Nee dronken mannen seksen niet echt beter of helemaal niet, maar als jij zelf dronken bent is het wel beter toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben het hier niet helemaal mee eens als vrouw zijnde.
Ik vind mannen die dronken zijn zeker niet beter seksen dan mannen die nuchter zijn.
Wat zijn je 3 beste seksmoves?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb qua seks weinig remmingen, dus dat kan kloppen
Nou luister ff hier, dat is zo persoonsgebonden dat je dat niet in het algemeen kan zeggen.quote:
Precies..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Bedoel je aangeschoten? Want samen echt dronken wordt meestal een fiasco.
Zodra je in 'moves' denkt is er van beste al geen sprake meerquote:
Liever een kleine die stijgert dan cockwhale die weigert.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef Cockwhale het volgende:
Niet mee eens. Dronken seks kan grappiger of ongeremder zijn, maar lekkerder... nahhh. Soms kunnen twee drankjes oid fijn zijn om de edge er een beetje af te halen, maar het is verre van noodzakelijk. (semi)Nuchter kom je sowieso lekkerder klaar. Behoorlijk dronken krijg ik em nog goed stijf, maar ik kom dan bijna niet meer klaar.
Hoe moet je dan denken? Ik ben ook nog maar een rookie op dat gebied he.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zodra je in 'moves' denkt is er van beste al geen sprake meer
Gewoon iemand zoeken die het goed kan. Die kan je wat leren. Internet gekkies niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe moet je dan denken? Ik ben ook nog maar een rookie op dat gebied he.
Onzin,.. Beter zoek je iemand waar je je prettig bij voelt en vraag je diegene om precies te laten weten als je iets goed doet en om tips te geven wat je nog kan proberen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:19 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die het goed kan. Die kan je wat leren. Internet gekkies niet.
Waar vind ik die, een goede met ervaring? Ik heb er best wel wat geld voor over.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:19 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die het goed kan. Die kan je wat leren. Internet gekkies niet.
Vraag het aan je moeder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar vind ik die, een goede met ervaring? Ik heb er best wel wat geld voor over.
@Mickytjuhquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar vind ik die, een goede met ervaring? Ik heb er best wel wat geld voor over.
Misschien een officiële callgirl? Er is vast markt voor dit. Wat zou je er voor willen betalen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alcohol is eerder remmend voor goede seks dan bevorderend. Zeker bij hogere hoeveelheden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:55 schreef NotWijs het volgende:
Waarom werken alcohol en seks goed samen? Voor mijn gevoel lijkt het zelfs dat mannen met een dronken vrouw liever seksen dan met een nuchtere.
Is dat puur gemak of zit daar meer achter?
Dit.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 22:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alcohol is eerder remmend voor goede seks dan bevorderend. Zeker bij hogere hoeveelheden.
Remmend? als vrouw ervaar ik het nooit als remmend. Eerder als stimulerend, maar dan heb ik het niet over knetterlam. 4 a 5 glazen wijn, dan weet ik nog goed wat ik aan het doen ben, maar houdt mij niet meer bezig met te veel geluid maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alcohol is eerder remmend voor goede seks dan bevorderend. Zeker bij hogere hoeveelheden.
Als jouw kerel eerst rustig de tijd neemt om jou in the zone te krijgen heb je daar geen last van en kun je daarna juist op en top genieten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:50 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Remmend? als vrouw ervaar ik het nooit als remmend. Eerder als stimulerend, maar dan heb ik het niet over knetterlam. 4 a 5 glazen wijn, dan weet ik nog goed wat ik aan het doen ben, maar houdt mij niet meer bezig met te veel geluid maken.
Kan ook heel kwaad worden als het niet gaat zoals ik wil, maar doorgaans wordt initiatief wel gewaardeerd. Maar wij drinken nooit samen, dus 1 is altijd nuchter.
Ik zeg ook niet dat alcohol noodzakelijk is om remmingen kwijt te raken. Maar het maakt mij wel wilder, makkelijker nat en ik kom makkelijker klaar. Dat kan ook met een uitbundig voorspel maar dat is nooit net zo als anderhalve fles wijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jouw kerel eerst rustig de tijd neemt om jou in the zone te krijgen heb je daar geen last van en kun je daarna juist op en top genieten.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Nope.
Ik vind nuchter seks hebben echt heel fijner.
We hadden het toch over de beste seks, niet een makkelijk vluggertje?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:05 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alcohol noodzakelijk is om remmingen kwijt te raken. Maar het maakt mij wel wilder, makkelijker nat en ik kom makkelijker klaar. Dat kan ook met een uitbundig voorspel maar dat is nooit net zo als anderhalve fles wijn.
De intensiteit van alles wat er bij seks komt kijken is voor mij beter als ik een paar glazen heb gehad. Ik heb het niet over vluggertjes.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hadden het toch over de beste seks, niet een makkelijk vluggertje?
Maar kleine hoeveelheden zijn ideaal. Dat is mijn ondervinding. 2 drankjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zeggen veel vrouwen en dat doen ze ook. Maar ik hou het op een paar drankjes. Niet teveel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Een jointje en sex is ook een zeer goede combi.
Na een jointje wil ik gewoon lekker op de bank hangen, vreetkick houden en in slaap sukkelen. Seks is dan wel het laatste waar ik zin in heb....al dat gedoe....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Een jointje en sex is ook een zeer goede combi.
Wat ik doe vereist nuchter zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:55 schreef NotWijs het volgende:
Waarom werken alcohol en seks goed samen? Voor mijn gevoel lijkt het zelfs dat mannen met een dronken vrouw liever seksen dan met een nuchtere.
Is dat puur gemak of zit daar meer achter?
Ik neem wel een fles wijn meequote:Op zondag 30 juni 2019 00:05 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alcohol noodzakelijk is om remmingen kwijt te raken. Maar het maakt mij wel wilder, makkelijker nat en ik kom makkelijker klaar. Dat kan ook met een uitbundig voorspel maar dat is nooit net zo als anderhalve fles wijn.
Nou meer naalden, stroom, breathplay en messenquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:06 schreef NotWijs het volgende:
[..]
omdat zij nuchter er al helemaal niks van merkt?
Je vergeet .quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:28 schreef T42 het volgende:
[..]
Nou meer naalden, stroom, breathplay en messen
Zie ik nog geen vereiste tot nuchter zijn bij zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:28 schreef T42 het volgende:
[..]
Nou meer naalden, stroom, breathplay en messen
Zo lullig als je haar aan de kruis heb hangen en wat stroom op haar lijf zet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:25 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Zie ik nog geen vereiste tot nuchter zijn bij zitten.
Nah lig je op feestje zo op de stoel buiten 🤣quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:25 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Zie ik nog geen vereiste tot nuchter zijn bij zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |