quote:Op maandag 1 juli 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Je bent goed bezig, je moet ze ook in het klein gaan maken, zegt Maris als ze langs Kay loopt
god Dot dat meisje bloeit zo op door mariskaquote:Op maandag 1 juli 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Je bent goed bezig, je moet ze ook in het klein gaan maken, zegt Maris als ze langs Kay loopt
1500¤? En dat kan gewoon?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een hippie slinger,15 euro per meter,100 meter.
Zo had ik het ook bedacht jaquote:Op maandag 1 juli 2019 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Maris kan wel mooi bij Franny gaan slapen, Merel bij Jessie
Ja, Maris doet het toch maar ffkesquote:Op maandag 1 juli 2019 15:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
god Dot dat meisje bloeit zo op door mariska
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vertel! Een zomerhit in de winter uit laten komen?
3 dezelfde posts onder elkaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:22 schreef PTLe het volgende:
[..]
Waarom lach je ? hij heeft het net toch verteld .
Het is fantastisch hoe Mariska iets aandraagt en iemand dat dan oppakt met veel plezier het uitvoert en er zo gelukkig van wordt....en Mariska die dan ook gelukkig is.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
god Dot dat meisje bloeit zo op door mariska
Ik zat met verbazing het aan te horen.quote:
kumbayaquote:Op maandag 1 juli 2019 15:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het is fantastisch hoe Mariska iets aandraagt en iemand dat dan oppakt met veel plezier het uitvoert en er zo gelukkig van wordt....en Mariska die dan ook gelukkig is.
Ze heeft vanaf haar binnenkomst regelmatig met Ger gesproken en ik he haar dat niet zo tegen Ger horen zeggenquote:Op maandag 1 juli 2019 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk ook niet de hele dag.
Men kan onmogelijk alles horen wat er gezegd wordt lijkt mij.
Maar ik zie haar er wel voor aanwat een mens zeg
Geloof je gelijk, ik heb ze niet samen horen praten.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft vanaf haar binnenkomst regelmatig met Ger gesproken en ik he haar dat niet zo tegen Ger horen zeggen
Ze had vanaf het begin al 'grootse'plannen met hem en was vooral bezig met hem proberen aan haar kant te krijgen mbt het plan wat ze vandaag gaat presenteren en waarmee ze iedereen tegen zich kan gaan krijgen
Ze hebben best wel veel met elkaar gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |