merel en jessie ookquote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Maris Ik ik ik mij ik
Adje Ik ik ik mij ik
beiden.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
is maris nu zo zelfverzekerd of overschat ze zichzelf nu enorm.
Nee, ze gaan het morgen in de vergadering gooien. Hiske vindt het wel interessant om te weten hoe zij erover denken als iemand anders bij hen komt liggen. Even stoken dus.quote:
maris heeft heeft ooit van een middelmatige en verlegen voetballertje een zlatan gemaaktquote:Op maandag 1 juli 2019 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
is maris nu zo zelfverzekerd of overschat ze zichzelf nu enorm.
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani sad bij his, maikel weg maatje voor haar en jens
his: het leven gaat door
milani: net als bij chris en his (touche)
Haar drank maatje is weg nu kunnen ze minder alcohol kopen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Myl vindt het kut voor zichzelf
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani sad bij his, maikel weg maatje voor haar en jens
his: het leven gaat door
milani: net als bij chris en his (touche)
Dat heb ik idd ook nog gezien gisteravondquote:Op maandag 1 juli 2019 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk trouwens dat de ggd vandaag wel langskomt. ze hebben gisteren de 'shop' met 3 man schoongemaakt.
gelukkig is utopia daarop een uitzondering, je vindt ze door de gehele hierarchie terugquote:Op maandag 1 juli 2019 14:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Maris ook wel iemand is die rancuneus is en daar naar kan handelen
Nou schijnt het dat het dat veel mensen die op de hoogste /hoge posities werken vaak enorme narcisten zijn
Ik zie er ook veel in de typische slachtoffers/schaapjes rol daarquote:Op maandag 1 juli 2019 14:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
gelukkig is utopia daarop een uitzondering, je vindt ze door de gehele hierarchie terug
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Wie moet vertrekken - 1 juli 2019.
x7c9r9c
[ afbeelding ]
Het vertrek van Maikel - 1 juli 2019.
x7c9sme
[ afbeelding ]
Moraalridder Brandon - 1 juli 2019.
x7c9xcm
[ afbeelding ]
Merel spreekt Dylan en Kaylee aan - 1 juli 2019.
x7c9yaz
familie filter staat uit maar ik kan ze niet vindenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
x7c9xcm
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:56 schreef mazaru het volgende:
Dillie is de lievelingskruid van Adriaan zegt hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
x7c9r9c
[ afbeelding ]
x7c9sme
[ afbeelding ]
x7c9xcm
[ afbeelding ]
x7c9yaz
Noem je dat schoonmaken, zag die Kaylee met 'n geel doekje aaien over de vensterbankquote:Op maandag 1 juli 2019 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk trouwens dat de ggd vandaag wel langskomt. ze hebben gisteren de 'shop' met 3 man schoongemaakt.
[ afbeelding ]
x7c9r9c
[ afbeelding ]
x7c9sme
[ afbeelding ]
x7c9xcm
[ afbeelding ]
x7c9yaz
Nee Dylan de figurant over gestolen chips.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
dus merel heeft kyl aan het janken gekregen vanochtend
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee Dylan de figurant over gestolen chips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foutje.
zag net t filmpje merel spreekt dyl en kil aan. Vraagt ze eerst kyl alleen.. nee nee, doen we niet (30% houden vh verdiende geld)quote:Op maandag 1 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee Dylan de figurant over gestolen chips.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ach als ze maar jankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oh? Zegt ze dat ?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:10 schreef Dotteke het volgende:
O kijk die Maris heeft Ger wel duidelijk gemaakt dat hij zo niet met vrouwen om kan gaan
Jip dat zegt ze net tegen Dylanquote:
Wat een arrogant uit de hoogte mokkel is dat zeg.....quote:Op maandag 1 juli 2019 15:11 schreef Dotteke het volgende:
O wat komt die Maris mij de strot al uit weet je
Ze is zo blij, ze wordt er zo gelukkig van
Ik ga iedereen helpen dat zijn mijn doelen hier, dat vind ik zo mooi om te zien ik zei ik zei ik zei
Ik zei ik zei als ik het in me hoofd heb kan zij het uit haar handen laten komen weet je
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Wat een arrogant uit de hoogte mokkel is dat zeg.....
Als het alleen Jens is, makkie. Als het hem niet bevalt gaat ie maar lekker naar huis en dat Albufera van hem!quote:Op maandag 1 juli 2019 15:14 schreef puzziepie het volgende:
Maris heeft het niet op Jens en Myl
Ze haalt die twee alweer aan als voorbeeld
Mijn indruk is dat ze stiekem een enorme hekel aan vooral Jens heeft
Ik denk omdat ze doorheeft dat Jens het haar nog wel eens moeilijk kan gaan maken
Ik ook niet, maar ik kijk ook niet de hele dag.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Want ik heb haar dat niet tegen Ger zien zeggen
Ze heeft datzelfde verhaal net ook al tegen His verteldquote:Op maandag 1 juli 2019 15:14 schreef Flow3r het volgende:
Maris heeft geen zin om bij een stelletje te slapen en dus moet de hele boel omgegooid worden.
Misschien een idee om Maris een "leermomentje" mee te geven en haar dus juist wel bij Jens en Mylene te laten slapen?
Ze zijn daar toch zo van de leermomentjes ?
veel naar jessie gekekenquote:Op maandag 1 juli 2019 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft datzelfde verhaal net ook al tegen His verteld
Ze had beter dat meteen in de groep kunnen gooien
Maar wel gehaaid om alles apart met iedereen te bespreken
Dat is er echt een waar je je gruwelijk aan kan gaan ergeren.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
zij slaat de plank vaak zo mis en heeft het zelf totaal niet door. Denkt dat ze fantastisch bezig is
Ik denk dat je Jens een beetje onderschatquote:Op maandag 1 juli 2019 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het alleen Jens is, makkie. Als het hem niet bevalt gaat ie maar lekker naar huis en dat Albufera van hem!
De misplaatste arrogantie van dat kut wijf.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat slome van Andrea als ze iets verteld, de stiltes die ze laat vallen in haar zinnen... vermoeiend
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Je bent goed bezig, je moet ze ook in het klein gaan maken, zegt Maris als ze langs Kay loopt
god Dot dat meisje bloeit zo op door mariskaquote:Op maandag 1 juli 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Je bent goed bezig, je moet ze ook in het klein gaan maken, zegt Maris als ze langs Kay loopt
1500¤? En dat kan gewoon?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een hippie slinger,15 euro per meter,100 meter.
Zo had ik het ook bedacht jaquote:Op maandag 1 juli 2019 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Maris kan wel mooi bij Franny gaan slapen, Merel bij Jessie
Ja, Maris doet het toch maar ffkesquote:Op maandag 1 juli 2019 15:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
god Dot dat meisje bloeit zo op door mariska
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vertel! Een zomerhit in de winter uit laten komen?
3 dezelfde posts onder elkaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:22 schreef PTLe het volgende:
[..]
Waarom lach je ? hij heeft het net toch verteld .
Het is fantastisch hoe Mariska iets aandraagt en iemand dat dan oppakt met veel plezier het uitvoert en er zo gelukkig van wordt....en Mariska die dan ook gelukkig is.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
god Dot dat meisje bloeit zo op door mariska
Ik zat met verbazing het aan te horen.quote:
kumbayaquote:Op maandag 1 juli 2019 15:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het is fantastisch hoe Mariska iets aandraagt en iemand dat dan oppakt met veel plezier het uitvoert en er zo gelukkig van wordt....en Mariska die dan ook gelukkig is.
Ze heeft vanaf haar binnenkomst regelmatig met Ger gesproken en ik he haar dat niet zo tegen Ger horen zeggenquote:Op maandag 1 juli 2019 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kijk ook niet de hele dag.
Men kan onmogelijk alles horen wat er gezegd wordt lijkt mij.
Maar ik zie haar er wel voor aanwat een mens zeg
Geloof je gelijk, ik heb ze niet samen horen praten.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft vanaf haar binnenkomst regelmatig met Ger gesproken en ik he haar dat niet zo tegen Ger horen zeggen
Ze had vanaf het begin al 'grootse'plannen met hem en was vooral bezig met hem proberen aan haar kant te krijgen mbt het plan wat ze vandaag gaat presenteren en waarmee ze iedereen tegen zich kan gaan krijgen
Ze hebben best wel veel met elkaar gesproken
Lachuh he,quote:Op maandag 1 juli 2019 15:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ik heb het in 1 voor elkaar gekregen om veel geld te verdienen.
Ik wens Mariska veel succes om iedereen te motiveren hun doelen te halen.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil lijstjes gaan maken en daar de doelen op zetten van iedereen
Ze wil met iedereen gaan zitten
Buiten de doelen om is het wel belangrijk om concrete doelen te krijgen zegt Jessie
Jessie heeft geen persoonlijke doelen hij wil het nu gezamelijk doen in 1 heeft hij het alleen gedaan
Ze laat Jessie er ook over plassenquote:Op maandag 1 juli 2019 15:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik wens Mariska veel succes om iedereen te motiveren hun doelen te halen.
quote:
ik weet nog wel iets mariska kots shirtsquote:Op maandag 1 juli 2019 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan mensen motiveren, daar heb ik geen probleem mee zegt Maris
Tegen Shownieuws zei ze toch ook dat ze een plan ging presenteren?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:32 schreef puzziepie het volgende:
Ze heeft nog niet alles prijsgegeven zegt Maris trots als een kind![]()
Jessie :'Maar ze zeiden dat je een plan hebt liggen
Niet dusMaris zegt :'die gaan we samen maken toch?'
Hmmm apart want ze heeft het de laatste dagen tegen bepaalde mensen toch wel degelijk gehad over 'haar'plan wat ze heeft geschreven en waarmee ze op veel protesten van de bewoners rekent .
Ze gaat zo praten met Dil en Kil en vraagt of Jessie erbij komt zitten
Ja door een al bestaande webshop voor een deel in te pikken.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ik heb het in 1 voor elkaar gekregen om veel geld te verdienen.
Ze ging een bom droppen. Het blijkt een natte scheet te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:32 schreef puzziepie het volgende:
Ze heeft nog niet alles prijsgegeven zegt Maris trots als een kind![]()
Jessie :'Maar ze zeiden dat je een plan hebt liggen
Niet dusMaris zegt :'die gaan we samen maken toch?'
Hmmm apart want ze heeft het de laatste dagen tegen bepaalde mensen toch wel degelijk gehad over 'haar'plan wat ze heeft geschreven en waarmee ze op veel protesten van de bewoners rekent .
Ze gaat zo praten met Dil en Kil en vraagt of Jessie erbij komt zitten
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tegen Shownieuws zei ze toch ook dat ze een plan ging presenteren?
Ja ookquote:Op maandag 1 juli 2019 15:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tegen Shownieuws zei ze toch ook dat ze een plan ging presenteren?
Die heeft veel geld verdiend met zijn tattoo shopquote:Op maandag 1 juli 2019 15:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ik verwachtte nog: en heb veel geld weggesluisd, maar dat kwam niet. Raar he? Boyd is hij blijkbaar vergeten.
Ja, je had het niet verwacht, maar ze zijn er nog erger dan Jessie wat een vreselijk mensquote:Op maandag 1 juli 2019 15:33 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik weet nog wel iets mariska kots shirtsdr grote door
( BRAAK)
Wat istie goed bezig he..........quote:Op maandag 1 juli 2019 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Kiek m zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Boyd's inkomsten op zijn eigen naam te zetten. Toen Jessie weg was, was er nog heel veel kleding van hem over. Winst: nax.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja door een al bestaande webshop voor een deel in te pikken.
En kwam er een aanslag van niet afgedragen belasting.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en Boyd's inkomsten op zijn eigen naam te zetten. Toen Jessie weg was, was er nog heel veel kleding van hem over. Winst: nax.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:36 schreef lorrie03 het volgende:
WOW mariska is ook aan het bellen voor prachtige attributen voor de markt, maar het is hun droom
Dat zal Merel leuk vinden.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:36 schreef lorrie03 het volgende:
WOW mariska is ook aan het bellen voor prachtige attributen voor de markt, maar het is hun droom
Laatste woord, maar dit komt hem goed uit.....Hiske niet bij Mariska......en dat wilde His zo graag weg bij Gerrit en Shelley...die toch gaan sex hebben waar ze bij is.....quote:Op maandag 1 juli 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor ha ha Jessie heeft weer een ander idee voor slapen
Ikbal naar Myl en Jens en zij samen met Andrea
En kwamen er nog diverse narekeningen binnen.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en Boyd's inkomsten op zijn eigen naam te zetten. Toen Jessie weg was, was er nog heel veel kleding van hem over. Winst: nax.
Dat ook. Uiteindelijk heeft die idioot veel geld gekost:dure leren jas nam hij mee naar buiten en nog meer spullen.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En kwam er een aanslag van niet afgedragen belasting.
ze heeft wel humorquote:Op maandag 1 juli 2019 15:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Anders gooit Mariska de shop dicht.....
Tuurlijk meid
Jemig zeg. Dit is echt de vrouwelijke variant van Jessie.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:39 schreef puzziepie het volgende:
Hoor Maris praten :'En anders haal ik hun caravan weg'
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig doorziet Jessie haar
Ja!!quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jemig zeg. Dit is echt de vrouwelijke variant van Jessie.
Maal 1000quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat kan nooit goed blijven gaan. Verheug me erop.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
als je zonder geluid kijkt, zie je een menneke in een zwartwit boevenpakje in gesprek met de juffrouw van de reclassering
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
als je zonder geluid kijkt, zie je een menneke in een zwartwit boevenpakje in gesprek met de juffrouw van de reclassering
Alsof dat zo gek is, zou wat zijn als de tranen uit d'r slip zouden lopenquote:Op maandag 1 juli 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb sooooooooooo gelachen met die Hiske zegt Maris
Ze zou bij ons in de caravan liggen, komen we in de caravan en ging ze zo bij Adje liggen. toen werd adje wakker ging ze als een lijk naast hem liggen.
Ik heb zooooooooooo gelachen de tranen liepen uit mijn ogen.
Wat dacht je van die golftroep die hij persé daar wilde hebben? Dat was ook niet gratis neem ik aan. Meneer was dagelijks aan het golfen. Hij is nooit een grootverdiener geweest en is het nu ook nog steeds niet. Maar anderen er wél steeds op wijzen.:Nquote:Op maandag 1 juli 2019 15:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ook. Uiteindelijk heeft die idioot veel geld gekost:dure leren jas nam hij mee naar buiten en nog meer spullen.
Maar hij zegt ook steeds heel veel kleding te hebben verkocht en dat deed hij samen met Boyd en er was heel veel over en die hebben ze moeten dumpen. Uiteindelijke winst was dus niets.
Of ze klikken enorm goed met elkaar of het wordt een machtsstrijd.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat laatste want Jessie moet ook nog Merel tevreden houden en die gaat niet klikken met Mariska.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of ze klikken enorm goed met elkaar of het wordt een machtsstrijd.
Twee kapiteins op een schip gaat vaak niet goed. Dit wordt een machtsstrijd die Mariska denk ik gaat winnen (omdat Jessie nou niet echt veel kan anders dan hard doorwerken). Dit gaat nog leuk worden.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat dacht je van die oranje overalls die hangen te verstoffen.....quote:Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die golftroep die hij persé daar wilde hebben? Dat was ook niet gratis neem ik aan. Meneer was dagelijks aan het golfen. Hij is nooit een grootverdiener geweest en is het nu ook nog steeds niet.![]()
e
Fantastisch toch!?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Potje vaseline moet jessie meegeven....
Vind je dat niet gaaf zegt Mariska.
Nog even en Mariska heeft Jessie zijn idee zelf verzonnen.
we gaan zo naar m luisteren als hij merel over dit gesprek verteldquote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatstequote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kind wordt sinds ze seks krijgt van de grote baas steeds verwaander geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Alocanda het volgende:
Lex wil met Merel praten maar Merel maakt niet echt haast.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!!
Er is een kloon van Jessie binnengekomen![]()
great minds think alikequote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Fantastisch toch!?
Jessie ging toch ook steeds aan de haal met ideeën van anderen. Koekje van eigen deeg. Vuur moet je met vuur bestrijden.
Laat ze elkaar maar de tent uitknokken.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dure ham, nepkaviaar, klompje goud, horloges, dure kleding. Hou op, schei uit.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die golftroep die hij persé daar wilde hebben? Dat was ook niet gratis neem ik aan. Meneer was dagelijks aan het golfen. Hij is nooit een grootverdiener geweest en is het nu ook nog steeds niet. Maar anderen er wél steeds op wijzen.:N
Laat ze dan maar gaan neuken ook, zijn ze niet veel in beeld. Drama met Merel, ook wel geinig.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk toch écht dat het een machtsstrijd gaat worden. Jessie verdraagt niemand naast zich behalve zijn huisvarkentje en dat ook alleen maar voor eigen gewin.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Laat ze dan maar gaan neuken ook, zijn ze niet veel in beeld. Drama met Merel, ook wel geinig.
En dat ze denkt een super model te worden.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kind wordt sinds ze seks krijgt van de grote baas steeds verwaander geloof ik.
Ook die dingen inderdaad en allemaal zónder overleg.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En wat dacht je van die oranje overalls die hangen te verstoffen.....
Ideeën zat, maar het kost alleen maar geld, het levert niets op.
Sneeuw,quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En wat dacht je van die oranje overalls die hangen te verstoffen.....
Ideeën zat, maar het kost alleen maar geld, het levert niets op.
Daar moet je dan maar eens over gaan nadenken.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan ik het van hebben, maar Mariska heb ik aversie tegen.... terwijl ze niet veel anders doet dan dat hij doet...
huisvarkentjes... gerrit is er nogquote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk toch écht dat het een machtsstrijd gaat worden. Jessie verdraagt niemand naast zich behalve zijn huisvarkentje en dat ook alleen maar voor eigen gewin.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Fantastisch toch!?
Jessie ging toch ook steeds aan de haal met ideeën van anderen. Koekje van eigen deeg. Vuur moet je met vuur bestrijden.
Zo lopen al die gespierde lui, ook met de armen wijd.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Alexandra loopt alsof ze ook biceps tussen d'r benen heeft
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dure ham, nepkaviaar, klompje goud, horloges, dure kleding. Hou op, schei uit.
Waarom kun je het van Jessie dan wél hebben?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan ik het van hebben, maar Mariska heb ik aversie tegen.... terwijl ze niet veel anders doet dan dat hij doet...
Ook dat ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dat ze denkt een super model te worden.
Alsof ze een verkeerde deo hebben gebruikt,of tapijt sjouwer zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo lopen al die gespierde lui, ook met de armen wijd.
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alsof ze een verkeerde deo hebben gebruikt,of tapijt sjouwer zijn.
Wat is knap ? Of wanneer is iemand knap?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hier vind ik haar er best knap uit zien. De rest van de beelden niet.![]()
Vind Mariska beter bij Jessie passen dan Merel. Jessie lijkt n.l. dezelfde leeftijd te hebben.quote:
ik hoop dat er iig veel ruzie over de plekken komtquote:Op maandag 1 juli 2019 15:58 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maris haar zin niet krijgt met die slaap plaatsen, ze gaat maar lekker bij Jens en Mylene
En anders lekkker in de hangmat!quote:Op maandag 1 juli 2019 15:58 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Maris haar zin niet krijgt met die slaap plaatsen, ze gaat maar lekker bij Jens en Mylene
Wie zegt dat dit nep is?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:03 schreef Chea49 het volgende:
Dat hand in hand lopen van baas en bazin. Lig dubbel hier, zó nep allemaal.![]()
![]()
Gaat Jessie laseren? Dat kan en mag hij toch helemaal niet?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij wil gaan laseren. Hij had die jas al besteld zonder het plan te bespreken.
Hij wil ook rimpels en huiduitslag gaan behandelen, vraag me af of je daar geen diploma voor nodig hebtquote:Op maandag 1 juli 2019 15:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hij heeft een laserding besteld op basis van huurkoop.
Want dat mag je zomaar ff gaan doen.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij wil gaan laseren. Hij had die jas al besteld zonder het plan te bespreken.
Hij heeft een apparaat besteld, inclusief les, voor 500 per maand. Heel slim niet in de vergadering besproken, maar 1 op 1.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want dat mag je zomaar ff gaan doen.
Neem aan van wel. Zijn toch allemaal medische ingrepen?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil ook rimpels en huiduitslag gaan behandelen, vraag me af of je daar geen diploma voor nodig hebt
Bij de Utopianen kijk ik nergens van opquote:Op maandag 1 juli 2019 15:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof dat zo gek is, zou wat zijn als de tranen uit d'r slip zouden lopen
Wanneer ik mij aangetrokken tot iemand voel vind ik iemand knap.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is knap ? Of wanneer is iemand knap?![]()
Verdomd hè? Die geeft links en rechts maar opdrachten en doet zelf amper iets.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: poes wil je nog pielen?
Franny: heb je nog liggen dan.
Merel heeft zo haar personeel.
Ja met bestelling van merel haar kleding.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel laat een doos met spullen vallen. Godverredomme en vervolgens zet Franny de doos bij de poort.
Nu bij de computer. Hij heeft net zijn huiswerk op papier gezet en zal het nu uitwerken of zoiets.quote:
Ze wil plotteren, doet moeilijk en Mylene doet het vel in het apparaat. Een bedankje kan er niet vanaf.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Verdomd hè? Die geeft links en rechts maar opdrachten en doet zelf amper iets.
Ja, klopt.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja met bestelling van merel haar kleding.
Ga me steeds meer aan haar ergeren. Mylene en Jens doen heel veel voor haar en zij vindt dat maar normaal maar gaat wél met de eer strijken.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze wil plotteren, doet moeilijk en Mylene doet het vel in het apparaat. Een bedankje kan er niet vanaf.
quote:Op maandag 1 juli 2019 16:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga me steeds meer aan haar ergeren. Mylene en Jens doen heel veel voor haar en zij vindt dat maat normaal maar gaat wél met de eer strijken.![]()
![]()
![]()
Koopjequote:Op maandag 1 juli 2019 16:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij heeft een apparaat besteld, inclusief les, voor 500 per maand. Heel slim niet in de vergadering besproken, maar 1 op 1.
Frannyquote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
Ook raar, de gym is voor Lex en SHel mag de eerste paal slaan
En ze moppert erover tegen Jessie: ik wilde een gym, dan kan ik toch wel de 1e paal slaan?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef Flow3r het volgende:
Franny mag slaan
Lex : mag ik ook een keertje slaan ?
De vergunning wordt zó groot?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
O brandon verteld dat de vergunning voor d e gym is goed gekeurd, hij wordt 6x10
Vanmorgen zei Brandon al dat hij een vergunning had.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef zodeju het volgende:
Zegt Brandon nu dat de vergunning in orde is terwijl Mariska en Jessie zeiden dat ze eerst nog de vergunning rond moesten krijgen.......
Ik snap haar wel, het is haar plan en ze wordt er niet bij betrokkenquote:Op maandag 1 juli 2019 16:17 schreef yvondenise het volgende:
Lex..ik wilde een gym,dus daarom wilde ik de eerste paal inslaan..kinderachtig wijf.
Het slaat ook nergens op, waarom moet Franny dat doen.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:17 schreef yvondenise het volgende:
Lex..ik wilde een gym,dus daarom wilde ik de eerste paal inslaan..kinderachtig wijf.
quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
Ook raar, de gym is voor Lex en SHel mag de eerste paal slaan
Oeps, maakt ook niet uit zijn beide even domquote:
Hoe oud ben je......en daar moeten de jongeren respect voor hebben.....enige wat leuk aan haar is is haar lach....quote:Op maandag 1 juli 2019 16:17 schreef yvondenise het volgende:
Betreft misschien een andere vergunning?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef zodeju het volgende:
Zegt Brandon nu dat de vergunning in orde is terwijl Mariska en Jessie zeiden dat ze eerst nog de vergunning rond moesten krijgen.......
Plasje erover.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:17 schreef yvondenise het volgende:
Ze mocht vanmorgen helpen meten en met stenen sjouwen, maar dat had ze al snel bekeken.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap haar wel, het is haar plan en ze wordt er niet bij betrokken
Mariska en Jessie willen ook weer hun plasje erover doen?quote:Op maandag 1 juli 2019 16:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen zei Brandon al dat hij een vergunning had.
quote:Op maandag 1 juli 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Lex mag tien meter afmeten
Hoe zie je dat het 10 meter is 100? vraagt ze
Ze hadden er niet bij stilgestaan.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap haar wel, het is haar plan en ze wordt er niet bij betrokken
Heerlijk dit......geheel buiten hun om.......quote:Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mariska en Jessie willen ook weer hun plasje erover doen?![]()
En Merel klagen dat ze meer slaapplaatsen nodig hebben maar nu ze zélf veel sport ook blij is met een heuse gym.
Ik snap ook niet waarom vieze frannie de eerste paal moet slaan. Iedereen trapt in haar act van onschuldig en naïeve delquote:Op maandag 1 juli 2019 16:21 schreef DKUp het volgende:
Dikke grote nep ballen een tv-momentje afgepakt van HAAR GYM![]()
![]()
GENOT
quote:Op maandag 1 juli 2019 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom vieze frannie de eerste paal moet slaan. Iedereen trapt in haar act van onschuldig en naïeve del
Dylan geeft ze zeker wel repliek. Dat kan hij ook heel goed als ze niet in de buurt zijn.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Kaylee en Dylan voor het tribunaal: Jessie en Jessica.
quote:Op maandag 1 juli 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft een dubbel rol, met |Merel hij het maffia koppel en met Maris is hij het 'directeurskoppel"_O-
[ afbeelding ]
Ja nou!!quote:Op maandag 1 juli 2019 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dylan geeft ze zeker wel repliek. Dat kan hij ook heel goed als ze niet in de buurt zijn.
Kunnen ze niet hebben hoor als een ander met een idee komt.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk dit......geheel buiten hun om.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |