Hij heeft geen Brabantse roots verder, hij pikt het alleen op van school (we wonen hier een jaar, daarvoor hebben we in Utrecht gewoond).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik heb vanwege brabantse roots serieuze moeite met "uil"ka je oudste die wel?
Whaha. Ik las het en dachtquote:Op woensdag 3 juli 2019 09:31 schreef mousemicky het volgende:
Zouden ze het al meteen afkorten naar No en Nix? Ouders hebben geen hoge verwachtingen van hun zonen dan denk ik![]()
Volgens meertens welquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:30 schreef Leandra het volgende:
Nou, nog mazzel dat ze dat kind geen Stanley genoemd hebben om het vervolgens fonetisch te schrijven.
Maar ik zie gebeuren dat een kind Stenlie gaat heten.
Ja Stef hoor ik hier ook vaak.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:28 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik had het nog nooit gezien.
Het komt bij mij over als een Stan (Engels uitgesproken, maar Nederlands geschreven)
Stef hoor of zie dan weer vaker.
Denk eerder zelfde wortel als Stein (blijkt ook een gewone naam te zijn, geen misspelde Stijn). Sten is oude vorm van steen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:26 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik zag een geboortekaartje voorbij komen met de naam Sten.
Engelse variant Stan vernederlandst?
Stein zie je hier veel. Betekent idd steen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Denk eerder zelfde worte als Stein (blijkt ook een gewone naam te zijn, geen misspelde stijn). Sten is oude vorm van steen.
Oh die ken ik zelfs bij iemand van 30 jaar alquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:26 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik zag een geboortekaartje voorbij komen met de naam Sten.
Engelse variant Stan vernederlandst?
Mijn collega heet ook zo, die is net de 20 gepasseerd.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh die ken ik zelfs bij iemand van 30 jaar al
+1 al gok ik dat hij al in de 30 is. En de ander gaat richting de 30.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh die ken ik zelfs bij iemand van 30 jaar al
Toch beter dan Assepoester..quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:03 schreef Goitske het volgende:
Ik hoorde laatst Cinderella toen dacht ik ff okeeeeee
Eben is best een normale (bijbelse) naam toch? al ken ik m voornamelijk van de zeer gereformeerde eben haezerschool..quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:44 schreef Burdie het volgende:
Er zit een Angelina bij kuiken op school.
Ik hoorde vanmiddag de naam Eben.
Vreselijk. Voegt ook niets toe aan een naam, behalve dat het nodeloos complex wordt gemaakt en je kind de rest van haar/zijn leven mag uitleggen hoe je de naam moet schrijven en uitspreken.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat vinden jullie van namen met een komma?
Zoals in J'aceline.
Dat is geen komma maar een apostrof.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
Zoals in J'aceline.
Niet mijn idee hoor. Maar ik wilde even bevestiging dat dit soort namen echt afschuwelijk zijn en niet passend bij de andere namen.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat denk je zelf, Dennis? Kijk maar in het Wiki lijstje, turf hoe vaak het voorkomt, en je hebt je antwoord.
Dat is toch een poes?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het een beetje oostbloks klinken maar goed dat ligt aan mij. Ik vind het geen bijzondere naam
Ik hoorde ee S.iep niet echt mijn naam.
Afschuwelijk, je laat je kind beginnen met een achterstand.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
Zoals in J'aceline.
Ik zou ook nog ergens een random -y en een koppelteken toevoegen, anders is die apostrof echt volslagen misplaatst.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
Zoals in J'aceline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2019 15:18 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik zou ook nog ergens een random -y en een koppelteken toevoegen, anders is die apostrof echt volslagen misplaatst.Jh'ace-lynn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog maar een H toegevoegd, omdat het kan.
quote:Op maandag 15 juli 2019 15:18 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik zou ook nog ergens een random -y en een koppelteken toevoegen, anders is die apostrof echt volslagen misplaatst.J'aycey-lyne beter ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |