Al was daar niet veel voor nodig om leuker te zijn dan vorige week.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:47 schreef Sked het volgende:
Er is nog steeds niet heel veel actie, maar dit is al 100x leuker dan vorige week.
Yep, hij bleef gewoon even hangen. Genoeg om niet af te slaan iig maar te lang om al het vermogen weer vrij te geven.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan lopen je toeren terug neem ik aan?
Nope. Alleen de radio berichtenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Op SKY enig idee waarom HAM een nieuwe vleugel heeft genomen?
Hier een replay van de reden.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Geen goede downforcequote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
kerbs geraakt tochquote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef F1gamer het volgende:
Lewis is bezig om zijn voorvleugel te slopen
Ik dacht dat hij zijn bodem stuk had gereden. Misschien meer vleugel ter compensatie?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Krijg ik geen antwoord meer op mijn antwoord?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef F1gamer het volgende:
Lewis is bezig om zijn voorvleugel te slopen
Zanardi bakte er ook weinig van in een tijd dat Williams nog redelijk meedeed.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef Bluurgh het volgende:
Verstappen 1, Gasly 10.![]()
Wie was de laatste coureur die het zo slecht deed in een topteam. Michael Andretti?
Badoer en Fisichella waren ook drama in de Ferrari toen Massa een veer kopte. Die hadden dan nog wel het excuus dat ze halverwege het seizoen invielen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef Bluurgh het volgende:
Wie was de laatste coureur die het zo slecht deed in een topteam. Michael Andretti?
ik vind het inderdaad niet duidelijker erop gewordenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
Welke compound is hard hier? Hopelijk de compound waar de RB goed op gaat
RAI en GAS zien we ook niks meer van..quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef tja77 het volgende:
Pitstop van de leider in de wedstrijd COMPLEET gemist.
Hulde voor de regie
GAS had zelfs al een pitstop gehad, doe niet zo mal manquote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef Bluurgh het volgende:
Ja de slomo's van Hamilton moeten ook genoeg airtime krijgen hoor.quote:
waaromquote:Op zondag 30 juni 2019 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat nog wat gebeuren schat ik
Dat was wel een mooie actie imo.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat nog wat gebeuren schat ik
Lecler valt ook wel erg tegen vind ik, had er eerlijk gezegd wel meer van verwacht.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
Max zit al minder seconden achter Leclerc dan na 5 ronden het geval was
Gevecht...die knallen straks op elkaar mark my wordsquote:
Hij heeft zijn eigen vloer beschadigd, niemand anders.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton gaat echt niet lekker vandaag. Jammer dat de rest zover weg zit om ervan te kunnen profiteren
Ferrari heeft al lopen kuttenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:54 schreef beantherio het volgende:
De start van Max was rampzalig maar de schade lijkt enigszins hersteld te zijn. Podium moet nog mogelijk zijn. Ferrari gaat vast nog wel lopen kutten.
Korte baantjes genot.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:53 schreef raptorix het volgende:
Word 1 van de leukste races dit jaar vermoed ik
Loopt vanaf het begin sowieso niet goed.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Kvyat slechte stop zeg, Dat wiel rechtsachter ging niet.
Maar we zitten nog maar net over de helft van de race dus er zijn nog voldoende kansen voor ze om nog meer te kutten.quote:
4D chess van mercedes om de regels niet teveel laten veranderenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton heeft toch een enorm gat al, dus die verprutst expres deze race, zodat de F1 weer wat leuker lijkt.
Dat zou betekenen Max P1... Dat zou wel erg apart zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:57 schreef Maver24 het volgende:
Denk dat behalve max en hamilton de rest nog een keer moet stoppen. Scheelt 10 rondjes
quote:Op zondag 30 juni 2019 15:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vettel lag achter bottas voor de pitstops begonnen, dus Vettel had bottas voorbij kunnen gaan met de pitstops
Kan iemand dit uitleggen?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe had Vettel Bottas voorbij kunnen gaan door de pitstop? Toen Vettel binnenkwam zaten bij Bottas de nieuwe banden al om zijn wagen. Bottas moest wachten om niet op Vettel in te rijden.
Hij kan beter snel rijden.... hehehehehehehquote:Op zondag 30 juni 2019 15:59 schreef Maver24 het volgende:
Max rijdt langzaam naar vettel, lekker bezig
Mwa, als Sainz en Ric al 40 rondjes op Medium kunnen doen, dan kunnen de auto's op hard het wel uitrijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:57 schreef Maver24 het volgende:
Denk dat behalve max en hamilton de rest nog een keer moet stoppen. Scheelt 10 rondjes
space time continuumquote:
Maar ze zullen flink problemen gaan krijgen de laatste 10 rondesquote:Op zondag 30 juni 2019 15:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Mwa, als Sainz en Ric al 40 rondjes op Medium kunnen doen, dan kunnen de auto's op hard het wel uitrijden.
Wat denk je zelf? Trouwens net nog aanvaring met gekke Italianen, versperden hele stoep omdat ze met zijn drieen daar discussie moesten houden, dus ik loop er tussendoor en raak licht met mijn rugtas zo een gast, begon hij een hoop heisa te maken, valt me op die gasten blokkeren altijd overal alles.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:59 schreef Justevo het volgende:
Ik lach echt de ballen uit m'n broek als Ferrari nog gaat pitten
Fratelli d'ItaliaGenotquote:Op zondag 30 juni 2019 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Als Vettel en Max nog even Bottas voorbij gaan kunnen we misschien weer eens een keer een podium zonder Mercs krijgen.
F1gamer had het over een aanval op Bottas. Ik begrijp dat niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:00 schreef TehRocks het volgende:
Vettels stop was meer een aanval op Hamilton, dat gat was ongeveer 2.5 seconden.
Anti-stall staat los van de prestaties van de autoquote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Antonov89 het volgende:
Maar het is nu wel duidelijk genoeg dat de start van VES niet aan de auto lag, want hij gaat nu als een speer.
Die zou het waarschijnlijk beter doen ook nog. Formule W heeft wat talent.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed een vrouw in die auto zetten voor de PR
Dat is dom, veel mensen die F1 kijken zijn vrij dom. Dat weerhoudt ons er gelukkig niet om erover te praten alsof we er wel wat van af weten.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
F1gamer had het over een aanval op Bottas. Ik begrijp dat niet.
Dan is het alsnog een fout van de rijder, dat is net uitgebreid uitgelegd.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anti-stall staat los van de prestaties van de auto
Magnussen heeft een penalty gehad en 2 keer gepit.quote:
Gat word gewoon kleiner hoorquote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Max23 het volgende:
Vettel heeft gewoon gespaard en pareert nu het tempo van max weer
Wie liet Sainz ook alweer naar Renault gaan en daarna naar McLaren?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:01 schreef tja77 het volgende:
Ik schaal zowel Norris als Sainz hoger in dan Gasly.
Oké man, goede onderbouwing ook.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Antonov89 het volgende:
Maar het is nu wel duidelijk genoeg dat de start van VES niet aan de auto lag, want hij gaat nu als een speer.
Juist, leuk dat je sinds dit jaar F1 kijkt. Starten is een heel ander systeem dan gewoon gas geven. Even afwachten of er een probleem was.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Antonov89 het volgende:
Jij had verstand van techniek?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Antonov89 het volgende:
Dat hoeft niet.. We horen het wel na de race, Max geeft doorgaans eerlijk antwoord..quote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Antonov89 het volgende:
Die gebruik ik voor sms notificaties.quote:
Ja, dus is er motorisch geen probleem.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oké man, goede onderbouwing ook.
Hij gaat nu als een speer...
Ah, gaan we weer penissen opmeten wie het langst F1 kijkt?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Juist, leuk dat je sinds dit jaar F1 kijkt. Starten is een heel ander systeem dan gewoon gas geven. Even afwachten of er een probleem was.
Hij is van 3.5 naar 1.5 op Vettel gegaanquote:Op zondag 30 juni 2019 16:02 schreef Max23 het volgende:
Vettel heeft gewoon gespaard en pareert nu het tempo van max weer
Okayquote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die gebruik ik voor sms notificaties.
Alleen ik krijg alleen nog smsjes als ik de grens overga eigenlijk...
Zo werkt het niet met anti-stall.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:03 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dan is het alsnog een fout van de rijder, dat is net uitgebreid uitgelegd.
Klopt.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:03 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dan is het alsnog een fout van de rijder, dat is net uitgebreid uitgelegd.
Bleef net 5 ronden tussen de 2,2 en 2,5 hangenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef Justevo het volgende:
[..]
Hij is van 3.5 naar 1.5 op Vettel gegaan
Want ze zijn nu nog steeds starts aan het maken?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja, dus is er motorisch geen probleem.
[..]
Ah, gaan we weer penissen opmeten wie het langst F1 kijkt?
Ja, in de pitstraat moet je ook weg kunnen rijden hé. En dat ging dus behoorlijk goed.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want ze zijn nu nog steeds starts aan het maken?
Dan is DRS dus wel handig.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:07 schreef Mothzor het volgende:
Allemaal leuk een aardig, maar Max pakt niet zomaar een Ferrari op deze rechte stukken. Moet hij het doen als bij Raikkonen vorig jaar.
hoi vriendquote:
Nope. Stage 1 is gas dr'op en hendel 1 gewoon loslaten, stage 2 is samenspel tussen hendel 2 en gaspedaal. Doe je stage 2 fout dan knalt anti-stall er in .quote:Op zondag 30 juni 2019 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo werkt het niet met anti-stall.
Die start leren ze in, is alleen een kwestie van gas vasthouden en koppeling omhoog.
En laat Leclerc maar mooi winnen. Verdiend wel na Bahrein.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Weet je. Ik ben fucking blij dat Max de start heeft verkloot. Moet je eens kijken wat voor race we nu hebben.
Godver, doe eens niet zo dom.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:06 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja, in de pitstraat moet je ook weg kunnen rijden hé. En dat ging dus behoorlijk goed.
We hebben het er over 2 ronden nog wel over.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Is voor de Rb niet sterk genoeg tegenover de Ferrari
De race is leuk ja. Maar met een goede start had hij 1ste of 2de gelegen nuquote:Op zondag 30 juni 2019 16:07 schreef Donderkonijn het volgende:
Weet je. Ik ben fucking blij dat Max de start heeft verkloot. Moet je eens kijken wat voor race we nu hebben.
True! Battle of teh youngsters. Leclerc en Verstappen op 1/2, volgorde maakt niet bar veel uit, maar leuker voor Max tuulk. Norris op 3 van mij part!quote:Op zondag 30 juni 2019 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En laat Leclerc maar mooi winnen. Verdiend wel na Bahrein.
Nee doe jij niet zo dom, het kan ook best wel eens de schuld van Max zijn hoor, het ligt echt niet altijd aan een ander.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, doe eens niet zo dom.
Misschien heeft hij wel een andere motorsetting nu?
Jaquote:Op zondag 30 juni 2019 16:09 schreef VacaLoca het volgende:
Max heeft na de start 10 seconden goed gemaakt op de rest
Waarom praat je nog met deze kerel? Gisteren zei hij nog dat RBR niets te blamen valt, enkel Gasly. Vandaag zegt hij dat hij zelfs Sainz hoger inschat dan Gasly. Hoezo is dat geen RBR management miskleun?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:09 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nee doe jij niet zo dom, het kan ook best wel eens de schuld van Max zijn hoor, het ligt echt niet altijd aan een ander.
Wat zei je?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Is voor de Rb niet sterk genoeg tegenover de Ferrari
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:08 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
We hebben het er over 2 ronden nog wel over.
Ho eens even...quote:Op zondag 30 juni 2019 16:09 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nee doe jij niet zo dom, het kan ook best wel eens de schuld van Max zijn hoor, het ligt echt niet altijd aan een ander.
Gras is groen.quote:
Lol. Je moest eens wetenquote:Op zondag 30 juni 2019 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
en dat doe je op basis van je gebrekkige kennis.
Leclerc deed dat de eerste stint toch ook zoiets?quote:
Dat doe je zelf.quote:
Precies, en daar was al op gekwalificeerd.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Leclerc deed dat de eerste stint toch ook zoiets?
Met een zwaardere auto ook nog eens...quote:Op zondag 30 juni 2019 16:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon een goede show.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:13 schreef Breekfast het volgende:
Met een goede start had Max dit makkelijk gewonnen.
Gasly reed er ook lang op door dacht ik.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 30 juni 2019 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat doe je zelf.
Nu racepace dus geen motorisch probleem bij de start. Goede pitstop, dus geen motorisch probleem bij de start.
Kortom, gebrekkige kennis.
Nogmaals, als het aan de auto lag dan lag het aan de anti-stall, de anti-stall kicked er alleen maar in bij een fout van de rijder. C'est ca.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ho eens even...
Jij zegt dat het de schuld van Max is, en dat doe je op basis van je gebrekkige kennis.
Ik laat het nog in het midden, het kan zomaar de schuld zijn van Max ja. Maar zeg niet dat het dat ook is.
Nope.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:13 schreef raptorix het volgende:
Ik vermoed dat ze LEC ook binnen laten komen.
Gasly vindt van niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
De snelheid van de Red Bull in de race vind ik verbazingwekkend...
Daar zijn alle updates van Honda de laatste tijd voor...quote:Op zondag 30 juni 2019 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
De snelheid van de Red Bull in de race vind ik verbazingwekkend...
Vettel ook als Ferrari hem niet weer eens in de steek had gelaten. Hamilton ook als...quote:Op zondag 30 juni 2019 16:14 schreef Refragmental het volgende:
Max had dit zonder fout gewoon kunnen winnen!
Ja zeker weten hahahaquote:Op zondag 30 juni 2019 16:14 schreef F1gamer het volgende:
Liberty media zal vandaag blij zijn met Max
Waarschijnlijk ferrari en merc die niet met de hitte overweg kunnen.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:14 schreef Gehrman het volgende:
Racepace van de red bull is echt top ineens.
Renault is grotendeels hopeloos dit jaar.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:15 schreef shiznuts het volgende:
RIC zal zich wel achter de oren krabben...
Vanwege deze ene goede race?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:15 schreef shiznuts het volgende:
RIC zal zich wel achter de oren krabben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |