Nee dronken mannen seksen niet echt beter of helemaal niet, maar als jij zelf dronken bent is het wel beter toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben het hier niet helemaal mee eens als vrouw zijnde.
Ik vind mannen die dronken zijn zeker niet beter seksen dan mannen die nuchter zijn.
Wat zijn je 3 beste seksmoves?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb qua seks weinig remmingen, dus dat kan kloppen
Nou luister ff hier, dat is zo persoonsgebonden dat je dat niet in het algemeen kan zeggen.quote:
Precies..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Bedoel je aangeschoten? Want samen echt dronken wordt meestal een fiasco.
Zodra je in 'moves' denkt is er van beste al geen sprake meerquote:
Liever een kleine die stijgert dan cockwhale die weigert.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef Cockwhale het volgende:
Niet mee eens. Dronken seks kan grappiger of ongeremder zijn, maar lekkerder... nahhh. Soms kunnen twee drankjes oid fijn zijn om de edge er een beetje af te halen, maar het is verre van noodzakelijk. (semi)Nuchter kom je sowieso lekkerder klaar. Behoorlijk dronken krijg ik em nog goed stijf, maar ik kom dan bijna niet meer klaar.
Hoe moet je dan denken? Ik ben ook nog maar een rookie op dat gebied he.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zodra je in 'moves' denkt is er van beste al geen sprake meer
Gewoon iemand zoeken die het goed kan. Die kan je wat leren. Internet gekkies niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe moet je dan denken? Ik ben ook nog maar een rookie op dat gebied he.
Onzin,.. Beter zoek je iemand waar je je prettig bij voelt en vraag je diegene om precies te laten weten als je iets goed doet en om tips te geven wat je nog kan proberen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:19 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die het goed kan. Die kan je wat leren. Internet gekkies niet.
Waar vind ik die, een goede met ervaring? Ik heb er best wel wat geld voor over.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:19 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die het goed kan. Die kan je wat leren. Internet gekkies niet.
Vraag het aan je moeder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar vind ik die, een goede met ervaring? Ik heb er best wel wat geld voor over.
@Mickytjuhquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar vind ik die, een goede met ervaring? Ik heb er best wel wat geld voor over.
Misschien een officiële callgirl? Er is vast markt voor dit. Wat zou je er voor willen betalen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |