quote:
Sjendriek en volgens mij heb ik de naam wel eerder gehoord, helaas.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:05 schreef Leandra het volgende:
Ik gok op Sjeindrieke
Als je wilde vernoemen naar een oma die Hendrikje heette is het wel heel "inventief."
Was er niet eens iemand hier die de tweeling pien en fuck... nee fien en puck kende?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik zag op een leuke geboortekaartjes pagina de tweeling Fien en Pip. Super schattig!
Ik vind zulke korte namen ook echt leuk en schattig. Alleen vraag ik mij wel altijd af of het ook leuk blijft als ze 30 of 50 zijn?
Dat vind ik maar lastig bij het verzinnen van een naam voor de baby.
Los van die makkelijke letterslipverwisseling..quote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was er niet eens iemand hier die de tweeling pien en fuck... nee fien en puck kende?
Ik vind het wel leuk. Het volledige "Sybren" vind ik nog leuker.quote:
Wat n verademing.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:14 schreef Stippelrientje het volgende:
Mijn meneer vroeg ineens naar het namenlijstje. Maandenlang hadden we een van elkaar verschillende top 3.
"Welke stonden ook alweer op jouw nummer 1? Voor zowel jongen als voor een meisje? En wat was jouw idee ook alweer voor de 2e naam? "
Bekeek de namen. Plakte ze achter elkaar. Zette er onze achternaam achter. En zag dat het goed was![]()
We zijn eruit!![]()
Nu maar aan de slag met de geboortekaartjes..![]()
Jepquote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was er niet eens iemand hier die de tweeling pien en fuck... nee fien en puck kende?
Kaapverdiaanse (of ergens daar in de buurtquote:Op maandag 22 juli 2019 18:13 schreef Sjeen het volgende:
Zojuist op FB T.avin, maar dan uitgesproken als Kevin met een T... waarom
Ik moet dan gelijk aan de dochter van Grey denkenquote:Op maandag 22 juli 2019 20:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Wat n verademing.
Wij hebben t er al maanden niet meer over. Zitten wel n soort van op één lijn, maar ik twijfel over van alles. Mijn vriend vind al onze favorieten wel best en heeft wel wat voorkeuren, maar denkt dat het "vanzelf wel komt". Maarja, de baby kan zich elk moment aandienen, en het idee dat we dan nog een naam moeten kiezen terwijl ik zo twijfel vind ik maar stressvol.
Maar ik zou ook niet weten waar ik het nog zoeken moet. Ik heb alle namensites de afgelopen maanden wel gehad geloof ik en heb geen idee waar ik nog inspiratie op kan doen. Jammer dat de focus in dit topic vooral ligt op "lelijke" namen.
Kwam laatst Zola tegen op een geboortekaartje bij de verloskundige. Vond ik wel mooi
Wij hadden ook een lijstje met allemaal 'mja zou kunnen'-namen. En in week 35 kwam daar langzaam eentje van naar voren, die ben ik gaan gebruiken op de proefdruk voor het geboortekaartje en zo werd het vanzelf echter. Ik heb me erbij neergelegd dat er niet 1 supernaam was bij voorbaat. En doorgaan met lijstjes staren had echt geen zin meer. Ik heb vanaf toen niet meer getwijfeld, en toen hij eenmaal was geboren was ik heel blij dat we niet meer hoefden te beslissen. Twee jaar later is het volstrekt logisch en goed en fijn dat hij zo heet.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Wat n verademing.
Wij hebben t er al maanden niet meer over. Zitten wel n soort van op één lijn, maar ik twijfel over van alles. Mijn vriend vind al onze favorieten wel best en heeft wel wat voorkeuren, maar denkt dat het "vanzelf wel komt". Maarja, de baby kan zich elk moment aandienen, en het idee dat we dan nog een naam moeten kiezen terwijl ik zo twijfel vind ik maar stressvol.
Maar ik zou ook niet weten waar ik het nog zoeken moet. Ik heb alle namensites de afgelopen maanden wel gehad geloof ik en heb geen idee waar ik nog inspiratie op kan doen. Jammer dat de focus in dit topic vooral ligt op "lelijke" namen.
Kwam laatst Zola tegen op een geboortekaartje bij de verloskundige. Vond ik wel mooi
Ja vind ik wel mooiquote:Op maandag 22 juli 2019 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken iemand met een Selah, da's misschien ook wel in je straatje, Mellow
Ja wel leuk.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:37 schreef Jentin het volgende:
Philou, @:-mellow-?
Krijgen jullie een dochter of weten jullie het nog niet?l (of is het geheim)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |