quote:
Pfffffffffquote:
https://vocaroo.com/i/s12XKK7vuNzTquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:01 schreef cafca het volgende:
Zo ff frambozen geplukt buiten
[ afbeelding ]
Wel warm!
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Smakelijk. En Soury doet daarna een vocarootje.. Maar wie van de 2 dan ook.. We lusten ze rauwquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
mag die in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx. Met huid en haarquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk. En Soury doet daarna een vocarootje.. Maar wie van de 2 dan ook.. We lusten ze rauw
Done.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat een dom mokkel is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef tonja het volgende:
Tyfuspleuris kloteharses
https://www.weeronline.nl/Migraine/Nederland/135
au
Migraine is wat anders dan een kater he?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef tonja het volgende:
Tyfuspleuris kloteharses
https://www.weeronline.nl/Migraine/Nederland/135
au
Joh!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Migraine is wat anders dan een kater he?
quote:
Geen lijntjes trekken en gordijnen dicht.quote:
Die dolk door je hoofd helpt ook nietquote:
Jah beetje suf uto streams staren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen lijntjes trekken en gordijnen dicht.
Ik ben wat brakkig vandaag, ik weet niet waaromquote:
Ik heb net even teruggelezen. Ik weet het welquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat brakkig vandaag, ik weet niet waarom
Ohhhhhhhh is dat zoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb net even teruggelezen. Ik weet het wel
Mijn fucking smoel staat er opquote:
Pak eenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat brakkig vandaag, ik weet niet waarom
Nee lekker vroeg in bed vandaag. Lekker broodje zo met "eigen gerookte " beenhamquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lekker vroeg in bed vandaag. Lekker broodje zo met "eigen gerookte " beenham
Ach er zijn mensen die zelfs dit opslaanquote:
Fansquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die zelfs dit opslaan [ afbeelding ]
Ja dat denk ik ookquote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lekker vroeg in bed vandaag. Lekker broodje zo met "eigen gerookte " beenham
Scrut zit op Vlieland dus die moet niet zeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |