Nee Dylan de figurant over gestolen chips.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
dus merel heeft kyl aan het janken gekregen vanochtend
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee Dylan de figurant over gestolen chips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foutje.
zag net t filmpje merel spreekt dyl en kil aan. Vraagt ze eerst kyl alleen.. nee nee, doen we niet (30% houden vh verdiende geld)quote:Op maandag 1 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee Dylan de figurant over gestolen chips.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ach als ze maar jankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oh? Zegt ze dat ?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:10 schreef Dotteke het volgende:
O kijk die Maris heeft Ger wel duidelijk gemaakt dat hij zo niet met vrouwen om kan gaan
Jip dat zegt ze net tegen Dylanquote:
Wat een arrogant uit de hoogte mokkel is dat zeg.....quote:Op maandag 1 juli 2019 15:11 schreef Dotteke het volgende:
O wat komt die Maris mij de strot al uit weet je
Ze is zo blij, ze wordt er zo gelukkig van
Ik ga iedereen helpen dat zijn mijn doelen hier, dat vind ik zo mooi om te zien ik zei ik zei ik zei
Ik zei ik zei als ik het in me hoofd heb kan zij het uit haar handen laten komen weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |