Al was daar niet veel voor nodig om leuker te zijn dan vorige week.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:47 schreef Sked het volgende:
Er is nog steeds niet heel veel actie, maar dit is al 100x leuker dan vorige week.
Yep, hij bleef gewoon even hangen. Genoeg om niet af te slaan iig maar te lang om al het vermogen weer vrij te geven.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan lopen je toeren terug neem ik aan?
Nope. Alleen de radio berichtenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Op SKY enig idee waarom HAM een nieuwe vleugel heeft genomen?
Hier een replay van de reden.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Geen goede downforcequote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
kerbs geraakt tochquote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef F1gamer het volgende:
Lewis is bezig om zijn voorvleugel te slopen
Ik dacht dat hij zijn bodem stuk had gereden. Misschien meer vleugel ter compensatie?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef opgebaarde het volgende:
Krijg ik geen antwoord meer op mijn antwoord?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef F1gamer het volgende:
Lewis is bezig om zijn voorvleugel te slopen
Zanardi bakte er ook weinig van in een tijd dat Williams nog redelijk meedeed.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef Bluurgh het volgende:
Verstappen 1, Gasly 10.![]()
Wie was de laatste coureur die het zo slecht deed in een topteam. Michael Andretti?
Badoer en Fisichella waren ook drama in de Ferrari toen Massa een veer kopte. Die hadden dan nog wel het excuus dat ze halverwege het seizoen invielen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef Bluurgh het volgende:
Wie was de laatste coureur die het zo slecht deed in een topteam. Michael Andretti?
ik vind het inderdaad niet duidelijker erop gewordenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
Welke compound is hard hier? Hopelijk de compound waar de RB goed op gaat
RAI en GAS zien we ook niks meer van..quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef tja77 het volgende:
Pitstop van de leider in de wedstrijd COMPLEET gemist.
Hulde voor de regie
GAS had zelfs al een pitstop gehad, doe niet zo mal manquote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef Bluurgh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |