Ja, dat begint vrij storend te wordenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:17 schreef Confetti het volgende:
De seconden na een inhaalactie krijg je totaal niet mee want de regie switcht wel heel fanatiek naar dat oranje volk
TY!quote:
2 lapjes geleden deed Max 1 sec minder over een rondje dan Leclerc.quote:
t vrouwtje had mij laatst te hard gepusht kon drie dagen niet lopenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Motors kunnen toch wel wat hebben zeker?
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Engineer tegen VER
THICquote:Op zondag 30 juni 2019 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
t vrouwtje had mij laatst te hard gepusht kon drie dagen niet lopen
NU ronde 59/71 [edit]quote:
Nogmaals, Max heeft gedurende de race meerdermalen geklaagd over losing power, clipping enz. Misschien dat er tijdens de start ook een motorisch probleem was. Zou kunnen, ik zeg niet dat dat het was, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:14 schreef YokiKloon het volgende: [..] Nogmaals, als het aan de auto lag dan lag het aan de anti-stall, de anti-stall kicked er alleen maar in bij een fout van de rijder. C'est ca.
Hou nou eens op.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zonder die slechte start had die 30 sec voor de nummer 2 gelegen.
Kusje!quote:Op zondag 30 juni 2019 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
NU ronde 59/71 [edit]
LEC
VER (net Bottas ingehaald)
BOT
HAM
VET
NOR
GAS
SAI
RAI
12quote:
60/71quote:
YWquote:
als die motor maar niet draait op windows vistaquote:Op zondag 30 juni 2019 16:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Engineer tegen VER
Dit. ALLES OF NIETS. Maar Red Bull kennende is dat _exact_ wat ze gaan doen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:21 schreef Justevo het volgende:
Gewoon die Honda op standje nucleair zetten, dan maar opblazen. Dood of de gladiolen!
Dit dus, rammen maar voor de win.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:21 schreef Justevo het volgende:
Gewoon die Honda op standje nucleair zetten, dan maar opblazen. Dood of de gladiolen!
Hm, heb geen toegang.quote:
Of stuurfoutje LECquote:Op zondag 30 juni 2019 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onmogelijk tenzij technische problemen LEC
Yep al gestemdquote:Op zondag 30 juni 2019 16:23 schreef Metalfreak het volgende:
Kunnen we al Dotd stemmen? Daar lijkt me maar 1 goed antwoord op namelijk...
ik aan broadband. kanaal 11 doe je als je last hebt van interference. who gives a fuck. alles op max.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De boordradio: iets moest op standje 11? Ik moest denken aan This is Spinal Tap.
ik wacht nog even een minuut of 10 afquote:Op zondag 30 juni 2019 16:24 schreef Zorro het volgende:
De wedstrijd gaat voor Max een startje te kort zijn.
Ze rijden niet in zuivere lucht.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:25 schreef beantherio het volgende:
Wat is er met de Mercedessen aan de hand? Je begint je echt af te vragen of ze inhouden of zo.
Mercedes motoren hebben moeite met warm weer.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:25 schreef beantherio het volgende:
Wat is er met de Mercedessen aan de hand? Je begint je echt af te vragen of ze inhouden of zo.
Dat wel, maar Bottas haalt hij niet meer.quote:
Die doen het nooit goed in de hitte.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:25 schreef beantherio het volgende:
Der Tod oder die Gladiolen!quote:Op zondag 30 juni 2019 16:24 schreef Breekfast het volgende:
Heb zo'n gevoel dat dit de overwinning wordt of dat in tranen eindigt.
Als je rekent dan pakt hij 5 seconden in 10 rondjes en hij staat er maar 2,5 achter. Kan dus nog makkelijk.quote:
duurt 3 rondjes om in te halenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je rekent dan pakt hij 5 seconden in 10 rondjes en hij staat er maar 2,5 achter. Kan dus nog makkelijk.
Zeker.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leclerc verdient die overwinning ook wel onderhand. Rijdt sterk laatste weken.
Liever Max, leclerc rijd al vanaf dag 1 in de 2e beste auto van de grid. Max al jaren in de 3e beste auto en nog presteert hij keer op keer beter.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leclerc verdient die overwinning ook wel onderhand. Rijdt sterk laatste weken.
Dan moet je er nog wel langsquote:Op zondag 30 juni 2019 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je rekent dan pakt hij 5 seconden in 10 rondjes en hij staat er maar 2,5 achter. Kan dus nog makkelijk.
Gewoon die penalty pakken. Desnoods in Silverstone helemaal achteraan starten.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:27 schreef wdn het volgende:
GASLY!! Gewoon niks aan trekken van die blauwe vlaggen![]()
nog een inhaalactie zou dit wel compleet maken natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2019 16:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Liever Max, leclerc rijd al vanaf dag 1 in de 2e beste auto van de grid. Max al jaren in de 3e beste auto en nog presteert hij keer op keer beter.
Ja dus moet het nog kunnen. Na 5 rondjes zit je er al achter en dan heb je nog 2-3 rondjes om erlangs te gaan.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Hey Charles, pas op een roze oranje olifant!
- huh?
Whehehe nerveus. En terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |