Vind het wel jammer dat ze niet teddy heet kwa voornaam.quote:
Door de late penalty tegen Japan vorige keer.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe is Nederland zo ver kunnen komen?
Soms ziet het er aardig uit in de kleine ruimte. Maar Italië is nog slechter dan Oranje.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:56 schreef matspontius het volgende:
We hebben mazzel dat de Italiaansen technisch ook niet bepaald begaafd zijn ....
Bij tennis hebben ze zo'n mooie statistiek "Unforced errors". Dat zou bij deze wedstrijd niet bij te houden zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:56 schreef matspontius het volgende:
We hebben mazzel dat de Italiaansen technisch ook niet bepaald begaafd zijn ....
Omdat er nu eenmaal een ploeg door moet en Nederland minder zwak is (maar wel minder creëert dan Italië)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:57 schreef N00dles het volgende:
[..]
Dank je. Laat anders even je licht schijnen op waarom je het wel verdiend zou vinden?
Groenen speelt juist niet best vind ik, die kan veel meer in het middenveld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Enkel Groenen en Martens vind ik OK spelen.
Als er dan toch eentje moet winnen, dan maar de minst slechte.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:57 schreef N00dles het volgende:
[..]
Dank je. Laat anders even je licht schijnen op waarom je het wel verdiend zou vinden?
Van de Sande doet echt alles fout als vrouw zijndequote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Al dat geklaag van iedereen omdat het vrouwen ipv mannen zijn.
Of aan een paar officialsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Juve die Italiaanse meiden geld geeft, geef maar aan een goed doel.
Dan hanteer je een wat ruimere definitie van 'verdiend'. Ik vind het pas verdiend als je écht goed speelt en talent laat zien (of hard ervoor knokt). Ik zie een paar halfslachtige pogingen van NL en uiteindelijk via strafschoppen winnen (als het zover komt) niet als een verdiende overwinning.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er nu eenmaal een ploeg door moet en Nederland minder zwak is (maar wel minder creëert dan Italië)
Idd, die is normaal ook scherper.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groenen speelt juist niet best vind ik, die kan veel meer in het middenveld.
Dat geklaag is op het niveau.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat het vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Het is gewoon objectief slecht voetbal wat we nu zien, heeft niks met mannen te maken. VS-Frankrijk gisteren was veel hoger niveau.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Ik vind Groenen sowieso wel ok, niet alleen qua voetbalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Enkel Groenen en Martens vind ik OK spelen.
Duitsland is ook niet al te best. Beter veldspel, maar tegen China was ook om te huilen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:01 schreef matspontius het volgende:
We kunnen er wel vanuit gaan dat waarschijnlijk Duitsland (of Zweden) gehakt maakt van de winnaar van deze pot
Die zijn wat duurderquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef N00dles het volgende:
[..]
Het is gewoon objectief slecht voetbal wat we nu zien, heeft niks met mannen te maken. VS-Frankrijk gisteren was veel hoger niveau.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef N00dles het volgende:
[..]
Het is gewoon objectief slecht voetbal wat we nu zien, heeft niks met mannen te maken. VS-Frankrijk gisteren was veel hoger niveau.
We moeten inderdaad niet vergeten dat het moordend heet is op het veld - ik geef het je te doen. Ik vermoed dat de winnaar de ploeg met de beste conditie zal zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef N00dles het volgende:
[..]
Ah dat is wat van der Sanden doet - superslecht spelen om zo de tegenstander zand in de ogen te strooien - ook een tactiek jaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Berensteyn komt er straks heus wel in
maar je moet de tegenstander eerst een beetje moe maken voor dat je haar erin brengt...
van de sanden staat terecht in de basisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah dat is wat van der Sanden doet - superslecht spelen om zo de tegenstander zand in de ogen te strooien - ook een tactiek ja
Scheids is wel lekker ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:07 schreef Revanches het volgende:
Ik vind de scheids wel leuk. Maar niet zo leuk als Shona.
Zijn plekken voor Fifa bobo'squote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:09 schreef ConnerJohn het volgende:
Zie ik zie iedere x beelden van een fan optocht met duizenden mensen maar die zijn niet fan genoeg om een kaartje te kopen? Er zitten weinig mensen in dat stadion.
dat verspreidt zich over een groot stadion ipv smal in een straat. Tevens waren er niet eens meer kaarten te koop ook al zou je willen las ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:09 schreef ConnerJohn het volgende:
Zie ik zie iedere x beelden van een fan optocht met duizenden mensen maar die zijn niet fan genoeg om een kaartje te kopen? Er zitten weinig mensen in dat stadion.
Die stoeltjes staan daar vol in de zon.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:09 schreef ConnerJohn het volgende:
Ze is in de 1e 5 minuten van de 2e helft al 100x beter dan in het hele toernooi tot nu toe. De thee was vast lekker.quote:
Sow.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Miedema kan in deze vorm gelijk bij Feyenoord in de basis..
¤425.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:15 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]! Hoeveel kreeg je ook alweer voor Miedema 1e goal?
Ook met bruggen bouwen. Op naar het Genua topic.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Italie heeft problemen met de warmte
Wiegman is stoïcijnsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:16 schreef Toby56 het volgende:
Wacht effe... Vd Sanden begint beter te spelen en nou komt Beertje alsnog?
Of staat er iemand anders op de wisselrol?
Zit weinig kracht achter idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
slappe schotjes van Lieke steeds...bang voor teveel pijn zeker
frogerknik.gifquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook met bruggen bouwen. Op naar het Genua topic.
Sowquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook met bruggen bouwen. Op naar het Genua topic.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:17 schreef RipCity het volgende:
Is dit wel een goeie? Niet weer een neger omdat het moet?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:17 schreef RipCity het volgende:
Zit jij wel in het goeie topic?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:17 schreef RipCity het volgende:
Heb je Beerensteyns invalbeurten de vorige keren gezien? Iedereen wil haar al vanaf de 1e minuut in het veld hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:17 schreef RipCity het volgende:
Ben je in je nopjes met hoge gehalte roomblank in het vrouwenelftal?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:17 schreef RipCity het volgende:
Geintje joh. Omdat zipportal over subidie begon.quote:
Eerste wedstrijd die ik kijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:18 schreef N00dles het volgende:
[..]
Heb je Beerensteyns invalbeurten de vorige keren gezien? Iedereen wil haar al vanaf de 1e minuut in het veld hebben.
Ja, betrek mij er maar bij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geintje joh. Omdat zipportal over subidie begon.
er zijn nu iig geen de boers bijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bij Italië - Nederland moet het geen penaltyschieten worden.
De ArenA is geen stadion. Betere condities nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:21 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt wel wat op Nederland - Italie in 2000.
Benieuwd wie er vandaag 2 strafschoppen gaat missen.
Lekker makkelijk deze stopwoordjes...quote:
Doe maar niet nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bij Italië - Nederland moet het geen penaltyschieten worden.
Spaar ze nu allemaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:22 schreef Paul het volgende:
Schot van Beerensteyn zat bijna. Goed is ze he
Hendig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:22 schreef Paul het volgende:
Schot van Beerensteyn zat bijna. Goed is ze he
God neequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Vrije trap
Hopelijk mag Spitse weer aanleggen...
Euh vrouwen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:23 schreef FritzWalter het volgende:
Kom op jongens! Euh, ik bedoel meisjes.
@El-StinhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht het ook.quote:
@zippiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:24 schreef Zipportal het volgende:
@:el-stinhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
@:ZippieNiet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUP HOLLAND HUP.
twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 29-06-2019 om 15:48:41🆕 | Het debuut van het nieuwe warming-up shirt. Even kijken of de meningen ook zwart-wit zijn... 😉#putfey https://t.co/NaafZKPpGE reageer retweet
IS gebied.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:27 schreef RipCity het volgende:
Wie wil even lachen? Het warmingup shirt van Feyenoordtwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 29-06-2019 om 15:48:41🆕 | Het debuut van het nieuwe warming-up shirt. Even kijken of de meningen ook zwart-wit zijn... 😉#putfey https://t.co/NaafZKPpGE reageer retweet
Nee.quote:
Leuke meid die scheids.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mag deze scheids wel
daar valt niet mee te kutten
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:27 schreef Toby56 het volgende:
Lijkt me een strenge meesteres, die scheids.
Parkzicht. 💓quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:27 schreef RipCity het volgende:
Wie wil even lachen? Het warmingup shirt van Feyenoordtwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 29-06-2019 om 15:48:41🆕 | Het debuut van het nieuwe warming-up shirt. Even kijken of de meningen ook zwart-wit zijn... 😉#putfey https://t.co/NaafZKPpGE reageer retweet
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:27 schreef RipCity het volgende:
A fish.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:30 schreef Hallojo het volgende:
Wie is Wanda en waarom sponsort ze het WK?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:31 schreef vincenzo78 het volgende:
Gefelicteerd voor die gozer van die 425!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |