SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je bent nog gewoon bezig hier, maar dan ook maar alvast bedankt en welterustenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik heb een zware dag achter de rug, dus ga ik plat.
Fijne avond en veel plezier bij peaceman nog.
[ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik heb een zware dag achter de rug, dus ga ik plat.
Fijne avond en veel plezier bij peaceman nog.
[ afbeelding ]
Ik wilde Melting eigenlijk nog vragen of hij nog even bleef tot jij bedankt had gezegdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent nog gewoon bezig hier, maar dan ook maar alvast bedankt en welterusten
Nee nee.quote:
Oh ja, er moet nog ergens een streepje tussen.quote:
En je bent een elektrisch lichtorkest vergeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, er moet nog ergens een streepje tussen.
toch best een essentieel element.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je bent een elektrisch lichtorkest vergeten.
Details....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
Vecht het lekker onderling uitquote:
Ik wist het niet....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:08 schreef Symphonic het volgende:
De app kapt ermee en ik krijg hem niet meer aan
Op de iPad? Even wegswipen en opnieuw starten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Tegeltjeswijsheid # 41: Niets zo goed als een reboot.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Al 7 keer gedaan en al 7 keer de ipad opnieuw opgestartquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op de iPad? Even wegswipen en opnieuw starten.
Mehquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Al 7 keer gedaan en al 7 keer de ipad opnieuw opgestart
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Shakespeare's sister (dacht ik) - Stay
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Al 7 keer gedaan en al 7 keer de ipad opnieuw opgestart
Ik mis hoesjes.quote:
Vreemdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Maf, zodra ik radio49 intik sluit de app af
Andere zenders kan ik wel beluisteren..
Maar via de browser dan
die staan bij Melting thuis.quote:
*reminder to self* Melting vragen hoe het staat met het onderzoek naar een stabiel platform.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Maf, zodra ik radio49 intik sluit de app af
Andere zenders kan ik wel beluisteren..
Maar via de browser dan
Het werkt weer?quote:
Was niet onze BBQquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:26 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat julle rooster van de BBQ niet te rood was trouwens.
En het vlees wat eraf kwam ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:26 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat julle rooster van de BBQ niet te rood was trouwens.
Ja, ik doelde ook op het vlees. Niet op het rooster.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En het vlees wat eraf kwam ook niet
Zwart is wel goed?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook op het vlees. Niet op het rooster.
Wel rooster, niet rooster? Confusing!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook op het vlees. Niet op het rooster.
Schuurt de maag.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Patrick Swayze - She's like the wind
Als je het eraf schraapt kan het nog wel.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Patrick Swayze - She's like the wind
Ja, dat is aan Symph te danken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel rooster, niet rooster? Confusing!
Hij was wel haantje de voorste en was er als de kippen bij.quote:
Dat was ik helemaal niet van plan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
en nu gaat Diaan vertellen dat dit de enige film is die ze twee keer in de bios gezien heeft...
Doe het nou maar!quote:
Je moet de vraag van Symphonic eigenlijk wel beantwoorden. Dat is beleefd.quote:
Opletten, dat zeiden we al.quote:
Michael Stipe uiteraardquote:
Eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet de vraag van Symphonic eigenlijk wel beantwoorden. Dat is beleefd.
Please no Moore!quote:
Lemon Pipersquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:
My green tambourine, maar geen idee van wie.
Bad puns, gotta love 'emquote:
De naam komt me bekend voor, maar het is al laat en er was bier.quote:
Verkeerde film voor dat nummer van net, die ik wel heb gezien.quote:
Hoe vaak?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verkeerde film voor dat nummer van net, die ik wel heb gezien.
Ik vind het goed en geef mezelf een extra punt.quote:
reflections of my lifequote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het goed en geef mezelf een extra punt.
Zweet zequote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen.
Lekkere muziek Peaceman
Ah, *add to memory*quote:
Weet DDM ervan?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Peter Koelewijn - De Sprong in het duister
Als we toch gaan muggenziften, dan moet "sprong" zonder hoofdletter.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als we toch gaan muggenziften, dan moet "sprong" zonder hoofdletter.
Eens... jammer. Kost je toch een half punt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als we toch gaan muggenziften, dan moet "sprong" zonder hoofdletter.
Geef ik mezelf toch gewoon een extra half punt voor de grammaticale win.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens... jammer. Kost je toch een half punt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef brother52 het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Power of equality
Lijkt wel gebaseerd op The day before you came, van ABBA.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Peter Koelewijn - Sprong in het duister
Jezus.. ik dacht "ik herken dit nummer en deze stem", maar dacht totaal niet aan RHCP.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef brother52 het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Power of equality
Ik vind Otherside het beste nummer van ze.quote:
Ik heb het al eerder gezegd: Het laatste album isquote:
Die moet ik nog steeds luisteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd: Het laatste album is
viel me niet op om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lijkt wel gebaseerd op The day before you came, van ABBA.
warmte en bier zeker?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu kak ik wel in, dus:
- dank, peaceman!
- fijne avond, iedereen
- weltrusten, iedereen voor later
Welterusten spijkerbroekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu kak ik wel in, dus:
- dank, peaceman!
- fijne avond, iedereen
melting deze ook al gedraaid?quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu kak ik wel in, dus:
- dank, peaceman!
- fijne avond, iedereen
is megahit op radio 49quote:
quote:
quote:
Echt niet? Ik word al ziek als ik het ruik.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Malibu? Ik vind dat echt lekker... En ik heb er geen last van.
Kool moe dee, maar close enoughquote:
Ik kan er ook niks aan doen dat hij zijn eigen naam niet kan spellenquote:
Nee, ik ben echt van dit soort alcoholische dranken. Ik lust geen wijn en bier vind ik niet echt lekker. En daar word ik ook snel dronken van.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt niet? Ik word al ziek als ik het ruik.
Terwijl het alcoholpercentage van malibu veel hoger is.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt van dit soort alcoholische dranken. Ik lust geen wijn en bier vind ik niet echt lekker. En daar word ik ook snel dronken van.
Klopt maar ik mix het met cola. En ik heb altijd al Malibu gedronken. Eigenlijk nooit bier.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl het alcoholpercentage van malibu veel hoger is.
Mintyquote:Op zondag 30 juni 2019 00:13 schreef livelink het volgende:
Useless man, maar ik ben vergeten van wie. Iets met mint?
Ja, die titel ging ik me sowieso niet aan wagen.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:16 schreef peaceman het volgende:
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: L'après midi
Dan vond je lichaam het kennelijk niet te vroeg.quote:
Wil waarschijnlijk gewoon terug naar zijn eigen land.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan vond je lichaam het kennelijk niet te vroeg.
Wij werden wakker geappt door een noodkreet van de eigenaresse van de Vlaamse Reus. Ondanks extra netten die ze over het hok had gespannen was het konijn weer ontsnapt. Gevangen en mijn man is nu samen met haar aan het kijken wat ze nog kan doen. Het beestje wil echt heel graag de vrijheid.
quote:Op zondag 30 juni 2019 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil waarschijnlijk gewoon terug naar zijn eigen land.
https://www.smulweb.nl/recepten/wildsausquote:Op zondag 30 juni 2019 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan vond je lichaam het kennelijk niet te vroeg.
Wij werden wakker geappt door een noodkreet van de eigenaresse van de Vlaamse Reus. Ondanks extra netten die ze over het hok had gespannen was het konijn weer ontsnapt. Gevangen en mijn man is nu samen met haar aan het kijken wat ze nog kan doen. Het beestje wil echt heel graag de vrijheid.
En ik maar denken dat je geen alcohol dronk.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Toetje van de bbq was lekker: banaan met rum en chocola
Ik drink een glas per jaar ongeveer, en dan meestal in hoeveelheden van een theelepeltje in een toetje ofzoquote:Op zondag 30 juni 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je geen alcohol dronk.
Het leeuwendeel is dan wel vervlogen, maar niet alles voor de mensen die auto rijden.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je geen alcohol dronk.
Alcoholist!quote:Op zondag 30 juni 2019 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik drink een glas per jaar ongeveer, en dan meestal in hoeveelheden van een theelepeltje in een toetje ofzo
Tip: Wissel de volgende keer de chocolade in voor bruine suiker...quote:Op zondag 30 juni 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Toetje van de bbq was lekker: banaan met rum en chocola
Goedemorgen Raf.quote:
Sliep ook al voor 00:00, was toen logischerwijs voor 04:00 weer wakker. Zie wel hoe ik het vandaag trek.quote:Op maandag 1 juli 2019 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Je bent er al op tijd bij.
Is er al een sausje gekozen?quote:
Manlief heeft beloofd dat hij vandaag meegaat om hout te kopen en dan gaan ze het hek van het hok hoger maken. We hebben gisteren gezien hoe het konijn ontsnapt. Hij springt en hangt dan met zijn voorpoten aan het hek. Knaagt vervolgens al hangend een gaat in het net (en dat is echt zo'n elastieken, dik net) en zodra hij een gat heeft trekt hij zichzelf op en over het hek. Echt wel knap hoorquote:Op maandag 1 juli 2019 07:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is er al een sausje gekozen?
Of heeft manlief nog wat weten te verzinnen?
Lijkt me allemaal wel lekkerquote:Kruidig gehaktbrood
Met gesmoorde prei, aardappelpuree en cranberrychutney
Zelfgemaakte hamburger met friet
Met komkommer-appelsalade
Snelle wokschotel met Japanse kipfiletreepjes
Met udonnoedels en cashewnoten
Japanse ramen met gebakken schelvisfilet
Met udonnoedels, spitskool en broccoli
Wanneer kon ik komen eten, zei je?quote:Op maandag 1 juli 2019 09:06 schreef Rafeiro het volgende:
Heb mijn hello fresh code ook maar gebruikt, wel leuke recepten voor aankomende week. Heb er maar 4 van gemaakt voor ¤ 2,00.
[..]
Lijkt me allemaal wel lekker
Wat is er mis met Nederlandse ramen? Kan je beter door Japanse kijken ofzo? Zijn die Japanse wel HR++?quote:
quote:Programma van vandaag:
19.30 - 21.30 uur - MadMaster - Manic Monday
Och jij mag altijd aanschuiven, maar dan moet ik wel in het voren weten, anders wordt het een beetje een karig hapjequote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, er staat een aardige woei, ik moest achter mijn hoedje aan rennen
Oh ja, leukquote:Op maandag 1 juli 2019 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond een ouderwetse Manic Monday, thema moet ik nog wel even bepalen...
[..]
Ik ben er helaas niet vanavondquote:Op maandag 1 juli 2019 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond een ouderwetse Manic Monday, thema moet ik nog wel even bepalen...
[..]
Ik weet niet of dat dat zo maar mag.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Even zomaar een stomme "vraag".
Normaal wordt mijn huur de 28e afgeschreven, zou afgelopen vrijdag zijn dus, nu was het pas vandaag. Zou dat zijn door de verhoging per 1 juli?
is maar ¤ 3,- ofzo, maar viel me ineens op.
Vrijdag was mijns inziens immers geen feestdag ofzo.
Ik ook niet, maar zag het ineens, en vond het "gewoon" raar.quote:
Geen idee, maakt het iets uit?quote:Op maandag 1 juli 2019 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Normaal wordt mijn huur de 28e afgeschreven, zou afgelopen vrijdag zijn dus, nu was het pas vandaag. Zou dat zijn door de verhoging per 1 juli?
Oplichters zijn het..... en dat voor die 3 euro.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag het ineens, en vond het "gewoon" raar.
Ik betaal wel, maar het voelt gewoon raar. Ben best een vreemde somsquote:
Het was later, dus rekentechnisch in het voordeel van de betaler...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Oplichters zijn het..... en dat voor die 3 euro.
3 euro x 1000 woningen...... telt lekker op.
Je betaalt een bepaalde huurprijs per maand. Als deze hogere huur geïnd is voor een maand met nog de "oude" huurprijs, dan moet je de verhuurder daarop aanspreken. Als deze hogere huur vooruit geïnd is voor juli (verhoogde huur) dan maakt het niet uit en dan staan ze in hun recht.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Tenzij de stijging niet mag voor 1 juli, de dag waarop wetswijzigingen ingaan.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was later, dus rekentechnisch in het voordeel van de betaler...
Wat Spijkerbroek zegt...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tenzij de stijging niet mag voor 1 juli, de dag waarop wetswijzigingen ingaan.
Zo moeilijk ga ik niet doen, maar het viel me op.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je betaalt een bepaalde huurprijs per maand. Als deze hogere huur geïnd is voor een maand met nog de "oude" huurprijs, dan moet je de verhuurder daarop aanspreken. Als deze hogere huur vooruit geïnd is voor juli (verhoogde huur) dan maakt het niet uit en dan staan ze in hun recht.
Gewoon even kijken welk bedrag geïnd is en dat vergelijken met de oude en de nieuwe huur. Kost je 2 minuten.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo moeilijk ga ik niet doen, maar het viel me op.
Je krijgt 3 dagen extra rente op de huurprijs. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Altijd de 28e en nu de 1e. Zal de 3 euro me een rotzorg zijn, maar als ik het een keer 3 dagen later zou willen betalen is het meteen een groot drama.
Welke rente?quote:Op maandag 1 juli 2019 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je krijgt 3 dagen extra rente op de huurprijs. Ik zie het probleem niet.
Je verliest er in ieder geval niets op.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Welke rente?
En ik zou de huur liever nog eerder betalen. Spaarrente bestaat op het moment niet.
quote:
Dat is wel een hele erge aanname dat mij het niet interesseert dat je koffie gaat zetten, geniet er van.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga even koffie zetten. Gewoon, ter info. Niet dat het jou iets zal boeien.
Dan hoor ik het juiste nummerquote:Op maandag 1 juli 2019 19:25 schreef MadMaster het volgende:
De stream doet het in ieder geval, het is op Emma uitgetest...
Ik heb nog wel eens problemen met het connecten naar de huidige stream, dus dit soort voorzorgsmaatregelen horen er tegenwoordig (helaas) bij...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dan hoor ik het juiste nummer
Ben een maand of 4/5 hier niet meer actief geweest ... dus dat is me ontgaanquote:Op maandag 1 juli 2019 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens problemen met het connecten naar de huidige stream, dus dit soort voorzorgsmaatregelen horen er tegenwoordig (helaas) bij...
Nu je het zegt...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben een maand of 4/5 hier niet meer actief geweest ... dus dat is me ontgaan
Emma?quote:Op maandag 1 juli 2019 19:25 schreef MadMaster het volgende:
De stream doet het in ieder geval, het is op Emma uitgetest...
Hartelijk dankquote:Op maandag 1 juli 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Welkom terug dan maar!
Nou, vooruit dan.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben een maand of 4/5 hier niet meer actief geweest ... dus dat is me ontgaan
* spijkerbroek deelt koffie uit aan iedereenquote:Op maandag 1 juli 2019 19:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat er zojuist verse koffie gezet zou moeten zijn
Je kan Raf er 3 euro voor vragen, maakt 'm niks uit...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek deelt koffie uit aan iedereen
Scheelt dat er nog niet veel luisteraars zijn, dan kost het niet zoveel.
quote:Op maandag 1 juli 2019 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan Raf er 3 euro voor vragen, maakt 'm niks uit...
Da's één van de ruim 50 die ik bij elkaar gesprokkeld heb...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zal vandaag wel wat traag zijn, maar ik kom alleen op Heart of Glass van Blondie.
Dat was dan ook wel een open deur raam.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's één van de ruim 50 die ik bij elkaar gesprokkeld heb...
Uiteraard...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Komt deze ook nog langs? : Cuby and the Blizzards Window of my eyes
Oehquote:Op maandag 1 juli 2019 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Komt deze ook nog langs? : Cuby and the Blizzards Window of my eyes
quote:
Nee, helaas...quote:Op maandag 1 juli 2019 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Herz aus Glas van Münchener Freiheit, heb je die?
Ik probeer voor de thema shows altijd een mix te vinden van oud en nieuw, bekend en onbekend.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit niet, maar dit is wel mooi
Dat maakt het idd leukquote:Op maandag 1 juli 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer voor de thema shows altijd een mix te vinden van oud en nieuw, bekend en onbekend.
Vandaag is het een aardige mix wat dat betreft, denk ik...
Ik heb een Spotify lijst waar ik dat soort dingen altijd in opsla.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat maakt het idd leuk
Ik heb een .txt-bestandje op m'n laptop staan met muziek die ik óf vergeten was óf nog niet kende en ik leuk vind, en waar ik dus wat meer van moet leren.
KT komt daar bij op
Mijn lijst word ook al lang.. ik moet er eens tijd voor inplannenquote:Op maandag 1 juli 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een Spotify lijst waar ik dat soort dingen altijd in opsla.
Anders vergeet ik het...
Hee, wil je koffie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |