Dat hoorde ik hem inderdaad zeggen. Moest meteen denken aan Rene uit 1.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoe ze is. En de plannen die ze heeft heeft ze allemaal van Jessie. Ze vinden haar te veel,ikke ikke ikke
De Baas en zijn Vrouw ook, ze blijft dus niet, ze zet zich neer als een konkelteef , de vrouwelijke Jessie , en die herkent BS van een kilometer afstandquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat die knul blijft, ben dat saaie mens nu al zat
Oh, ik dacht dat hij haar eerder wel wilde. Ik Hij zei toen dat ze zou blijven.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Baas en zijn Vrouw ook, ze blijft dus niet, ze zet zich neer als een konkelteef , de vrouwelijke Jessie , en die herkent BS van een kilometer afstand
Omdat ze een shaggie staat te draaien en ondertussen te praten. Dat mag niet samenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:10 schreef Flow3r het volgende:
Hiske krijgt een zendercheck omdat ze gaan roken
Maris lult zichzelf langzaam de zeephelling af, ze zitten niet te wachten op een Dictatorwijfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij haar eerder wel wilde. Ik Hij zei toen dat ze zou blijven.
Gelukkig heb ik niet gestemd. Ik ben al weinig geinteresseerd. Weet niet waar dit naartoe gaat. Saai is ze wel ja (in de zin van, geen enthousiasme. Denkt ook alleen aan 'de zaak'!
Ben benieuwd wanneer GJ een relatie met haar had, voor of na zijn Uto-optreden.
maarhiska maarhiskaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Het lijkt wel alsof Hiske aan het bloeien in geslagen. Ze zingt en neuriet. Que sera, sera, what ever will be, will be.
Denk eerder dat die Maris jankend met de staart tussen haar benen gaat afdruipen, zit totaal geen pit in die slomequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:11 schreef Hznootje het volgende:
Ergens wil ik ook wel dat ze blijft. Jessie en zijn vogel zijn zo bang dat ze van de troon gestoten worden..dat zegt ook wel wat toch?..Het brengt iig wat meer reuring
Nee, dat begrijp ik, maar die jongen lijkt me ook geen optie voor Jessie en Merel. Ben benieuwd wat de doorslag geeft. Wel apart dan hij nog niet naar bed is en bij de 'grapjassen' zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maris lult zichzelf langzaam de zeephelling af, ze zitten niet te wachten op een Dictatorwijf
Het alternatief voor "dat jochie" is bij twee ouwe wijven zitten, ik geef 'm groot gelijk en Mitch is makkelijk te handelen, Maris is een zeikwijfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik, maar die jongen lijkt me ook geen optie voor Jessie en Merel. Ben benieuwd wat de doorslag geeft. Wel apart dan hij nog niet naar bed is en bij de 'grapjassen' zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |