Dat hoorde ik hem inderdaad zeggen. Moest meteen denken aan Rene uit 1.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoe ze is. En de plannen die ze heeft heeft ze allemaal van Jessie. Ze vinden haar te veel,ikke ikke ikke
De Baas en zijn Vrouw ook, ze blijft dus niet, ze zet zich neer als een konkelteef , de vrouwelijke Jessie , en die herkent BS van een kilometer afstandquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat die knul blijft, ben dat saaie mens nu al zat
Oh, ik dacht dat hij haar eerder wel wilde. Ik Hij zei toen dat ze zou blijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Baas en zijn Vrouw ook, ze blijft dus niet, ze zet zich neer als een konkelteef , de vrouwelijke Jessie , en die herkent BS van een kilometer afstand
Omdat ze een shaggie staat te draaien en ondertussen te praten. Dat mag niet samenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:10 schreef Flow3r het volgende:
Hiske krijgt een zendercheck omdat ze gaan roken
Maris lult zichzelf langzaam de zeephelling af, ze zitten niet te wachten op een Dictatorwijfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij haar eerder wel wilde. Ik Hij zei toen dat ze zou blijven.
Gelukkig heb ik niet gestemd. Ik ben al weinig geinteresseerd. Weet niet waar dit naartoe gaat. Saai is ze wel ja (in de zin van, geen enthousiasme. Denkt ook alleen aan 'de zaak'!
Ben benieuwd wanneer GJ een relatie met haar had, voor of na zijn Uto-optreden.
maarhiska maarhiskaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Het lijkt wel alsof Hiske aan het bloeien in geslagen. Ze zingt en neuriet. Que sera, sera, what ever will be, will be.
Denk eerder dat die Maris jankend met de staart tussen haar benen gaat afdruipen, zit totaal geen pit in die slomequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:11 schreef Hznootje het volgende:
Ergens wil ik ook wel dat ze blijft. Jessie en zijn vogel zijn zo bang dat ze van de troon gestoten worden..dat zegt ook wel wat toch?..Het brengt iig wat meer reuring
Nee, dat begrijp ik, maar die jongen lijkt me ook geen optie voor Jessie en Merel. Ben benieuwd wat de doorslag geeft. Wel apart dan hij nog niet naar bed is en bij de 'grapjassen' zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maris lult zichzelf langzaam de zeephelling af, ze zitten niet te wachten op een Dictatorwijf
Het alternatief voor "dat jochie" is bij twee ouwe wijven zitten, ik geef 'm groot gelijk en Mitch is makkelijk te handelen, Maris is een zeikwijfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik, maar die jongen lijkt me ook geen optie voor Jessie en Merel. Ben benieuwd wat de doorslag geeft. Wel apart dan hij nog niet naar bed is en bij de 'grapjassen' zit.
En, heeft hij nog een antwoord gegeven?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk, de Witte Zoeloe vraagt aan Jessie hoe lang 'ie buiten met Billie geweest is
Jessie weet niet meer , het beste antwoord met verse Merel om zijn nek hangend
Nee natuurlijk gaat Jessie niet over neuken met ex-utopianen beginnenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En, heeft hij nog een antwoord gegeven?
Yep, en Jessie pakt dat slim aan, wel bij de groep gaan zitten, mocht ze blijven dan heeft hij meer aansluiting met de groep is wordt zij de kwade genius.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:19 schreef Angelique61 het volgende:
Maris zet zich zelf wel boven de groep...ben benieuwd wat dat gaat worden als ze mag blijven...
Ik dacht, ik vraag het voor de zekerheid. Hij wil liever niet liegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat Jessie niet over neuken met ex-utopianen beginnen
Yep.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het alternatief voor "dat jochie" is bij twee ouwe wijven zitten, ik geef 'm groot gelijk en Mitch is makkelijk te handelen, Maris is een zeikwijf
misschien zit ze nog in haar zaterdagavondritme, buiteninterventies op parkeerplaatsenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Open parkeergarages zoeken
Boeiende materie
[ afbeelding ]
Johan Vlemmix heeft nog een Bunker onder zijn huis, misschien wil die nog meewerken voor een leuk spelletje BBquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
misschien zit ze nog in haar zaterdagavondritme, buiteninterventies op parkeerplaatsen
Denk dat His wel langer dan een jaar droog staat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
maikel: vanmiddag niet gerukt
his: en ik sta natuurlijk al meer dan een jaar droog
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
ger: his moet eens flink genomen worden
Wat is die saai zeg. En dat zachte toontje, ik word er helemaal misselijk van.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat als het nog even zo doorgaat, gaat Mariska zelf wel naar huis.
Die lichaamshouding helpt ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat is die saai zeg. En dat zachte toontje, ik word er helemaal misselijk van.
Die kromme rug en hoofd tussen de schouders, die "ik lul BS" houding dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die lichaamshouding helpt ook niet.
was maikel boos?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Dus de febo doet niets aan Merel's gedrag???
Ze greep Maikel van achteren en draaide en trok aan zijn oor.
Dat deed pijn en veroorzaakte een bloeding.
Wat als een man dat bij een van de meisjes zou doen, komt ie er dan ook zo makkelijk mee weg?
Gut gut overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat als een man dat bij een van de meisjes zou doen, komt ie er dan ook zo makkelijk mee weg?
Welk deel is overdreven?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gut gut overdrijven is ook een vak zeg.
geweldenaar!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was na haar confrontatie met Merel ......![]()
[ afbeelding ]
Mylenè is verdrietig deel 1 - 29 juni 2019.
x7c5tn3
[ afbeelding ]
Mylenè is verdrietig deel 2 - 29 juni 2019.
x7c5v2c
Graag gedaan, het opnemen is op dit moment erg frustrerend door de vele vastlopers.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, het opnemen is op dit moment erg frustrerend door de vele vastlopers.
Als je het even niet in de gaten hebt en de stream is gestopt, mis je soms vele uren opnames ...
Gewoon terugdoen. Ik kan mij vaag herinneren dat er ook een keer iets was met Mike. Merel had hem ook gewond aan zijn hand/vinger.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7c5tn3
[ afbeelding ]
x7c5v2c
Ja, ik word er ook niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska naar huis, want dat gezemel van die twee over hun reizen hoeft niet
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit waren de hoogtepunten van vandaag voor wie ze gemist heeft .....![]()
[ afbeelding ]
Mylenè is boos en jankt - 29 juni 2019.
x7c51qa
[ afbeelding ]
Merel over de confrontatie met Mylenè - 29 juni 2019.
x7c5k9h
Van wat / wie / hoe?quote:
Hij gaat vast wat mollen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:53 schreef puzziepie het volgende:
Maik :"Ik heb een opdracht gekregen van mijn vrienden en het gaat over de boot van Jessie
Het nieuwe psychologie.quote:
Aha, zo 1, vast veel brood mee te verdienen.quote:
Doe Mike en Cees dr ook maar bij danquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:56 schreef Hagenesie het volgende:
Het is echt een kleuteropvang geworden. Zou bíjna John weer terug willen.
Hij moet er een gayboot van maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:53 schreef puzziepie het volgende:
Maik :"Ik heb een opdracht gekregen van mijn vrienden en het gaat over de boot van Jessie
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:57 schreef lorrie03 het volgende:
maikel tegen jessie: ja jongen jij hebt geen zakgeld meer
Jessie: ik heb nog genoeg
maikel: alles wat ik nu in de min sta schenk ik aan jou
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:57 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Doe Mike en Cees dr ook maar bij dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ook prima maar Cees is ziekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:57 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Doe Mike en Cees dr ook maar bij dan
O hahaha, ik dacht op 2:10 “huh, wie is dat die Mylène nu troost? In ieder geval een vrouw, want ze draagt nagellak”... is het Jensquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7c5tn3
[ afbeelding ]
x7c5v2c
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]echt kut nieuws jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is niet mogen leuker
12-08-2017 https://www.dagenteller.n(...)72-97e3-8415bdcfeee2
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:02 schreef Nietmag het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]KutzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is niet mogen leuker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is niet mogen leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Brandon poetst een elektrische tandenborstel 100 x beter dan een gewone tandenborstel, dat is dermatologisch getest.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:06 schreef Nietmag het volgende:
[..]Dat kon je niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het was toch een fijne vent voor Utopia.
Sommigen en ik volgen hem op FB, zodoende weten wij het.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
H&M.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
M&H zijn nu al in geheimtaal en stiekeme dingen aan het doen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Zeik niet over een "kort zijweggetje" djiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is niet mogen leuker
Ik heb het ook keurig onder de spoiler gezetquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:11 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Zeik niet over een "kort zijweggetje" djies
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
adje ziet geen motten, het ruikt wel naar sex hier zegt hij tegen maikel
[ link | afbeelding ]
franny tegen adje: ik heb neusie neusie gedaan met katy
Helemaal niet, opbokken met die Mariska!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:13 schreef sylly1 het volgende:
Jesse: ik vind het wel zielig voor Mitchell
Merel: ja, ik ook., Maar ik hoor vanavond dat veel mensen gaan twijfelen.
Jesse: voor twijfel is het te laat.
Helemaal niet tis geen speeltuinquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:15 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Helemaal niet, opbokken met die Mariska!
Maikel = ETquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja klopt, zo lijkt het wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie en Merel praten alsof Mariska al blijft. Ik heb het niet echt gevolgd, is het alweer duidelijk?
het lijkt er wel op, maar volgens mij is alleen hiske daar echt blij meequote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie en Merel praten alsof Mariska al blijft. Ik heb het niet echt gevolgd, is het alweer duidelijk?
Ja, bij Katy geloof ik.quote:
Mitch hoeft van mij ook niet te blijven, heb ‘m sowieso nog amper gezien, maar ik erger me nu al aan Mariska en dat heb ik niet snel, dus voor mij geen goed teken.quote:
Ik hoop dat ze Jessie en Merel op de kast jaagtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:20 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Mitch hoeft van mij ook niet te blijven, heb ‘m sowieso nog amper gezien, maar ik erger me nu al aan Mariska en dat heb ik niet snel, dus voor mij geen goed teken.
Hmm, ja, als je ‘t zo bekijkt... zou wel lachen zijn als dat luktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:21 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Jessie en Merel op de kast jaagt
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Adriaan zijn kwak kwijt moet is dit zijn kans.....
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het laatste deel voor de liefhebbers, ik weet niet, ik vond het een beetje vies .......![]()
[ afbeelding ]
Tantra deel 4 - 29 juni 2019.
x7c5xdw
En dan over een tijdje waarschijnlijk: ''Jullie zijn altijd samen, misschien is het goed om los van elkaar dingen te ondernemen.''quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
Adje gaat voor Marissie, hij gunt Hissie een "maatje" een totaal fout beeld waarom iemand moet blijven
Nee hoor. In Den Haag regent het asbakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is vast weer een asbak gesneuveld in Rotterdam .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gerrit en Shelley hebben weer geneukt ?
x7c5xn8
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is vast weer een asbak gesneuveld in Rotterdam .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gerrit en Shelley hebben weer geneukt ?
x7c5xn8
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nee hoor. In Den Haag regent het asbakken
Ja, sorry, Den Haag is het ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:26 schreef Paco55 het volgende:
Nee hoor. In Den Haag regent het asbakken
So closequote:
Neuh, Hissie is een vieze gluiperd, die gaat Marissie continue voor haar stook karretje zetten en grijnzen aan de zijlijn als de pleuris uitbreekt, net als ze Chrissie deedquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En dan over een tijdje waarschijnlijk: ''Jullie zijn altijd samen, misschien is het goed om los van elkaar dingen te ondernemen.''
waarom vroeg adje van de week : denk je dat franny op me valt?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik vind het maar ranzig om bij die beesten te slapen. Waar slaat het op? 'Zie ons eens begaan met die beesten zijn'? Die worden er niks beter van.
Ik heb medelijden met Katy dat ze het gewauwel van die twee moet aanhoren terwijl ze probeert te slapen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik vind het maar ranzig om bij die beesten te slapen. Waar slaat het op? 'Zie ons eens begaan met die beesten zijn'? Die worden er niks beter van.
ziet er niet uit, zonde vn die meidquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
De KeelieKoe legt ook al klaar
[ afbeelding ]
Die tattoo's op haar benen. Het enige wat in mij opkomt is.. WAAROM?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
De KeelieKoe legt ook al klaar
[ afbeelding ]
Ik had zelf waarschijnlijk aan de rand van de vijver gelegen. Eendjes beschermenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Rustig aan met die capsquote:
brandmerk van diluh of eerder tattoovriendje?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die tattoo's op haar benen. Het enige wat in mij opkomt is.. WAAROM?
Ranzigquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dit zijn de enige die op die stalpoten passen ....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat doet gyazo bij jou het snel, ik neem op dit soort momenten niet eens meer de moeite voor een gifje.quote:
Zonder die inktplaatjes en piepstemmetje is t best een mooie meidquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit zijn de enige die op die stalpoten passen ....
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Godsamme! 21 jaar .."Ik ben Boer Harms en ik kom uit Almeer en ik hol van disco "...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
[ link | afbeelding ]
Precies.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Andrea: Ik ben helemaal geen lesbienne joh.
Hou er dan ook over op stooksmurf.
Andrea de hele tijd hetzelfde verhaaltjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:38 schreef Zeyina het volgende:
Waar moeten die lui daar buiten in hemelsnaam over praten als Gerrit weg zou gaan?
Oh wacht. Waarschijnlijk over Gerrit en over die goede oude tijd
Nou... met een hele dikke laag make-up misschien.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:37 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Zonder die inktplaatjes en piepstemmetje is t best een mooie meid
Ik wil het niet weten.quote:
Smaken verschillen, doe mij maar naturel..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:39 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Nou... met een hele dikke laag make-up misschien.
hij zit in de bulkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Godsamme! 21 jaar .."Ik ben Boer Harms en ik kom uit Almeer en ik hol van disco "...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Godsamme! 21 jaar .."Ik ben Boer Harms en ik kom uit Almeer en ik hol van disco "...
[ afbeelding ]
utopia is werk voor mariska.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang ze over haar werk blijft lullen, Hissie gaat het ook al opvallen, altijd maar over werk praten
Bij normale mensen wel ja, maar naturel vind ik haar eerder een downie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:40 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Smaken verschillen, doe mij maar naturel..
Klopt, uitgeblust, sabbatical nemen in Utopia, dé uitgelezen methode voor werkelozen en Zelfstandigen Zonder Perspectiefquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het valt me wel op dat ze meestal van die ouwe koppen hebben daar.
Maris is toch ook weer een perkament koppie voor dr 37?
Kut hé? ze heeft alleen maar vrienden...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:44 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske: Maar je hebt ook wel vriendinnen in je vriendenkring?
Kan hij eindelijk eens gaan afkickenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Mariska blijft is de kans aanwezig dat Gert Jan terugkomt voor een nieuwe ''de ex van'' storyline.
Dat deden Jessie en Jeffrey ook altijd......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:34 schreef Angelique61 het volgende:
Haalt gewoon zn batterijen eruit en legt het weg
Eerst een maatje van haar wegstemmen en haar er nu 1 gunnen wat klopt hier niet...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
Adje gaat voor Marissie, hij gunt Hissie een "maatje" een totaal fout beeld waarom iemand moet blijven
Nee. Ze heeft ook vriendinnen. Eentje vlakbij Utopia en eentje in Gentquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kut hé? ze heeft alleen maar vrienden...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het valt me wel op dat ze meestal van die ouwe koppen hebben daar.
Maris is toch ook weer een perkament koppie voor dr 37?
scherpquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Eerst een maatje van haar wegstemmen en haar er nu 1 gunnen wat klopt hier niet...
Het zit haar echt hoog.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Andrea: Ik ben helemaal geen lesbienne joh.
Hou er dan ook over op stooksmurf.
Best wel nobel dan van john en ons om ze een podium te biedenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, uitgeblust, sabbatical nemen in Utopia, dé uitgelezen methode voor werkelozen en Zelfstandigen Zonder Perspectief
Je wil het niet zien en vooral niet horen. Laatste keer lag ze te piepen als een hond die op zijn staart werd getrapt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom worden Kweelie en Dylan eigenlijk altijd beschermd als ze liggen te krikken en bijvoorbeeld Gerrit en Shelley niet?
Maaikol was toch geen "maatje" ?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Eerst een maatje van haar wegstemmen en haar er nu 1 gunnen wat klopt hier niet...
Het kan zo op een Andrea bingokaart.quote:
Zogenaamd laten zien hoe sociaal hij is en om zijn 'maatje' Hiske denkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je wil het niet zien en vooral niet horen. Laatste keer lag ze te piepen als een hond die op zijn staart werd getrapt.
Ja. Want is wel een gemiste kans geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En zij alsnog zwanger van hem worden.
Oh, dus ze worden niet altijd van de stream gehaald?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je wil het niet zien en vooral niet horen. Laatste keer lag ze te piepen als een hond die op zijn staart werd getrapt.
Cris weg stemmen en Mar is houden voor Hiskequote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maaikol was toch geen "maatje" ?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb de bezoeken van Gert-Jan in 2016 teruggekeken vandaag, maar daar was Mariska niet bij helaas ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze zijn er 5 seconden en jij hebt ze.quote:
Het enige wat tegen muggen helpt is een klamboe of dat muggenspul, de rest is onzin.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Hou op met je vitamine b1 gelul dat muggen je dan niet prikken - er zit een stofje in - er zit helemaal geen 'stofje in 'thiamine' is gewoon de naam van vitamine B1.
Ik heb wel eens een dove vriendin gehad en daar kwamen vreselijke geluiden uit. Maar Kay is de top op dat gebied.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zwijg.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het enige wat tegen muggen helpt is een klamboe of dat muggenspul, de rest is onzin.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn er 5 seconden en jij hebt ze.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Speciaal voor MacdeM zijn we weer terug bij een geile Kaylee.
quote:
Moet dat nu?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:54 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Verf aan het zoeken om de boot te bespuiten / bekladderen
ze gaan er merel opzettenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:54 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Verf aan het zoeken om de boot te bespuiten / bekladderen
Ik ga de goden niet verzoeken. (nog geen bult gehad dit jaarquote:
#metoo afkloppen op houtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga de goden niet verzoeken. (nog geen bult gehad dit jaar)
Ze zouden het 'kastje' wel uit gaan schakelen. Ook in de andere en dan me de afspraak niet langer dan 8 min douchen (quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:54 schreef Angelique61 het volgende:
Hmmm vreemd, Hiske is aan het douchen, zonder muntje, dan is de andere douche toch met muntje? maar Mariska gaat er gewoon zo onder is het weer afgeschaft?
hoe doe je datquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga de goden niet verzoeken. (nog geen bult gehad dit jaar)
Jup, temperatuur en de CO2 uitstoot is waar de mugjes op gaan , hoe heter hoe beter, UV lampen met hoogspanning interesseert ze ook geen moer, die werken nietquote:
Mag Dylan doenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze ruikt er dit keer niet aan .....
Brandon is onschendbaar, hij krijgt zoiezo al nooit stemmenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Dit vindt Brandon natuurlijk wel heel grappig.
Misschien als je er ondertiteling aan toevoegt. Kweelie was de helft van de tijd haast niet te horen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb nog die janksessie van Keesje van gisteravond, is daar nog behoefte aan ?
Aan janksessies van Keesemeis is altijd behoefte.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb nog die janksessie van Keesje van gisteravond, is daar nog behoefte aan ?
Moraalriddertje doet een grapje uithalen? Moeten ze bij hem niet flikken.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 00:00 schreef snetje het volgende:
Stiekem overleg...
Brandon: Het is Mike-Echo-Romeo-Echo-Lima ....
[ afbeelding ]
Ik maak morgen wel een filmpje ....quote:Op zondag 30 juni 2019 00:01 schreef Flow3r het volgende:
je hebt zijn balletje gemist toen hij aan zijn pielie sjorde
quote:Op zondag 30 juni 2019 00:00 schreef snetje het volgende:
Stiekem overleg...
Brandon: Het is Mike-Echo-Romeo-Echo-Lima ....
[ afbeelding ]
Zuipkeetquote:Op zondag 30 juni 2019 00:03 schreef Zeyina het volgende:
Maarruuhhh. Ik las daarstraks hier dat het Maikel zijn idee was. Waar is die lafbek nu dan?
Toch heeft ze lekkere billenquote:
LEFT RIGHTquote:Op zondag 30 juni 2019 00:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk achter op haar benen?
Chris moest er toen uit omdat zij nog 1 van de eerste bewoners was en volgens hem kans maakte op UvhJ ..daar was hij toen nog volop mee bezig..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zogenaamd laten zien hoe sociaal hij is en om zijn 'maatje' Hiske denkt.
Nou het boeide hem geen ene reet dat Hiske verdriet had om het vertrek van Chris.
Pure nep
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond ook deze, een bezoek van Jessie in 2016 voor wie het wil terugzien ....
wauw nooit gezien, lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Best wel zoet toch. Nou Hup Jessie morgen even de boze buurman uithangen voor die jongen.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:10 schreef Zeyina het volgende:
Andrea: Brandon. Hiske weet het. Die vroeg meteen 'wat zijn jullie aan het doen'. Dus heb ik het haar maar vertelt
Brandon: Ohhh. Ik kan niet wachten tot morgen.
Het meest spannende wat Brandon heeft gedaan in Utopia![]()
(Nou ja behalve als zombie rondlopen rond Halloween, waar hij niks van bakte en niemand van schrok op Jessie na)
quote:Op zondag 30 juni 2019 00:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk achter op haar benen?
Daar heeft GJ geen tijd voor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Mariska blijft is de kans aanwezig dat Gert Jan terugkomt voor een nieuwe ''de ex van'' storyline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op zondag 30 juni 2019 00:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik vraag het me ook af, gok 'pas NAT geverfd' in gothic streettaal uit de tanthof/buitenhof
Don't look at my cellulitis reet?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik vraag het me ook af, gok 'pas NAT geverfd' in gothic streettaal uit de tanthof/buitenhof
quote:Op zondag 30 juni 2019 00:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar heeft GJ geen tijd voor.
Hoewel. Leuk issue om in Utopia aan te kaartenT gaat de laatste maanden alleen maar om relaties en gedoe er omheen. Dat "bouwen" aan iets zijn ze vergeten geloof ik. Meh, gewoon een soapje dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is niet mogen leuker
Heil H...?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:21 schreef Trainwreck het volgende:
[..]![]()
Ik dénk dat het rechterwoord met een H begint, maar het blijft een gok.
Zou ze het zelf nog wel weten?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Die ligt nu ergens in een disco in Almeer...quote:Op zondag 30 juni 2019 00:03 schreef Zeyina het volgende:
Maarruuhhh. Ik las daarstraks hier dat het Maikel zijn idee was. Waar is die lafbek nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |