Showtje voor de fans. Alvast de partymode aan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet eens, iedereen heeft al een tijd gezet. Zegt natuurlijk helemaal niets.
Ik ben er niet meer mee bezig geweest.quote:
Ja, het was zeker een verrassing.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit een verrassing is
Je wist niet meer wat je ingezaaid had? Wel leuk als er dan ineens platen opkomen die je niet verwacht.
Is het nog niet fotowaardig?
Yups, hij stond ook al voor het stoplicht te wachten bij de start van de vrije training. Normaal start Red Bull vrij laat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Showtje voor de fans. Alvast de partymode aan.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het was zeker een verrassing.Op de plek waar de bloemen opkomen, stond een blokhut. Daar moest een laag aarde op. Dat kwam van de composthoop en daar zaten dus ladingen tomatenzaadjes tussen.
![]()
Kan vanmiddag wel even een foto maken, ben er toch aan het fikkie stoken.
Ik heb net te weinig voor Lewis + Landoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Recce het volgende:
Bottas is terug naar de oude motor, de nieuwe heeft een olielek. Iets om in de gaten te houden. Sainz start misschien van achteraan wegens een motorwissel.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net te weinig voor Lewis + Lando
Max ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had net te weinig voor Lewis + Sainz. Dan komt het mooi uit dat Sainz achteraan start. Bottas heeft trouwens wel een goede geschiedenis in Oostenrijk, geloof ik.
Met Racing Point of Haas?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Sainz en Lando en ik race jullie allemaal de moeder
Ik heb straks waarschijnlijk Lando en Hamilton.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Sainz en Lando en ik race jullie allemaal de moeder
Pas 1?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is er vanmorgen pas één gepost, maar ik ben wel benieuwd hoe dat werkt op de telefoon van D.
Wacht maar af.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft weinig kans dit jaar, vrees ik.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wacht maar af.
Ik niet. Dingen doen nu
Grappig verhaal!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het was zeker een verrassing.Op de plek waar de bloemen opkomen, stond een blokhut. Daar moest een laag aarde op. Dat kwam van de composthoop en daar zaten dus ladingen tomatenzaadjes tussen.
![]()
Kan vanmiddag wel even een foto maken, ben er toch aan het fikkie stoken.
Nou, het probleem ligt niet bij Max, die doet al het maximale.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Max komt wel terug hoor, seizoen is net begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |