Nee Dylan de figurant over gestolen chips.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
dus merel heeft kyl aan het janken gekregen vanochtend
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee Dylan de figurant over gestolen chips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foutje.
zag net t filmpje merel spreekt dyl en kil aan. Vraagt ze eerst kyl alleen.. nee nee, doen we niet (30% houden vh verdiende geld)quote:Op maandag 1 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee Dylan de figurant over gestolen chips.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ach als ze maar jankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oh? Zegt ze dat ?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:10 schreef Dotteke het volgende:
O kijk die Maris heeft Ger wel duidelijk gemaakt dat hij zo niet met vrouwen om kan gaan
Jip dat zegt ze net tegen Dylanquote:
Wat een arrogant uit de hoogte mokkel is dat zeg.....quote:Op maandag 1 juli 2019 15:11 schreef Dotteke het volgende:
O wat komt die Maris mij de strot al uit weet je
Ze is zo blij, ze wordt er zo gelukkig van
Ik ga iedereen helpen dat zijn mijn doelen hier, dat vind ik zo mooi om te zien ik zei ik zei ik zei
Ik zei ik zei als ik het in me hoofd heb kan zij het uit haar handen laten komen weet je
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Wat een arrogant uit de hoogte mokkel is dat zeg.....
Als het alleen Jens is, makkie. Als het hem niet bevalt gaat ie maar lekker naar huis en dat Albufera van hem!quote:Op maandag 1 juli 2019 15:14 schreef puzziepie het volgende:
Maris heeft het niet op Jens en Myl
Ze haalt die twee alweer aan als voorbeeld
Mijn indruk is dat ze stiekem een enorme hekel aan vooral Jens heeft
Ik denk omdat ze doorheeft dat Jens het haar nog wel eens moeilijk kan gaan maken
Ik ook niet, maar ik kijk ook niet de hele dag.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Want ik heb haar dat niet tegen Ger zien zeggen
Ze heeft datzelfde verhaal net ook al tegen His verteldquote:Op maandag 1 juli 2019 15:14 schreef Flow3r het volgende:
Maris heeft geen zin om bij een stelletje te slapen en dus moet de hele boel omgegooid worden.
Misschien een idee om Maris een "leermomentje" mee te geven en haar dus juist wel bij Jens en Mylene te laten slapen?
Ze zijn daar toch zo van de leermomentjes ?
veel naar jessie gekekenquote:Op maandag 1 juli 2019 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft datzelfde verhaal net ook al tegen His verteld
Ze had beter dat meteen in de groep kunnen gooien
Maar wel gehaaid om alles apart met iedereen te bespreken
Dat is er echt een waar je je gruwelijk aan kan gaan ergeren.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
zij slaat de plank vaak zo mis en heeft het zelf totaal niet door. Denkt dat ze fantastisch bezig is
Ik denk dat je Jens een beetje onderschatquote:Op maandag 1 juli 2019 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het alleen Jens is, makkie. Als het hem niet bevalt gaat ie maar lekker naar huis en dat Albufera van hem!
De misplaatste arrogantie van dat kut wijf.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat slome van Andrea als ze iets verteld, de stiltes die ze laat vallen in haar zinnen... vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |