accent van die tweeling naquote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat een hoeren. Niet te zuinig.
Die vind ik echt echt echt kankerdom. Tering.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 11:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt hè en mijn man doet inmiddels het accent van die tweeling na![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |