Die hoort in het topic van Shuufquote:Op zaterdag 29 juni 2019 04:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Een RedBAN is alleen een RedBAN als er RedBAN op staat.
Oh, wist ik veel dat dat een Spaans liedje was, goffertquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 04:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, wist ik veel dat dat een Spaans liedje was, goffert
Tnx 4 the songs !quote:
YW.quote:
Ok ik denk dat een sprong van 3 hoog niet zo erg isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 04:39 schreef Bonken het volgende:
Zit wel eens wat te mopperen onder filmpjes, maar kan inderdaad niet inloggen. Zal wel iets tijdelijks zijn. Voor diegenen die stoned of besoffen zijn, zal dit clipje wel goed vallen
Here we go. Blijf je wel zittenquote:
Wel gezekerd neem ik aan?quote:
Ja de klootzakken met die YTquote:
Oh wow, net alsof ik Doede Bleeker hoor op het einde. Goeie vondstquote:
Zuchtquote:
Check deze even.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 04:46 schreef Bonken het volgende:
[..]
Oh wow, net alsof ik Doede Bleeker hoor op het einde. Goeie vondst
Sla hem wel op, maar Doede is doodquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 04:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
Sla hem wel op, maar Doede is dood![]()
Moet het Soury naar de zin maken ... Weet even niks beters
Fuck,dit is mooi.quote:
En met watquote:
Ik vind het wel lief van je.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje eng is hij ook. Met meppen en agressief gedoe. Ik denk dat we een gezamenlijk iets moeten opzetten dat hij even tot rust kan komen. Een 5 sterren all in vakantie in Turkije. Waar de iedereen voor een bedje moet rennen en je eten weg is voor dat je er bent. Ik denk dat wel een goed plan is
quote:Op zoek naar vintage, sieraden, servies, lp's, kleding, antiek, boeken of speelgoed? Met 250 kramen moet het wel gek lopen als je niets kan vinden.Behalve de rommelmarkt is er een foodmarket van 20 kramen, muziek, schminken en er zijn diverse andere activiteiten.
Met de bouwvak kun je eindelijk genieten van de rust in je huis..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben sws aan enkele weken vakantie toe maar dan liever relaxt thuis, maar helaas.
Wanneer is de bouwvakvakantie eigenlijk?
Week 31/32 Hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben sws aan enkele weken vakantie toe maar dan liever relaxt thuis, maar helaas.
Wanneer is de bouwvakvakantie eigenlijk?
Verschilt dat per regio net als schoolvakanties dan?quote:
Thx.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Regio Noord29 jul 2019t/m 16 aug 2019Week 31 t/m 33
Regio Midden5 aug 2019t/m 23 aug 2019Week 32 t/m 34
Regio Zuid22 jul 2019t/m 9 aug 2019Week 30 t/m 32
Ik dacht dat bouwvak 2 weken wasquote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Regio Noord29 jul 2019t/m 16 aug 2019Week 31 t/m 33
Regio Midden5 aug 2019t/m 23 aug 2019Week 32 t/m 34
Regio Zuid22 jul 2019t/m 9 aug 2019Week 30 t/m 32
Zou kunnen. Ik weet wel dat veel bedrijven gewoon open blijven tegenwoordig. Met minder personeel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:57 schreef chufi het volgende:
vroeger was het zelfs 4 weken meen ik me te herinneren
Tegenwoordig is het volgens mij alleen nog iets op papier, maar goed .. Ik zit niet in die branchequote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet wel dat veel bedrijven gewoon open blijven tegenwoordig. Met minder personeel.
Wow ik in de top 5quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 28-06-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 179 chufi
02 127 Soury
03 106 Amphorapotje
04 105 Mo_Muffin
05 079 Mrsloveable
06 071 D.
07 068 Superbadeendje
08 067 tonja
09 066 FreshFruit72
10 064 Ghostbuster
11 056 haags_kwartiertje
12 051 Charmian
13 048 Recce
14 046 Scrutinizer
15 044 mario390
16 037 Prisha
17 028 Deisyy
17 028 Outpost76
19 023 aloa
20 019 Petzi
20 019 Gooddeal
22 015 sacha
23 012 BoonDockSaint
24 010 cafca
25 007 Soulraven
26 005 Lucky2Bastard
26 005 FANN
28 004 Voxs
29 003 made
29 003 McBrokkie
29 003 TillyB
32 002 Dotteke
33 001 Marsani
klik hier voor meer stats
Niet hier hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:20 schreef chufi het volgende:
[..]
jouw skills kennende moet dat wel lukken
Hier heeft de TV de hele week nog niet aangestaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:44 schreef chufi het volgende:
Das wel een voordeel van die nieuwe Zikko Next box. Je roept discovery en voila .. geen gezoek welk zendernummer onder je huidige profiel het ook al weer is ..
Heb je nog genoeg te eten in huis? Wanneer gaan ze je keuken verbouwen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen idee wat ik met deze dag aan moet.
Zou van alles moeten doen maar ben letterlijk kapot en doodmoe.
Probeerde toen straks nog wat te slapen, maar zoveel onrust in mij hoofd dat dat niet lukt.
En ik zou eens iets moeten eten.
Las zojuist in het AD een verhaal over een iemand met een eetstoornis, mensen hebben vaak geen idee, veroordelen en bagatelliseren dat meestal.
Maar goed, het gaat allemaal goed komen.
Ja, en dat is het probleem ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg te eten in huis? Wanneer gaan ze je keuken verbouwen?
Zo werkt dat helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Probeerde toen straks nog wat te slapen, maar zoveel onrust in mij hoofd dat dat niet lukt.
Las zojuist in het AD een verhaal over een iemand met een eetstoornis, mensen hebben vaak geen idee, veroordelen en bagatelliseren dat meestal.
Dan heb je nog genoeg tijd om je er op voor te bereiden ..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat duurt nog wel even, ik sta pas op de lijst.
Gaat pas volgend jaar gebeuren
Jazeker, ik wil nu eerst een beetje rust.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog genoeg tijd om je er op voor te bereiden ..
Dat is wel heel vervelend, probeer sowieso wel wat te eten.. En aan die onrust in je hoofd misschien even toch te gaan wandelen..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik blijf binnen, het gaat heet worden, alles dicht nu en de fan aan. .quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:13 schreef chufi het volgende:
Ik ga even stukje fietsen voor het te warm wordt
Al mijn hele leven, stress en mijn maag zijn geen goede vrienden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend, probeer sowieso wel wat te eten.. En aan die onrust in je hoofd misschien even toch te gaan wandelen..
Hoelang heb eigenlijk al dat probleem met eten? En daar al eens mee naar de dokter geweest?
Vind mensen met vooroordelen sowieso om te kotsen waarover dan ook..
Doe maar geen foto danquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, ik wil nu eerst een beetje rust.
Heb de zooi van afgelopen week ook nog niet opgeruimd, het is momenteel een soort slagveld hier.
Ligt ook aan mezelf hoor, die gasten moeten de boel in feite een beetje opruimen, maar ik wil ze zo graag de deur van mijn woning uit dat ik altijd zeg; laat maar liggen, dat ruim ik zelf wel op.quote:
Google weet dat wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:20 schreef chufi het volgende:
Hheeft iemand de eb en vloed tijden van het Wad?
Ja niet zoslim dan achteraf gezienquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt ook aan mezelf hoor, die gasten moeten de boel in feite een beetje opruimen, maar ik wil ze zo graag de deur van mijn woning uit dat ik altijd zeg; laat maar liggen, dat ruim ik zelf wel op.
Ik wil ze gewoon mijn huis uit, voor de poezen.quote:
Gewoon slaan als dat nodig isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon mijn huis uit, voor de poezen.
Doe ik altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Discussies tussen de huismeester en mij, altijd lachen met die gast.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niks te vriend houden gewoon laten merken wie de baas is en dreigen met gruwelijke gevolgen als ze prutswerk afleveren
Lekker doenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar hey, ik kan wel weer aangenaam douchen, dat dan weer wel.
Beter ventilatiesysteem nu, werkt als een tierelier, niet verkeerd.quote:
Thx, ga ik doen, heb afgelopen week een potje van dat poeder (kip) gekocht.quote:
Black or blue, i don't mind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb je geen katten die dat voor je regelen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Net weer een mot vlinder huis uit gejaagd
Nee helaas niet, dus zelf er maar achter aan met een vliegenmepperquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je geen katten die dat voor je regelen?
Die van mij zijn een goed team, de een jaagt op en de ander staat klaar om een doodsklap uit te delen, en daarna trekken ze het samen uit elkaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helaas niet, dus zelf er maar achter aan met een vliegenmepper
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn een goed team, de een jaagt op en de ander staat klaar om een doodsklap uit te delen, en daarna trekken ze het samen uit elkaar.
Als ze bij een raam zitten probeer ik waar mogelijk door dat verder te openen die beesten hun vrijheid terug te geven, maar ga mij niet ergeren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik maak ze liever niet dood..
Alleen muggen vooral die prikken smash met de vliegenmepper
Ik ook alleen muggen en wespen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik maak ze liever niet dood..
Alleen muggen vooral die prikken smash met de vliegenmepper
Dat probeer ik ook, maar lukt niet altijdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze bij een raam zitten probeer ik waar mogelijk door dat verder te openen die beesten hun vrijheid terug te geven, maar ga mij niet ergeren.
Ze gaan hier vaak voor het schuine kanteldakraam vliegen, dan klap ik dat een keer helemaal open en dan zijn ze pleitte.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook alleen muggen en wespen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Black or blue, i don't mind.
Zit ik met die Stones LP in mijn hoofd, al die liedjes, en die namen, ken mensen die echt zo heten.Iid best welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was het nog een fijne band, Mick Jagger speelde nog zelf de elektrische piano.quote:
Is dat niet zwaar?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
k ga nog een uurtje liggen met de airco op me
Hij heeft ook nog niet op de bank gezeten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt personeel inhuren om tomaten te oogsten.
L2B's Mixcloud
Oh wat leuk, behalve als je aan je rust toe bent en er helemaal geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
Hier zijn de trommelaars begonnen aan irritant geroffel onder het mom van dat is zomers
Tis hier weer de jaarmarkt....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh wat leuk, behalve als je aan je rust toe bent en er helemaal geen zin in hebt.
fijn!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat goedik heb mn bril nog net niet in de wilgen gehangen, maar ik gebruik hem niet meer
Oh heb je las-oogjes .. wist ik nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:29 schreef sacha het volgende:
ik moest heel hard huilen na de laserbehandeling, ik kon opeens zien, zo bijzonder
komt goed..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denken jullie met deze hitte ook extra aan je huisdieren en zorg dat ze voldoende water en ergens een koel plekje hebben.
Volkomen overbodig, maar toch.
Daar komt ook de uitdrukking vandaan.quote:
johquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar komt ook de uitdrukking vandaan.
quote:
Daar is het nog warmer , maar dat boeit nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:59 schreef cafca het volgende:
Zo, het is toch te heet om iets te doen, dus maar voetballen kijken
Ja, respect voor die damesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het nog warmer , maar dat boeit niet
Dat waren toch mannen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:12 schreef aloa het volgende:
Dat WK toen in de VS, was nog warmer. Liep toen op naar 40.
Mooi!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat goedik heb mn bril nog net niet in de wilgen gehangen, maar ik gebruik hem niet meer
Bloody hot idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was boodschappen doen, het is echt goed warm hier.
Hier binnen vind ik het goed te doen, heb een torenventilator aan.quote:
Das wel lekker nu danquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Ik heb niet alleen vloerverwarming maar ook vloerverkoeling
Bouwvak bestaat niet echt meerquote:
Ja wist ik niet eens, maar ook koud water kanquote:
Top dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wist ik niet eens, maar ook koud water kan
sowwwwww das echt lekker...vloerverwarming trouwens ookquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Ik heb niet alleen vloerverwarming maar ook vloerverkoeling
Ik sprak iemand in de lift en die zei dus ja wel fijn die vloer??? Uhhhhh ok ik heb even met het kastje zitten pielen en idd dan stroomt er koud water blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowwwwww das echt lekker...vloerverwarming trouwens ook
Ohhhh wat lekker en wat zijn ze mooi? Heb je ze niet stiekem uit de superquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:01 schreef cafca het volgende:
Zo ff frambozen geplukt buiten
[ afbeelding ]
Wel warm!
Ja, ze zien er mooi uit. Moet ze nu elke dag plukken, anders zijn ze morgen te ver heen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh wat lekker en wat zijn ze mooi? Heb je ze niet stiekem uit de super
mooiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:01 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Wel warm!
Lekker fris zo, zien er top uitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:01 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Wel warm!
Die is inmiddels gewisseld..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou Max mooie P3, nu moet van der Sanden eens naar een oranjeshirt spelen
Yep Beerensteinquote:
*sleutel geeftquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
En nu de boel op slot gooien .. als ze dat uberhaupt kennen
man3quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
En nu de boel op slot gooien .. als ze dat uberhaupt kennen
Ze moeten dat Oranje Bull noemenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Even wat Red Bull naar binnen werkenDe dames dus.
Beter, het werkt iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |