Vind het wel jammer dat ze niet teddy heet kwa voornaam.quote:
Door de late penalty tegen Japan vorige keer.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe is Nederland zo ver kunnen komen?
Soms ziet het er aardig uit in de kleine ruimte. Maar Italië is nog slechter dan Oranje.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:56 schreef matspontius het volgende:
We hebben mazzel dat de Italiaansen technisch ook niet bepaald begaafd zijn ....
Bij tennis hebben ze zo'n mooie statistiek "Unforced errors". Dat zou bij deze wedstrijd niet bij te houden zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:56 schreef matspontius het volgende:
We hebben mazzel dat de Italiaansen technisch ook niet bepaald begaafd zijn ....
Omdat er nu eenmaal een ploeg door moet en Nederland minder zwak is (maar wel minder creëert dan Italië)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:57 schreef N00dles het volgende:
[..]
Dank je. Laat anders even je licht schijnen op waarom je het wel verdiend zou vinden?
Groenen speelt juist niet best vind ik, die kan veel meer in het middenveld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Enkel Groenen en Martens vind ik OK spelen.
Als er dan toch eentje moet winnen, dan maar de minst slechte.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:57 schreef N00dles het volgende:
[..]
Dank je. Laat anders even je licht schijnen op waarom je het wel verdiend zou vinden?
Van de Sande doet echt alles fout als vrouw zijndequote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Al dat geklaag van iedereen omdat het vrouwen ipv mannen zijn.
Of aan een paar officialsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Juve die Italiaanse meiden geld geeft, geef maar aan een goed doel.
Dan hanteer je een wat ruimere definitie van 'verdiend'. Ik vind het pas verdiend als je écht goed speelt en talent laat zien (of hard ervoor knokt). Ik zie een paar halfslachtige pogingen van NL en uiteindelijk via strafschoppen winnen (als het zover komt) niet als een verdiende overwinning.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er nu eenmaal een ploeg door moet en Nederland minder zwak is (maar wel minder creëert dan Italië)
Idd, die is normaal ook scherper.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groenen speelt juist niet best vind ik, die kan veel meer in het middenveld.
Dat geklaag is op het niveau.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat het vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Het is gewoon objectief slecht voetbal wat we nu zien, heeft niks met mannen te maken. VS-Frankrijk gisteren was veel hoger niveau.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Collide het volgende:
Ik vind Groenen sowieso wel ok, niet alleen qua voetbalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Enkel Groenen en Martens vind ik OK spelen.
Duitsland is ook niet al te best. Beter veldspel, maar tegen China was ook om te huilen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:01 schreef matspontius het volgende:
We kunnen er wel vanuit gaan dat waarschijnlijk Duitsland (of Zweden) gehakt maakt van de winnaar van deze pot
Die zijn wat duurderquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef N00dles het volgende:
[..]
Het is gewoon objectief slecht voetbal wat we nu zien, heeft niks met mannen te maken. VS-Frankrijk gisteren was veel hoger niveau.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef N00dles het volgende:
[..]
Het is gewoon objectief slecht voetbal wat we nu zien, heeft niks met mannen te maken. VS-Frankrijk gisteren was veel hoger niveau.
We moeten inderdaad niet vergeten dat het moordend heet is op het veld - ik geef het je te doen. Ik vermoed dat de winnaar de ploeg met de beste conditie zal zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef N00dles het volgende:
[..]
Ah dat is wat van der Sanden doet - superslecht spelen om zo de tegenstander zand in de ogen te strooien - ook een tactiek jaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Berensteyn komt er straks heus wel in
maar je moet de tegenstander eerst een beetje moe maken voor dat je haar erin brengt...
van de sanden staat terecht in de basisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:05 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah dat is wat van der Sanden doet - superslecht spelen om zo de tegenstander zand in de ogen te strooien - ook een tactiek ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |