SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Scott Fitzgerald en Yvonne Keeley - If I had words
kookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het na al die jaren nog steeds mooi
En Oscar Harrisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoog kinderkoorgehalte vanavond.
Net al bij Grocer jack en nu weer. Ik verwacht Pat Benatar met We belong.
Dan verwacht ik Theo Maassen en De Kapotte Kontjes - Lauwe pisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoog kinderkoorgehalte vanavond.
Net al bij Grocer jack en nu weer. Ik verwacht Pat Benatar met We belong.
Ik kan het ook nog steeds meezingenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het na al die jaren nog steeds mooi
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dan verwacht ik Theo Maassen en De Kapotte Kontjes - Lauwe pis
Ik doe niets.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat de pitchknop eens met rust, het lijken wel chipmunks
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:26 schreef Symphonic het volgende:
The sun ain’t gonna shine anymore - Walker Brothers
Wacht maar tot Melting de pitchknop weer gevonden heeft.quote:
Die ziet er niet heel gezond uitquote:
Toen al niet, nu nog minder. Maar toffe stemquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die ziet er niet heel gezond uit
Inmiddels is ze 72quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die ziet er niet heel gezond uit
Dat is nog best aannemelijk ook, na haar Fall Down.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet helemaal mijn favoriete genre..
Ze klinkt alsof haar wenkbrauw gehecht wordt zonder verdoving
Hola, VisMasterquote:
Kwam doordat ze niet zo goed zietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is nog best aannemelijk ook, na haar Fall Down.
Vanille-ijs met snoekbaars-smaak.quote:
Andersom...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanille-ijs met snoekbaars-smaak.
Beterquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, stervensdruk daar, maar qua verkeer geen enkel probleem...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog bij het jouw ook bekende tentje bij de duinen gezeten ook. Zat bijna niemand...
Welles, Tim Simenon is fijn...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Say a little prayer, maar in een niet fijne uitvoering
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Say a little prayer, maar in een niet fijne uitvoering
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit keer wel, ja...
Bomb The Bass trouwens.
Oh damn.. dat zuigtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu NY Yankees - Boston Red Socks vanuit Londen op TV aan het kijken. Ik kon helaas niet daarheen gaan wegens de vandaag dus afgezegde eet date...
Oh dat is wel jammer danquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu NY Yankees - Boston Red Socks vanuit Londen op TV aan het kijken. Ik kon helaas niet daarheen gaan wegens de vandaag dus afgezegde eet date...
je kunt ook zuigen op een ijsjequote:
Dat is balen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Mja, dan is MM nog steeds niet in Londen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
You’ve got to hide your love away, maar wie deze versie heeft ingezongen weet ik niet
Dat is wel dubbelzuurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Instrumenten wisselen onder het 'spelen' is altijd leukquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vergeet nooit dat "live"-optreden meer bij die Duitse tv show.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Instrumenten wisselen onder het 'spelen' is altijd leuk
Je hebt ook Sandy - doe de hoelahoep gemist.quote:
Alleen ZDF hitparade met Dieter Thomas Heck destijds was live, verder moest altijd playbackquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Instrumenten wisselen onder het 'spelen' is altijd leuk
Dubbelzuur!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt ook Sandy - doe de hoelahoep gemist.
Slettebak, met d'r crush op John Travolta...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt ook Sandy - doe de hoelahoep gemist.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Italiaans, maar hoe het heet, geen idee. Waarschijnlijk Tu sei l’unica donna per me
Ze stond niet voor niets met d'r kont te draaien bij het hoelahoepen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slettebak, met d'r crush op John Travolta...
Net als just me.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze stond niet voor niets met d'r kont te draaien bij het hoelahoepen.
ik moet met mijn heupen draaienquote:
de kabouters gaan maandag lachen in de Eftelingquote:
Tofquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
de kabouters gaan maandag lachen in de Efteling
Daar mogen ze nog helemaal niet in.quote:
Spoilsportquote:
Afwachten, na 10 ritjes Carnaval Festival....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
de kabouters gaan maandag lachen in de Efteling
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afwachten, na 10 ritjes Carnaval Festival....
Ik ga met ze naar Roodkapje en doe dan de groeten van Symphquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met ze naar Roodkapje en doe dan de groeten van Symph
That's nice of you.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die nodig ik uit voor een feestje, hij kijkt zo vrolijk
Goodbye my love is nog bezig bij mij.quote:
Haha lache tochquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Afgrijselijk, al die kwijlende huisvrouwen die gingen glijden van dit nummer
Volgens mij waren het vooral jonge meisjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Afgrijselijk, al die kwijlende huisvrouwen die gingen glijden van dit nummer
Dan kun jij nog genieten als wij al een ander nummer horen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
En nu start Casser la voix ook bij mij.
Dat zeg ik:quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij waren het vooral jonge meisjes.
quote:
Nou, de moeder van mijn oppaskinderen ging naar een concertquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij waren het vooral jonge meisjes.
Dat is laat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
En nu start Casser la voix ook bij mij.
Zekerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan kun jij nog genieten als wij al een ander nummer horen.
Vuile slet! Sopsnol! Pedoville!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, de moeder van mijn oppaskinderen ging naar een concert
Je hebt de obvious dingen al gedaan? F5, cookies, temp files, herstart, kinderen verbieden torrents binnen te halen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker![]()
En meeraden is ook niet mijn sterkste punt, dus wat dat betreft maakt het ook niet uit. Maar raar is het wel.
Daar heb jij dan weer mooi geld mee verdiend.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, de moeder van mijn oppaskinderen ging naar een concert
Yep.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt de obvious dingen al gedaan? F5, cookies, temp files, herstart, kinderen verbieden torrents binnen te halen?
Ik verdiende daar sowieso goud geld, de ouders waren nogal uithuizig. Kinderen nog een beetje opvoeding meegeven, betaald huiswerk maken etc etc, prima tijd was datquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer mooi geld mee verdiend.
Ik had ook zo'n goed oppasadres inderdaad. Rijke ouders die minimaal 1 dag per week uitgingen en vaak vaker. Goede herinneringen aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik verdiende daar sowieso goud geld, de ouders waren nogal uithuizig. Kinderen nog een beetje opvoeding meegeven, betaald huiswerk maken etc etc, prima tijd was dat
Goede deal dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik verdiende daar sowieso goud geld, de ouders waren nogal uithuizig. Kinderen nog een beetje opvoeding meegeven, betaald huiswerk maken etc etc, prima tijd was dat
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Jack E Makossa - Jackin' The Opeta Housde
Ze hadden 6 (en later) 7 kinderen. Mijn andere oppasadres, daar werd ik letterlijk slapend rijk: ik kwam daar laat op de avond, ouders vertrokken naar tennisles ofzo, ik dronk een kopje thee en ging slapen. Kind zag ik nooit. Ik verliet ‘s ochtends vroeg het huis, kind riep: ben jij dat? Ik reageerde met: ja, ga maar verder slapen en ging thuis ontbijten, douchen en naar school.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n goed oppasadres inderdaad. Rijke ouders die minimaal 1 dag per week uitgingen en vaak vaker. Goede herinneringen aan.
Laat op de avond tennisles?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hadden 6 (en later) 7 kinderen. Mijn andere oppasadres, daar werd ik letterlijk slapend rijk: ik kwam daar laat op de avond, ouders vertrokken naar tennisles ofzo, ik dronk een kopje thee en ging slapen. Kind zag ik nooit. Ik verliet ‘s ochtends vroeg het huis, kind riep: ben jij dat? Ik reageerde met: ja, ga maar verder slapen en ging thuis ontbijten, douchen en naar school.
Voor mij laat ja, tien uur ofzo op dinsdagquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat op de avond tennisles?
Hmmm...
Dan nog...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor mij laat ja, tien uur ofzo op dinsdag
Pitchknop!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Belgen, maar welke? Ze kunnen wel wat peper gebruiken
Ik dacht al...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh enne Marjan was idd Mirella nummer 2
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Once upon a time in the west mooricone
Ik vind het helemaal geen begrafenismuziek eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer werd gedraaid op de begrafenis van al mijn opa’s en oma’s
Het is ook niet echt polonaise...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen begrafenismuziek eigenlijk.
Nee, wel triest, maar niet op een begrafenis-achtige manier.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit klinkt alsof er 4 negers op een rijtje staan met dezelfde moves.
Ik vind het wel mooi op een begrafenis...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, wel triest, maar niet op een begrafenis-achtige manier.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
All the small things - blink 182 ofzo
Ah, goede bandnaam gegokt.quote:
Punk in kleine behapbare stukjes voor sneeuwvlokjes. Moet natuurlijk allemaal niet té schokkend zijn voor ze.quote:
punkrock.... maar schurkt meer tegen de punkpop aan.quote:
Elk misbruik van het woord 'punk' veracht ik...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
punkrock.... maar schurkt meer tegen de punkpop aan.
Skaters liepen er in een grote boog omheen.quote:
Sheena is...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
punkrock.... maar schurkt meer tegen de punkpop aan.
Do ya feel lucky, punk?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk misbruik van het woord 'punk' veracht ik...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
The Beat - Cant Get Used Of Loosing You
Vieze Harriequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Do ya feel lucky, punk?
[ afbeelding ]
bbqmanquote:
bbqvrouwquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
Dit is best relaxed luisteren als ik al weet wat er gaat komen
Wel handig bij obscure Voutliedjes. Dan heb je nog de tijd om te muten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
Waarom weet je dat dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
Alleen als je weet wat er komen gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel handig bij obscure Voutliedjes. Dan heb je nog de tijd om te muten.
livelink is niet live, maar loopt een halve minuut achter.quote:
Ik loop zo'n 2 minuten achter en dan is het nummer al gepost.quote:
En wanneer is het misbruik?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk misbruik van het woord 'punk' veracht ik...
Jullie moeten natuurlijk wel een beetje snel raden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel handig bij obscure Voutliedjes. Dan heb je nog de tijd om te muten.
Ah internet trager daar dus..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik loop zo'n 2 minuten achter en dan is het nummer al gepost.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
2 minuten gewoonquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
livelink is niet live, maar loopt een halve minuut achter.
Hmm ja okee. dat soort liedjes zijn vrijwel onmogelijk te raden voor normale mensen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie moeten natuurlijk wel een beetje snel raden.
dat zie je toch aan Diaanquote:
Ik zei bbqman tegen je man.quote:
Omdat hij/jullie zeiden dat jullie naar een bbq gingen.quote:
Ik zei helemaal niets..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat hij/jullie zeiden dat jullie naar een bbq gingen.
Huh? Dat wist hij nog helemaal niet. We gingen naar een verjaardag.... en we hoorden daar dat we gingen BBQ-en.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat hij/jullie zeiden dat jullie naar een bbq gingen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Dat wist hij nog helemaal niet. We gingen naar een verjaardag.... en we hoorden daar dat we gingen BBQ-en.
Net even nagekeken, en ik schijn idd last van de warmte te hebben.quote:
De horses in de foto van de Ennio-plaat stonden nog.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net even nagekeken, en ik schijn idd last van de warmte te hebben.
U durftquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:52 schreef peaceman het volgende:
Na Melting gooi ik nog wat liedjes de "ether" in...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net even nagekeken, en ik schijn idd last van de warmte te hebben.
Knap hè?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar je bleek wel gelijk te hebben
Little red rooster enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:52 schreef peaceman het volgende:
Na Melting gooi ik nog wat liedjes de "ether" in...
Binnenkort Bert en Ernie in de rij bij het UWV.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:53 schreef Melting het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)FQ7oSBL-5vqnAL_DBN6k
Leuk programma voor de kleintjes.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:53 schreef Melting het volgende:
Toch vonden mijn kinderen het niet zo leuk. Wel sommige liedjes, maar de tv-uitzendingen niet. Ik had altijd het idee dat het meer nostalgie voor de ouders was.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:53 schreef Melting het volgende:
Eerdaags Ernie bij een smoothiebar met een banaan in zijn oorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Binnenkort Bert en Ernie in de rij bij het UWV.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
En wat vinden de mensen in Almere ervan?
[ afbeelding ]
Dat geldt hier ook zo. Bert en Ernie deden en doen het wel goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch vonden mijn kinderen het niet zo leuk. Wel sommige liedjes, maar de tv-uitzendingen niet. Ik had altijd het idee dat het meer nostalgie voor de ouders was.
Dat is waar!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar je bleek wel gelijk te hebben
Ja, Bert en Ernie inderdaad wel. En koekiemonster ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat geldt hier ook zo. Bert en Ernie deden en doen het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |