HAM was 4quote:Op zondag 30 juni 2019 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie zat ook alweer precies achter hem, Ham of Bot? Die laat er geen gras over groeien
De faalhaas die een TT niet erin krijgt ookquote:
handrem zat er nog opquote:Op zondag 30 juni 2019 15:16 schreef Daario het volgende:
Waarom trapte max niet gewoon het gaspedaal in?
Dit overkwam mij na mijn eerste rijles niet eens meerquote:Op zondag 30 juni 2019 15:16 schreef Daario het volgende:
Waarom trapte max niet gewoon het gaspedaal in?
Moeten nog wat piepjes ingevoegd wordenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
duurt lang eer we de boordradio van max bij de start horen
Max kon zijn gaspedaal niet vinden.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:17 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben erg benieuwd nar de t4eamradio van Max, wat ging er mis???
Tuurlijk niet, reactiesnelheid was goed, maar toen hield de auto even in.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
Ligt gewoon aan maxxie. reed gewoon als een oud vrouwtje weg....
Zitten ze bij Mercedes echt op hem te wachten?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:17 schreef pmponer het volgende:
Kan max zijn exit clausule mooi gebruiken!
Jij snapt er weinig van hé?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, reactiesnelheid was goed, maar toen hield de auto even in.
zeker deelsquote:Op zondag 30 juni 2019 15:16 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt gewoon haast een technisch probleem
anders verlies je niet 5 plaatsen in een seconde, dus dat zal bestquote:Op zondag 30 juni 2019 15:17 schreef Antonov89 het volgende:
Wedden dat Max zegt dat dit aan de auto lag?
Ik zei toch niet dat dat het geval was?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zitten ze bij Mercedes echt op hem te wachten?
Wie wil hem nog hebben dan?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:17 schreef pmponer het volgende:
Kan max zijn exit clausule mooi gebruiken!
Dan moet Ferrari niet pitstop verkloten voor Leclercquote:Op zondag 30 juni 2019 15:19 schreef bokkepoot het volgende:
Leclerc doet het wel goed, mooie 2 seconde lead
Ik verwacht niet anders van Ferrari, Mercedes 1-2 incoming.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan moet Ferrari niet pitstop verkloten voor Leclerc
Ja ze gaan niet wachten tot die Nederlander zijn auto een keer onder controle heeft.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze rijden er aan alle kanten voorbij.
Mwoah als ie niet aan het kaartlezen was op dat moment..quote:Op zondag 30 juni 2019 15:21 schreef F1gamer het volgende:
Gasly heeft nu kunnen zien hoe inhalen moet
continu?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:21 schreef Protoplanet het volgende:
Wordt hoog tijd dat Max een andere wagen krijgt, continu problemen met de RedBull
Wat oneerlijk zeg.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja ze gaan niet wachten tot die Nederlander zijn auto een keer onder controle heeft.
Dit ligt duidelijk niet aan RB.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:21 schreef Protoplanet het volgende:
Wordt hoog tijd dat Max een andere wagen krijgt, continu problemen met de RedBull
Mercedes lijkt ook niet echt te kunnen aanhaken op Leclerc. Dus het is mogelijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:23 schreef dokter.knakworst het volgende:
Benieuwd of hij nog het podium haalt vandaag
Nee dat heeft ie bij de start verneukt...ik ga biertje pakkenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:23 schreef dokter.knakworst het volgende:
Benieuwd of hij nog het podium haalt vandaag
HAM loopt alleen maar meer achterquote:Op zondag 30 juni 2019 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mercedes lijkt ook niet echt te kunnen aanhaken op Leclerc. Dus het is mogelijk.
Op de Duitse en Engelse zenders zijn deze wel al te zien geweestquote:Op zondag 30 juni 2019 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
Allemaal replays behalve de belangrijke van Max aan boord bij de start
Ik vond het ook al een vreemde opmerkingquote:Op zondag 30 juni 2019 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
Ja Mol, 5 plekken terugvallen, moeten inhalen en in vuile lucht rijden is goed voor je banden management
Wie is VES? Geen VES in het 2019 seizoenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:24 schreef Antonov89 het volgende:
Zit niet meer in dan P4 voor VES denk ik nu.
P 5quote:Op zondag 30 juni 2019 15:24 schreef Antonov89 het volgende:
Ik denk dat P5 het maximale is.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:24 schreef Antonov89 het volgende:
verschoor doet niet meequote:Op zondag 30 juni 2019 15:24 schreef Antonov89 het volgende:
Die liep aan zijn pik te zuigen bij de start denk ikquote:Op zondag 30 juni 2019 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze Max z'n vriendinnetje een beetje uit de buurt gemanoeuvreerd hebben. [ afbeelding ]
Gisteren crashde hij nog.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Joh, Max maakt 1 foutje in het hele seizoen en dan precies hier en hij kan gelijk niks van. Geloven jullie het zelf. Shit happens, nu gewoon concentreren en verder zo goed mogelijk eindigen. Als ferrari ferrari'd zit er nog een plekje in.
Kom op zeg. 100% foutloos is een statische onmogelijkheid bij mensenwerk. Het is alleen naadje dat het precies nu gebeurt.
VEStappenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wie is VES? Geen VES in het 2019 seizoen
Niet teveel aandacht aan besteden, dat zijn mensen die de sport toch niet snappen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Joh, Max maakt 1 foutje in het hele seizoen en dan precies hier en hij kan gelijk niks van. Geloven jullie het zelf. Shit happens, nu gewoon concentreren en verder zo goed mogelijk eindigen. Als ferrari ferrari'd zit er nog een plekje in.
Kom op zeg. 100% foutloos is een statische onmogelijkheid bij mensenwerk. Het is alleen naadje dat het precies nu gebeurt.
niemand van VBL hier behalve ikquote:Op zondag 30 juni 2019 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon niet op in gaan, is gewoon een roedeltje VBL-klapjosti's die even komt trollen zodra Max 1 foutje maakt.
Dat dusquote:Op zondag 30 juni 2019 15:28 schreef Mothzor het volgende:
Hierdoor is het meteen weer een saaie race. Onderlinge verschillen zijn weer zoals in Frankrijk....
Offtopic, maar mods kunnen niet bannen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:27 schreef raptorix het volgende:
Waarom worden die trolls niet gewoon gekicked? Het lijkt me voor mods niet zo heel moeilijk om de sfeer hier leuk te houden.
Dit is nou net een foutje die je niet kan hebben als je op P2 start. gewoon erg dom.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Hij bedoelt Maks.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wie is VES? Geen VES in het 2019 seizoen
Ik zou nog niet durven zeggen dat dit een foutje van Max was. Kan net zo goed een technische oorzaak hebben. We zullen zien.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Als je niet van Formule 1 houdt moet je er niet naar kijken.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:28 schreef Mothzor het volgende:
Hierdoor is het meteen weer een saaie race. Onderlinge verschillen zijn weer zoals in Frankrijk....
Pitstop strategie van Pirelli moet je niet serieus nemenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:29 schreef Lola69 het volgende:
Die softs van Ferrari doen het wel langer dan ik verwacht had. Pirelli rate ze officieel maar op een lap of 14. En dat is met normale temperaturen.
Ik had jou een vraag gesteld.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:29 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dit is nou net een foutje die je niet kan hebben als je op P2 start. gewoon erg dom.
Olav heeft niet op Fransenquote:
Er bestaat niet een technische oorzaak voor dit, dit is overduidelijk gewoon een rijdersfout.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:29 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou nog niet durven zeggen dat dit een foutje van Max was. Kan net zo goed een technische oorzaak hebben. We zullen zien.
Dat dus...zelfs ik rij beter wegquote:Op zondag 30 juni 2019 15:31 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Er bestaat niet een technische oorzaak voor dit, dit is overduidelijk gewoon een rijdersfout.
Precies! Zeg het 'm!quote:Op zondag 30 juni 2019 15:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik had jou een vraag gesteld.
Lag volgens jou duidelijk niet aan de auto.
Als het duidelijk is kun je wel uitleggen waaraan het wel lag en hoe jij dat zo goed kunt zien.
zolang Kimi DRS heeft wordt het niks voor Gasly om het te proberenquote:
Pier heeft Maks direct weer voorbijgelaten?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:31 schreef tja77 het volgende:
Gasly in ronde 1 nog voor Verstappen.
15 Rondes later, meer dan 10 seconde erachter op de zachtere compound.
Kwalijke zaak.
Gasly had Norris natuurlijk allang ingehaald moeten hebben.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zolang Kimi DRS heeft wordt het niks voor Gasly om het te proberen
We zullen het nooit weten aangezien Vettel dat soort dingen niet doet.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Die commentator
Als vettel gedaan zou hebben wat max nu deed zou die commentator helemaal los gaan op vettel
nu hoor je niks he....
Het wordt nu weggemoffeld onder een technisch probleemquote:Op zondag 30 juni 2019 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Die commentator
Als vettel gedaan zou hebben wat max nu deed zou die commentator helemaal los gaan op vettel
nu hoor je niks he....
Nou, leg aan mij eens uit hoe een auto zo kan reageren? Dat is gewoon niet mogelijk als je een beetje verstand van de techniek hebt.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik had jou een vraag gesteld.
Lag volgens jou duidelijk niet aan de auto.
Als het duidelijk is kun je wel uitleggen waaraan het wel lag en hoe jij dat zo goed kunt zien.
Wat voor soort dingen precies?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten aangezien Vettel dat soort dingen niet doet.
Kimi is daar sowieso koning in, 2018 Amerika was ook epischquote:
Zo slecht uit de startblokken zijn.quote:
Klopt. Maar niet gelijk aan er niks van kunnen. En nu ga ik me verder concentreren op de race.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:29 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dit is nou net een foutje die je niet kan hebben als je op P2 start. gewoon erg dom.
Jij hebt dat duidelijk wel. Dus Verstappen kon een flink aantal seconden het gaspedaal niet vinden?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:34 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nou, leg aan mij eens uit hoe een auto zo kan reageren? Dat is gewoon niet mogelijk als je een beetje verstand van de techniek hebt.
Yep.quote:
Vettel deed het wel mooi aan de start idd.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo slecht uit de startblokken zijn.
Nou, dat de antistall niet goed werkte is natuurlijk een probleem aan de auto. Maar die heb je alleen nodig als je de tweede koppeling niet goed laat samenwerken met het gaspedaal, dus uiteindelijk is het idd een fout van de rijder.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:34 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nou, leg aan mij eens uit hoe een auto zo kan reageren? Dat is gewoon niet mogelijk als je een beetje verstand van de techniek hebt.
dan had je het beter kunnen plannen, je zit al bijna 20 rondes achter een tragere autoquote:Op zondag 30 juni 2019 15:35 schreef TehRocks het volgende:
Wat moet Gasly hier, heren? Over het gras als Kimi de binnenkant verdedigt?
Vanaf Bottas tot Max lijkt het dichter bij elkaar te komen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:35 schreef zoem het volgende:
Bottas laat nu wel een gat vallen, slecht in S2
Jij als Bottas vervanging of wahquote:
Tyquote:
Ja bandje vergeten.quote:
Zit vast aan Mercedes contract. Is niet zo makkelijk als het lijkt. Met Verstappen gaat niet, dat word dikke ruzie, Hamilton gaat hem ook niet naast zich willen nu ze een perfecte 2e rijder in Bottas hebben.quote:
Late call nav de stop van Bottas?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
erg trage stop bij Vettel. Ferrari was er niet klaar voor?
er gaan verhalen dat Williams een opleidingsteam voor mercedes gaat worden en dat Ocon daar dan heen gaat tot Hamilton of Bottas weggaat.quote:
Niks van de sport snappenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:38 schreef Gruj0 het volgende:
WTF Vettel vertrekt nog later dan Bottas uit de pit die op Vettel aan het wachten was.Ferrari
Sinds altijd, alleen op Le Mans mag dat niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:39 schreef Oscar. het volgende:
sinds wanneer mag je met slippende banden in de spits rijden?
Hetzelfde als 2-step, waarbij je de eerste toerenbegrenzer activeert door koppelinghendel 1 los te laten en daarna moet je koppelinghendel 2 laten opkomen met de juiste hoeveelheid gas, want tractioncontrol zit er niet op bij deze waggies.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand even uitleggen hoe Launch Control werkt?
Nee, maar wel bleren door de radio.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:40 schreef shiznuts het volgende:
Hammertttimmmeee
Dat betekent... drink je ladderzat, niet?
Je klauwen tot aan de pols je reet in frotten na de race om je overall eruit te trekken.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:40 schreef shiznuts het volgende:
Hammertttimmmeee
Dat betekent... drink je ladderzat, niet?
Hoho toch zeker 2 bochtenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:40 schreef Refragmental het volgende:
Kans voor Gas om Vettel op te houden..... maar helaas, nutteloze teamgenoot.
Dank jequote:Op zondag 30 juni 2019 15:40 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Hetzelfde als 2-step, waarbij je de eerste toerenbegrenzer activeert door koppelinghendel 1 los te laten en daarna moet je koppelinghendel 2 laten opkomen met de juiste hoeveelheid gas, want tractioncontrol zit er niet op bij deze waggies.
Vettel lag achter bottas voor de pitstops begonnen, dus Vettel had bottas voorbij kunnen gaan met de pitstopsquote:
ja, die slaat deze keer de pit overquote:Op zondag 30 juni 2019 15:41 schreef Antonov89 het volgende:
Hammelton weer P1, zal wel zo blijven ook![]()
en hoezo logischquote:Op zondag 30 juni 2019 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
Logisch dat GAS VET niet heel lang kan vertragen, maar het zag er bijna uit alsof hij bewust de deur openzette
Hij hoeft toch geen tijd te verliezen met Vettel?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
Logisch dat GAS VET niet heel lang kan vertragen, maar het zag er bijna uit alsof hij bewust de deur openzette
Nee, het ging gewoon fout bij stage 2. Dan hoort de antistall zijn werk te doen en dat ging niet helemaal 100%.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je
Wat denk jij...zat ie in verkeerde versnelling?
Ik blijf er bij dat de voet van VES gewoon van het pedaal af gleed.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, het ging gewoon fout bij stage 2. Dan hoort de antistall zijn werk te doen en dat ging niet helemaal 100%.
quote:Op zondag 30 juni 2019 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar begint het gezeur van Ham weer.
En dan lopen je toeren terug neem ik aan?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, het ging gewoon fout bij stage 2. Dan hoort de antistall zijn werk te doen en dat ging niet helemaal 100%.
k denk dat hij achter HAM aan gaat.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:44 schreef Max23 het volgende:
Zal max proberen tot ronde 45 de rijden en dan naar soft te gaan?
Hij doet weer meequote:Op zondag 30 juni 2019 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie bij de start verneukt...ik ga biertje pakken
Hoe had Vettel Bottas voorbij kunnen gaan door de pitstop? Toen Vettel binnenkwam zaten bij Bottas de nieuwe banden al om zijn wagen. Bottas moest wachten om niet op Vettel in te rijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vettel lag achter bottas voor de pitstops begonnen, dus Vettel had bottas voorbij kunnen gaan met de pitstops
quote:Op zondag 30 juni 2019 15:45 schreef Refragmental het volgende:
Ham p1, Ham jankt, water is nat, gras is groen.
Zou wel een leuke strat zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:44 schreef Max23 het volgende:
Zal max proberen tot ronde 45 de rijden en dan naar soft te gaan?
Ja ik blijf nog even kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |